Hyvää huonompaa valmentajaa ei tietenkään kannata tehdä, eli tuosta sun pelaajasta ei kannata valmentajaa tehdä.
Ok. Eli ilmeisesti kannattaa jatkaa tuolla hyvällä valmentajalla, jolla on heikko kokemus ja surkea johtajuus?
Avaudutaanpa jälleen oman joukkueen tilanteesta. Surkeasti on nimittäin lähtenyt tämä kausi käyntiin. Eka sarjapeli oli tasainen, jonka sitten lopulta hävisin harmittavasti 3-2. Cupissa pääsin just ja just kolmannelle kierrokselle voittamalla seiskadivarijoukkueen 3-5. Lauantaina oli sitten eka kotipeli tällä kaudella, jossa mulla oli ennakkoon kaikki tsäänssit ottaa 3 pinnaa. Tauolla oltiin 1-1 tilanteessa, jonka jälkeen kaveri rankaisi välittömästi 1-2 johtoon. Olin pistänyt ennen peliä vaihdon valmiiksi, jos satun olemaan 60. minuutin kohdalla tappiolla. Ajattelin ottaa laiturin pois ja laittaa tilalle hyökkääjän (eli vaihtaa 3-5-2:stä 3-4-3:een), mutta tottakaihan mä unohdin laittaa vaihdon kohdalle sen taktiikan muutoksen, eli 60. minuutin kohdalla laituri tuli 5 tähden laituri vaihtui normaalisti 6 tähteä vetävään hyökkääjään, joka veti laiturin tontilta huikeat 2,5 tähteä. Turpiin tuli 1-2 ja eniten jäi vituttamaan se, että en käytännössä edes päässyt yrittämään tasoitusta. Näin kai sitä vaan opitaan kantapään kautta olemaan tarkempia. Toki välttämättä mulle ei olisi tullut enää maalinpaikkoja, mutta kuitenkin. Tänään olikin sitten cupissa vastassa 6. divarin joukkue, joka oli täysin kaadettavissa. Pistin kentälle sekaisin 1. ja 2. kokoonpanon jätkiä, jotta saisin kehitystä niille muutamalle lupaavalle junnulle. No suunnitelma meni ihan persiilleen, ja lopulta hävisin 4-1 lukemin. Olin parempi kaikilla osa-alueilla paitsi keskikentällä, ja tähtiä vedin 9 enemmän, vaikka toinen laiturini lensi ulos muutaman minuutti ennen loppua. Kaverilla taisi olla asenteena kauden tärkein peli, muuta syytä tähän tappioon en keksi. Joko Hattrick näyttää mulle todella persettään, tai sitten joukkueessa on jokin vika.