Klip....
Kiitoksia aivan loistavasta ja kattavasta vastauksesta. Selvensi erittäin paljon. Kiitos
Klip....
Kestävyydellä ei ole mitään merkitystä treenin suhteen. Ainoat ratkaisevat asiat ovat valmentajan taso, apuvalmentajien määrä, treenattavan ikä, taidon taso sekä harjoittelun intensiteetti.
Riippuu ihan mihin sulla on varaa. Kutosta alempana ei paljon kannata niihin satsata, tuo on jo ihan hyvä määrä. Onhan sulla myös yksi maalivahtivalmentaja, tekee hyvää veskarin kunnoille?Montako niitä apuvalmentajia kannattaisi olla? Minulla on nyt 4 ja harjoittelen maalintekoa. Hyökkääjien iät ovat 17,18,18,19 ja 21. Intensiteetti on 100% ja kestävyysprosentti on 15%.
Ne apuvalmentajat siis ... Kiitos jo etukäteen.
Riippuu ihan mihin sulla on varaa. Kutosta alempana ei paljon kannata niihin satsata, tuo on jo ihan hyvä määrä. Onhan sulla myös yksi maalivahtivalmentaja, tekee hyvää veskarin kunnoille?
En nyt ihan tarkkaan muista miten apuvalmentajien teho meni, mutta kuitenkaan 10 apuvalmentajaa ei ole 10 kertaa tehokkaampi kuin yksi, vaan yksittäisen teho heikkenee mitä enemmän niitä on. Jossain tuostakin olisi tarkempia tietoja, mutta en nyt muista/löydä mistään tähän hätään. Vähän epäselvästi selitetty, mutta toivottavasti ymmärsit suunnilleen idean.
Edit: jos joukkueessasi ei hirveästi muita vanhoja (30+) pelaajia ole, kestävyysprosenttia voi vaikka laskeakin, 13% pitäisi riittää hyvin.
Olisiko tästä taulukosta apua?Ja jatkan vielä mun kysymyksiä, miten paljon toi muutos (15% -> 13%) vaikuttaa hyökkääjien kehitykseen?
Mikä taktiikka sopii pakkitreeniin, onko 3-5-2 vieläkin rautaa, koska kolme saa keskuspuolustajatreenin?
Olen siirtymässä puolustaja-treeniin, millaisilla arvoilla ja minkä ikäisiä puolustajia kannattaa ostaa treenaukseen?
Mikä taktiikka sopii pakkitreeniin, onko 3-5-2 vieläkin rautaa, koska kolme saa keskuspuolustajatreenin?
Saako laitapakit nykyään täyden treenin vai puolikkaan? Joskus aikoinaan kun olen asiasta lukenut niin muistaakseni saivat vain puolikkaan.
Saako laitapakit nykyään täyden treenin vai puolikkaan? Joskus aikoinaan kun olen asiasta lukenut niin muistaakseni saivat vain puolikkaan.
Saatat muistella laituritreeniä. Siinähän laitapakit saavat puolikkaan treenin.
Miten minäkin muistaisin, jotta aikoinaan laitapuolustajat saivat vain puolikkaan treenin?
Tällä kaudella tuo sarjapeleissä jo pitkään säännöllisesti käyttämäni 5-4-1 -taktiikka on muuten toiminut ainakin toistaiseksi minulla (joukkueeni id on: 1513998). Sarjaa tosin ei olla pelattu kuin nuo neljä kierrosta, mutta niissä on omiin mennyt vasta yksi maali, ja tuloksena on sarjan ykköspaikka kutosdivarissa. Alltidin mukaan sarjamme ranking on vielä melko korkea (87/1024), joten ei tuo taktiikka välttämättä vastustajille liikaa tasoitusta anna.Näin tehdessään toki menettää pari treenipaikkaa optimitreenaukseen nähden, mutta jos vetää liigamatsitkin 5 pakilla, siinä antaa näin kutosdivarilaisen silmin liikaa tasoitusta vihulle. Joku 4-5-1 voisi myös olla harkinnan arvoinen taktiikka sarjaotteluihin pakkitreenarille. Näin saisi 9 kaveria treenin piiriin.
Mutta Junnuakatemia! Ai että on alkanu tuottaa hedelmää heti alottamisesta lähtien. Täksi kaudeksi alotin ja nyt jo 5 junnua jotka vaan kehittyy maksimeihinsa ja täyttää 17 ni nostan ylös. Puolen tusinaa viiden tähden miestä jo ringissä. Treeninä pelinrakennus ja toissijaisena syöttö. Tuun tienaan vielä isot massit näillä herroilla. Pari vois ottaa reeniin edustukseen, mutta muuten laitan lihoiks.
Oman kokemukseni mukaan viisi tähteä junnuissa ei ole kyllä yhtään mitään. Ei niillä ainakaan suuriin myyntituottoihin pääse. Millaisia arvoja kyseisillä jannuilla näkyy?
Cupissa tuntuu tuhkimotarina jatkuvan, ensimmäistä kertaa pääsin 8. kierrokselle vaikka olenkin vitosessa muutaman kauden jo tahkonnut. Voitto irtosi mahtavan keskikentän omaavasta kolmosdivarin jengistä jopa yllättävän helposti 3-0! http://www76.hattrick.org/Club/Matches/MatchLineup.aspx?MatchID=251602161&TeamID=556377
Noutaja tulee kyl seuraavalla kierroksella kun tulee kakkosen seura vastaan...
Voitit jatkoaikatoveri sixtuksen.
Mitä menettää, jos alkaa reenata hyökkejä muodostelmalla 4-3-3? Näyttäisi pakkireeni olevan suosiossa ja ajattelin mennä proaktiivisesti suoraan hyökkäyspainotteiseksi.
Keskikentän hallintaa menettää aika paljon, jos siirtyy 3-5-2 taktiikasta 4-3-3 taktiikkaan, kun keskikentältä poistuu 2 pelaajaa. Itse laittaisin mieluummin 3-4-3 taktiikkaa jolloin puolustuksesi pysyisi samana ja keskikenttäkään ei kärsisi niin paljoa ja hyökkäykseen tulisi lisää tehoa.