Kyllä minunkin mielestäni ainoastaan juniorijoukkueen taso vaikuttaa pelaajalle arvottaviin arvoihin eikä se miten usein niitä nostaa. Jos nostaa kerran kuussa pelaajan sen pitäisi olla tuolla teorialla lähes aina perhanan hyvä ?
aHab kirjoitti:Kausi sarjatasoa alempana on alkanut kuten toivoinkin. Viisi peliä, viisi voittoa. Maaliero 23-3. Tavoitteena on ponnahdus suoraan takaisin vitoseen, joten sikäli näyttää toistaiseksi aurinkoiselta. Pelaajat ovat säilyneet ehjinä ja kehitystä tapahtuu koko ajan. Katsomot täynnä ja kassa täyttyy. Mikään ei voi mennä enää vikaan.... eihän? Varmat mestarit...
Kuvernööri kirjoitti:Mites onko kokeneemmilla heittää jotain pieniä avustavia vihjeitä, miten touhua kannattaa kehittää? Jotain mikä pitäisi tietää? Aika noviiseja tässä ollaan, kaikki tipit otetaan vastaan.
EricCartman kirjoitti:Heh, just kun mä sanoin että toi noston väliin jättäminen on huono taktiikka, niin kaveri vetää junnun josta saa epäilemättä yli millin.
Gerodz kirjoitti:Kyllähän tuo on jo kolmen-neljän mijoonan mies, tuli vain mieleen(tietenkin valmentajasta riippuen) kannattaisiko vielä tässä vaiheessa kautta, kun ikääntymisestä ei ole huolta, treenata esim. pelinrakennus erinomaiseen ja sitten vasta myydä? Veikkaan että tulisi vielä ainakin miljoona lisää hintaa.
Heti myyntiin vaan jollekkin suomalaiselle joukkueelle, kellä erinomanen koutsi jne. niin saadaan maajoukkuemies. Menet hehkuttamaan vähän htsuomen myynti foorumille niin muutama lisäeuro tipahtaa. Monella on päähänpinttymä, että vain suomalaisia pelaajia(suomalaisilla siis), joten jo sekin nostaa hintaa.tilliliha kirjoitti:Itse ajattelin juuri samaa ja näin epäilemättä myös teen
EDIT: pitänee silti miettiä asiaa, heikko valmentaja nääs...
tilliliha kirjoitti:Itse ajattelin juuri samaa ja näin epäilemättä myös teen
EDIT: pitänee silti miettiä asiaa, heikko valmentaja nääs...
tilliliha kirjoitti:pitänee silti miettiä asiaa, heikko valmentaja nääs...
koukou kirjoitti:Hattrick kusee taas.. Moneskohan viikko on peräjälkeen kun esim. harjotusten päivitysten kanssa on ongelmia. Tiistaina ei raporttia kuulunut ainakaan ennen 70. minuuttia, jonka jälkeen sammutin koneen + tiistaina Hattrick oli tahmea muutenkin ja lopulta ajettiin alas.
Johtuuko kenties kesästä -> ihmisillä lomat ja aikaa surffailla ht:n sivuilla ja palvelimet ei kestä kuormaa?
Haisee hieman Microsoftin tuotteelta toimivuuden kannalta.
Another HAB kirjoitti:Sama vika rahikaisella. Kunnot ei nouse saattaa jopa laskeakin vaikka muutamalla jampalla kestävyys on erinomainen. Plääh, ja kaiken kukkuraksi mulla oli kesäkuussa 1 kotimatsi eli miinuksella ollaan tukevasti.