Jännityksellä odotan mihin suuntaan fanijoukkioni tunnelmat seuraavien viikkojen aika lähtevät. Tai sen kyllä tiedän, että laskuunhan ne lähtevät, mutta miten paljon.
Pelaan siis ekaa kauttaa seiskadivarissa, ja kausiodotukset ovat "kannattaa iloita joka ottelusta, hupia ei kauaa tässä sarjassa kestä". Voisi siis olettaa, että ottelukohtaiset odotukset eivät myöskään ole kovin korkealla. Sarja on kuitenkin alkanut neljällä voitolla (toki vastassa on ollut 2 bottia ja toinen nousija) joten fanit on tietty ihan fiiliksissä. Seuraavina viikkoina kohtaan kuitenkin kolme selkästi vahvempaa joukkuetta, ja olen aika varma että luvassa on 6 ottelun tappioputki. Fanit odotukset kuitenkin vieraspeleistä "vastustaja on ennakkosuosikki" ja kotipelistä "taistosta tulee tasainen". Eivät noi ihan linjassa tuon koko kauden odotuksen suhteen ole.
No, tämän viikon scouttaus oli kuitenkin ihan lupaavan oloinen: "Hän on 15 vuotta vanha...Jos pelaaja saisi vain mahdollisuuden kehittää taitojaan, hänen Puolustus-kykynsä voisi olla hyvä." Ihan pelkkää paskaahan toi mun akatemia onkin tähän asti suoltanut, olen nyt kuitenkin vuoden sitä pyörittänyt joista viimeiset puol vuotta 20ke/viikko panostuksella. Yhden pelaajan olen saanut myytyä ja sain siitä 100k + yhden kelvollisen 17v pelinrakentajan otin treenirinkiin jokunen viikko sitten. Kovin on surkeeta menoa siis.