Taisi jäädä kolmas sarjanousu putkeen haaveeksi tällä kaudella, vaikka mahdollisuuksia nousuun piti olla. Sarjan avauspelin hävisin 1-0 vieraissa, vaikka kaikki osa-alueet olivat parempia kuin vastustajalla. Oma mies pihalle 87 minuutilla ja 1-0 voittomaali vastustajalle 89 minuutilla. Cupista pihalle toisella kierroksella, kun vastustaja teki voittomaalin jälleen 89 minuutilla. Kauden toisen sarjaottelun hävisin kotona niukasta 2-3. Tuossa pelissä ei nyt varsinaisesti mitään väärää tapahtunut, sillä kaikki osa-alueet olivat käytännössä saman tasoisia vastustajan kanssa, mutta sapettaa silti, sillä mahdollisuudet voittoon asti olivat olemassa. Viimeisen matsin sentään voitin ansaitusti 2-1 vieraissa, mutta heti tuon pelin jälkeen tuo vastustajan joukkue muuttui botiksi (tai siis vaihtui "ei ole ihmismanageria" -tilaan).
Tätä on varmaan kysytty aiemminkin, mutta miten Hattrickissa meni nuo hyökkäys vs. puolustus asetelmat? Oikea hyökkäys pelaa vastustajan oikeaa puolustusta vastaan ja vasen hyökkäys vasenta puolustusta vastaan? Vai meneekö ihan normaalisti, että oikea vasenta ja vasen oikeaa vastaan? Itse olen asettanut kokoonpanot jälkimmäisen oletuksen mukaan, mutta viime aikoina olen alkanut hieman epäilemään, että meneeköhän se sittenkään noin kuin olen luullut.
Nyt alkaa joukkuekin näyttämään maalivahtia lukuun ottamatta siltä, miltä sen kuuluukin näyttää, jos meinaa tälläisestä keskitason kutosdivarista ylöspäin pyrkiä.
Avaus:
Maalivahti: hyvä
Puolustus: häikäisevä x 2 ja loistava
Pr: unohtumaton, häikäisevä ja loistava
Laiturit: häikäisevä (hyvä syöt.) ja loistava (mahtava pr.)
Hyökkäys: loistava x 2
Tuo loistava laituri mahtavalla pelinrakennuksella oli viimeisin hankinta. Ikää vajaat 25 vuotta, ja hintaa kertyi karvan päälle 2 000 000. Saatoin ehkä maksaa hieman liikaa, mutta kun tarvetta juuri tuollaiselle kaverille oli, niin mikäs siinä.