Komppaan tässä nimerk. Sireniä. Kyllä HT:ssa keskikentän merkitys on ihan kaikki kaikessa, ainakin aladivareissa. Joten uusille HT kavereile, kun otatte keskikentän haltuun niin peli on selvä. Eli ainakin kasissa, ota keskusta haltuun ja voitat varmasti oman liigan.
Tässä esim. (tämä esim on vain ekan puoliajan mukaan todettu, koska mulla lensi kaveri ulos tokalla jaksola. Siinä vaihessa peli oli jo ohi, joten mun kaveri ei vaikuta arvosanoihin.) ja kaikki maalit tulivat ennen ulosajoa.
Tässä teoriassa on otettu noi HT:n ala-arviot lukuuun, eli esim. heikko arvosanalla ala-arviot ovat; eriittäin matala, matala, korkea, erittäin korkea.
Tottakait kaverilla oli kotietu, mutta se olikin ainoa missä oli parempi. Vertailussa olen käyttänyt arvioiden alatasoja, esim, heikolla on erit. matala, matala, korkea, erit. korkea: ja arvio sen jälkeen. kaveri sai 63 prosentin hallinnnan kyseisestä syystä( 2. puoliaika 64%.)
Vastustaja -Minä
Keskikenttä: heikko (erittäin korkea) -kehno(erittäin matala) = -7 (63% hallinta)
Oikea puolustus: heikko (erittäin korkea) - Vasen hyökkäys: heikko (erittäin korkea) = +-0
Keskuspuolustus: välttävä (matala) - Keskushyökkäys: välttävä (matala) = +-0
Vasen puolustus: kehno (erittäin matala) - Oikea hyökkäys: heikko (matala) = +9
Keskuspuolustus: välttävä (matala) - Keskushyökkäys: välttävä (matala) = 0
Vasen puolustus: kehno (erittäin matala) - Oikea hyökkäys: heikko (matala) = +5
Oikea hyökkäys: heikko (matala) - Vasen puolustus: heikko (erittäin korkea) = +3
Keskushyökkäys: heikko (matala) - Keskuspuolustus: välttävä (erittäin matala) = +5
Vasen hyökkäys: kurja (korkea) - Oikea puolustus: välttävä (erittäin matala) = +9
eli voitin kaikki muut selvästi mutta en keskikenttää. Ton otin huomioon kun laskin taktikkaa, eli mun puolustuksen olis pitänyt pitää vastustajan hyökkäys ja päin vastoin. Niin kävikin mutta kaveri sai 5 paikka josta teki kolme maalia, vaikka mun puolustus oli selvästi parempi. Toisaalta itse en saanut yhtään paikkaa josta olis voinut edes yrittää. Eli ainakin aladivareissa keskikenttä on kaikki kaikessa.
Eli uusille kavereille, ottakaa keskikenttä hallintaan niin dominoitte liigaanne. Kaikki panostus keskustaan.
Eli taktiikka guru Macelle, mitä olisi voinut tehdä toisin. Keskikenttä oli pakko luovuttaa koska, vastustajalla se oli parempi, =kotipeli, oman joukkueen joukkuehenki......