Hattrick

  • 1 261 180
  • 10 210

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
olkikuukkeli kirjoitti:
5-0 voitto PICaten, ja nousu neljänneksi sarjataulukossa. Pahus vie, itseluottamus nousi täysin liioitelluksi:/
Ja kun potkit psykologit pois niin lauantain päivityksessä tipahtaa mahtavaan.
Itsellä picillä 4-0 voitto ja nousu vitoseen melkein omissa käsissä edelleen.
 
Ihan hienosti on mennyt itselläni tämä urani kolmas ht-kausi. Nousu kutoseen häämöttää keskinkertaisella joukkueella. Tappioita ei vielä ole alla eikä välttämättä tulossakaan tässä sarjassa. Tätä toki edesauttaa se, että oma lohkoni on rankingissa sijoilla ynnä muut. Mikään tavoite nousu kutoseen ei ole/ollut, mutta en lähde tahallaankaan häviämään pelejä.

Oma maalivahtitreeni on tuottanut hyviä tuloksia jo kolmen kauden aikana ja nyt on riveissä yksi häikäisevä sekä kovassa nousukiidossa oleva mahtava. Treenimuoto lähtee pian vaihtoon jo ihan mielenkiinnon ylläpitämiseksi ja vaaka on kallistumassa maalintekotreeniin. Sanokaas alan veteraanit mikä olisi ideaalinen hetki aloittaa uusi treenimuoto?
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Mängimies kirjoitti:
Sanokaas alan veteraanit mikä olisi ideaalinen hetki aloittaa uusi treenimuoto?

Oma mielipide on kauden 4-5 viikko. Kauden alussa treeni-ikäisten, varsinkin 17v. jätkien hinnat on pilvissä, mutta jo muutaman viikon jälkeen hinnat alkaa olemaan järkevällä tasolla.
 

jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt olisi pari laatuluokan laituritreenattavaa kaupan. Kummatkin ovat myös pelinrakennustreenareille käypää sorttia eli keskustaatukevat avut löytyvät, ja myös hyvät pohjat kestävyyttä ajatellen:

Nicolas Catalano, 18V, TSI: 4310 (ID: 131217488)

Kestävyys: välttävä
Laituri: loistava
Pelinrakennus: välttävä
Syöttäminen: kelvollinen

HP: 895K



Luis Pena, 18V, TSI: 2980 (ID: 139276533)

Kestävyys: välttävä
Laituri: mahtava
Pelinrakennus: kelvollinen

HP: 635K


Kummankin pelaajan deadline on tänään illalla.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Taas vetää viime tippaan, mutta FC Tilhi (1519609) voisi harjoitella tänään. Ei väliä kuka vastassa tai missä pelataan.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Hannu Laihonen (150362247)
17-vuotias, kelvollinen kunto, terve
Hän on miellyttävä heppu, joka on seesteinen ja suoraselkäinen.
Hänen kokemuksensa on tuhoisa, ja hän on kurja johtaja.

Erikoisuus: Voimakas

Kansallisuus: Suomi
Total Skill Index (TSI): 450

Syöttäminen: kelvollinen
Maalinteko: kelvollinen

Tommonen jannu tuli junnulotosta. Ensimmäinen kaveri, mistä voisi ehkä jotain rahaa saada takaisinpäinkin. Tosin oma junnutiimini keikkuu vielä muutaman viikon hyvänä ennen erinomaiseksi nousemista, että sinänsä.

Hintaa laitoin 89k kaverille. Saa nähdä meneekö kaupaksi. Vertailukohteita ei ollut kuin yksi. Jos ei mene, niin voisin vaikka vaihtaa takaisin maalintekotreeniin ja alkaa samalla sitten kehittämään tuotakin.
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Valmentajaa hankkimassa

Olen ostamassa pelaajaa josta teen valmentajan lähitulevaisuudessa, kunhan on ollut joukkueessa tarpeeksi kauan. Mikä olisi käypä hinta hyvä kokemus, hyvä johtajuus kombinaatiosta? Siirtovertailuhan ei näissä auta. Kaikki mitä olen nyt löytänyt menee melkein puoleen miljoonaan. Mielestäni vähän turhan paljon. Mihin hintaan pitäisi irrota? Omasta takaa ei löydy yhtään potentiaalista.
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Tuskin paljon halvemalla lähtee, mitä itse olen seurannut. Tarkoitus myös hankkia lähiaikoina tuleva uusi koutsi, mutta olen päätynyt siihen, että kelvollinen johtajuus saa riittää. Erinomainen/kelvollinen komboja saa 300k pintaan.
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
sixtus kirjoitti:
Tuskin paljon halvemalla lähtee, mitä itse olen seurannut. Tarkoitus myös hankkia lähiaikoina tuleva uusi koutsi, mutta olen päätynyt siihen, että kelvollinen johtajuus saa riittää. Erinomainen/kelvollinen komboja saa 300k pintaan.

Kolmensadan tonnin pintaan löytyy mm itseltäni yksi. Tuolla ukolla kelvollinen kokemus ja tuolla tasolla ollut jo kauden verran ja siihen päälle tämän kauden cupit ja treenipelit eli ei niin hirveän kauaa enää hyvään.
Amadeusz Borowa (77360199)
Tuosta siis hyvä/hyvä-valmentaja ihan kohtuuhinnalla ja jonkinlainen pelimieskin vielä. Ennenkuin voit pelaajasta valmentajan tehdä on hänen oltava joukkueessasi jonkin aikaa ja jos sarjapelejä pääsee pelaamaan niin tuon ukon kokemus nousee siinä ajassa hyvään.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Paljos jengi on yleensä valmis maksamaan pellestä? Meinaan nyt kun olis kaveri listalla kaupan hyvä johtajuus ja suosittu kaveri? Eli ei siis mikään semipelle. Sellainen löytyy kelvollisella johtajuudella jo porukasta joskaan en siitä voi luopua, koska on oleellinen osa kokoonpanoa. 21k tarjosin äsken jätkästä ja kauppa sulkeutuu puolen tunnin päästä. Ihan hirveitä ei viitsisi maksaa, mutta olis tärkeä saada pelle kun tuntuu, että jos tiimin joukkuehenki tippuu miltei heti jos on vähänkään PIC:nnut pelejä.

edit: Eihän pellen siis tietenkään tarvitse välttämättä pelata peliäkään vaan riittää kunhan on rosterissa? Näin olen ymmärtänyt.
 
Viimeksi muokattu:

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Jusu7 kirjoitti:
Tuosta siis hyvä/hyvä-valmentaja ihan kohtuuhinnalla ja jonkinlainen pelimieskin vielä. Ennenkuin voit pelaajasta valmentajan tehdä on hänen oltava joukkueessasi jonkin aikaa ja jos sarjapelejä pääsee pelaamaan niin tuon ukon kokemus nousee siinä ajassa hyvään.

Kelvollinen pelimies mille tasolle? Ja aika tyhmää verrata melkein hyvä/hyvää oikeaan sellaiseen, jos nyt vaan ihan yleistä hintatasoa ajatellaan.
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
sixtus kirjoitti:
Kelvollinen pelimies mille tasolle? Ja aika tyhmää verrata melkein hyvä/hyvää oikeaan sellaiseen, jos nyt vaan ihan yleistä hintatasoa ajatellaan.

En ihan ymmärrä mikä tässä nyt niin tyhmää sinusta on enkä minä tuota vertaakaan hyvä/hyvä-ukkoon. Niitten hinta on paljon kovempi.
Tämä ukko menee alemmissa sarjoissa ihan täydestä. Tuon tason ukko pelaa mulla keskuspuolustajana huomenna ja vitosen yhdessä kovimmista lohkoista(alltidhattrickin mukaan 8.) pelaan.
Tuo menee ihan kelvollisen/hyvä-kaverin hinnalla. Kokemus lähempänä hyvää on ihan ekstraa tuohon hintaan ja tuosta joku saa ihan edukkaasti tulevan valkun. Hyvä/hyvä-ukkoa harvemmin tuohon hintaan tarjolla on.
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Jusu7 kirjoitti:
En ihan ymmärrä mikä tässä nyt niin tyhmää sinusta on enkä minä tuota vertaakaan hyvä/hyvä-ukkoon. Niitten hinta on paljon kovempi.
Tämä ukko menee alemmissa sarjoissa ihan täydestä. Tuon tason ukko pelaa mulla keskuspuolustajana huomenna ja vitosen yhdessä kovimmista lohkoista(alltidhattrickin mukaan 8.) pelaan.
Tuo menee ihan kelvollisen/hyvä-kaverin hinnalla. Kokemus lähempänä hyvää on ihan ekstraa tuohon hintaan ja tuosta joku saa ihan edukkaasti tulevan valkun. Hyvä/hyvä-ukkoa harvemmin tuohon hintaan tarjolla on.
No en oikein muutakaan syytä kuin vertailun keksinyt sille, että quottasit minua. Oisit valinnut sanavalintasi tarkemmin niin ei ois tulle epäselvyyksiä.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Suosittu kaveri, hyvä johtaja - pellestä maksoin sitten 59k. Vähän kirpaisi, mutta 25-vuotiaana pysyy ringissä ikuisuuden. Ei mielestäni nyt ollut kuitenkaan mikään ihan överihinta.
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
avatar kirjoitti:
Suosittu kaveri, hyvä johtaja - pellestä maksoin sitten 59k. Vähän kirpaisi, mutta 25-vuotiaana pysyy ringissä ikuisuuden. Ei mielestäni nyt ollut kuitenkaan mikään ihan överihinta.

Menettääkö pelaaja jossain vaiheessa johtajuuttaan tai suosiotaan? Miten vanhaksi pelaaja voi elää? Periaatteessahan pellen voisi sitten pitää joukkueessaan 60-vuotiaaksi asti, vai miten tämä homma toimii?
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Mr.Moon kirjoitti:
Menettääkö pelaaja jossain vaiheessa johtajuuttaan tai suosiotaan? Miten vanhaksi pelaaja voi elää? Periaatteessahan pellen voisi sitten pitää joukkueessaan 60-vuotiaaksi asti, vai miten tämä homma toimii?

Äh, tajusin vasta nyt kun kirjoitit tuon, että en taas ajatellut asiaa riittävän pitkälle :D Siis kun jannulla on taitotasoakin hiukan ja pienellä pelinrakennustreenillä saan miehestä vielä keskikenttästuntin. Ei sinänsä, että ei nyt menisi pelkästään rosterissa hengaillessa, mutta jos voi hyödyntää kaiken käytettävän materiaalin niin toki niin silloin teen. Tyypillinen kustannuslaskija minäkin :D

Ei kait nuo johtajuudet ja suosiot kai laske ikinä? Vai tosiaan voiko muka laskea?

edit:
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
avatar kirjoitti:
Ei kait nuo johtajuudet ja suosiot kai laske ikinä? Vai tosiaan voiko muka laskea?

edit:
Johtavuus voi laskea ja laskee, ainakin valmentajilla.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
avatar kirjoitti:
Suosittu kaveri, hyvä johtaja - pellestä maksoin sitten 59k. Vähän kirpaisi, mutta 25-vuotiaana pysyy ringissä ikuisuuden. Ei mielestäni nyt ollut kuitenkaan mikään ihan överihinta.
Itse maksoin pellestäni ~30k, vieläpä välttävä molari;)
 

VolmariP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers, LFC
avatar kirjoitti:
Suosittu kaveri, hyvä johtaja - pellestä maksoin sitten 59k. Vähän kirpaisi, mutta 25-vuotiaana pysyy ringissä ikuisuuden. Ei mielestäni nyt ollut kuitenkaan mikään ihan överihinta.
Pellejen hinnat käsittääkseni tippuneet ainakin jonkin verran. Silti frendillä ja mulla kävi suht hyvä joulu. Frendi osti kauden alussa 12K pellen, ja itse sain tämän kaverin pilkkahintaan 3000€ viime kuun puolessavälissä, eli taisin vetää pohjat :)

Olavo Coutinho (135151685)
22-vuotias, kehno kunto, terve
Hän on suosittu kaveri, joka on levollinen ja rehellinen.
Hänen kokemuksensa on olematon, ja hän on hyvä johtaja.

Eli jonki verta laitoit haisemaan ylimääräistä, mutta jos tarve pellelle oli isosti akuutti, niin asia erikseen tuolloin.
 
Viimeksi muokattu:

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Itselläni on 1 maalivahtivalmentaja ja 8 apuvalmentajaa. Saanko siis hankittua vielä yhden apuvalmentajan, ilman että menetän harjoituksen?
 

VolmariP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers, LFC
Länäri kirjoitti:
Itselläni on 1 maalivahtivalmentaja ja 8 apuvalmentajaa. Saanko siis hankittua vielä yhden apuvalmentajan, ilman että menetän harjoituksen?
Kunhan yhteislukema mokke- ja apuvalmentajien kanssa ei ylitä 10:ä, niin homma hallussa. Eli kyllä, voit hankkia vielä yhden!
Ps. Sry chat
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
VolmariP kirjoitti:
Eli jonki verta laitoit haisemaan ylimääräistä, mutta jos tarve pellelle oli isosti akuutti, niin asia erikseen tuolloin.

No sinänsä akuutti, että halusin varmistaa nousuni seiskadivariin, vaikka toki johdankin eikä mitään ihan suurta uhkaa ole, mutta haluan eliminoida kaikki mahdolliset uhkakuvat ja täten on nyt joukkuehenkikin jo paremmassa hoidossa tämän myötä. Ei tuo 60k nyt mitään vielä kaada ja lopulta melko pieniä summiahan me vielä pyöritellään. Sitäpaitsi olen vain tyytyväinen kun olen saanut nyt myytyä pelaajia pois ihan hyvällä tuotolla niin ei haittaa juurikaan.
 

VolmariP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers, LFC
avatar kirjoitti:
No sinänsä akuutti, että halusin varmistaa nousuni seiskadivariin, vaikka toki johdankin eikä mitään ihan suurta uhkaa ole, mutta haluan eliminoida kaikki mahdolliset uhkakuvat ja täten on nyt joukkuehenkikin jo paremmassa hoidossa tämän myötä. Ei tuo 60k nyt mitään vielä kaada ja lopulta melko pieniä summiahan me vielä pyöritellään. Sitäpaitsi olen vain tyytyväinen kun olen saanut nyt myytyä pelaajia pois ihan hyvällä tuotolla niin ei haittaa juurikaan.
Juu, ei näillä summilla puhuttaessa ole hirveästi suurempaa merkitystä. Erityisesti kun uutta pelleä ei tarvitse hankkia kerran viikossa! Itselläni sattui käymään vain hillo ja markkinoilla oli tuolloin hiljaista.. Mutta eipä tuosta sen enempää.
Itselläni myös eka täysi kausi menossa ja nousu seiskaan pitäisi olla melko vissi.
Kauden alussa menin hölmöilemään paremmilla arvosanoilla tappion, mutta tuon jälkeen helpohkossa lohkossani olen saanut helpoilla voitoilla lähinnä keskittyä treenattaviin ja siirtänyt tavoitteet ja ajatukset jo ensi kauteen.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
VolmariP kirjoitti:
Kunhan yhteislukema mokke- ja apuvalmentajien kanssa ei ylitä 10:ä, niin homma hallussa. Eli kyllä, voit hankkia vielä yhden!
Ps. Sry chat

Selvä, kiitos tiedosta. Olen toki lukenut ja tiesin sen olevan 10 tienoilla, mutta en ollut varma, että menettääkö treenin, kun on 10 vai 11 tai enemmän.
 

jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
WCH Kampin tilanne on tällä hetkellä kutkuttava. Kutosdivaria johdetaan kahdella pisteellä, ja tavoitteena olisi suora nousu vitoseen. Edelleenkään tilillä ei ole yhtään sarjapelihäviötä koko seuran historiassa, ja tämä alkaa mennä jo tässä vaiheessa puhtaan tuurin ja helppojen lohkojen piikkiin.

Vitoseen nousulle esteenä on vain käytännössä tuo perässä hiihtävä sarjakakkonen joka ei suurella todennäköisyydellä tule häviämään yhtäkään peliä poislaskettuna tuo jäljellä jäävä välienselvittely jossa katsotaan kuka on kuka.

Edellinen kohtaaminen päättyi vierastasuriin, joten nyt olisi tarkoitus picata ihan suosiolla sarjan neljä peränpitäjää, ja vetää sitten jopa motsaamalla suoraan vastapalloon.

Joukkue on myös viime reportaaseista vahvistunut armoitetulla topparilla ja armoitetulla innerillä, joten hyvältä vaikuttaa tähän mennessä.

Viiden laituritreenattavan kierrätys on osoittautunut hyvin toimivaksi systeemiksi. Tällöin saa tämän yhden laitapakin treenipaikan "hyötykäyttöön" ja samalla se antaa liikkumavaraa mm. loukkaantumisilta, jolloin päätreenipaikkoja ei mene hukkaan. Myös treenin lyhentyminen on melko marginaalista verrattuna hyviin puoliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös