Viestin lähetti Ossi
Kerrankin Sistis sai tipusen kiinni.
Kerrankin Sistis heitti parvekkeelta kämppään vapaaehtoisesti tulleen tipusen... ;)
Viestin lähetti Ossi
Kerrankin Sistis sai tipusen kiinni.
Viestin lähetti Sistis
Kerrankin Sistis heitti parvekkeelta kämppään vapaaehtoisesti tulleen tipusen... ;)
Viestin lähetti rafalski
En ole ikinä tavannut kyseistä henkilöä, mutta kuulemma emme onneksi ole ollenkaan samannäköisiä.
Viestin lähetti Carlos
Ehkäpä meillä on ihan vaan niin helvetin suuri ego, että edes katulampun ali ei mahdu? :-)
Helle. Kaupoissa olutpullot poksahtelee itsekseen hyllylle kesäkuumilla. Eli ei se mikään mysteeri ole.Viestin lähetti goldenawe
Räjähti tänään Helsingin keskustassa irkkupubissa juuri pöytään tuotu tuoppi puoliksi ja yläosa palasiksi ilman että siihen kukaan koski sillä hetkellä. Vai oliko kyseessä salamurhaajan luoti? En jaksa siitä murehtia, sain uuden tilalle. Aika mysteeri anyway.
Viestin lähetti goldenawe
Baarinomistajalle oli ainakin eka kerta eli pitäydyn tässä luotiteoriassani. Ehkä sama mies, joka tavoitteli minun henkeäni, ampui myös Dallasin JR:ää!!!
Menit sitten kuitenkin käyttämään niille sanontaan "vain kuolleen ruumiini yli" ja ne otti sen hieman liian tosissaan?Viestin lähetti goldenawe
Tiedän ainakin minulle vihaisia jehovan todistajia...eikö ne koskaan jätä mua rauhaan...
Viestin lähetti Pikku Myy
Helle. Kaupoissa olutpullot poksahtelee itsekseen hyllylle kesäkuumilla. Eli ei se mikään mysteeri ole.