Olisi tosiaankin mielenkiintoista kuulla lisää tuosta tapauksesta. Mitä kaikkea muistat hahmosta? Kuinka liikkui? Minkälainen rysähdys? Mitä koira teki, kun menitte sitten lähemäksi.... kaikki fakta kehiin vaan kiitos.
Menin nukkumaan normaalin lomarytmin tapaan joskus klo 4-5.
Vaikka kaupunki olikin väärä, niin tuli kyllä tuokin mieleen ja mietin todella tunsivatko ne tyypit minua. Ne kaverit joiden kanssa olen joskus Moonstonea pelannut tunnen vieläkin eli ovat poissa laskuista. Omituista oli sekin, että en edes koskaan oikein ollut miettinyt mitään suosikkipelejä, saati niistä jollekin maininnut.
Samoin on käynyt itsellänikin, eli kuulee nukkumisen aikana puhuttavan jostakin aiheesta ja uni siirtyy siihen. Ilmeisesti ihan luonnollista tällainen.Herätessäni Radio Suomelta (aivan, loistava kanava) tuli juttua Suomen ulkopolitiikasta ja jutun aikana puhuttiin Ilkka Kanervasta.
Eli ilmeisesti olen ollut sen verran "kevyessä" unessa, että olen kuullut Kanervasta juttua ja siitä sitten Kanerva pomppasi uneen.
Ehdottomasti takaisin tuonne paikalle. Perhana kun olisin Suomessa, lähtisin messiin tutkimaan tuota. Mene sinne ja anna lisäraporttia.
Tänään menossa puolenyön kieppeillä, informoin tänne heti että mikä oli homman nimi ja varsinkin koiran reaktion.
Toivotaan, että Cactus palaa vielä palstalle kertomaan paikasta/tapauksesta, eikä esim. mystisesti katoa tänä iltana.
Nonni, nyt Cactus teet semmoisen tempun ettet enää kirjoita riviäkään Jatkoaikaan tuolla nimimerkillä.. :)
Toivottavasti kukaan ei pahoita mieltään kun sanon että repesin ihan kympillä tuolle "Inkoo UFO center":lle.
Kuulehan, eikai se Cactucsen vika ole, kun muut tekevät omia päätelmiään hänen kertomuksestaan?
Toisekseen, eipä tuossa minun mielestäni mitään naurettavaa ole, vaikken olekaan ns. ufouskovainen. Ihan mielenkiintoinen tulkinta muitten joukossa. Kiva kun on jaksettu vaivautua.
Toivotaan, että Cactus palaa vielä palstalle kertomaan paikasta/tapauksesta, eikä esim. mystisesti katoa tänä iltana.
Samaan aikaan tämä pelaaja oli ollut erään tutun unessa ja puhellut tälle samoja juttuja, mitä pelaaja mulle baarissa, outoa..
Lätkäpelaajilla on siis selvästikin kyky tunkeutua viattomien ihmisten uniin. Joskus viitisentoista vuotta sitten nähtiin kaverin kanssa samana yönä unta, jossa menimme tapaamaan Timo Nummelinia Turkuun. Eikä Nummelin ollut juuri silloin edes mitenkään erityisen ajankohtainen, vaikka vissiin jokunen kuukausi sitten olimmekin häneltä nimmaroidut kuvat käyneet pelin yhteydessä pyytämässä. Tuo yhteensattuma jaksaa kyllä naurattaa edelleen.
Mutta päteekö tuo selitys ennalta "nähtyihin" uniin? Muistan muutamankin kerran nähneeni ihan random unia ja herätessäni ollut ihan ulalla, että mitä ihmettä se oli. Sitten joskus jonkin ajan päästä tajuan kesken jonkin tilanteen, että tästähän näin unta silloin joskus.Vai onko kyseessä vain sopivasti siihen kohti sattunut de ja vu? Olet kertonut kaverillesi unestasi ja hän on juuri silloin kokenut de ja vun ja hänestä on tuntunut, että minäkin muuten näin tuon unen.
De ja vu on käsittääkseni ihan vaan joku aivohäiriö jossa informaatio tulee hieman myöhässä käsittelyyn ja tulee fiilis että ihan salettiin olen kokenut tämän saman jutun joskus.
Vai onko kyseessä vain sopivasti siihen kohti sattunut de ja vu? Olet kertonut kaverillesi unestasi ja hän on juuri silloin kokenut de ja vun ja hänestä on tuntunut, että minäkin muuten näin tuon unen.