Viestin lähetti Sistis
Itse epäilen, että variksen pesä löytyy tässä tapauksessa joko parkkimittarista tai pahimmassa tapauksessa Designerin autosta...
Parkkimittari kyllä kävi mielessä, mutta autoa en rohjennut epäillä.
Viestin lähetti Sistis
Itse epäilen, että variksen pesä löytyy tässä tapauksessa joko parkkimittarista tai pahimmassa tapauksessa Designerin autosta...
Viestin lähetti veinikretski
Väittäisin että hän tiesi tarkalleen mitä teki, hän oli vanha ihminen ja omat sairautensa ei kuitenkaan mitään sellaista että lääkäri tai joku muu olisi päätellyt että väistämätön kuolema on lähiaikoina edessä. Ehkä vain sattumaa ehkä ei.
Ps. Se oli mummo se .
Lukkoseppä kirjoitti:Autot tsekattuani totesin portin olevan lukittu ja minä autoni kanssa olin sisällä kuin tarhakettu.
Lay off the booze, man! :PSaiPa2000 kirjoitti:Eli onko Rajatorpassa käynyt UFO, joka on antanut jonkinlaisen sähköpiikin? Soitanko Johan Af Grahnille?
Tilaanko aikaa lähimmästä parantolasta?
Auttakaa veljet...
Murmeli kirjoitti:Lay off the booze, man! :P
Kaivanto kirjoitti:Sain juuri päähänpiston ryhtyä katsomaan American Beauty -elokuvaa. Kun nousin sohvalta ottaakseni leffan hyllystä ja tulin samalla vilkaisseeksi ulos ikkunasta, huomasin, miten pihassa pyörii tuulessa muovipussi. Aavemaista.
B1 kirjoitti:Heti tuli mieleen, että mitä hittoa? Enkö painanut muka vaihtonappia kunnolla? Mutta kyllä se vaan oli radio joka kuului. Vaihto ja biisi jatkui radiossa siitä mihin olin lopettanut CD:ltä.
Kummallista.
Tomppa#74 kirjoitti:Olisiko mahdollista, että sivusilmällä automaattisesti (tai heijastuksesta jostain) olisit tuon havainnut (sitä itse tiedostamatta). Tästä olisit sitten saanut alitajuisen assosiaation elokuvan katsomiseen?
Kaikki minun yli kymmenen italialaista kolikkoa ovat vuodelta 2002. En tiedä kuitenkaan italialaisten kolikoiden yleisyydestä Suomessa.scholl kirjoitti:Himassa huomasin, että toinen saaduista 2 euroisista oli Italian 2e. Kaiken lisäksi samalla vuosiluvulla 2002 varustettu kuin se päivän 2e. Kuinka usein
scholl kirjoitti:Himassa huomasin, että toinen saaduista 2 euroisista oli Italian 2e. Kaiken lisäksi samalla vuosiluvulla 2002 varustettu kuin se päivän 2e. Kuinka usein Helsingissä ylipäätänsä törmää italialaisiin kolikoihin. Aivan.
Lienevät (ranskalaisten ja espanjalaisten ohella) heti saksalaisten jälkeen yleisimpiä vierasmaalaisia eurokolikkoja Suomessa. Eli kyllä italialaisia kolikoita tulee suht säännöllisesti vastaan, eivät ole mitenkään erityisen harvinaisia. Ehkä scholl siis sai saman kolikon takaisin, ehkä ei.Hauptmann kirjoitti:Kaikki minun yli kymmenen italialaista kolikkoa ovat vuodelta 2002. En tiedä kuitenkaan italialaisten kolikoiden yleisyydestä Suomessa.