Hassuja ja omituisia tapahtumia tosielämässä

  • 303 154
  • 759

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti Sistis
Itse epäilen, että variksen pesä löytyy tässä tapauksessa joko parkkimittarista tai pahimmassa tapauksessa Designerin autosta...

Parkkimittari kyllä kävi mielessä, mutta autoa en rohjennut epäillä.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Pitääpä kertoa mummostani, että saataisiin kunnon kähinät jälleen aikaiseksi. Nimittäin mummoni ilmoitti että lähtee hoitamaan pankki ja lasku sun muut asiansa kuntoon koska kuolee ensi yönä, sanoimme että lakkaa höpisemästä sitä juttuasi, jos olet jostakin kipeä niin mene lääkäriin tai sairaalaan. Mummo siihen että ei, haluan kuolla kotiin. Pyysi että hänen siskonsa tulisi seuraavaksi yöksi ettei tarvitsisi kuolla yksinään. Mummo otti polkupyörän ja paineli kaupunkille hoiti asiat kuntoon, (osti minulle rippilahjañ kuin myös siskonpojalle). Mummo kuoli yöllä ja me pääsimme ripiltä seuraavana päivänä.

Väittäisin että hän tiesi tarkalleen mitä teki, hän oli vanha ihminen ja omat sairautensa ei kuitenkaan mitään sellaista että lääkäri tai joku muu olisi päätellyt että väistämätön kuolema on lähiaikoina edessä. Ehkä vain sattumaa ehkä ei.

Ps. Se oli mummo se .
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti veinikretski
Väittäisin että hän tiesi tarkalleen mitä teki, hän oli vanha ihminen ja omat sairautensa ei kuitenkaan mitään sellaista että lääkäri tai joku muu olisi päätellyt että väistämätön kuolema on lähiaikoina edessä. Ehkä vain sattumaa ehkä ei.

Ps. Se oli mummo se .

Tiedän erään vähän samanlaisen tapauksen:

Eräs sukulaiseni (93v) päätettiin laittaa vihdoinkin vanhainkotiin, ja kun tuli se aamu, että vanhainkotiin oli lähdettävä niin hän ilmoitti että "Ei minun sinne tarvitse mennä. Turha pakata". Hänen tyttärensä tuumasi vaan jotain tyyliin "Älä höpötä. Pakkailehan tavarasi valmiiksi sillä aikaa kun minä käyn kaupungilla". Kun hän palasi kaupungilta niin vaari istui edelleen samassa keinutuolissa, mutta silmät olivat kiinni. Hän oli nukahtanut rauhallisesti ikuiseen uneen. Liekkö kuollut vitutukseen, en tiedä.

edit: Eikös se hyvin usein käy niin, että kun vanhuksen elämänilo laskee voimakkaasti jostain syystä niin kohta lähtee henki? Useinhan leskeksi jäänyt kuolee hyvin pian puolisonsa kuoleman jälkeen. Ihminen pystynee siis jossain määrin luovuttamaan. Tyyliin: "Maybe it's time for me to let go..." (en keksinyt tuolle mitään hyvää suomennosta).
 
Viimeksi muokattu:

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Verkkohäkki

En tiedä onko seuraava hassu tai omituinen tapahtuma, itse olin kuitenkin vähintäänkin ihmeissäni ja nolo ko. hetkellä. Tämä tapahtuma tapahtui viime syksynä... olin arki-iltana cruisailemassa autolla ihan muuten vaan ja tuli mieleeni että josko tarkaistaisi minkälaisia vaihtokulkupelejä on autoliikkeiden vaihtoautohäkeissä. Viimeinen kohde noin klo 19 oli paikallinen Auto-Iiro, ajelin sisälle liikkeen pihalle ihmetellen että kuinkas tämä portti on vielä auki... sivusilmällä näin ilmeisesti siivoojan poistuvan liikkeen ovesta. Kahden sekunnin ajan mietin että voikohan se sulkea ton portin, uskottelin itselleni että jos se sen tehtävä olisi niin kai se minut olisi nähnyt ja tulisi kertomaan aikeistaan. Katselin muutamia autoja ja unohdin siivoojan, se oli virhe. Autot tsekattuani totesin portin olevan lukittu ja minä autoni kanssa olin sisällä kuin tarhakettu. Ei saatana! Hetken ajan mielessäni kävi ajatus välttää nolo tilanne jättämällä auto vain kylmästi jonnekin vaihtaririvin perille, kiivetä aidan yli ja kävellä kotiin noin kilsan matkan, auton voisi sitten hakea huomenna huomaamattomasti. Ei, ei sittenkään niin. Soitto Securitasin palvelunumeroon... puhelu ohjautuu jollekin tyttöselle Helsinkiin, noin kymmenen minuutin tilanteen selittelyn jälkeen vastapuoli otti puhelinnumeroni ja lupasi soittaa takaisin kun tilanne olisi selvitetty, lopulta portin tuli avaamaan ilmeisesti autoliikkeen johtaja. En kauheasti mitään selvitellyt vaan kaasuttelin pois paikalta ja naureskelin itselleni, kaikkea voi tapahtua.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itseäni ainakin huvitti seuraava tilanne.

Olin kuluneen viikon aikana jälleen Tapulin nurmella yksinäni futaamassa, kun Rami Rantanen veti kyseisellä kentällä PK-35:n junnuille treenejä.

Sellaisen 1 vs 1- maalinteko/puolustusharjoitteen lomassa Räde otti aina tilanteen rauettua pallon, ja täräytti kaukaa n. 30 metristä maalivahdille torjuttavaa. Liigamies (vaikkakin entinen) luonnollisesti vetää kuin liigamiehen pitää, joten tämä suurinpiirtein 15-vuotias maalivahti oli hieman aseeton kyseisen pommin edessä. Venyttäessään oikean kintaansa yläkulmaa havitelleen pallon eteen, veskari lensi ilmassa sellaisen Charlie´s Angels-kenovoltin ja jäi maahan kitumaan rintalihastaan pidellen. Huvittavan näköistä, kun veskari oikeasti lentää torjunnan seurauksena.

Ikää molarilla oli tosiaan sen verran, että kyseessä ei ollut mitään nappulaliigalaisten rääkkäämistä. Pienimuotoista voimaharjoittelua suosittelisin kyseiselle veskarille.

Todettakoon vielä, että kyllä lähti edelleen komeasti Rantasen lapikkaasta vedot. Kuten sanoin, liigamiehen tunnistaa. Reilu kymmenkunta jysäriä irtosi sieltä kolmestakympistä, joista pari ylärimaan, pari kimposi tämän voimattoman veskarin "läpi" maaliin, loput suoraan ristikon alle ja häkkiin. Yksi tai kaksi vetoa on tullut nähtyä ja jopa itse lauottua vuosien saatossa, mutta on se aina yhtä kiva katsella vierestä, kun astetta kovempi kaveri laukoo.
 

Wolves

Jäsen
Yliluonnollistako ?

Kotona ilman nettiä perjantaista lähtien. Ai miksikö? No Rajatorpassa pyörineen Ufon vuoksi. Tai näin ainakin luulen...

Torstain ja Perjantain välisenä yönä noin klo 02 heräsin siihen kun viereisellä parkkipaikalla alkoi 3-4 auton hälyttimet laulaamaan sulosäveliään. Hieman tokkurassa pomppasin pystyyn ja ikkunasta katsottuani tajusin, ettei varkaista ollut ilmeisesti kysymys, vaan jonkinlaisesta viasta hälyttimissä...

Polttelin rauhassa savuketta, kun yhtäkkiä tietokone, televisio ja kaikki muut sähkölaitteet sammuvat noin sekunniksi ja yhtäkkiä kämpässä tulee hiljaista. Kuitenkin noin viisi sekuntia tämän jälkeen telkkarini mene ITSESTÄÄN päälle ja avaa ITSESTÄÄN aivan toisen kanavan, mitä olen viimeksi katsonut. (Selvennykseksi, televisioni pitäisi avautua automaattisesti AV-kanavalle, DVD-soittimen ja videoiden vuoksi)

Totta on siis se, että sähköt ovat jostain syystä menneet poikki (Tajusin tämän kelloradioni kellosta joka vilkutti 0:00 aikaa ensimmäisen minuutin verran. (Huom. Bubimainen lauseenmuodostus)), mutta minkä helvetin takia telkkarini alkoi jälkikäteen käynnistyä itsekseen, vaihtaen vielä kanavaksi ruotsin TV:n, vaikka moista en ole katsonut sitten MM-kisojen.

Eli onko Rajatorpassa käynyt UFO, joka on antanut jonkinlaisen sähköpiikin? Soitanko Johan Af Grahnille?
Tilaanko aikaa lähimmästä parantolasta?

Auttakaa veljet...
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
SaiPa2000 kirjoitti:
Eli onko Rajatorpassa käynyt UFO, joka on antanut jonkinlaisen sähköpiikin? Soitanko Johan Af Grahnille?
Tilaanko aikaa lähimmästä parantolasta?

Auttakaa veljet...
Lay off the booze, man! :P
 

Wolves

Jäsen
Murmeli kirjoitti:
Lay off the booze, man! :P

Kyllä ihan selvinpäin liikkeellä oltiin. Sehän siinä vituttikin, kun ei voinut laittaa humalan piikkiin. :)
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Olin tänään aamupäivällä lähdössä autolla reissuun. Lähdin liikkeelle ja laitoin soittimen autossa päälle. CD:tä kuunneltu viimeksi ja siitä oli juuri alkamassa Apulannan Pahempi toistaan-kappale. Mietin että antaa nyt olla, kun olen tätä levyä kuunnellut jo kauan. (siis oma koostama levy, ei Apulannan uusi).

Vaihdoin radion päälle, ja tiesin että siellä alkaa soimaan City. Saman tien alkaa Apulannan Pahempi toistaan kappale. Heti tuli mieleen, että mitä hittoa? Enkö painanut muka vaihtonappia kunnolla?
Mutta kyllä se vaan oli radio joka kuului. Vaihto ja biisi jatkui radiossa siitä mihin olin lopettanut CD:ltä.

Kummallista.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Muistaako kukaan sitä veristä miestä?

Ajelutin Pösölläni tänään iltapäivällä erästä kaukaa tullutta sukulaista Helsingin Itä-Keskuksen maisemissa. Auton radio raikasi poppii ja rokkii, mutta hiljensin volyymin kun saavuimme Marjaniemen uimarannan ohi kulkevalle tielle. Rupesin siinä sitten hissukseen ajellessani kertomaan maalaisserkuille tarinaa Marjaniemen Verisestä Miehestä. Tämä siis on eräänlainen paikkakunnan legenda, josta mainio biisintekijä J.Karjalainen on sanoittanut ihan oman poppi-iskelmän nimeltä Verinen Mies - kappale perustuu hänen omiin lapsuusmuisteloihinsa.
Tämä J.Karjalainen asui käsittääkseni lapsena nimenomaan Marjaniemessä ja silloin hän pikkuisena poikana pääsi omin silmin todistamaan erästä murhatapausta - tai siis hän näki kun tapettu verinen mies vietiin poliisin toimesta pois Marjaniemen uimarannalta.

Tämmöistä kertoilin maalaisserkuille ja he takapenkillä silmät ymmyrkäisinä kuuntelivat.
Ajoimme sitten takaisin itäväylälle ja siinä kiihdyttäessäni autoa 100km/t -ylinopeuteen päätin napsauttaa radion uudestaan päälle... kanava taisi olla Sävelradio... ja sieltä tuli ämyreistä täysillä MUISTAAKO KUKAAN SITÄ VERISTÄ MIESTÄ SILLOIN MARJANIEMESSÄ...

Melkoinen sattuma... sain kauan ja hartaasti selittää maalaisserkuille, että se todellakin tuli sattumoisin radiosta - enkä suinkaan pelleillyt mitään cd-levyjen kanssa.
 

Kaivanto

Jäsen
Sain juuri päähänpiston ryhtyä katsomaan American Beauty -elokuvaa. Kun nousin sohvalta ottaakseni leffan hyllystä ja tulin samalla vilkaisseeksi ulos ikkunasta, huomasin, miten pihassa pyörii tuulessa muovipussi. Aavemaista.

Leffaa näkemättömälle tässä jutussa ei varmaan ole järjen häivää, mutten jaksa nyt selittää.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kaivanto kirjoitti:
Sain juuri päähänpiston ryhtyä katsomaan American Beauty -elokuvaa. Kun nousin sohvalta ottaakseni leffan hyllystä ja tulin samalla vilkaisseeksi ulos ikkunasta, huomasin, miten pihassa pyörii tuulessa muovipussi. Aavemaista.

Creepy.

Olisiko mahdollista, että sivusilmällä automaattisesti (tai heijastuksesta jostain) olisit tuon havainnut (sitä itse tiedostamatta). Tästä olisit sitten saanut alitajuisen assosiaation elokuvan katsomiseen?
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
B1 kirjoitti:
Heti tuli mieleen, että mitä hittoa? Enkö painanut muka vaihtonappia kunnolla? Mutta kyllä se vaan oli radio joka kuului. Vaihto ja biisi jatkui radiossa siitä mihin olin lopettanut CD:ltä.

Kummallista.

Mulle on pari kertaa käynyt niin, että päässä on soinut joku biisi ihan sattumalta autossa (usein sellainen, joka ei tosiaan jatkuvasti radiosta tule). Tätä biisiä on sitten tullut hyräiltyä itse vähän aikaa. Sitten radio päällä ja samalla juuri tuo biisi alkaa... aina yhtä himmeli kokemus.
 

Kaivanto

Jäsen
Tomppa#74 kirjoitti:
Olisiko mahdollista, että sivusilmällä automaattisesti (tai heijastuksesta jostain) olisit tuon havainnut (sitä itse tiedostamatta). Tästä olisit sitten saanut alitajuisen assosiaation elokuvan katsomiseen?

Ei mitenkään, on noustava ylös ja käveltävä toiselle puolelle huonetta, jotta näkee alas pihalle.

Tosin muovipussi on melko yleinen roska, joten kaipa niitä tuossa kerrostalon pihassakin suht usein lojuu ilman, että asiaa noteeraisi mitenkään. Nyt vain sensorit olivat sattuneesta syystä herkistyneet. Outoa silti. Katselin pussia pari minuuttia, kunnes tuuli puhalsi sen nurkan taakse.

Leffa oli napakymppi, kuten ennenkin.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Paskalla junan vessassa.

Olin männä viikolla junassa, matkalla Tampereelta Pieksämäelle. No ennen Jyväskylää radallahan on muutamia tunneleita. En tosin tätä tiennyt etukäteen kun en ollut ennen kyseistä reittiä matkustanut.

Istuin siis varmatoimisen WC:n pöntöllä ja kakkapötköni odottivat levyn päällä pudottamista raiteille. Polkaisin pytyn kahvasta kunnes alkoi tapahtua:

Samalla hetkellä kun huuhtelin tuotokseni kiskoille, maailma pimeni, korvani meni lukkoon ja henkeni salpautui. Luulin jo hetken että ulosteeni romahdutti koko ekosysteemin ja maailmanloppu tulee, kunnes tajusin että junahan se vain porhalsi tunneliin!

Hihittelin aikani vessassa hassua tapahtumaa, ja jouduin hetken selittemään outoa käytöstäni myös kanssamatkustajilleni. He kyllä repesivät kerrottuani heille hetken mietittyäni totuuden.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Unet vs. todellisuus

Rakas mummoni oli sairastunut maksasyöpään. Vajaa pari vuotta aikaisemmin kuoli pappani tuntemattomaan sairauteen.

Kun mummo vielä eli ja oli täysissä sielun ja jopa ruumiinkin voimissa näki serkkutyttöni unen jossa tämä edellämainittu pappani oli mummolassa kattanut kahvipöydän kahdelle viimeisen päälle. Serkkutytön unessa serkkuni oli kysynyt papalta: "kenen takia se pappa on laittanu kahavipöyvvän nuin koriaksi?". Pappa oli vastannut unessa: "Mummo tullee pian kottiin."

Tämä tapahtui pari viikkoa ennen kuin mummo kuoli. Serkkutyttö oli kertonut unensa minun äidilleni eli serkkuni tädille.

Mummon maksasyöpä oli tehnyt tehtävänsä. Mummo ei ns. "pystynyt olemaan". Lääkärin mukaan maksa oli syövän takia siinä kunnossa, että se ei enää voinut erittää entsyymiä joka ehkäisee kivun tunteen iholla. Mummo ei pystynyt olemaan.

Häntä ei voinut edes silittää hiuksista. Mummo sanoi isälleni: "Tämä on nyt menoa!". Isä vastasi siihen että "oot sinä sisukas tyttö".

Mummoon alettiin pumpata rauhoittavia ja morfiinia.
Mutsini soitti serkkutytölleni ja kysyi saako sitä unta kertoa mummolle. Serkkutyttöni jopa vaati, että uni on kerrottava mummolle.

Äitini kertoi serkkuni unen äidilleen ja pari minuuttia tämän jälkeen mummo veti viimeisen henkäyksensä...
 

Are

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, S.L Benfica, Getafe, Pool
Pieni maailma

Oltiin viime keväänä parhaan kaverini kanssa katsomassa Sports Academyssä MM-kisojen Suomi-USA matsia. Siinä elämöidessämme samaan pöytään liittyi muutama meitä rapiat kymmestä viiteentoista vuotta vanhempi Jokeri- kannattaja. Mitäs siinä, spekuloitiin KalPan ja Jokereiden asiat läpi ja elämästä yleensäkin. Tässähän ei vielä ole mitään omituista, MUTTA...

Meni parisen kuukautta ja kaverini oli muijansa kanssa lomailemassa Pariisissa. Olivat siinä sitten menossa johonkin ravintolaan syömään ja ovella törmänneet samoihin Jokeri-kannattajiin, joiden kanssa oltiin otettu kuppia MM-kisojen hengessä Helsingissä pari kuukautta aiemmin. Äimistys oli ollut ilmeisesti molemminpuolinen!

Eurooppa on pieni alue...

Terkut vaan, jos asianomaiset sattuu lukemaan jutun!
 

scholl

Jäsen
Tulin parturista klo 14 maissa ja kävin ostamassa Kasarmintorin Hesen autokaistalta naudanliha rouheisen hintaan 2,95e. Maksoin mm. italialaisella 2e kolikolla. Illalla tulin salilta klo 23.30 ja yritin mennä Erottajan Pikkoloon (kun ei ole tullut käytyä vielä vuonna '06 kaupassa) ostamaan ruokaa, mutta se meneekin nykyään jo 23 kiinni. Mäksterkin siinä vastapäätä myöskin klo 23 kiinni, joten jatkoin ajomatkaa jälleen Kasarmintorin Heseen, jossa tilasin autokaistalta naudanliharouheinen aterian hintaan 5,15e. 20e muijan kouraan ja 14,85e back ja himaan. Himassa huomasin, että toinen saaduista 2 euroisista oli Italian 2e. Kaiken lisäksi samalla vuosiluvulla 2002 varustettu kuin se päivän 2e. Kuinka usein Helsingissä ylipäätänsä törmää italialaisiin kolikoihin. Aivan. Sattumaako tämän päivän tapahtumat. Ei, vaan faktaa on se, että palauttivat saman kolikon minulle lainattuaan sitä sellaiset 9 tuntia.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
scholl kirjoitti:
Himassa huomasin, että toinen saaduista 2 euroisista oli Italian 2e. Kaiken lisäksi samalla vuosiluvulla 2002 varustettu kuin se päivän 2e. Kuinka usein
Kaikki minun yli kymmenen italialaista kolikkoa ovat vuodelta 2002. En tiedä kuitenkaan italialaisten kolikoiden yleisyydestä Suomessa.
 

Jeffrey

Jäsen
scholl kirjoitti:
Himassa huomasin, että toinen saaduista 2 euroisista oli Italian 2e. Kaiken lisäksi samalla vuosiluvulla 2002 varustettu kuin se päivän 2e. Kuinka usein Helsingissä ylipäätänsä törmää italialaisiin kolikoihin. Aivan.

Niin. Suomalaisethan matkustavat niin harvoin italiaan, että sikäläisiä euroja tarttuu harvoin mukaan.
 

Bird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urheilullisesti avoimet sarjat
Hauptmann kirjoitti:
Kaikki minun yli kymmenen italialaista kolikkoa ovat vuodelta 2002. En tiedä kuitenkaan italialaisten kolikoiden yleisyydestä Suomessa.
Lienevät (ranskalaisten ja espanjalaisten ohella) heti saksalaisten jälkeen yleisimpiä vierasmaalaisia eurokolikkoja Suomessa. Eli kyllä italialaisia kolikoita tulee suht säännöllisesti vastaan, eivät ole mitenkään erityisen harvinaisia. Ehkä scholl siis sai saman kolikon takaisin, ehkä ei.

Mutta eipä tuo samaan rahaan törmääminen varsinkaan noin lyhyellä aikajänteellä ja samassa paikassa mitenkään kovin erikoista olisi. Monet seteliseurantaa Eurobilltrackerissa pidempään harrastaneista tietävät kokemuksesta, että Suomessa liikkuvien kymmenien miljoonien euroseteleidenkin joukosta itsellään aiemmin hallussa ollut "lappu" voi joskus päätyä käsiin uudestaan - jopa pitkänkin ajan päästä ja/tai aivan toisella puolen maata.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Eilen aamulla havaitsin itsessäni telepaattisia kykyjä.

Heräsin, nousin sängystä ja huomasin, että päässäni soi Kwanin biisi Rain. Kävin huussissa ja laitoin television päälle kakkoskanavalle, josta tulee aamuisin YleX-chattimousseohjelmaa. Aikaa heräämisen ja television käynnistämisen välissä meni minuutin verran. Arvaatte kai, mikä kappale alkoi soida televisiossa? Oli kerrassaan outo tunne.
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Enää en tiedä uskonko vai en. Vai kuvittelinko kaiken?

Kun tulin aamulla eilen (sunnuntaiaamuna) yövuorosta niin tietysti painuin nukkumaan. Jossain vaiheessa näin unta että olin sukulaisineni (ja rakas vaimokkeeni myös mukana) istumassa pöydän äärellä jossain olohuoneessa. Huomasin että tätini mies (joka kuoli pari vuotta sitten) oli siinä samassa tilassa istumassa tuolilla muiden mukana. Oli kuitenkin jotenkin vaan valjun näköinen. Ajattelin unessa että kuolluthan toi on. Tai vissiin oli. Ihan kiva että ovat jostain löytäneet takaisin suvun piiriin. En unessa uskaltanut tai en kehdannut kysyä keneltäkään asiaa tarkemmin.

Mutta asiaan.

Heräsin iltapäivällä ja söin "aamupalani". Menin suihkuun ja tosimiehen tavoin istuin pytylle ennen suihkua. Siinä istuessani mietin tuota unta ja sen mahdollisia merkityksiä. Ajattelin leikilläni että se oli jokin merkki. Isoäitini oireilee Alzheimerin taudin vuoksi ja isoisäni sairastaa syöpää. Joten ajattelin (edelleen leikilläni) että tuo on merkki jostain tulevista hautajaisista. Kumma on ihmismieli. Siinä pytyllä edelleen istuessani ajattelin, että jos tuo uni oli merkki, niin anna hyvä tätini mies toinen sellainen. Vedä löylyhuoneen lasiovi kiinni tai työnnä se lauteiden edessä oleva puupenkki tänne pesuhuoneen puolelle. Lasiovi löylyhuoneeseen oli auki reilusti koko ajan. Tai työnnä tuota melkein keskellä lattialla olevaa (patterin päältä pudonnut pesuliina/tiskirätti) rättiä.

Menin suihkuun ja vedin luonnollisesti suihkuverhon kiinni. Jossain vaiheessa kuulin kolauksen ja avasin verhon. Lasiovi löylyhuoneeseen oli kiinni. Vähän aikaa katsoin sitä kummissani ja sitten älysin/uteliaisuuttani vilkaisin lattialle. Se saakelin rätti oli seinän vieressä.

Ja tämä tarina on tosi ja selvinpäin koettu.

Asiaan on olemassa jokin järkevä selitys mutta kerrankin tapahtui jotain Twilight Zone-kamaa.

Ja tuuletusta ei vaimokkeeni ollut laittanut päälle. Sitä tuli heti kysyttyä huutamalla saunasta alakertaan.
 
Viimeksi muokattu:

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Olin menossa kulosaarelle kauniina lauantai-aamuna. Menin Rautiksen metroasemalle ja kun olin menossa alaspäin rullaportaita niin vastaan tuli rullaportaissa mies jolla oli IFK pipo. Pipo oli varmaan jostakin 90-luvun puolvälistä ja senkin näköinen niin alkoi vähän huvituttaa.No lähdin sitten kulosaareen morjestamaan paria kaveria ja siinä vierähti about 3 tuntia.
Kun sitten otin metron kulosaarelta rautikselle niin ihme ja kumma! SAMA mies pipo päässä oli tulossa alas rullaportaita samassa kohdassa!
Siinä tuli kyllä niin ihme fiilis että!
En tiedä miksi näin tapahtui enkä lähde sen enempää filosoimaan. Näitä sattuu!!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös