Ei kiitos kuitenkin kaikille Cheekeille ja JVGeille, jos on pakko soittaa poppia, niin mieluummin sellaista joka ei aiheuta vitutusta suuressa osassa yleisöä.
:) Oletko varma, että edustat mielipiteinesi "suurta osaa" vai sitä toista päätä? Meinaan vaan, että kaveri joka myy stadikan pari kertaa täyteen "tuosta vaan" niin voi olla, että joku hänenkin musastaan tykkää, jopa Jokerileirissä.
Ja olin itse juuri Kaliforniassa katsomassa sekä Losissa että Anaheimissa pelejä ja Losissa halli, äänentoistolaitteet ja tapahtuman SHOW vedettiin isosti ja siinä oli panostusta ja oli mahtava olla yleisössä. Se ei ollut vaan peliä vaan oikeasti koko ajan odotti, että mitä katkoilla tapahtuu jne. Äänentoistolaitteet olivat aivan huikean hienot, he tuntuivat luukuttavan aika paljon bassomussaa ja se oli selkeästi se millä haettiin musan osalta fiilistä halliin. Lisäksi kaikenmaailman valoshowt ja seuran järjestämän showmiehet yleisössä oli mukavaa viihdettä. Lisäksi hallin penkkeihin oltiin panostettu valtavasti, ne oli nahkaa ja pehmeät, kuin olisi tuliterään Mersuun täydellisille lisävarustesporttipenkeille istunut. Lisäbonarina vielä juomateline etupuolella istuvan penkin selkänojassa ja jalkatilaakin oli reippaasti.
Sitten taas Anaheimin kotipelissä ei oikeastaan ollut mitään, paitsi tietysti suomalaisittain 3 suomalaista pelaamassa, jotka toi sen fiiliksen peliin ja sen seuraamiseen, mutta hallina Anaheimin halli on aika tylsä, musa oli aika huonoa, ja mitään amerikan showta ei ollut käytännössä lainkaan. Lisäksi Ducksien fanikaupasta oli kauden tärkeimmällä hetkellä, play offien käynnistyessä loppuneet aivan jokainen malli kaulaliinoista ja pipoista oli jäljellä yhtä mallia. Oon monesti tuominnut Jokerikaupan ja onhan siinä parantamista, mutta että tulisko Jokerikaupassa ikinä tilannetta että huivien ja pipojen kohdalla myydään "ei oota". Kuitenkin sekä huiveja että pipoja näkyi katsomossa vaikka minkälaista.
Oli mukava nähdä peräkkäisinä päivinä miten ottelutapahtuman samalla alueella voidaankaan järjestää eri tavalla. Ei liene sattumaa, että Kingsien ottelut ovat parin vuoden ajan olleet loppuunmyytyjä, panostukseen vastataan viihtymällä katsomossa. Anaheimin tunnelma oli puolestaan isohko pettymys.