Klo 15.
Kiitokset tiedosta!
Klo 15.
Ulkoilmaottelun kanssa: 10415 (28 ott, yht 291 630)Paljonkohan oli yleisökeskiarvo tällä kaudella.
Ok, hyvä. Saahan noista ihan kivat lipputulot (en kyllä yhtään tiedä, maksaako ne 10 euroa vai 35 euroa...).Ulkoilmaottelun kanssa: 10415 (28 ott, yht 291 630)
Ilman ulkoilmaottelua: 10147 (27 ott, yht 273 985)
Toki lipputuloilla ei ole juurikaan merkitystä, koska raha tulee kuitenkin Pietarista.Ok, hyvä. Saahan noista ihan kivat lipputulot (en kyllä yhtään tiedä, maksaako ne 10 euroa vai 35 euroa...).
On se kuitenkin aika tärkeää saada tappioita paikattua noilla lipputuloilla. 10 000 on hieno keskiarvo.
Joo, ja game 6:ssa yritetty "Suomen suurin karaoke" saavutti lähinnä vaivautuneen tunnelman. Ei siinä mitään, Amanda, aina kannattaa yrittää, mutta tarvitaan muutama iso tuoppi ennen kuin meikämargariini alkaa hoilottamaan mitään karaokea. Eikä lyhyellä pelitauolla nyt muutenkaan voi tollaseen keskittyä.Sen sijaan yleisen tunnelman kannalta keskimäärin 10 000+ katsojaa joka pelissä on hieno saavutus.
Joo, ja game 6:ssa yritetty "Suomen suurin karaoke" saavutti lähinnä vaivautuneen tunnelman. Ei siinä mitään, Amanda, aina kannattaa yrittää, mutta tarvitaan muutama iso tuoppi ennen kuin meikämargariini alkaa hoilottamaan mitään karaokea. Eikä lyhyellä pelitauolla nyt muutenkaan voi tollaseen keskittyä.
Katupojat on ikävä biisi karaokeen, kun se lähtee "tyhjän päälle". Lisäksi se taustanauha on kökkö.Joo, ja game 6:ssa yritetty "Suomen suurin karaoke" saavutti lähinnä vaivautuneen tunnelman.
Tulisko sinne(kin) punasinivalkoinen väritys. Hymiö.Twitterin perusteella Jokerien pukukopissa on meneillään isompi remontti. Jännä nähdä lopputulos.
Hauskaa, että jatkoajassa kommentoidaan tätä asiaa. Kuinka moni jatkoaikaan kirjoittaja tulee Jokereiden pukukopissa viettämään aikaa. Eikö se ole ihan sama, että millä värillä pukukopin seinät väritetään.
Onks joku ottanu tai ollu aitiossa ? Tuli töistä lupa ottaa tommonen aitio johonkin peliin firman kortilla. Pelittääkö hommat siellä hyvin ja miten pitkään siellä voi olla ennen/jälkeen pelin? Onks noissa saunomismahdollisuutta? Ilmeisesti ruokaa ja juomaa ainakin saa tonne kun vilauttaa Visaa.
Onks joku ottanu tai ollu aitiossa ? Tuli töistä lupa ottaa tommonen aitio johonkin peliin firman kortilla. Pelittääkö hommat siellä hyvin ja miten pitkään siellä voi olla ennen/jälkeen pelin? Onks noissa saunomismahdollisuutta? Ilmeisesti ruokaa ja juomaa ainakin saa tonne kun vilauttaa Visaa.
Yhdessä aitiossa on muistaakseni sauna, oli jokin isoimmista aitioista. Hinnasta en sitten tiedä, mutta tuskin on ihan hirveän pieni budjetti. Ruokaa ja juomaa saa kyllä melkein mitä haluaa, kunhan vilauttaa Visaa.
Tämä on hyvin mahdollista, itse en ole ikinä saunallisessa aitiossa ollut enkä muutenkaan aitioita varaillut. Olin vain muuta kautta saanut sellaisen käsityksen, että saunallisia olisi vain yksi, mutta mitä enemmän sitä parempi tietysti.Mä väittäisin, että Areenalla on noin 2-4 aitiota jossa on sauna. Ruoka ja juomatarjoilut pelaa hyvin, hinnoista en tiedä kun en ollut maksumiehenä.
Vain yksi, josta voi saunoessa katsella peliä.Tämä on hyvin mahdollista, itse en ole ikinä saunallisessa aitiossa ollut enkä muutenkaan aitioita varaillut. Olin vain muuta kautta saanut sellaisen käsityksen, että saunallisia olisi vain yksi, mutta mitä enemmän sitä parempi tietysti.
Vain yksi, josta voi saunoessa katsella peliä.