Hartwall Arena

  • 1 035 060
  • 3 034

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lisäksi myös iso lampaanperse tänään parkkihallin sähläykselle. Kausikortin mukana maksetulla parkkikortilla ei päässyt tänään parkkihalliin varttia ennen pelin alkua. Vastauksena ytimekäs "olisitte tulleet ajoissa, nyt halli on täynnä". Onko seuraavalla kerralla joku istumassa omalla paikalla katsomossakin, jos ei ole oma perse maksetussa penkissä varttia ennen peliä? Osasi ne kuitenkin uhkailla parkkikortin poisottamisellakin ja otti rekkarin ylös mitälie sössötystään varten, kun uskalsi sanoa vastaan.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Tiedote koskien SKA-peliä | Jokerit.com (Linkki vie Jokerit.com osoitteeseen tätä maalilaulu asiaa koskevaan tiedotteeseen)

"Kyseessä oli virhe. Jokerit vakuuttaa, ettei vastaava toistu jatkossa. Ainoa maalilaulu, joka Hartwall Arenassa Jokereiden kotiotteluiden yhteydessä soi, on helsinkiläisseuran oma maalilaulu."

Joo-o, eli siis mikähän se varsinainen virhe tässä oli? Noudatettiin ylemmän tahon käskyä?
 

Helsing#65

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oilers, sympatiat myös Senators & Hurricanes
Kyseessä kuulemma virhe... Siis ei nyt vittu, pitääkö vielä valehdella tähän päälle, ei se nyt millään voi olla virhe jos SKA:n maalilaulu alkaa soimaan mystisesti SKA:n tehdessä maalin.
 

Masentaja

Jäsen
Lisäksi myös iso lampaanperse tänään parkkihallin sähläykselle. Kausikortin mukana maksetulla parkkikortilla ei päässyt tänään parkkihalliin varttia ennen pelin alkua. Vastauksena ytimekäs "olisitte tulleet ajoissa, nyt halli on täynnä". Onko seuraavalla kerralla joku istumassa omalla paikalla katsomossakin, jos ei ole oma perse maksetussa penkissä varttia ennen peliä? Osasi ne kuitenkin uhkailla parkkikortin poisottamisellakin ja otti rekkarin ylös mitälie sössötystään varten, kun uskalsi sanoa vastaan.

Anteeksi mutta mitähän vittua? Ne kaivaa sen paikan ihan sama mistä, mutta halliin on päästävä, kun kortti on maksettu. Mihin ajattivat? Kateltiin myös että melko täyttä oli, oltiin parkissa 18.13. Mä en olisi selitystä niellyt, joku sen olisi korvannut. Jotenkin. Vaikka sitten ulkokannelle parkkiin.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
JMA:kin kommentoi, että "kaise on ku venäläiset omistaa hallin, niin ne päättää mitä täällä tehdään". Tuus nyt Rotta ite selittämään, ei tää nyt pelkällä "virheellä" kuittaannu.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Anteeksi mutta mitähän vittua? Ne kaivaa sen paikan ihan sama mistä, mutta halliin on päästävä, kun kortti on maksettu. Mihin ajattivat? Kateltiin myös että melko täyttä oli, oltiin parkissa 18.13. Mä en olisi selitystä niellyt, joku sen olisi korvannut. Jotenkin. Vaikka sitten ulkokannelle parkkiin.

Portit pysyi visusti kiinni. Sama juttu jokaisella kolmella sisäänkäynnillä. Harkkahallin eteen jäi sikaparkkiin. Onneks on parkkikortti maksettu niin saa jatkossa tulla julkisilla hallille.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Rotan provo, jonka ei pidä antaa vaikuttaa mitenkään Jokereiden peleihin pleijareissa tai se on silloin saanut tahtonsa läpi. Lisää protestia kehiin.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Tämä SKA:n maalilaulufarssihan on vain luonnollista jatkumoa Pietarin sutenöörin aikaisemmalle toiminnalle kaikkien näiden Arenan pukukoppien maalaamisten, SKA:n fanikaman myyntipisteiden ja yläfemmojen heittämisille SKA:n tehdessä maalin Jokereiden verkkoon. Sutenöörillä on vaimo Pietarissa ja huora Helsingissä.

Onneksi se liian venäläinen ymmärtääkseen, että suomalaisilla on tapana sisuuntua tällaisista asioista.
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
No kun tämä ei ollut eka kerta, vaan on tullut eteen jo edellisissä himamatseissa ja yleensä musan vaihtuessa katse kääntyy ensin siihen joka nappeja painelee.

Meinaat että on soitellut aiemminkin vierasjoukkueen maalibiisejä? Itselleni ihan sama kuka sen on teknisesti suorittanut, sillä tapaus on yksi hävettävimmistä Jokerien historiassa. Amanda osalta ainakin hän itse väittää twitterissään, että ei ole tehnyt todellakaan päätöstä vaan sen on tehnyt siten ihan muut tahot. Uskot kuitenkin näköjään useammasta jutustasi päätellen Amandan valehtelevan ja olevan syyllinen ihan itse. Siinä tapauksessa kenkää ja välittömästi.

Pidän Rotenbergia kuitenkin todennäköisempänä käskyn tai idean tai tarjouksen josta ei voi kieltäytyä antajana. Ihan vaan vaikka osana Venäjän Suomeen kohdistamaa hybridosotaa tai mitä vittua tahansa: tässä teille maalilaulua, harasoo ja repikää siitä. Koska mä voin.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Romanista on kuoriutumassa todellinen Vince McMahon, ainakin mitä suosioon ja varallisuuteen tulee. Mun on aika vaikea kuvitella, että joku Roman vaivautuisi puhumaan jonkun Amandan kanssa soittolistoista, vaan eiköhän nämä käskyt ole menneet välikäsien kautta. Siinä yhteydessä on voinut tapahtua jotain sekaannusta.

Huvittava juttu, jos jää tähän yhteen kertaan. Täytyy olla todella tyhmä, jos luuli tuolla vierasmaalimusalla saavuttavansa mitään muuta kuin tämän nähdyn reaktion. Ja kuka tästä reaktiosta hyötyy ja mitä? No ei kukaan yhtään mitään, ellei Roman sitten tosiaan tietoisesti halua Helsingin McMahoniksi.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Meinaat että on soitellut aiemminkin vierasjoukkueen maalibiisejä? Itselleni ihan sama kuka sen on teknisesti suorittanut, sillä tapaus on yksi hävettävimmistä Jokerien historiassa. Amanda osalta ainakin hän itse väittää twitterissään, että ei ole tehnyt todellakaan päätöstä vaan sen on tehnyt siten ihan muut tahot. Uskot kuitenkin näköjään useammasta jutustasi päätellen Amandan valehtelevan ja olevan syyllinen ihan itse. Siinä tapauksessa kenkää ja välittömästi.
.

Mä en tiedä oliko ne parin edellisen matsin jumputukset maalibiisejä kun en noita Jokereiden maalibiisiä lukuun ottamatta itse tunnista, mutta se vakiobiisi ei ole enää viime aikoina soinut, vaan vastustajan tehdessä maalin sieltä on tullut jotain vetävämpää tavaraa.

Ja miksi laittaisin panokset Amandaan. No ihan järkeilemällä minkätyyppistä julkisuudessa oloa hän harrastaa. Koska Jantus moka etc. Näillä ihmisillä on tapa toistaa niitä mokiaan ja kun esim. tässä tapauksessa tieto, että playta painamalla nimi lehdissä, niin ei, ei yllättäisi yhtään. Ja sillä että itse kieltää asian ei vakuuta ainakaan mua.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Näin ulkopuolisena ja asiasta mitään tietämättä, niin luinko joskus että vierasjoukkueen pukkari olisi maalattu SKAn väreihin? Jos näin, niin ei lienee iso yllätys että vierasjoukkueen maalilaulua soitetaan myös...
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ja miksi laittaisin panokset Amandaan. No ihan järkeilemällä minkätyyppistä julkisuudessa oloa hän harrastaa. Koska Jantus moka etc. Näillä ihmisillä on tapa toistaa niitä mokiaan ja kun esim. tässä tapauksessa tieto, että playta painamalla nimi lehdissä, niin ei, ei yllättäisi yhtään. Ja sillä että itse kieltää asian ei vakuuta ainakaan mua.

Amanda kuitenkin käytännössä nimeää käskyttäjän Rotenbergiksi:

Kaikki tietävät, keneltä määräys SKA:n maalibiisin soittamiseen tuli, Harkimo sanoi Iltalehdelle.

Roman Rotenberg määräsi SKA:n maalilaulusta Jokerien kotiottelussa

Vaikea uskoa valehtelevan.
 

Masentaja

Jäsen
Portit pysyi visusti kiinni. Sama juttu jokaisella kolmella sisäänkäynnillä. Harkkahallin eteen jäi sikaparkkiin. Onneks on parkkikortti maksettu niin saa jatkossa tulla julkisilla hallille.

No sillai. Ei muuta iuin vaatimaan rahat takas/hyvityksiä. Jokuhan tuosta vastuussa on. Saman kun ovella sanottais että sori, halli täys et pääse sisään matsiin. Meteli pystyyn. Paa rekkula menee jokereille.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olipa hieno peli Areenalla. Tottakai tuo on paskaa, että soitellaan vierasjoukkueen maalibiisejä. Haluan kuitenkin ajatella asiaa siltä kannalta positiivisesti, että mikäs tämän parempi asetelma luoda kunnon vihollissuhdetta SKA:han. Kyllähän tuo sytyttää enemmän kuin vaikkapa OMSK-matsi, ja varmasti sytyttää jatkossakin.

Kovin usein en livenä matseja käy katsomassa, mutta ensi kaudellakin SKA-matsiin menen. Mun mielestä tämän päivän show oli tehty hyvin, ja tämä munaus saa jokerimaalit tuntumaan entistä paremmalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös