Eipä tykkää Jokereiden pelaajatkaan tästä hirveästi.
Joo eikä mikään ihme, kyllähän tuossa samalla kaadetaan kylmää vettä omien pelaajien päälle. No tämä saa nyt jäädä ja katsellaan sitten, jos urheilullisuus joskus tekee paluun.
Eipä tykkää Jokereiden pelaajatkaan tästä hirveästi.
Tullut ylemmältä taholta käsky, että pitää pistää virheen piikkiin.Eli syyllisiä ei tuoda julki.
Lisäksi myös iso lampaanperse tänään parkkihallin sähläykselle. Kausikortin mukana maksetulla parkkikortilla ei päässyt tänään parkkihalliin varttia ennen pelin alkua. Vastauksena ytimekäs "olisitte tulleet ajoissa, nyt halli on täynnä". Onko seuraavalla kerralla joku istumassa omalla paikalla katsomossakin, jos ei ole oma perse maksetussa penkissä varttia ennen peliä? Osasi ne kuitenkin uhkailla parkkikortin poisottamisellakin ja otti rekkarin ylös mitälie sössötystään varten, kun uskalsi sanoa vastaan.
Anteeksi mutta mitähän vittua? Ne kaivaa sen paikan ihan sama mistä, mutta halliin on päästävä, kun kortti on maksettu. Mihin ajattivat? Kateltiin myös että melko täyttä oli, oltiin parkissa 18.13. Mä en olisi selitystä niellyt, joku sen olisi korvannut. Jotenkin. Vaikka sitten ulkokannelle parkkiin.
Näin. Antaisin noin 1,2. Biisi soimaan ja nimi lehtiin. Ihan sama kun sen Jarna -jutunkin kanssa. Iskä ja setä siivoaa sotkut.Omassa päässäni kertoimet Amandan idiotismille biisivalinnan kanssa ei ole hirveän isot.
No kun tämä ei ollut eka kerta, vaan on tullut eteen jo edellisissä himamatseissa ja yleensä musan vaihtuessa katse kääntyy ensin siihen joka nappeja painelee.
Meinaat että on soitellut aiemminkin vierasjoukkueen maalibiisejä? Itselleni ihan sama kuka sen on teknisesti suorittanut, sillä tapaus on yksi hävettävimmistä Jokerien historiassa. Amanda osalta ainakin hän itse väittää twitterissään, että ei ole tehnyt todellakaan päätöstä vaan sen on tehnyt siten ihan muut tahot. Uskot kuitenkin näköjään useammasta jutustasi päätellen Amandan valehtelevan ja olevan syyllinen ihan itse. Siinä tapauksessa kenkää ja välittömästi.
.
Kyllä Amanda sanoo suht suoraan kuka on homman takana Roman Rotenberg määräsi SKA:n maalilaulusta Jokerien kotiottelussa
Ja miksi laittaisin panokset Amandaan. No ihan järkeilemällä minkätyyppistä julkisuudessa oloa hän harrastaa. Koska Jantus moka etc. Näillä ihmisillä on tapa toistaa niitä mokiaan ja kun esim. tässä tapauksessa tieto, että playta painamalla nimi lehdissä, niin ei, ei yllättäisi yhtään. Ja sillä että itse kieltää asian ei vakuuta ainakaan mua.
Portit pysyi visusti kiinni. Sama juttu jokaisella kolmella sisäänkäynnillä. Harkkahallin eteen jäi sikaparkkiin. Onneks on parkkikortti maksettu niin saa jatkossa tulla julkisilla hallille.