PorinPoika
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Teemu "mä hakkaan sut" Rautiainen vois keskittyä lätkään eikä pelleilyyn harkkakaudella.
Samaa toivotaan täällä.Rautiaiselle tulossa kuitti kauden avauksessa. Toivottavasti noutaja tulee ja lujaa.
Saatana, Ässien paras pelaaja melkein ollut harkkakaudella.Juhola käveli koppiin, vähän linkutti
Vitun apina, toivottavasti Anttalainen noutaa avauksessa
Juhola käveli koppiin, vähän linkutti
Juhola käveli koppiin, vähän linkutti
Kerho voittanut kaikki aloitukset?
Onneksi yv loppujen lopuksi tänään toimi, mutta huolestuttavaa oli 5-5 peli tänään.
En tiedä onko provo, mutta tartun silti. Jos et itse tunne miten xG toimii niin älä silloin tuomitse sitä täysin. Itse en ole tänään peliä nähnyt, mutta Liigan tilastoinnin mukaan xG 3,41-1,44 Ässille.Maaliodottama on turha tilasto. Täällä tyydyttiin joka tappion jälkeen viime kaudellakin siihen että hei, meillä oli parempi xg jolla ei ole todellisuudessa mitään merkitystä. Sitä ei kukaan edes tiedä tarkkaan miten se lasketaan.
Voi sitä tietysti itseään huijata, kun ei näe paria läpiajoasekä muutamaa huonolaatuista syöttöä vaikko heikkoa jään kuntoa, joista tyhjistä lavan yli kiekko ja ei olekkaan xg-tilastossa parasta maalinteko% -paikkaa. Mutta hyväksyn sun näkemyksen.Nojaa, Pata rakensi paikkoja ihan kohtuullisesti ja normaalilla maalintekoteholla/tuurilla Kerho olisi tehnyt pelissä 1-2 maalia.