Hannu Aravirta Jokereiden päävalmentajaksi

  • 181 221
  • 515

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aravirran poispotkiminen herättää ristiriitaisia tunteita. Pitkällä tähtäimellä Ara voisi olla hyvä, mutta jos tällä kaudella joukkue haluaa voittaa jotain niin valmentajan vaihdos on ainut vaihtoehto. =/

Elämme raskaita aikoja..

Todella raskaita aikoja tosiaan eletään! Jokerit tarvitsee nyt peräsimeen sellaisen valmentajan jolla on auktoriteettia! Itse liputan Hannu Jortikan puolesta!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä luen teitä viisaampia vasta tän kommentin jälkeen. Mä jäin kuuntelemaan Ässä-radiota ja siellä astui nyt kehiin Ara, jonka viesti oli suunnilleen näin (ei siis sanasta sanaan, mutta varmasti sama asia);
- jotkut yrittää päästä liian helpolla ja
- Se saatanan perinteinen ettei anneta kaikkia mitä lähtee..

.. Ara hei, tapahtuiko tämä nyt ? Onko kaikki aina ennen Ässät peliä antaneet kaikkensa ? Mitä olet tehnyt, jos olet havainnut löysää aikaisemmin, vai havaitsitko sen vasta nyt ?

Eteenpäin hyvällä ilmeellä. Ara perkele ryhdistäydy, ei kukaan halua muistaa sua luuserina.
 

Johnnie

Jäsen
Nauratti Aran kommentti viimeisestä erästä "jos pelaamme tällä tasolla kuin viimeisessä erässä pelasimme niin meillä on mahdollisuudet ja pystymme haastamaan muita joukkueita" tms.

"Pystymme haastamaan muita joukkueita..." TÄH? Mitä paskaa se taas suoltaa? Kauden alussa kaikkien muiden piti haastaa Jokereita yhdessä ja erikseen, nyt puhutaan mahdollisuuksista joidenkin Ässien haastamiseen... Sen 05-06 katastrofin nyt käsittää miten kuten, kun ruorissa oli Wade, ja Thomas lähti kauden alussa, mutta mistä se kusimeri jossa Jokerit nyt ui, on tullut?

Aran ns. tähtitieteellisen hyvä pelikirja koostuu ilmeisesti "hävittyjen otteluden lehdistötilaisuuksien kootuista selityksistä"...
 

Viltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Jokerit tarvitsee samanlaisen herättelijän kuin Suikkanen Tepsissä, joku "summasmainen" vittua huutava kusipää jonka alaisuudessa kukaan ei uskalla fleguilla.

Kannattaa tietenkin muistaa myös se, mitä Tuomas Suominen sanoo tuoreessa Urheilulehdessä: "Nyt koutsille uskaltaa mennä juttelemaan, jopa vittuilemaankin. Koutsin ja pelaajien välillä on hyvä vuorovaikutus". Näinhän se on, kun homma pelittää ja myös koutsi osaa lukea tilanteita.

Vaikea kuvitella, että "summasen" kaltaiselle persoonalle mentäsiin yleensäkään puhumaan mitään, saati vittuilemaan. Vielä vähemmän itse Summaselle.

Jortikasta on sanottu ihan kuulemma Jääkiekkoliiton(Westerlund ja J.Jalonen) taholta saakka, että on taas talkoissa täysillä mukana. Itse asiassa Veikkaajan jutusta käy ilmi hieman rivinen välistä se, että nimenomaan Erkka ja JJ Jortikan pitkälti kakskymmpisten päävalmentajaksi halusivatkin.

Tuskinpa Jorella on aikaa ja halua ennen kisoja lähteä liigahommiin. Tosin sekä Jokereita ja Jortikkaa itseään jäi harmittamaan yhteistyön loppuminen kahteen kauteen keväällä 2005.
 

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vaihdatteko päikseen. Orava - Ara? Eipä se täälläkään ainakaan huonompaan suuntaan menisi,
 

Kipelov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiovan fasistijuntta
Vaikka tämä kausi menisikin täysin konttaukseksi, en toivo Aralle monoa. Kaverilla on kuitenkin näyttöjä, ja jotenkin tässä on päällä sellainen tunne, että saisi kyllä tuosta materiaalista parempaa irti. Menneiden takia on helppo antaa anteeksi tällaista kaatuilua.

Toisaalta, olenko ainoa, jonka mieleen juolahtaa, että Aran kenkiminen ulos ja Ape Suhosen palkkaaminen tilalle johtaisi eräänlaisen ympyrän sulkeutumiseen...
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hävettää kannattaa jokereita.
Otetaan tää pois. En ole vielä edes ketjua loppuun lukenut, mutta ei itseään voi hävetä. Jos sä olet Jokeri sä otat sen niinkuin me muutkin. Turpaan tulee, sattuu, muut pilkkaa, oma jengi koomailee, naapuri sutii muijaa jne. Sitä tämä on. Sitten nousee aurinko, peli kulkee, ollaan isoja jne. Mulla on tuolloin just sellainen fiilis, että pakko käyttää kengänkiilloittajaa, kun ei oikein taivu alas.

Nyt ollaan alhaalla, mutta veljet "me olemme ennekin nousseet".
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laadin juuri Jokereiden inspiroimana blues-kappaleen. Nimi on Vahingonilomies.

Ota popcornit mikrosta - na na na na na
Korkkaa kylmä kalja -na na na na na
Kirjaudu Jatkoaikaan - na na na na na
Suuntaa Jokeriosioon, baby

Olen Vahingonilomies
Olen Vahingonilomies
Naapuri turpaan saa
Tulen aistimaan tunnelmaa

Olen Vahingonilomies



Oikeasti ei naurata pätkääkään. Jokereiden pitää toki pysyä takana, mutta tuollainen kyntäminen on kiusallista ja tarpeetonta. Ennen kauden alkua olin varma, että nyt Jokereilla natsaa.

Aravirta + Riksman + Pirnes + Hentunen (+ Niemi) = mestariehdokas. Ja vielä mitä, näköjään. Valmentajakysymykseen vinkkaisin, että Virmasellahan on jo kokemusta KAKKOSvalmentajan paikalta, ehkäpä nyt sitten...

Pää pystyyn, naapuri. Kausi on pitkä.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Nyt ollaan alhaalla, mutta veljet "me olemme ennekin nousseet".

Nyt ollaan veliseni oltu muuten alhaalla jo aika kauan. Luulis että näin kyykyssä ollessa ois jalat menny hapoille jo pari vuotta sitten.

Mutta häh, kun joku voisi kertoa että miten Aran Jokerit näyttää tältä koomausyksiköltä? Ei mahdu mun prosessointiyksikköön.
 

Johnnie

Jäsen
Nyt ollaan alhaalla, mutta veljet "me olemme ennekin nousseet".

Joo. Harmi vaan että se nousu tapahtui viime kesänä jokeripelaajien tämänhetken otteista päätellen aika monta kertaa sohvalta jääkaapille...

EDIT: Joo, no jos nyt puhut meistä faneista, niin kyllä minulla tapahtuu aika raivokas nousu, kun tulen koneelle, avaan sm-liigan sivut, ja huomaan Ässät-Jokerit pelin olevan ekan erän jälkeen 3-0...
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Nyt ollaan alhaalla, mutta veljet "me olemme ennekin nousseet".

Nämä ovat viisaita sanoja. Olen nähnyt ensimmäisen Jokeri-matsini joskus 70-luvun alussa. Sen jälkeen on ollut niin ylämäkeä kuin alamäkeäkin, mutta eihän se perustunne Jokereita kohtaan koskaan häviä. Oletpa työmatkalla Australiassa tai ohitusleikkauksessa Meilahdessa, haluat tietää miten Jokerit on pelannut. Muu on sekundääristä.

Aivan helvetinmoinen vitutus on juuri nyt päällä ja pahinta on se, että ei edes ymmärrä, mistä tämä rypeminen johtuu. Olisi jotenkin helpompaa, jos tietäisi miksi peli ei kulje yhtään. Onko syy Aran, vastuu on ainakin.

Mutta mitä syvemmälle mennään sitä hienompi sieltä on nousta. Rakennetaan uusi buumi ja laitetaan taas väki liikkeelle. Tietäisi vaan miten.
 

Kolokettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KoU, HJK, AS Roma, Chelsea
Muistetaan kuitenkin että säälipleijaripaikkaan on vain 3 pisteen matka. Tosin eipä sekää auta, jos homma menee tähän malliin

Mutta tarkoitus vain muistuttaa että periaatteessa mitään ei ole menetetty. Aravirrasta vaan ei kerta kaikkiaan taida olla enää tätä laivaa pelastamaan. Se ei välttämättä ole Aran syy, mutta valmentajan on kärsittävä jos 13 kierroksen jälkeen suurin mestarisuosikki on jumbona.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onkohan Aravirta ottanut 90-luvun pelikirjan vahingossa kirjahyllystä, sen verran hidasta oli pelin avaaminen? Helenius ja kumppanit seisoivat maalin takana ja laiturit juoksivat koiranlenkkiä omalla alueella, Ässät otti käytännössä kaikki Jokerihyökkäykset organisoidusti vastaan.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä luin Vakion viestin ja siitä tiedän, etten ole yksin. Tomppa ilmestyi kehiin ja vahvisti, etten ole yksin. Toistan itseäni; Nyt ollaan alhaalla, mutta veljet "me olemme ennekin nousseet".
 
Suosikkijoukkue
AIK
Otetaan tää pois. En ole vielä edes ketjua loppuun lukenut, mutta ei itseään voi hävetä. Jos sä olet Jokeri sä otat sen niinkuin me muutkin. Turpaan tulee, sattuu, muut pilkkaa, oma jengi koomailee, naapuri sutii muijaa jne. Sitä tämä on. Sitten nousee aurinko, peli kulkee, ollaan isoja jne. Mulla on tuolloin just sellainen fiilis, että pakko käyttää kengänkiilloittajaa, kun ei oikein taivu alas.

Nyt ollaan alhaalla, mutta veljet "me olemme ennekin nousseet".

Näinhän se menee.

Ja mitä Aran potkimiseen tulee, niin mä kyllä ainakin toivoisin, että kerrankin tässä organisaatiossa katsottaisiin edes vähän pidemmälle ja annettaisiin sen Aran vetää täydellä luotolla vähintään tää ja seuraava kausi, ja todetaan tulokset pleijareissa 2011.

...
Oikeasti ei naurata pätkääkään.
...
Pää pystyyn, naapuri. Kausi on pitkä.

Mun mielestä näistä pitäis jakaa bännejä. Helvetti! Ystävyys, läheisyys ja poikarakkaus hiuksista vittuun Jokereiden ja IFK:n väliltä. Mä ainakin heitän suolaa haavoihin ja tanssin IFK:n haudalla aina kun siihen tulee tilaisuus. Oman menestyksen tuomaa iloa ei korvaa mikään, mutta kyllä jullien epäonni aika lähelle pääsee.
 

Acid

Jäsen
Eipä tässä jaksa edes kiroilla enään. Jotenkin puutunut olo ( kaljalla hieman osuutta asiaan). Hannu "hyvä peli-ilme" Aravirran aika on ohi. Kenkää tulee varmasti, kunhan löydetään se päävalmentaja jostain. Harkimon pinna on takuulla palanut. Ongelmahan tässä on ettei niitä vapaita valmentajia pahemmin ole. Edes Harkimo&Virmanen kaksikko ei ole niin tyhmä, että raahattaisiin Curre/ Sakke/ Suhonen tyylistä tapausta enään tänne.

Olen aivan varma, että Harkimo tekee kaikkensa saadakseen sen vähän vittumaisemman Hannun takaisin. Jortikka ja Harkimohan tulevat hyvin toimeen ja Jortikalta löytyy myös riittävästi munaa pitämään tehokaksikon kurissa. Sitäpaitsi sehän on normaalia, että Jokereiden päävalmentaja on myös maajoukkueen koutsi. Jortikan myötä loppuisi ainakin toi helvetin meillä on kivaa ja mennään keilamaan paska.

Enpä olisi tätäkään uskonut sanovani, mutta TULE JORTIKKA JA PELASTA MEIDÄT!
 

Mevatron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HC Slavia Praha
Mun mielestä näistä pitäis jakaa bännejä. Helvetti! Ystävyys, läheisyys ja poikarakkaus hiuksista vittuun Jokereiden ja IFK:n väliltä. Mä ainakin heitän suolaa haavoihin ja tanssin IFK:n haudalla aina kun siihen tulee tilaisuus. Oman menestyksen tuomaa iloa ei korvaa mikään, mutta kyllä jullien epäonni aika lähelle pääsee.

Täysin samaa mieltä. Kyllä nämä narrien tappiot lämmittävät kummasti mieltä. Varsinkin kun IFK:lla peli kulkee. Mikä ihmeen korrektiuden puuska täällä on oikein vallalla, kun pitää naapureille toivotella parempia jatkoja. Ellei sitten pelkässä vittuilumielessä...

Jotta pysyttäisiin otsikon mukaisessa asiassa, niin täytyy kyllä ihmetellä Aravirran esitystä. Toki Aran IFK-visiitistä on se viitisen vuotta, mutta kyllä se oli valtava parannus Mälkiä/Lehkonen/Suhonen -akselin jälkeen. Nimenomaan siinä mielessä, että silloin näytti, että IFK:lla oli pelisysteemi edeltäneen kaaoksen jälkeen. Muistan esim Söderholmin tätä aikanaan kommentoineen. Ja kyllä 03-04 IFK pelasi omasta mielestäni hyvää lätkää, vaikka tytinäosasto (ja vierasyleiso tappion jälkeen) itki fyysisyyden puutetta. Eikä Pelsuissakaan tainnut olla valittamista pelikirjan suhteen.

Turhahan tässä on tulla kertomaan, että jotain on pahasti teillä pielessä. Kaikkihan sen näkee. Kaikki tuntuu vaan yhä käsittämättömämmältä, kun miettii Aravirran saavutuksia nimenomaan pelitaktiikan ja organisoidun puolustuspelin osalta. Siihen nähdeen vituttaa vielä enemmän IFK:n viime viikon rankkaritappio tuota totaalikoomassa olevaa narrilaumaa vastaan.

Mielenkiinnolla odotetaan Hjalliksen ja kumppaneiden ratkaisuja. Voiko olla loppupeleistä muuta vaihtoehtoa kuin kenkiä Araa. Mutta jatkakaa toki mun puolesta samalla tavalla...
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Jossain Mäntsälän kohdilla taisi pudota sukunimestä A pois. Sitten Keravalla r ja lopulta a putosi pois Ilmalan tietyömaalla. Lahdessa bussiin astui Hannu Aravirta mutta perillä Jokerien valmentajaksi saapuikin Hannu virta. Siltä ainakin peli vaikuttaa.

Kiekko-Vantaalla olisi farmissa juuri Jokereille sopiva koutsi. Ja jos ei muuta, niin lehdistötilaisuuksissa olisi muutakin sanottavaa kuin että hyvä mieli jäi kolmannen erän 0-0-neppailuista.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Kiekko-Vantaalla olisi farmissa juuri Jokereille sopiva koutsi. Ja jos ei muuta, niin lehdistötilaisuuksissa olisi muutakin sanottavaa kuin että hyvä mieli jäi kolmannen erän 0-0-neppailuista.

Hassua, sama ajatus kävi juuri mielessä. En Aholan koutsaustaidoista tiedä juuri mitään mutta siinä olisi tyyppi joka vetää tunteella.

Jokerit kaipaa nyt sytykettä, sekä koutsauksessa että jäällä. "summanen" ja "gagnon" puuttuu joukkueesta.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Oman menestyksen tuomaa iloa ei korvaa mikään, mutta kyllä jullien (omaa sukua HIFK) epäonni aika lähelle pääsee.

Täysin samaa mieltä. Kyllä nämä narrien tappiot lämmittävät kummasti mieltä. Varsinkin kun IFK:lla peli kulkee. Mikä ihmeen korrektiuden puuska täällä on oikein vallalla, kun pitää naapureille toivotella parempia jatkoja?

Tuskin tässä yksikään IFK-fani nyt aitoja kyyneleitä Jokereiden tilanteesta vuodattaa, mutta ainakin itse pyrin kyllä heittelemään itse jääkiekkoon (havaintoihin ja mielipiteisiin kenttätapahtumista) liittyviä kommentteja, ja helposti se kynä tännekin sauhuttaa, jos jotain selkeää asiaa tulee mieleen. Jostain kumman syystä Narreja tulee seurattua paljon, joten sekin vaikuttaa asiaan paljon. Uskon että aika monella muulla sama homma naapurin roolissa.
 

Gascoigne

Jäsen
Suosikkijoukkue
16.3.2014 Jokerit -> HPK
Pojat pojat, ei se vaihtamalla parane.

Itsella Ara oli ykkösvaihtoehto ja on edelleen. Ei naapurinkaan peli heti oiennut mutta nyt näyttää jo paremmalta.

Itseäni kiinnostaa juuri nyt mennä paikanpäälle kun pitää alkaa voittamaankin pelejä =)
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuskin tässä yksikään IFK-fani nyt aitoja kyyneleitä Jokereiden tilanteesta vuodattaa, mutta ainakin itse pyrin kyllä heittelemään itse jääkiekkoon (havaintoihin ja mielipiteisiin kenttätapahtumista) liittyviä kommentteja, ja helposti se kynä tännekin sauhuttaa, jos jotain selkeää asiaa tulee mieleen. Jostain kumman syystä Narreja tulee seurattua paljon, joten sekin vaikuttaa asiaan paljon. Uskon että aika monella muulla sama homma naapurin roolissa.

No jos tilanne olisi toisinpäin, en surisi. Mutta kyllähän se on fakta, että HIFK ja SM-liiga tarvitsee Jokereiden menestystä. Paikalliskamppailuissakin olisi moninkertainen voittamisen riemu, jos sillä voitolla saisi monta hyötyä. Voittamalla HIFK:n saisi molemmille tärkeät pisteet ja kun taistelu voitosta olisi kahden kovan joukkueen välinen kamppailu saisi plussana sen mielihyvän minkä kovan pelin voittaminen tuo + paikallisKUNINKUUS.

Pääkaupunkiseutu on kuitenkin sm-liigan markkina-alueena laaja, ja monien firmojen pääkonttorit sijaitsevat siellä, niin ei ole hyvää mainosta jos tuote ei ole kunnossa. Samaa tuotetta tässä jokainen sm-liigajoukkue edustaa kuitenkin.

Mitä Arajuureen tuleen, niin kyllä mies on ollut iso pettymys, ei mahda mitään. Odotin miehen onnistuvan vähintäänkin kohtuullisesti, mutta ei vaan onnistunut. Voisin antaa aikaa miehelle onnistua, jos pelissä olisi jotain sellaisia pieniä vivahteita, että kyllä se peli vielä sieltä tulee, kuten JYPin otteista näki ettei se paljosta puutu. Kärpät on samaten petrannut (pl viime HIFK peli ), mutta Arajuuri vaan johdattaa Jokereita syvemmälle suohon.

Pelsujen miehet varoitteli meitä, että ei Ara ollut se joka Pelsuja oikeasti johdatti. Samoiten meitä varoiteltiin Sheddenistä ja Hanlonista. En oikeastaan kenenkään uskonut epäonnistuvan pahasti, enkä varsinkaan Aran - joka nyt on pahin pettymyksistä. Joukkueen pitäisi olla riittävän hyvä sm-liigaan, ainakin parempaan kuin sijalle JUMPO, mutta jo joukkue vaikuttaa todella hengettömältä, johtuuko se jo siitä että joukkue ei halua pelata Aralle - epäluottamuksen osoitus kenties? Henkeä on tainnut pihistä vain kun TP tuuletti ensimmäistä maaliaan.

Jortikka voisi olla se mies, joka joukkueen herättäisi tasolleen. Mutta aika näyttänee sen mitä Jokereissa tapahtuu, se alkaa oleen varma että jotain tapahtuu. Jortikka saanee joukkueen vavistettuna 1-2 miehellä - itse uskon tuohon.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool

Todella hyvä ja suoraselkäinen kirjoitus, ottaen huomioon oman jenginne vaikean tilanteen. Joskus yksi viesti Jatkoajassa(kin) kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, ja harva noin asiapitoiseen kirjoitukseen edes pystyy. Kiitos siitä!
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Jos nyt huudellaan vieraaseen leiriin mut suurimmat ongelmat Jokereissa on puolustajien työskentelyssä. Vaikka olen nähnyt vain Tappara-Jokerit pelin niin joukkuessa ei ole yhtään sellaista ukkoo pakistossa joka osaa avata peliä. Mitä apua on Helgestä jos 6 pakkii saa pelata ja kuinka montaa ukkoo Kauppinen saa niitattua. Koiviston ja Niemen pitäisi olla liigapakkeja mutta mitä niiden jälkeen? Ainoo joka jäi itselleni mieleen oli Essi Pirnes... Jokereilla on sama ongelma kun Tapparalla. Ei ole kuin yks pelimies. Tulee ikävä äitee jos Jori loukkaantuu.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ara, ikävä kyllä aika lienee ajanut sinusta ohi! Ei tällä tavalla peli voi olla sekaisin marraskuun orastaessa, peli on totaalisen sekaisin, avaukset ja hyökkäyksiinlähdöt aivan kertakaikkisen solmussa, koko joukkue paniikissa, vailla pelitapaa. Ei ole muuta mahdollisuutta kuin vaihtaa valmentajaa, aika on ikävä kyllä ajanut ohitsesi. Peli on kehittynyt, sinä et. Kiitos ja hei!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös