Edellisen paikalliskamppailun 1. erän jälkeen olin ihmeissäni Aran sanottua joukkueen peli-ilmeen olleen hyvän näköinen. Ihmettelyä olen jatkanut aina Jokereiden pelin jälkimainingeissa. Eilen lehdistötilaisuudessa sama ilme-teema toistui. Tämä on erittäin huolestuttavaa. Aravirralla käy gramofoni ja miehestä huokuu, että hän ei saa otetta edes itsestään. Olemus ja teksti muistuttaa hyvin paljon päävalmentaja Waltteri Immosta. Yksinkertaisesti Ara on kuin auton alle jäänyt eläin joka odottaa sitä lopettavaa kosketusta.
Itse lähden aina siitä näkökulmasta, että valmentaa ei vaihdeta helpolla kuten KJ:n tapauksessa viime kaudella ja jatko tälle kaudelle. Nyt Jokereiden tilanne on eri. Aravirralla on jokin pahasti pielessä ja jatko vie Jokerit vain entistä syvemmälle. Tämä on niitä harvoja paikkoja, jossa itse hyväksysisin valmentajan vaihdon.
Itse lähden aina siitä näkökulmasta, että valmentaa ei vaihdeta helpolla kuten KJ:n tapauksessa viime kaudella ja jatko tälle kaudelle. Nyt Jokereiden tilanne on eri. Aravirralla on jokin pahasti pielessä ja jatko vie Jokerit vain entistä syvemmälle. Tämä on niitä harvoja paikkoja, jossa itse hyväksysisin valmentajan vaihdon.