Hanlonille monoa!

  • 103 751
  • 257

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jortikka olisi kyllä todella mieluinen valinta koutsiksi. Mun mielestä Jortsusta näkee, että äijä on elämänsä kunnossa ja cobolin mainitsemiin hyviin puoliin on lisättävä sekin, että Jokerien avainpelaajilla ja Jortsulla on käsittääkseni välit erittäin hyvät. Tästähän sai hyvän kuvan kun Jortsu ja Tomek olivat canalin kommentaattoreina, sopivaa kuittia puoleen ja toiseen, mutta kuitenkin hyvässä hengessä.

Mä olen tässä pohdiskellut, että Ikahan lausahti muutama kuukausi takaperin, että joukkue on pari viikkoa aikataulusta jäljessä. Missähän mahdetaan tällä hetkellä olla vai joko koko aikataululle on näytetty takamusta ?
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mä olen tässä pohdiskellut, että Ikahan lausahti muutama kuukausi takaperin, että joukkue on pari viikkoa aikataulusta jäljessä. Missähän mahdetaan tällä hetkellä olla vai joko koko aikataululle on näytetty takamusta ?
Ikan höpinät ovat yksi toisensa jälkeen vesittyneet tämän kauden aikana. Meidän aikataulumme myöhästymistä ei enää mitata viikoissa tai edes kuukausissa. Kalenteri ei riitä enää moiseen. Kauden aikana havatuista valonpilkahduksista ja piristymisistä on enää muistot jäljellä, kun viimeiset pelit ovat osoittaneet suunnan olevan täysin hukassa. Ja ihan jokaisella sektorilla.

Tai sitten meillä on "kovinikinämissään" treenijakso käynnissä, jonka tuloksista saamme nauttia tulevaisuudessa (ei tosin tällä kaudella).
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Tai sitten meillä on "kovinikinämissään" treenijakso käynnissä, jonka tuloksista saamme nauttia tulevaisuudessa (ei tosin tällä kaudella).

Tämä kortti onkin hyvä vetää esiin viimeistään tässä vaiheessa. Kovaa on vedetty juhannuksesta saakka ja faneilta vaaditaan vain hieman kärsivällisyyttä. Kyllä se siitä.

Entiset Jokeripelaajat tosiaan kokoontuivat eilen hallissa ja varsinkin Timo Blomqvist laukoo Iltalehdessä kylmiä totuuksia:"Turha tässä on valehdella. Kamalaa katsottavaa.", "Kun katsoo Jokerien nimilistaa, niin jotain tuolla kaukalossa pitäisi tapahtua.", "Miten tuollainen on mahdollista (viitataten lukuisiin paitsioihin)? Mielestäni se osoittaa välinpitämättömyyttä ja laiskuutta."

Pätevä valmennusjohto pystyy puuttumaan kaikkiin yllä mainittuihin ongelmiin, mutta Hanlon toteaa vain lehdessä, että Jokereitten pitäisi löytää ketju, joka pystyisi tekemään maaleja. Ihan hyvä toive näin tammikuun lopussa valmentajalta, joka on ajanut pakittelutaktiikkansa pelaajien selkäytimiin sillä tuloksella, että joukkue on tehnyt Tepsin jälkeen vähiten maaleja Liigassa ja peli on aneemista shittiä.
Juna meni jo.
 

fireman

Jäsen
Suosikkijoukkue
kaikkiruokainen
Jortikka ! Ehdottomasti kyllä!

Jortikka olisi meille kaikille voitonjanoisille jokerifaneille kuin vilvoittava kesäsade julmetun kuivuuden jälkeen! Olen tismalleen samaa mieltä mm. Brockin kanssa. Hanlon ja Lehkonen on nyt testattu ja huonoksi huomattu. Ei juukelis enää tätä shittiä vaan uutta KEHIIN! Nämä amerikan tuontikoutsit ovat osoittautuneet Sheddenia lukuunottamatta hampaattomiksi ja asenteeltaan pehmeiksi valmentajiksi. Nykyisistä valmentajista toinen on hiljainen hiirulainen joka mieluiten sipisee toimintaohjeet ja toinen lentelee korkealla atmosfääreissä haaveillen paremmasta huomisesta. Ja ehdottomasti tässä analyysissä on tärkein pointti tämä haaveilu, konkreettinen toiminta on ihan toinen juttu." Perus"suomalainen Jortikka tilaukseen ja joukkueen toimintakunto palautuu sille tasolle minne se kuuluukin!
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jortikka olisi meille kaikille voitonjanoisille jokerifaneille kuin vilvoittava kesäsade julmetun kuivuuden jälkeen!
Se hyvä puoli Jortikassa tosiaan olisi, että Pasi Nielikäistä ei tarvitsisi sekuntiakaan katsella kokoonpanossa, ei edes koirankopissa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jortikka ei ole ollenkaan epärealistinen ajatus seuraavaksi koutsiksenne. Välit puolintoisin ovat hyvät, sehän näkyy Canalin matseissakin. Jortsu pyyhkisi jäätä Hanlonilla, ollaan ukon tyylistä mitä mieltä tahansa. Hän ei tunne käsitettä "varma pelipaikka". Hanloniahan Jortikka veteli jo aika kovalla kädellä syksyllä, kun Canalin haastattelija kysyi, että "Onko Jokerit nyt todellakin kehittänyt puolustuspakettinsa kuntoon ja sitten seuraavaksi on vuorossa hyökkäyspeli?". Tähän Jortsu lakonisesti: "Noi on tollasii valmennuksen tekosyitä". Hieno hahmo! Jortsu kuuluu liigaan yhtä olennaisesti kuin The Pena. Äijien yhteenlaskettu karisma valaisisi jonkun Porin kokoisen kaupungin 10 vuodeksi.
 

Tuoppi

Jäsen
Jortikka ei ole ollenkaan epärealistinen ajatus seuraavaksi koutsiksenne. Välit puolintoisin ovat hyvät, sehän näkyy Canalin matseissakin. Jortsu pyyhkisi jäätä Hanlonilla, ollaan ukon tyylistä mitä mieltä tahansa. Hän ei tunne käsitettä "varma pelipaikka". Hanloniahan Jortikka veteli jo aika kovalla kädellä syksyllä, kun Canalin haastattelija kysyi, että "Onko Jokerit nyt todellakin kehittänyt puolustuspakettinsa kuntoon ja sitten seuraavaksi on vuorossa hyökkäyspeli?". Tähän Jortsu lakonisesti: "Noi on tollasii valmennuksen tekosyitä". Hieno hahmo! Jortsu kuuluu liigaan yhtä olennaisesti kuin The Pena. Äijien yhteenlaskettu karisma valaisisi jonkun Porin kokoisen kaupungin 10 vuodeksi.

Jortikka on kyllä nostanut profiiliaan taas munkin silmissä esiintymällä edukseen canalilla. Siihen kun lisätään turhautuminen nykyiseen valmennukseen niin olisi valmis toivottamaan miehen tervetulleeksi takaisin. Ainoa miinus miehestä on tietynlainen anti-fyysisyys mutta jos homma alkaisi toimimaan muuten jokerikiekkomaisesti niin ei tuo ole niin paha puute.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ainoa miinus miehestä on tietynlainen anti-fyysisyys mutta jos homma alkaisi toimimaan muuten jokerikiekkomaisesti niin ei tuo ole niin paha puute.

No eipä tuo Hanlonkaan mikään fyysisyyden lähettiläs taida olla? Jortikallahan on se hyvä puoli, että hän on sairaan voitonnälkäinen valmentaja. Tähän Jortsu on yhdistänyt sen alueen, jonka hän osaa parhaiten eli vauhdikkaan taitokiekon. Jortsu ei pakittele, eikä rymistele - siis isossa kuvassa, mutta en usko, että syynä olisi se, että Jortsu pitäisi näitä pelitapoja huonona, vaan yksinkertaisesti se, että mies haluaa käyttää niitä aseita, jotka osaa parhaiten. Itselleni Jortikka oli miesmuistiin viimeisin jokerihenkinen koutsi, sillä mulle Jokerit on se pirullinen taitojengi. Ei ifk-klooni, eikä varsinkaan Elorannan Pelicansin klooni, jolta joukkue nyt näyttää. Hanlonhan peluuttaa 90-luvulla Ruotsissa vallalla ollutta ohjauspeliä ja edes sveduissa ei enää pelata niin. Jortsulla on pirun hyvä silmä pelaajien suhteen ja hän osaa aistia kenellä tänään kulkee, kenellä ei, ja myös toimii sen mukaan. Valtosesta näkee, että hän on ollut vasta vähän aikaa Hanlonin systeemeissä. Sama efekti nähtiin, kun Luttinen tuli keskelle Baxterin kaaoskiekkoa. Alussa jaksetaan painaa, mutta pikkuhiljaa pelaajayksilö huomaa, että tässä jengissä ei väriä ja liikettä kaivata. Jos haluat peliaikaa, keskity olemaan väritön seinätapetti.

Jortikkaa mun olisi vaikea ajatella HIFK:ssa, mutta miehen voitontahtoa ja valmennustaitoja en ole kritisoinut koskaan, hyvä äijä. Aravirta on mielestäni Suomen valmentajien ykkönen ja viiltävä ammattimies, joka on yhtä kotonaan HIFK:ssa, Jokereissa, Kärpissä tai Zurichissa. Ara on kameleontti, joka osaa toimittaa tilattua tavaraa mielestäni melko ainutlaatuisella tavalla ollakseen suomalainen koutsi. Aran ja Jokerien väleistä en tiedä, mutta käsitykseni mukaan Aralla on välit kunnossa liki kaikkialle.
 

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Valitettavasti itseltäkin on mennyt jo kokonaan usko Hanloniin, enää ei todellakaan voi selitellä millään, että haetaan parasta peliä ja joukkue ei ole vielä valmis. Kohta huomataan, ettei se ollut sitten valmis, kun ollaan kesälomalla. Jokereissa on paljon huonomminkin perustein potkittu valmentajia kuin nyt tehtäisiin.

Mutta kuka olisi sitten vaihtoehto? Itse kaikesta huolimatta luottaisin Ika Lehkoseen loppukaudesta. Toki ei Ika mitenkään syytön ole tämän kauden surkeaan pelailuun. Ja toinen juttu on haluaako Ika edes ykkösen paikkaa, jos sitä tarjottaisiin. Vai lähteekö kaikki valmentajat yhdellä ja samalla oven aukaisulla, jos oikeasti ruvetaan Hanlon potkimaan pois.

Jortikka kelpaisi kyllä, mutta olisiko sittenkin parempi, että tulisi vasta ensi kaudelle? Toki se nyt ei huonommin voi mennä kuin Hanlonin kanssa, mutta mielellään antaisi Jortsulle mahdollisuuden rakentaa ensi kauden joukkue osaltaan alusta. Toki mielenkiintoinen valinta Jortikka olisi myös loppukaudeksi. Muita realistisia vaihtoehtoja tälle keväälle ei taida olla. Toivola? Mälkiä??
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jortikka kelpaisi kyllä, mutta olisiko sittenkin parempi, että tulisi vasta ensi kaudelle? Toki se nyt ei huonommin voi mennä kuin Hanlonin kanssa, mutta mielellään antaisi Jortsulle mahdollisuuden rakentaa ensi kauden joukkue osaltaan alusta.

Sopimuksia ensikaudelle väännetään täyttä häkää ja jos jollain ihmeen taikatempulla Jortikan saaminen heti-nyt penkin taakse onnistuisi, niin hän saisi jotain tuntumaa pelaajistoon jo tällä kaudella ja voisi oikeasti rakentaa joukkuetta alusta. Muuten siellä luistelevat Hanckki ja Kerman.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ois nyt mennyt samantien!

Glen Hanlon jättää Jokerit...

Voi hitto tuon otsikon pikavilaisu nosti fiiliksiä, kunnes tajusin että vasta kauden jälkeen.

"Joukkueen tähtäin on ollut koko kauden ajan olla huippukunnossa maalis-huhtikuussa, Hanlon tähdentää"

Saas nähdä saako mies lähtönsä jälkeen sulan hattuunsa... Ja tosi upeeta jos me olaan huippukunnossa (eli se kovinikinämissään treenijakso on käynnissä!), jos peli-idea on kadoksissa.
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Hanlon vie aivan varmasti Jokerit aivan uudelle tasolle maalis-huhtikuussa. Toisen hävityn säälipleijariottelun jälkeen voidaan sitten analysoida sitä huippukuntoa ja parantaa verenpainetta.
 

olle****

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Liverpool, Frölunda Indians, Malmö FF
Glen Hanlon jättää Jokerit...

Voi hitto tuon otsikon pikavilaisu nosti fiiliksiä, kunnes tajusin että vasta kauden jälkeen.

Minulla on semmonen fiilis, että Hanlon lähtee ennen kauden loppumista. Tämmönen julkistaminen antaa mahdollisuuden siirtää herra sivuun ilman kasvojen menettämistä. Ei anneta kenkää vaan uuden koutsin löytyessä, niin annetaan herra x:n katsastaa ensi kauden pelaajat ja samalla mahdollisesti saada joukkue uuteen nousuun. Turhaa nyt silloin on hanlonin jäädä nurkkiin pölyttymään joten "annetaan mennä" jne.

Mä voin olla vähän yli kyyninen mutta luulen, että räveltäjänä tunnettu besservisser, Harry, ei halua myöntää olleensa väärässä ja antaa kuvaa siitä, minkä suurin osa jo tietää, että äijä palkattiin tänne pelkällä nahila-statuksella ja vituiks meni. Ei jää glenillekkään paha mieli.
 

Baarimikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL
Katsoessani tämän illan ottelua, tuli väistämättä ajatus mieleen, että joskohan Hjallis/Virmanen painaisi positiivisesti paniikkinappulan pohjaan ja potkaisisi ongelmapesäkkeen pihalle hyvissä ajoin ennen runkosarjan loppua? Jotenkin tuntuu, että Hanlonin eväät on syöty ja muutenkin väsyneen oloista touhua kaikenkaikkiaan. Lehkonen ehdottomasi loppukaudeksi puikkoihin, vaikkakin nyt sitten vain joukkueen herättämiseksi.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Herra Hanlon on suorittanut jokerikiekolle sellaisen persepanon, että kurkkuun asti koskee.

Oli oikeasti todella oksettava esitys tänään (vs. Kalpa). Päävalmentaja ei todellakaan nauti joukkueen luottamusta, sitä asiaa ei käy kiistäminen. On myös selvää, että joukkueen sisällä on pakko vallita todella paska ilmapiiri. Ei tämän kaltaista näytöstä kykene muuten käsittämään. Hanlon voisi ottaa etumatkan kesälomalle lähtöön. Sillä tavoin ei välttämättä raahaisi koko joukkuetta kesälaitumille mukanaan turhan aikaisin.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Käsittämättömän paska ottelu oli Jokereilta tänään KalPaa vastaan.

Hanlon varmaan saisikin mennä, ellei myös Ika olisi hirttänyt itseään samaan paskaan. Noin halutonta ja huonosti pelaavaa Jokereita ei ole näkynyt sitten katastrofikauden.

Jos Kauppi vetäis kauden loppuun?
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Painelin tänään hallille miettien, että nyt on ainakin fiftisixti että nähdään hyvä peli. Jaa miksikö? No kun perjantaina näytti jo ihan hyvältä ja kärkimatsissa haettaisiin panoksia vielä runkosarjan voiton kannalta. Asetelmat siis kohdallaan kun Juusokin vielä tolppien välissä.

Vaan miten on valmennusjohto tsempannut joukkueen? Nyt nähtiin joukkue moodissa, johon on totuttu vain häntäpään joukkueiden Hartwall-Areenalla menevän? Halutonta puolustuspeliä. Jokerit ei todellakaan näyttänyt edes yrittävän mitään kummoista. Tämän illan peli oli jopa surkeampaa kuin tammikuinen Tappara-nöyryytys taikka edelliset kaaniottelut. Ei voi käsittää.

En tiedä mitä tässä enää voi sanoa. Tai tiedän. Hallilla mainostettiin että maanantain Ässät-matsiin "kaikki liput 9 €". Törkeä ylihinta klubikatsomon paikoistakin, sillä mun ajasta täytyy tällä pelillä alkaa maksamaan.

Narrisydän itkee ja toteaa, tämä ei ole mun Jokerit. Materiaalista homma ei nyt todellakaan ole kiinni. Hanlon ja Ika ovat saaneet aikaiseksi jotain täysin hämmentävää.

Edit: Näihin fiiliksiin on pakko lisätä, että kerrankin oikeus toteutui. Hyvä Kalpa!
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Voiko alemmaksi enää päästä?

Ei varmaankaan ole enää mitään järkeä enää yrittää aikaansaada noille kahdelle mulkulle (Hanlon+Lehkonen) potkuja. Jotenkin tuntuu että meidät Jokerifanit on kirottu ja joudumme joka aamu heräämään yltä päältä paskassa.
Nyt on kaikki häpäisemisen arvoiset asiat tällä kaudella häväisty. Ensin hävitään 9-2 Pelikaaneile ja tämä n.s. "kärkiottelu" oli vaan jotain niin kosmisen surkeata että en uskonut eläessäni näkeväni Jokereilta jotain näin oksettavaa. Mutta kas, niin se vaan toteutui.

Antakaa hyvät jumalat tämän kauden loppua! Nyt ollaan nimittäin tultu siihen pisteeseen että minä en enää halua tuon sakin voittavan, kunhan nyt vain tämä kärsimys loppuisi ja Hanlon + Lehkonen saataisiin lähetettyä mahdollisimman kauas kaikesta.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Uskomatonta...

Kauden eka peli (tosiaankin) paikan päällä ja ei hyvää päivää... Siis mitä ihmettä on tapahtunut sille Jokerikiekolle ja -identiteetille, johon minä ihastuin v. -83? Voi olla, että aika kultaa muistoja mutten kirveelläkään saa päähäni yhtä munatonta Jokerilaumaa, kun mitä tänään kentällä näkyi. Okei, otantana on mulla vain tämä yksi matsi mutta täältä asioita aktiivisesti lukeneena, ei tuo hääppöistä ole tainnut olla muutenkaan. Ja arvatkaapa, ei mua hallille tällä kaudella toista kertaa saadakaan, pitäkää tunkkinne ja Virmasenne.

Jos joukkue edes yrittäisi, taistelisi ja ylpeänä kantaisi Jokeripaitaa, niin asiaa ymmärtäisi paremmin mutta kelle nuo miehet nyt pelaavat. Eivät ainakaan joukkueelleen, valmennukselleen, vaimoilleen/tyttöystävilleen. Ehkä sitten vaan palkkanauhaa odotellessaan...

Eikö valmennus ja johto tajuu asioista yhtään mitään, on tää niin pirullista tää 2000-luvun Jokerikiekko. Voi kun mä saisin joltain hyvältä haltijalta kolme toivomusta Jokereille... mitäköhän mä toivoisin?
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei helvetissä... Tai itse asiassa loistava idea !

Nimim. 16 ottelua rokkikiekkoa Lahdessa by Jami Kauppi ja 4 pistettä.

Niin ja Timo Tuomi naftaliinista toiseksi koutsiksi, sitten olisi jo buutsitkin vaihtoaitiossa, tulossa olisi todella hienoa rokkikiekkoa ;)
 

phakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
RISTO DUFVA ja JYP + JYP-Akatemia
Huvittavalta tämä touhu vaikuttaa! Jyppi johtaa sarjaa vaan sen takia että Jokerit on pelannut niin huonosti ja Jyppi on pelannut vielä huonommin sekä pisteiden että yrityksen valossa. Jos joskus niin tällä kaudella on mahdollista sellanen sensaatio että molemmat kärki joukkueet tippuu saman tien pleijareissa. Se vasta hauskaa olisikin!
 

Sape28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä epäjääkiekon syöpä nimeltä Hanlon, on raiskannut Helsingin Jokerit!! Eroon tästä syövästä on päästävä ja vitun äkkiä!! Pitääkö se meidän kantaa sieltä pihalle, aivan sama kunhan lähtee ja heti.

ps.sattuu todella syvälle sydämeen katsoa tämän syövän tuhoavan rakastamaani joukkuetta...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös