---------------------------------------------------------------------------
Se on kuitenkin todella hienoa että meillä on täällä tämmöisiä laadukkaita ja asiallisia kirjoittajia kuten Waverunner, PeteX, ja tämä uusi superlupaus SuperTero. Tyhjänpäiväistä tsättiä toisensa perään, väliin ehkä pieni provo, mutta ei mitään asiaa. Hyvä meininki, jatkakaa valitsemallanne linjalla.
---------------------------------------------------------------------------
Niin, jokainen voi tietysti laskea omien viestien lukumäärän ja yrittää keksiä niistä edes muutaman uuden pointin! Mitä uutta asiaa olet tuonut tähän ketjuun (mitä muut eivät vielä olisi tietäneet)?
Suoraan sanottuna täällä on 1-2käyttäjänimeä (nimiä en viitsi mainita, menis muuten *erseennuolemisex... arvatkaa muuten olenko toinen heistä? Heh...), joiden jutuista voi poimia jotain mahdollisesti uutta ja mielenkiintoista!
Ok, ehkä mä muutaman provon olen heittänyt, mutta mielipiteitäni en muuta! Sanoin jo esimerkiksi ennen Mrazekin tuloa (kaverini kertomana), että tämä edellä mainittu kaveri on täysi pelle! Pari peliä nähneenä olen edelleen täysin samaa mieltä! Ja jos tällainen on provoilua niin sitten mun täytyy muuttaa tyyliä :=) Nope!
Hommaattekohan te muuten vielä uusia pelaajia vai mennäänkö näillä?
ps. on se kumma, että täälläkin on olevinaan niin kovaa jääkiekkotietäjää, mutta esimerkiksi tämän Strbakin kaappaus HPK:hon meni jokaiselta täältä (myös minulta) täysin ohi!
Jokainen tässä ketjussa vinkuu uutta pakkia, mutta sellaista ei kuulemma ollut enää saatavilla?!?!?
Joo, ja sitten vähän (edes pikkuriikkisen) asiaakin peliin... kuulin eilen (en jaksa edes sanoa mistä=), että Sihvonen olisi siirtymässä teille? Onko kellään parempaa tietoa?