Hankitaanko vielä uusia pelaajia vai "mennäänkö näillä"

  • 205 395
  • 1 626
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kempes
Oletteko huomanneet, että TheAnimal on ollut hiljaa muutaman päivän?

Niin, meikäläinenhän heitti tuonne tuoreimpaan Pena-ketjuun (missä takatukalle toivotetaan paranemisia) pienen spekuloivan epäilyksen poikasen, että kun itse The Pentti on jonkin eksoottisen bakteerin kourissa, lienee myöskin TheAnimal poissa terveiden kirjoista.

Ja kuinkas sattuikaan, elukasta ei sitten ollakaan kuultu viime päivinä...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
something

Posted 9/1/2003: Olli Havikari (D)
From Montreal Rocket (QMJHL) to HIFK Helsinki
Added By: EuroCHL, Status: Confirmed
Returning home after first half in QMJHL
En tiedä mikä on jätkän saldo tai muuta,tämä lensi syliin.!!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olli Havikari (FIN)
Born 14.06.85, Helsinki, Finland
Height 189 cm
Weight 84 kg
Position Defender
Shoots left
Drafted

Comments


Career Stats
Regular Season Playoffs
Team League Season GP G A P +/- PIM GP G A P +/- PIM
HIFK Helsinki Jr. B SM-sarja 00/01 - 10 1 0 1 - 6 - - - - - - -
HIFK Helsinki Jr. B SM-sarja 01/02 - 25 2 3 5 - 20 - 8 1 2 8 - 6
Totals - - - 35 3 3 6 - 26 - 8 1 2 3 - 6
Lisäys edelliseen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti VIHANNESKAAPPI
Olli Havikari (FIN)
Born 14.06.85, Helsinki, Finland
Height 189 cm
Weight 84 kg
Position Defender
Shoots left
Drafted


Levokari kakkonen. Otetaan kymmenen vuoden projektiksi!
Mistä löysit ton Vihanneskaappi?
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Kuumotusta ilmassa

Viestin lähetti Socrates
Ilmaisin huonosti itseäni, Tähtinenhän tulisi vuokrasopimuksella ainakin aluksi. Miksei laitettaisi vaihdossa nyt peliajan puutteesta kärsiviä junnuja kehittymään ja saamaan roolia Ässiin, en usko että Ässät laittavat vastaan jos menettävät Tähtisen. Olihan Nielikäinen kuviokin viimekaudella. Eli annetaan/vuokrataan loppukaudeksi heitä. ("kaikki pelaa")

En näe yhtäkään syytä miksi Ässät antaisi vuokralle/kauppaisi ainoa/parhaan peliä tekevän hyökkääjänsä. Tähtinen on oma tuote ja juuri siksi luulen että herra Antti Heikkilä lynkattaisiin jos niin tapahtuisi. Lisäksi lupaan että mikonkadulle tulisi 50 kiloa lehmänpaskaa jos niin kävisi. Lisäksi asia olisi yleisön pettämistä Porissa ja juuri sitä tällä hetkellä ei missään tapauksessa haluta tehdä kun sitä uskoa on taas vähän saatu tai sitten joku on aivan idiootti. Kuollut ajatus. Mielikäinen oli oma lukunsa. Kaikki oli jo menetetty. Kaippa mies oli niin halpa mutta kuitenkin niin kiinnostava että sillä saatiin 100-200 henkeä lisää katsomoon mikä oli viime kaudella juuri se tärkein asia.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Aikani tässä olen odottanut, mutta paria sivumennen heitettyä sipaisua lukuunottamatta en havainnut kenkään puuttuneen joukkueen todelliseen onkelmaan: eli kakkosveskariin.

Toki T.Laaksoharju on ihan hyvä veskari, mutta kuten monet muutkin ovat todenneet, saappaat ovat vaan vielä liian suuret. Ja kun maalin edessä kompuroi liian suurilla saappailla, on tulos ikävä. Siis oman joukkueen kannalta.

Onhan sanomattakin selvää, että helmikuun alusta on joukkueessa oltava sellainen kakkosvahti, jonka voi laittaa kentälle ilman että on turvauduttava grappaan. Dave The Man saattaa loukkaantua, tai jossain ottelussa voisi hyvin häntä lepuuttaa JOS olisi sellainen kakkosveskari ettei aina heti tule lunta tupaan kun sen kentälle heittää.

Ehtotukseni onkin, että Tinde pannaan tammikuun loppuajaksi johonkin divariseuraan pelaamaan, siis saamaan pelituntumaa. Mies kun ei välttämättä ole huono, mutta vähäinen pelikokemus jäykistää kuitenkin. Joukkue voi sitten olla esim. K-Vantaa tai Ahmat.

Samalla hankittaisiin joukkueeseen esim. Sami Heinonen Ahmoista kakkoseksi. Sami on näyttänyt Bluesissa että pystyy pelaamaan sm-liigatasolla, ja varmasti haluaisi pysyä myös tällä tasolla. Varmaan moni muukin joukkue on hänestä kiinnostunut, mutta ehkä The Pena on hereillä?

Toinen vaihtoehto on Mikko Strömberg, jonka kausi Kiirunassa on ollut aivan fiasko. Ei sinänsä kuulema Mikon takia, vaan joukkue yksinkertaisesti oli niin surkea että vähemästäkin tuli koti-ikävä. Nyt pari peliä Mestistä alle ja vanha tuntuma palannee. Ykkösvaihtoehto on silti Heinonen.

Pelikaanien Mikko Rämö voisi olla myös harkinnan arvoinen nuori sälli. Sasu Hovi pystyy pelaamaan Pelikaanien loput pelit ja jos tammikuun lopulla näyttää siltä ettei lahtelaisilla ole teoreettisiakaan mahdollisuuksia jatkoon, olisi Rämö oiva veto.

Ilveksen Nissinen on tietysti kiinnostava nimi, mutta uskoisin Tuomolle olevan tärkeämpää pelaaminen kuin penkillä istuminen. Vaikka sitten pelit aiemmin loppuisivatkin.

Kaiken kaikkiaan uskoisin meidän tulevan toimeen nykyisellä hyökkäyskalustolla. Yksi hyvä pakki olisi tietysti hyvä olla olemassa, mutta nykyisilläkin pärjätään jos joka ukko pysyy remmissä eikä loukkaantumisia tule. Kuitenkin tulee jatkuvasti pelko puseroon, että mitä jos Davelle sattuu jotain...?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti fiftyeight
Aikani tässä olen odottanut, mutta paria sivumennen heitettyä sipaisua lukuunottamatta en havainnut kenkään puuttuneen joukkueen todelliseen onkelmaan: eli kakkosveskariin.

Hyvä kirjoitus viiskasi, kiteytit asian todella mallikaasti.

Tuolla Dave Stathos-ketjussa on ainakin keskusteltu aiheesta enemmänkin.

Mutta, oikeassa olet. Laaksoharju ei ole liigatason veskari eikä lähelläkään siitä. En pitäisi Tindeä edes kasvamassa koska mistään nuoresta lahjakkuudesta ei ole kysymys.

Otetaan kauhuskenaario: Pelataan playoffien ensimmäistä kierrosta, peli luistaa kuin unelma ja finaalit häämöttävät silmissä. Stats loukkaantuu. Maalille luistelee Timo "the Mestis" Laaksoharju. Se siitä, alkaa valmistautuminen kauteen 2003-2004.

Kävin katsomassa Strömbergin ensiesiintymisen Kiirunasta palaamisen jälkeen Hermestä vastaan ja vaikka ennen matsia olin Stathos-ketjussa ehdottanut Strömberg-Laaksoharju vahtokauppaa niin ottelun jälkeen mieleni oli jo hieman epäröivä. Ei vakuuttanut Mikko, kovin oli epävarmaa peliä.

Mutta silti, mieluummin oma poika kuin Laaksoharju.

Rämö olisi minunkin mielestäni erinomainen kakkosvahti.

Ilveksen suunnasta irronnee lähiviikkoina eräs maalivahti (ei Tuomas Nissinen eikä Tommi Satosaari) mutta tuskinpa tulee meille kakkoseksi.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
InSide...minusta Strömberg on näyttönsä antanut, ja valitettavasti niillä esityksillä en häntä kaipaa takaisin.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti InSideHockey
- - -
Tuolla Dave Stathos-ketjussa on ainakin keskusteltu aiheesta enemmänkin.
- - -
Otetaan kauhuskenaario: Pelataan playoffien ensimmäistä kierrosta, peli luistaa kuin unelma ja finaalit häämöttävät silmissä. Stats loukkaantuu. Maalille luistelee Timo "the Mestis" Laaksoharju. Se siitä, alkaa valmistautuminen kauteen 2003-2004.
- - -
Ilveksen suunnasta irronnee lähiviikkoina eräs maalivahti (ei Tuomas Nissinen eikä Tommi Satosaari) mutta tuskinpa tulee meille kakkoseksi.

Stathos -ketjussa puhutaan näköjään enemmän hankintojen kannattavuudesta ja vuosittaisista budjetista. TAAS kerran. Eikö sille aiheelle voisi laittaa omaa ketjua, johon sitten myös teininaperot voisivat laittaa omia provojaan?

Oma kauhuskenaarioni alkaa jo helmikuun alusta, kun tämän kauden siirrot on tehty. Ekassa pelissä helmikuun alussa Dave loukkaantuu, ja entäs sitten? Siinä sitä ollaan pestyn kaulan kanssa ja veskareina Laaksoharju ja Limnell. Goodbye play-off- pelit, bye bye!

Eiköhän Draperista kuitenkin sen verran opittu, ettei enää tarvitse Racinea kokeilla. Mutta jotain tarttis tehrä....
 

JHILD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
IFK voisi tehdä Kiekko-Vantaan kanssa pienen vaihtokaupan. Lähettää Timo Laaksoharju Vantaalle ja nostaa Joni Hallikainen IFK:n rosteriin. Olen Hallikaisen pelejä nähnyt muutaman ja mielestäni siinä olisi ihan kelvollinen äijä IFK:hon. Sen verran tiedän että miehellä oli kuulemma jotain mahdollisuuksia tulla IFK:hon jo kauden alussa mutta se kariutui miehen loukkaantumisen takia. Mutta nyt "Bona" on pelikunnossa joten ihan kokeilemisen arvoinen treidi. Hallikainenhan on sama mies joka muuten on maalannut IFK-veskareiden kypärät. Joten miehellä on yhteyksiä organisaatioon ja on kuulemma myöskin maalivahtivalmentajamme Sakari Lindforsin tuttuja.
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Viestin lähetti JHILD
IFK voisi tehdä Kiekko-Vantaan kanssa pienen vaihtokaupan. Lähettää Timo Laaksoharju Vantaalle ja nostaa Joni Hallikainen IFK:n rosteriin. Olen Hallikaisen pelejä nähnyt muutaman ja mielestäni siinä olisi ihan kelvollinen äijä IFK:hon. Sen verran tiedän että miehellä oli kuulemma jotain mahdollisuuksia tulla IFK:hon jo kauden alussa mutta se kariutui miehen loukkaantumisen takia. Mutta nyt "Bona" on pelikunnossa joten ihan kokeilemisen arvoinen treidi. Hallikainenhan on sama mies joka muuten on maalannut IFK-veskareiden kypärät. Joten miehellä on yhteyksiä organisaatioon ja on kuulemma myöskin maalivahtivalmentajamme Sakari Lindforsin tuttuja.

Jotain sentään. Laaksoharju ei jatka helmikuussa.
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kempes
Oletteko huomanneet, että TheAnimal on ollut hiljaa muutaman päivän?

Tässä on ollut sen verran järkyttynyt Heili Wickedheisulin ympärillä pyörineestä mediamyllytyksestä, että vähemmästäkin vetää hiljaiseksi. Suomi-sarja on todennäköisesti saanut enemmän huomiota nyt kuin koskaan aiemmin yhteensä ja tämä 11 minuuttia pelanneen ämmän vuoksi. Onko Heilin saama huomio missään suhteessa esimerkiksi Robert Kronin saamaan huomioon? Rapakon takaisen median kiinnostuksen vielä ymmärrän, mutta suomalaisen urheilumedian kiinnostus menee vähän yli. Jokohan Heilin paidan nostoa kattoon suunnitellaan Ilmalassa?

Hakille vaan terkkuja. Ei olisi uskonut, että Hakin jengissä pelaa ämmä ja pukukoppikin pitää tipulle olla erikseen. Kuten Hakki on piikitellyt IFK:ta linjan pehmenemisestä, niin aika paljon on muuttunut Hakinkin kohdalla asiat niistä ajoista kun herra oli päähidalgona leikkaamassa pitkistä kalsareista lahkeita pois, jos joku maalainen sellaisissa sattui IFK:n pukukoppiin ilmestymään yms. Nyt Hakin pelaaja ottaa suukkoja vastaan vastustajan pelaajilta ottelun jälkeen!

What's next? Alisa Drei pelaamaan laitaan? Susikoira "Sir Patrick" Roi maalille? Satu Lappi penkin taakse? Pelataan ilman kiekkoa mielikuvituskiekkoa?

Ok, ehkä jääkiekko on minulle vähän liian pyhä asia, mutta aikamoiseksi pelleilyksi homma menee, jos tälle tielle lähdetään ja sillä saa nähdyn kaltaisen median huomion osakseen.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti TheAnimal
Jokohan Heilin paidan nostoa kattoon suunnitellaan Ilmalassa?

Ei kun nimettömien -;) No, vakavammin, samaa mediakohua olen ihmetellyt kyllä itsekin. Hakin suhtautumista asiaan sen sijaan en ihmettele. Hakistahan on nyt juttua Kanadaa myöten - mikäs sen paremmin sopisikaan eteenpäin pyrkivälle mielelle.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti TheAnimal
Tässä on ollut sen verran järkyttynyt Heili Wickedheisulin ympärillä pyörineestä mediamyllytyksestä, että vähemmästäkin vetää hiljaiseksi. Suomi-sarja on todennäköisesti saanut enemmän huomiota nyt kuin koskaan aiemmin yhteensä ja tämä 11 minuuttia pelanneen ämmän vuoksi. Onko Heilin saama huomio missään suhteessa esimerkiksi Robert Kronin saamaan huomioon? Rapakon takaisen median kiinnostuksen vielä ymmärrän, mutta suomalaisen urheilumedian kiinnostus menee vähän yli. Jokohan Heilin paidan nostoa kattoon suunnitellaan Ilmalassa?

Hakille vaan terkkuja. Ei olisi uskonut, että Hakin jengissä pelaa ämmä ja pukukoppikin pitää tipulle olla erikseen. Kuten Hakki on piikitellyt IFK:ta linjan pehmenemisestä, niin aika paljon on muuttunut Hakinkin kohdalla asiat niistä ajoista kun herra oli päähidalgona leikkaamassa pitkistä kalsareista lahkeita pois, jos joku maalainen sellaisissa sattui IFK:n pukukoppiin ilmestymään yms. Nyt Hakin pelaaja ottaa suukkoja vastaan vastustajan pelaajilta ottelun jälkeen!

What's next? Alisa Drei pelaamaan laitaan? Susikoira "Sir Patrick" Roi maalille? Satu Lappi penkin taakse? Pelataan ilman kiekkoa mielikuvituskiekkoa?

Ok, ehkä jääkiekko on minulle vähän liian pyhä asia, mutta aikamoiseksi pelleilyksi homma menee, jos tälle tielle lähdetään ja sillä saa nähdyn kaltaisen median huomion osakseen.

Niin, täsementäisitkö vielä että mikä tekee Hayleystä ämmän? Sekö että hän on nainen ja sinä tunnut vihaavan naisia. Sinulle on varmasti helpotus että nykypäivänä homoseksuaalisuus on hyväksytympää kuin parikymmentä vuotta sitten. Ei ole sinullakaan niin vaikeaa.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Viestin lähetti Gellner
Niin, täsementäisitkö vielä että mikä tekee Hayleystä ämmän? Sekö että hän on nainen ja sinä tunnut vihaavan naisia. Sinulle on varmasti helpotus että nykypäivänä homoseksuaalisuus on hyväksytympää kuin parikymmentä vuotta sitten. Ei ole sinullakaan niin vaikeaa.

Hetkinen.. Helppo käydä Animaliin taas kiinni ja kerätä huomiota ja hyväksyntää 'isoilta kirjoittajilta', tätäkö odotat?

Mielestäni nainen tai neiti ei pelaa jääkiekkoa, varsinkaan miestensarjassa. Itse ihmettelen todella paljon miksi Hakki hyväksyy tämän.
Eipä Jutilakaan riemusta hyppinyt tämän Chickenhayzerin pelaamisesta. Mielestäni jääkiekko on miehille. Sitä voi (ja pitääkin naistenkin seurata) muttei koittaa tulla (varsinkaan) miesten sarjaan pelaamaan.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Socrates
Hetkinen.. Helppo käydä Animaliin taas kiinni ja kerätä huomiota ja hyväksyntää 'isoilta kirjoittajilta', tätäkö odotat?

Mielestäni nainen tai neiti ei pelaa jääkiekkoa, varsinkaan miestensarjassa. Itse ihmettelen todella paljon miksi Hakki hyväksyy tämän.
Eipä Jutilakaan riemusta hyppinyt tämän Chickenhayzerin pelaamisesta. Mielestäni jääkiekko on miehille. Sitä voi (ja pitääkin naistenkin seurata) muttei koittaa tulla (varsinkaan) miesten sarjaan pelaamaan.

Erityisen vittumaista tuo on vastustajan kannalta, sillä kyllähän ainakin itse vaistomaisesti taklaisin vähän varovaisemmin jos ottavana osapuolena olisi nainen. Ja tämä taas sotkisi kuvioita pahasti, kun ei voisi vapaasti rymistellä äijien kesken. Ja vaikka miten sanotte, että täysillä vaan, itepä on tullut, niin kyllä minä ainakin herrasmiehenä vähän hiljempaa ottaisin. Eli naiset naisten sarjaan.
 

Waverunner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hoh-hoi-jaa!

Tää on niin väärä palsta jauhaa paskaa tosta mimmiliigan pelistä! Tästä daamista kun vielä ruvetaan vääntämään täällä kättä, niin tää on niin off-topic kuin joku vaan olla ja voi...

Muutenkin näissä HIFK ketjuissa on viimeiset viikot pyöritetty ihan samoja... juupas-eipäs.... tulee-ei tule... on hyvä-ei olekaan hyvä... päättäkää nyt jo! Ei jonkun pelaajan arviointi voi olla yhdestä huonosta pelistä kiinni... laajakatseisuutta pliiiiis!

Näissä HIFK ketjuissa on muutenkin viestejä ihan perkeleesti, mutta asiaa helvetin vähän! Tuntuu, että tänne pitää naputella, vaikkei ole mitään uutta - eikä enää vanhaakaan? Näin nopeasi sanottuna (en jaksanut laskea) näiden HIFK ketjujen viestien osuus kaikkien muiden joukkueiden viesteistä on varmaan 65 %. Mistäköhän se vois johtua?

Onpas - eipäs... juupas - eipäs... jii-haa - huu-haa... :=)
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Viestin lähetti Snakster
Erityisen vittumaista tuo on vastustajan kannalta, sillä kyllähän ainakin itse vaistomaisesti taklaisin vähän varovaisemmin jos ottavana osapuolena olisi nainen. Ja tämä taas sotkisi kuvioita pahasti, kun ei voisi vapaasti rymistellä äijien kesken. Ja vaikka miten sanotte, että täysillä vaan, itepä on tullut, niin kyllä minä ainakin herrasmiehenä vähän hiljempaa ottaisin. Eli naiset naisten sarjaan.

Täysin samaamieltä, suutari pysyköön lestissään.

Waverunner : Pidät silti omia viestejäsi hyödyllisinä. Mietippä mitä skeidaa itse olet skriivannut HIFK ketjuihin. En väitä, että omat juttuni olisivat tärkeitä/turhia, mutta sinä olet viimeisiä ihmisiä jolta odotan jauhamista mitä HIFK ketjuissa lukee.
 
Viimeksi muokattu:

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Socrates
Hetkinen.. Helppo käydä Animaliin taas kiinni ja kerätä huomiota ja hyväksyntää 'isoilta kirjoittajilta', tätäkö odotat?

Mielestäni nainen tai neiti ei pelaa jääkiekkoa, varsinkaan miestensarjassa. Itse ihmettelen todella paljon miksi Hakki hyväksyy tämän.
Eipä Jutilakaan riemusta hyppinyt tämän Chickenhayzerin pelaamisesta. Mielestäni jääkiekko on miehille. Sitä voi (ja pitääkin naistenkin seurata) muttei koittaa tulla (varsinkaan) miesten sarjaan pelaamaan.

Heh, heh, minulle on aivan yhdentekevää kuka minut hyväksyy ja kuka ei. Olisin kirjoittajasta riippumatta puuttunut tuohon halventavaan sävyyn. Minusta olisi mielenkiintoista tietää missä vaiheessa nainen muuttuu ämmäksi vai ovatko kaikki naiset The Animalin mielestä ämmiä. Ja mitä tulee tuohon Hayley-tapaukseen, niin olen itse sitä mieltä että miehille ja naisille on omat sarjansa. Hayley päätti kokeilla että saako hän luvan pelata miesten sarjassa ja hän sai luvan. Hän pelasi ja vielä ihan ok. Onko kukaan mies koskaan yrittänyt pelata naisten sarjassa? Veikkaanpa että ei.
Taitaa mennä vähän off-topic...
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Poikkeus

Teen nyt poikkeuksen tämänhetkiseen trendiin ja palaan otsakkeen mukaiseen kirjoitteluun.

Muutama rivi Mrazekista. Eilinen oli ensimmäinen kerta kun näin ko. herran ilman välissä olevaa TV-kameraa, ei vakuuttanut. En ymmärrä, miksi häneen on käytetty ulkomaalaispaikka. Täällä on paljon "mainostettu" miehen hienoa maskipelaamista, muuten ainakaan minä nähnyt siitä merkkiäkään eilen. On toki mahdollista, että miehellä oli huono päivä, mutta silti. Jos meillä ei olisi ollut Mrazekia rosterissa, niin oltaisiinko saatu Strbak? En todellakaan ole kuullut mitään puheita, mutta kummallista(myös kunnioitettavaa Kerholta) jos HPK on ainoana seurana ollut hänen perässään. Toivotaan nyt kumminkin, ettei Mrazekilla ole lopuukauden kattavaa sopimusta(tosin miehen viimeaikaiset, jopa flegmaattiset otteet viittaisivatkin ehkä siihen, että olisi) kädessään, ja herra voitaisiin "ulostaa" pakin tieltä. Tai jopa kakkosmolarin, jos kerta suomalaista ei löydy. Joka tapauksessa, Mrazek ei ainakaan eilen esittänyt mitään, mikä oikeuttaisi paikan rosterissa esim. Lutisen tai Holman edellä. Varsinkin nyt, kun The Real Thing, eli Vopi on kehissä, niin mihin me tarvitaan imitaattoria? Muutenkin on ylitarjontaa pelaajista, ja vielä enemmän kun Laine palaa kehiin.

Eli kiteytettynä: Mrazek pihalle, pätevä kakkosmolari tai hyvä pakki tilalle.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen pitkälti samaa mieltä Pärden kanssa. Mrazek kyllä on hyvä maskipelaaja ja hän pelasi muutenkin ihan hyvin aina siihen asti kun sai sopparin, ja myös minä pahoin pelkään että soppari kattaa loppukauden. Ei, ei tällaisia miehiä ulkomaalaispaikkaa viemään. Pärden kanssa ole eri mieltä kakkosmolarista. Siihenkään ei pitäisi ulkomaalaispaikkaa käyttää. Ulkomaalaisten on oltava todellisia vahvistuksia, ei mitään luukkumiehiä. Pakkia tässä kaivataan.
Eli: Simi ja Mrazek pihalle, pakki tai kaksi tilalle.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Waverunner
Hoh-hoi-jaa!


Näissä HIFK ketjuissa on muutenkin viestejä ihan perkeleesti, mutta asiaa helvetin vähän! Tuntuu, että tänne pitää naputella, vaikkei ole mitään uutta - eikä enää vanhaakaan?

Päätit silti kuitenkin vielä kantaa oman kortesi kekoon.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Back in business

..takana on lämpö, Singha Beer ja muu mukava, mutta HIFK on ylittänyt meikäläisen uutiskynnykset Bangkokinkin suunnassa, kiitos valppaiden veljien. Mukava kun piditte ajan tasalla, mutta tokihan Pena on siis kaikkien tiedossa Thaimaassakin, kuten voitte Klubiketjusta käydä katsomassa.

Kommentoin aitoon nettihenkeen ensin poissaollessani pelatut matsit, joista minulla on täydellisen tietämättömyyden takaama vankka mielipide.

---

Saipa-HIFK 6-2

-Tuomari oli paska, Apekaan ei lukenut peliä oikein. Laaksoharju on katastrofi luistimilla. Yksi cheerleader oli Kaisa Variksen näköinen.

HIFK-Jyp 3-3

-Jyp kahvasi. Tuomari oli vitun puusilmä. Hallissa oli kallista bisseä. Ai niin, sehän on meidän halli. Cairnsilla oli kiva paita.

HIFK-Kärpät 7-1

-Todella tylsä matsi. Kuka perkele tällaisesta viitsii maksaa? Onnetonta. Seepralle heiniä. Ape on sivari.

Ilves-HIFK 0-7

-Ipassa olisi monta lupaavaa pelaajaa kevääksi meille, lukekaa vaikka tämänkin ottelun tamperelaisten pistetilasto. Tuomari oli todellakin ihan paska. Cheerleadereissa oli monta hyvää luonnetta. Ape käy Kosmoksessa, ei ehdi matseihin.

HIFK-HPK 1-3

Jahas. Taas Jalonen mittautti mailan ja itki tuomarille, joka oli sivumennen sanoen täysin perseestä.

----

Niin, pakki olisi kiva yllätys, mutta kun niitä ei ole liikkeellä missään. Viimeisin oma tietoni HIFKistä on epäilyttävä veljeily narrileirin kanssa. Myös Espoon suuntanumeroa (09) on näkynyt HIFKin faksilehdillä. Näemmekö tammikuussa kiintoisia pk-seudun sisäisiä siirtoja?
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Gellner
Niin, täsementäisitkö vielä että mikä tekee Hayleystä ämmän?


Ämmä oli hakkimainen ilmaisu ja siksi sitä käytin. Paljon rankempaakin tekstiä olisi toki voinut hakkimaisesti käyttää, mutta tyydyin tuollaiseen pehmeähköön ilmaisuun. Siitä huolimatta sekin näytti saavan palikat sekaisin.

Heitin puolittain humoristista kuittia Hakin suuntaan hänen aiempien IFK-puheidensa vuoksi. Todettakoon nyt, että minä pidän Mattia yhtenä kaikkien aikojen merkittävimmistä IFK-persoonista ja tunnen hänet henkilökohtaisesti. Kuittia lentää Hakille taatusti myös face-to-face, niin minulta kuin monelta muultakin asian johdosta. Saattaapa käydä niinkin, että Hakki saa sakset ja paketin sukkahousuja.

Sekö että hän on nainen ja sinä tunnut vihaavan naisia. Sinulle on varmasti helpotus että nykypäivänä homoseksuaalisuus on hyväksytympää kuin parikymmentä vuotta sitten.


Ihan vinkiksi, että yleensä naisiin halveksuvasti suhtautuvia kutsutaan sovinisteiksi. Vasta sitten ihmisiä kutsutaan homoiksi, kun alkaa oma sukupuoli kiinnostaa vastakkaista enemmän. Valitettavasti en itse edusta kumpaakaan, joten joudut jatkamaan partnerin etsintääsi. Lycka till med din sökning!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös