Vastauksia
Jep, Metukka. HPK:hon ei juuri kannata verrata, tietenkään. Minun Pena-positiivisuuteeni vaikuttaa se, että tiedän faktisesti äijän paiskivan duunia paremman huomisen eteen ihan tosissaan. Jos se ei riitä, ei voi mitään. Haluaisin vain korjata sitä yleistä käsitystä, jonka mukaan Pena vetää vain sikaria ja konua ja naureskelee näillekin kirjoituksille. Ja sitten on se iänikuinen talous, josta haluan jälleen muistuttaa. Monet joukkueet saavuttavat lyhytaikaisen huipun tekemällä kunnolla persnettoa - ja nyt en puhu pelkästään jääkiekosta. Minä katselen Pentin näytöt kevään loppuun asti ja annan shittiä sitten tarpeen mukaan, kun koko kuva on muodostunut. Minulla on sellainen hytinä, että The Pentti valmistelee meitä muutokseen, jota olemme odottaneet.
Huh, joudun toimimaan Animalin stunttina...eipä olisi uskonut :)
Niin, Simicek. Olenko yksin mielipiteineni, jonka mukaan äijä ei ollut sysipaska? Ongelmana oli palkka, joka oli huikea. Siihen nähden tehot olivat huonot, mutta jotenkin jäi sellainen fiilis, että kokoon kursittu kokenut Simicek olisi osoittanut arvonsa nyt kevään lopussa, jolloin olemme ilman kakkossentteriä käytännössä kokonaan.
Hedbergin puolustaminen sillä perusteella, että "jätkä on pieneksi ihan ok" kuulostaa minusta -anteeksi vaan veli Carlos- suunnilleen samalta kuin sanoisi rumasta naisesta, että "pimeässä ja takaapäin se on ihan jees". Minulla ei sinänsä ole mitään pienikokoisia pakkeja vastaan, jos heillä on korvaavia ominaisuuksia, kuten huikea luistelu ja pelisilmä tai voimaa. Monet pienehköt kaverit ovat olleet HIFKin näköisiä viimeisen päälle: Rassa Hirvonen, Rafu, Timonen...Ymmärrän tuon potentiaaliajattelun Nicen takana, mutta en ole nähnyt merkkejä edes tulevasta Tom Koivistosta. Kysyn näin päin: jos tarkoituksena on saada tonttinsa täyttävä peruspakki, miksei samantien oteta edes isoa ja vahvaa tyyliin Toni Porkka? Miksi annetaan tasoitusta ja otetaan kaveri, jolla on "asennetta" mutta ei potkua. Nicen poikittainen tuntuu samalta kuin Levokarin käden ojennus.