Treille vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta pelaajalta. Persoona ainakin sopii erittäin hyvin IFK-leiriin, vaikka mies vasta muutaman päivän on Suomessa ollutkin. Pelillistä avuista on tässä vaiheessa vielä vaikea sanoa mitään, mutta odotukset ovat huomattavasti korkeammalla kuin mitä tilastoista saattaisi miehestä päätellä. Haalarimies, jolla oli jo ensimmäisen näkemänsä ottelun jälkeen ihan oikeaan osuvia ja hyviä näkemyksiä pelistä.
Selvää on, että puolustuksen osalta kortit käyvät vähiin siinä missä päivätkin. Muutama hyväkin kortti on vielä kääntämättä, joten vielä ei kannata asian suhteen toivoa menettää.
Ja sitten toiseen aiheeseen:
Pidemmän aikaa on spekuloitu persoonallani. Olen muutaman kerran pyytänyt, että tuo spekulointi lopetettaisiin. Sitä ovat pyytäneet myös muutamat fiksut kirjoittajat, jotka ovat ymmärtäneet asian. Yksi vahva syy miksi ylipäätään tänne olen kirjoittanut on ollut se, että olen päässyt anonyymisti ja vapaasti kertomaan omia ajatuksiani. Anonymiteetti on edelleen olemassa ja vain sen vuoksi, että olen erittäin tarkasti pitänyt erilaisin toimenpitein huolen anonymiteetistäni. Asia on minulle erityisen tärkeä, koska mikäli persoonani olisi oikeasti tullut esiin, niin siitä olisi aiheutunut itselleni määrätynlaisia vaikeuksia palstan ulkopuolella.
Nyt on tultu siihen pisteeseen, että eräs jokerifani kertoo tässä ketjussa julkisesti yrittäneensä selvittää eri tahoilta persoonaani. Heikolla menestyksellä tähän sakka, mutta sokea kanakin saattaa joskus löytää jyvän, jos tarpeeksi kauan jyvää etsii. Eikä tämä vielä edes riitä, vaan samainen taho lähtee julkisesti syyttämään minun rikkoneen voimassa olevaa lainsäädäntöä. Hyvin voi arvata, että mikä on seuraava vaihe ja mihin tämä lopulta päätyisi. Pyysin ylläpitoa reagoimaan asiaan, mutta koska mitään ei tapahdu, niin ilmeisesti tuon kaltainen toiminta yllätyksekseni sallitaan palstalla. Pidän sitä erinomaisena käytännön esimerkkinä siitä, että miksi nykyiseen sananvapauslakiin halutaan tiukennuksia. Valitettava asia, mutta ei netissäkään voi elää kuin pellossa ja kirjoitella mitä sattuu.
Kiitän kaikkia IFK-faneja antoisista keskusteluista. Tämä koskee tasapuolisesti kaikkia. Myös erikoisesti heitä, jotka ovat kiivaasti olleet eri mieltä omien ajatusteni kanssa. Värikkäitähän useat keskustelut ovat olleet IFK-tyyliin, mutta sehän on vain keskustelun suola ja kuten jokainen voi huomata IFK kiinnostaa myös tällä palstalla ylivoimaisesti eniten. En usko, että motiivit olisivat olleet syynä kiivaisiin väittelyihin. Jokainen IFK-lainen varmasti haluaa IFK:n parasta. Syynä on todennäköisesti se, että näkökulma on eri kirjoittajilla eri asioihin aika tavalla erilainen. Sekin on mielestäni ollut vain rikkaus, että on hyvin erilaisia näkökulmia eri asioihin, jotka IFK:ta koskettavat.
Näissä olosuhteissa katson itselleni parhaaksi vaihtoehdoksi sen, että poistun palstalta ennen kuin vahinkoa pääsee syntymään. Olkoon oma kohtaloni varoittava esimerkki muille, jotka ovat jossain määrin samassa tilanteessa itseni kanssa.
Tack så mycket och adjö!