Mainos

Hankitaanko vielä uusia pelaajia vai "mennäänkö näillä"

• 206 741
  • 1 626
Suosikkijoukkue
HIFK
Penan ja ifk:n kauden pitäisi alkaa vasta tammikuussa,silloin näemmä olemme fakseinemme ja lehtiöiden kanssa todella kuumana ympäri cityä.
Muutama juniori maatakiertämään ja raavastasikaa looraan.
cool,cool,cool.

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Vahvat huhut kertovat Hyvösen olevan todella lähellä sopimusta Kärppiin. Erään tiedon mukaan Hyvönen pelaisi jo tiistaina Lappeenrannassa.

Jos Hyvönen todellakin on Suomeen tulossa on kasvattajaseura Kärpät vahvasti taistossa mukana. Budjetissa on todella paljon varaa, koska ainoastaan Bannister on hankittu kesken kauden.

Tietääkös joku varmuudella onko J. Pulliainen Hyvösen Euroopan agentti?

Jäämme odottelemaan!

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kärpät#18
Vahvat huhut kertovat Hyvösen olevan todella lähellä sopimusta Kärppiin. Erään tiedon mukaan Hyvönen pelaisi jo tiistaina Lappeenrannassa.

Jos Hyvönen todellakin on Suomeen tulossa on kasvattajaseura Kärpät vahvasti taistossa mukana. Budjetissa on todella paljon varaa, koska ainoastaan Bannister on hankittu kesken kauden.

Tietääkös joku varmuudella onko J. Pulliainen Hyvösen Euroopan agentti?

Jäämme odottelemaan!

Tsori vaan Kärpät#18, nothing personal, mutta kun mä en ollut näkemässä viime vuonna Jatkiksen tammikuun lopun kirjoittelua tässä vallattomassa pelaajarumbassa, mullä väkisin nousee hymy kasvoille joitain kirjoituksia lukiessa. Joskus tuntuu, että on kauhea kiire todistelemaan, että 'meillä sitä hilloa vasta vapaana onkin' ja 'me ollaan erittäin todella lähellä sopimusta', koska mä kuulin tänään, että JJ oli pitkään puhelimessa ja sillä oli toinen käsi lompakossa kiinni. Mulla tulee mieleen ihan ajat pikkujannuna, kun saatiin Fazerin Sekalaisia -karkkipussi, niin systerit ja broidi räät nenästä roikkuen minä säestäen huudeltiin toisillemme ''apus mulle KissKiss, apus mulle Lakta.. et varmaa saa sitä, se on mun, no mulle ainakin Regina, hoppop, se on mun.'' Heh.

Mahtaneeko edistää hankintaa yhtään, kun availlaan kohta kaikille seuroille Sejase sinnejasinne? -ketjuja. Avatkaa toki, muttei edistäne tai vaikuta itse asiaan yhtään.

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Jokeripuolella mm. cobol sanoi Järventien olevan nyt enää julkistamista vaille narrien mies(eukko?). Eli, nyt sitä Latvalaa kosiskelemaan ihan tosissaan. Pena vetäse hillot pöytään.

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Viestin lähetti Senior
Tsori vaan Kärpät#18, nothing personal, mutta kun mä en ollut näkemässä viime vuonna Jatkiksen tammikuun lopun kirjoittelua tässä vallattomassa pelaajarumbassa, mullä väkisin nousee hymy kasvoille joitain kirjoituksia lukiessa. Joskus tuntuu, että on kauhea kiire todistelemaan, että 'meillä sitä hilloa vasta vapaana onkin' ja 'me ollaan erittäin todella lähellä sopimusta', koska mä kuulin tänään, että JJ oli pitkään puhelimessa ja sillä oli toinen käsi lompakossa kiinni. Mulla tulee mieleen ihan ajat pikkujannuna, kun saatiin Fazerin Sekalaisia -karkkipussi, niin systerit ja broidi räät nenästä roikkuen minä säestäen huudeltiin toisillemme ''apus mulle KissKiss, apus mulle Lakta.. et varmaa saa sitä, se on mun, no mulle ainakin Regina, hoppop, se on mun.'' Heh.

Mahtaneeko edistää hankintaa yhtään, kun availlaan kohta kaikille seuroille Sejase sinnejasinne? -ketjuja. Avatkaa toki, muttei edistäne tai vaikuta itse asiaan yhtään.

Ehkäpä toin asian väärin ilmi. Kaikkien tiedossahan on ollut jo se, että Kärpät on ollut Hyvösen perässä joka kausi, niin myös viime kesänä Hanneksen valittua Kerhon. Toistaiseksi hommat ovat jääneet jutustelun asteelle.

Minulla ei ole suoranaista tarvetta vakuutella kenellekään Kärppien rahoja/sopimuksia. Toin esille sen, mikä minulle on muutamista lähteistä kerrottu ja minkä myös Anus Aukkonen otti tunti sitten esille. Kärpät taistelee Hyvösestä siinä missä muutkin ja asioista on keskusteltu hyvässä yhteisymmärryksessä. Pitkästä aikaa. Tuo kommentti budjetista on ihan omani, sillä Kärppien pelaajabudjetissa on koko kauden ollut rahat varattuna kovaan hankintaan. Suurin osa näistä rahoista tulee siitä, ettemme saaneet Prochazkaa ja tyydyimme halvempaan eli Bannisteriin.

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Anteeksipyyntö

Viestin lähetti cobol
Matikaisella, IFK:n toimistohenkilökunnalla, HIFK:lla ylipäätään ja TheAnimalilla ei ole kahdelta eri taholta saamani selvityksen mukaan mitään tekemistä keskenään.

Olet sinä uskomattoman koominen narri. Kai nämä kaksi mainitsemaasi tahoa selvittelee parhaimmillaan myös sitä järisyttävää materiaalia (Luurangot ulos kaapista!), jonka olet luvannut paljastaa kohta HPK:sta? Meillä on keskuudessamme todellinen wannabe Sherlock Holmes, jolla on rajaton mielikuvitus!

Ihmeellistä kyllä, että noinkin taitava salapoliisi oli täydellisesti pihalla jopa Tuomo Ruudun tilanteesta kuukausikaupalla, mutta silti silloinkin oli sinulla muka eväitä kuukausikaupalla sönkätä paskaa Tuomo Ruudusta ja Markus Lehdosta. Aivan järjetöntä syyttelyä ja suoranaista valehtelua.

Luulisi siellä asemalaiturilla olevan muutakin tekemistä kuin yrittää epätoivoisesti selvitellä muiden kirjoittajien taustoja, joka on käsittääkseni palstan sääntöjen vastaistakin. Bongaile vaikka junia, jos et muuta keksi.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Hannes Hyvönen

...on lähempänä muita joukkueita kuin HIFKiä - tällä hetkellä. Nou läppä. Siinä mielessä vahvistelen Kärppä-miehen sanomisia täällä. Samoin HPK-pointti on hyvä. Ja Juuso Pulliainen ei todellakaan ole HH:n agentti.

coolman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä pena lyö HH:lle niin paljon hilloo käteen et se jää koneesta pois jo Helsinki -vantaalla. Pisnis-miehenä pena laskee et siinähän meillä on pakki ja hyökkääjä sekä IFK:n näköinen pelaaja
........samassa nipussa 3 pelaajaa......multipersoona.....
Fanit tykkää ja rahaa menee vähemmän kuin kolmeen eri pelaajaan!!

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kenelle muulle särähti korvaan eilisessä porkkanatakki-ohjelmassa Pentin puheesta: (ei suora lainaus, mutta jotain tännepäin)

-" Ihmeparantumisiahan aina toivotaan".

Ja puheiden kohteenahan oli Tuomo Ruutu joka taas ei anna kommenttia ennen ensi viikkoa jolloin päätetään jatkohoidosta. Ainakin brändin omat sivustot ovat vielä vankasti sillä kannalla ettei Ruutu pelaa enää lainkaan tällä kaudella. Onko Pentillä sitten jotain täysin uutta tietoa Ruudusta? Ei se olisi ensimmäinen kerta kun poikkinainen käsi "parantuu" viikossa, puhumattakaan kolmessa päivässä "parantuneesta" halvauksesta.

Todennäköisesti edellä mainittu lätinä on täyttä paskaa, mutta jäi vaan ihmetyttämään tuo Penan "ihmeparantumis"-kommentti.

Alter ego

Jäsen
Suosikkijoukkue
BFC
Re: Re: Anteeksipyyntö

Viestin lähetti TheAnimal

Olet sinä uskomattoman koominen narri. Kai nämä kaksi mainitsemaasi tahoa selvittelee parhaimmillaan myös sitä järisyttävää materiaalia (Luurangot ulos kaapista!), jonka olet luvannut paljastaa kohta HPK:sta? Meillä on keskuudessamme todellinen wannabe Sherlock Holmes, jolla on rajaton mielikuvitus!

Ihmeellistä kyllä, että noinkin taitava salapoliisi oli täydellisesti pihalla jopa Tuomo Ruudun tilanteesta kuukausikaupalla, mutta silti silloinkin oli sinulla muka eväitä kuukausikaupalla sönkätä paskaa Tuomo Ruudusta ja Markus Lehdosta. Aivan järjetöntä syyttelyä ja suoranaista valehtelua.

[/B]
Ei y.o vielä mitään, tuolla narri puolella tämä sama, Kaikkien Seurojen Asiantuntija, Ajatusten Tonava, narrien Hippokrates
kertoo kaiken olennaisen tiedon Vopat'in aivotärähdyksistä
m.m sen että lääkärit antoivat Vopat'ille peliluvan liian aikaisin ja
Sandwithin "iskut" heheh, pahensivat tilannetta ym.ym
On jätkä totaalisen pihalla, mutta pelaa niin suurta tietäjää että !
On se kumma että lähes poikkeuksetta kaikki sekopäät jotka tänne kirjoittelevat edustavat tuota samaa liikeyritystä. Mutta kai se on sit niin että seura tekee kaltaisekseen. Alkaen valehtelija Virmasesta, Raivo , "niisk, niisk, räps,räps, mua on loukattu" Summaseen ja "Diplomaatti" Harkimoon.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hannestahan pidettiin muualla jo vähän niinku menetettynä tapauksena ja ongelmalapsena, mutta IFK:ssa sitten peli alkoi sujumaan. Täällä Hannesta arvostettiin ja arvostettaisiin enemmän, kun muualla. Tule nyt Hannes jumalautes tänne. Mikä ihme siinä on, kun ei näitä entisiä IFK:n ja ennenkaikkea IFK:n näköisiä miehiä saada täne kirveelläkään. Pelkääkö Alpo, että se taklailee liikaa?

Eilenhän annettiin Hockey Nightissa myös ymmärtää, että Tuomo Ruudun paluusta kaukaloon vielä tällä kaudella eläteltäisiin jonkunlaisia toiveita. Kuitenkin... ehkä... sittennii???

Ei näistä tiedä.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti matti&teppo

Eilen mietittiin erätauolla sitä, että joko TRuutu on leikattu. Tähän mennessä oletetun perusteella TRuudusta ei tulle kalua enää tällä kaudella. Toki toivoa sopii kaikkea parasta, sillä tapahtuneen takia voi miehen kuntoutuminen ylipäätään entiseen iskuunsa olla kyseenalainen.

Jostakin muistan lukeneeni Jortikan vaatineen IFKin lekurilta nimeä paperiin, että polvi on oikeasti paskana, määritellessään Sihvosen pelikiellon pituutta.

nemo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuomo kehään

Tuomo Ruudun polvea EI jouduta leikkaamaan, kyseessä on siis lievempi vamma mitä odotettiin. Sivusidevamma kuitenkin, mutta itse ainakin pidän todennäköisenä sitä että rudi on vielä kehässä tällä kaudella.

Onko jollain muuten tietoa siitä milloin tämä ranskatar pelaa ensimmäisen pelinsä, eikai vielä Turkuses?

Hyvönen ei varmasti ole tulossa ifk:hon, eikä myöskään Hpk:hon, mutta kumma ettei orankitakki eilen HN:ssä maininnut että mukana hintakilvassa on myös Jokkerit. Suurella todennäköisyydellä kuitenkin Hyvösen seura on kärpät.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tempasiko HN ilmasta sen jutun, että IFK olisi kiinnostunut Hyvösestä? Jos IFK olisi kerran Hyvösestä ollut vielä eilen kiinnostunut, niin minkä takia ei enää vajaa vuorokautta myöhemmin? Vai eikö Hannesta kiinnosta IFK:ssa pelaaminen?

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Apassi
Tempasiko HN ilmasta sen jutun, että IFK olisi kiinnostunut Hyvösestä? Jos IFK olisi kerran Hyvösestä ollut vielä eilen kiinnostunut, niin minkä takia ei enää vajaa vuorokautta myöhemmin? Vai eikö Hannesta kiinnosta IFK:ssa pelaaminen?

Monet sm-liigaseurat ovat toki kiinnostuneita mutta Hannesta kiinnostaa paluu synnyinseudulleen.

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Senior
Jostakin muistan lukeneeni Jortikan vaatineen IFKin lekurilta nimeä paperiin, että polvi on oikeasti paskana, määritellessään Sihvosen pelikiellon pituutta.
Joo, niin täälläkin toinen meistä muistelee tuollaista, töllöstä kuultuna tosin mutta sama asia kait.

Sitä vaan, että kyllähän se polvi siinä kirjoittamishetkellä paskana on jos ukko joutuu kuukaudenkin polven takia sivussa olemaan. Mutta se on vähän eri asia kuin totaalipaskaksi meneminen jolloin ainoa vaihtoehto olisi titaanilumpio. Tai se välimuoto eli loppukausi sivussa leikkauksen takia.

Toisekseen ihmetyttää hieman tuo HIFK:n pelaajavalintasysteemi. Senttereistä Ruutu poissa, paikalle hankitaan Kauppila ja sen jälkeen vielä Simicek ulos. Ja jos olen ymmärtänyt oikein ei tuo ranskalainen kuitenkaan ole sentteri, eli se sentterivajaus on vieläkin. Lähinnä tulee äijästä mieleen Vopatin korvaaja kun loogisinta olisi ollut hankkia se sentteri.

Eli se sentterivajaus olisi siis vieläkin. Sillä kannalla olin ennen eilisiltaa, Pentin höpinöiden jälkeen en ole enää varma.

Toivoahan saa aina olla.

ps. vittu mitä paskaa mä jauhan, edit. loppuosa poistettu

Viimeksi muokattu:

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Singers:
''Eli se sentterivajaus olisi siis vieläkin. Sillä kannalla olin ennen eilisiltaa, Pentin höpinöiden jälkeen en ole enää varma.''

No on on saleteiss. Vielähän tässä on viikko lusittava siirtojen kanssa, niin voidaan tehdä yhteenveto, keitä on poissa ja keitä stunttaa. Kauppila eilen vilautteli orastavaa pelintekoa, muttei me yksin niillä voida mennä. Sentteri, kakkosveska ja se tanan pakki vielä tulis tikistää ens viikolla.

''ps. vittu mitä paskaa mä jauhan, hanki homo elämä!''

Toivottavasti tämä oli jommalle kummalle teistä, nimittäin tännepäin suunnattuna tuntuisi melko suoralta, joskin varmaan aidolta, rehelliseltä ja vilpittömältä mielipiteeltä ;-) No mikäs, ei muuta kun elämäkauppaan vaan.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jorkki

Yön yli Treillen tuloa pohdittuani olen päätynyt seuraavaan salaliittoteoriaan, jonka theAnimal kohtaa kumoaa joka taas todistaa sen että olen oikeassa.

Chicagolla ja HIFK:lla oli jo TRuudusta joku rahallinen diili ensi kautta koskien. Nyt kun Tuomo ei ensi kaudella mahdollisesti pelaakaan Blackhawkseissa, Chicago pakottaa meidät ottamaan jonkun kaverin jonka palkan HIFK joutuu maksamaan.

Viimeksi muokattu:

Kinkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiffen
Viestin lähetti matti&teppo
Kenelle muulle särähti korvaan eilisessä porkkanatakki-ohjelmassa Pentin puheesta: (ei suora lainaus, mutta jotain tännepäin)

Ja puheiden kohteenahan oli Tuomo Ruutu joka taas ei anna kommenttia ennen ensi viikkoa jolloin päätetään jatkohoidosta. Ainakin brändin omat sivustot ovat vielä vankasti sillä kannalla ettei Ruutu pelaa enää lainkaan tällä kaudella. Onko Pentillä sitten jotain täysin uutta tietoa Ruudusta? Ei se olisi ensimmäinen kerta kun poikkinainen käsi "parantuu" viikossa, puhumattakaan kolmessa päivässä "parantuneesta" halvauksesta.

Todennäköisesti edellä mainittu lätinä on täyttä paskaa, mutta jäi vaan ihmetyttämään tuo Penan "ihmeparantumis"-kommentti.
Nämä ihmeparanemiset voivat joskus olla yksinkertaisesti tulosta siitä, että huippu-urheilijoiden kuntoutukseen ollaan seuran puolesta valmiita satsaamaan paljon rahaa ja voimavaroja.

Esimerkkinä muistelisin Lehkosen aikoinaan todenneen, että Calounin kuntoutuksessa käytettiin painekammiohoitoja. Yhden paineistamisen hinta taitaa olla n. 400 euroa.

Suosikkijoukkue
HIFK
Pelaajia sieltä ja täältä??.
Uskon,että tulee pelaaja sitten norjasta tai keniasta ei sillä maailmaa kaadeta jos oma rosteri on huonossa jamassa.
Tällä hetkellä pelin sisällä asiat ovat hieman ontuvia,joukkuekuri
on tekijä jonka puuttuminen heijastuu kenttäpelaajien tekemisessä.
Ja penkin takana Jari Tervo "gloonit"voisivat jos kiireiltään ehtivät antaa signaalin,jossa ovat edes aidon huolestuneita tilanteesta.
Ei mitään kapasen lietsomaa "karjala takaisin ja pojat kotiin"periaatetta.
Odottaisin innolla päällikön palaamista sekä hanneksen ja monen muun näkemistä penkillä,MUTTA pelinhenki viestii aivan muusta,johon tuon tyylin kundit ovat sidonnaisia.
Nuorisuomi projekti voi hyvin ja homma etenee,mutta ei sillä kannua voiteta valitettavasti.
cool,cool,cool.

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
For what it's worth...

Chicago Sun-Times-aviisi spekuloi Rudystä seuraavaa muutama päivä sitten:

"Ruutu initially was said to have suffered a season-ending knee injury. A later report said he suffered only a deep thigh bruise and might play again this season.

Hawks general manager Mike Smith doesn't believe Ruutu has had surgery yet. One thing is certain, though. Toni Sihvonen, the player who collided with Ruutu in the Finnish Elite League game, has been given a 10-game suspension."

Lähde: http://www.suntimes.com/output/hawks/cst-spt-ziehm211.html

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Anteeksipyyntö

Viestin lähetti Alter ego
On se kumma että lähes poikkeuksetta kaikki sekopäät jotka tänne kirjoittelevat edustavat tuota samaa liikeyritystä. Mutta kai se on sit niin että seura tekee kaltaisekseen. Alkaen valehtelija Virmasesta, Raivo , "niisk, niisk, räps,räps, mua on loukattu" Summaseen ja "Diplomaatti" Harkimoon.

Aika osuvasti sanottu.

Hyvä esimerkki tältä viikolta.

Veikkaaja: "Lintumäen mielestä pelaajasiirtojen takarajan voisi siirtää tammikuun lopusta joulukuun viimeiseen päivään."

Harkimo: "Kuka on niin tyhmä, että tuollaista ehdottaa?"
Harkimo: "Molemmat ovat idioottimaisia ideoita."

Samainen Harkimo näyttää kolumnissaan tänään olevan sitä mieltä, että siirtoaikaa pitää muuttaa niin, että siirtoaika umpeutuu jo 1. joulukuuta!

Idioottimainen idea muuttuu loistavaksi ideaksi muutamassa päivässä, kun Harkimo "itse" keksii kyseisen idean.

Suosikkijoukkue
HIFK
Erittäin mielenkiintoinen toi Chicago Sunin juttu Ruudusta.
Olisiko sittenkin niin että mies nähtäisiin vielä tällä kaudella jäällä?!
Jospa suurta yleisöä vedätetäänkin tässä hommassa Matikaisen toimesta. Ruutu on kuukauden poissa framilta, palaa takaisin toivuttaan reisivammasta ja julkisuuteen annetaan tieto että polvivamma olikin oletettua lievempi ja että fysioterapeutit ovat tehneet 26 tuntista päivää Ruudun saamiseksi kuntoon. Lisäksi vielä Dr. Helenius on keksinyt penisiliinin uudelleen

Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikkihan me rukoilemme, että Tuomo vielä tällä kaudella pelaisi, mutta vapaasti suomennettuna tuo 'deep thigh bruise' tarkoittais vain siis ruhjetta reidessä, pahaa puujalkaa tms. Eikös puoskarit sun muut ole jo ehtineet julistaa, että jotain nivelsiteitä meni sen verran vituiksi, että leikata tarttee tai ainakin lepuuttaa kuukausia??

Toisaalta The Pentin (joka on muuten kuin ilmetty Crime Storyn elikkäs Murharyhmän Mike Torello elikkäs näyttelijä Dennis Farina) lausunnot ihmeparanemisista vois viitata samaan suuntaan tän jenkkilehden stoorin kanssa. Entä pitääkö Tuomo itse ihan tarkoituksella matalaa profiilia, vai eikö häntä ole haluttukaan haastatella aiheesta?

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
ASIAA

Viestin lähetti VIHANNESKAAPPI
Pelaajia sieltä ja täältä??.
Uskon,että tulee pelaaja sitten norjasta tai keniasta ei sillä maailmaa kaadeta jos oma rosteri on huonossa jamassa.
Tällä hetkellä pelin sisällä asiat ovat hieman ontuvia,joukkuekuri
on tekijä jonka puuttuminen heijastuu kenttäpelaajien tekemisessä.

Tämä on ongelma, johon eivät vahvistukset auta. Eilinen esitys oli niin tolkutonta skeidaa, etten usko ongelmien poistuvan tällä kaudella. Huonompaan suuntaan ollaan menossa. Hallissa ei ole minkäänlaista fiilistä Apen ihannoiman halauskiekon takia. 3 ja yksi puolikas taklaus koko pelissä IFK:lta. Joskus kauan kauan sitten nähtiin tämän verran taklauksia ensimmäisessä vaihdossa.
Joukkue ei yksinkertaisesti toimi, vaan on ikäänkuin jarrut päällä koko ajan. Siihen eivät tosiaan vahvistukset auta. Yhden miehen/ämmän vaihto auttaisi takuulla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy