Viestin lähetti Svante
1. Siis ymmärränkö oikein, että ulkomaisia huippuja olisi saatavana mutta IFK:n kiintiön täyttyminen estää huippuhankintoja? Siinä tapauksessa kysynkin miksei IFK ole sitten aikaisemmin hankkinut huippupelaajia ulkomailata?
Nyt hankittiin keskenkertaista pelajaa Tsekeistä, Mrazek. Miksi?
(samalla Lukko hankki Kronin ja HPK Strbakin)
Kron ja Strbak olivat siis saatavilla try outille silloin, kun Vopat loukkaantui ja hänelle haettiin väliaikaista korvaajaa? Tämä on uutta tietoa minulle.
Väliaikaisen korvaajan kanssa toki tehtiin jatkosopimus, koska hän pelasi hyvin ja täytyi tehdä ratkaisu mitä hänen kanssaan tehdään. Päästetäänkö persoonallinen ja IFK:n oloinen pelaaja muualle vai pidetäänkö itse. Mrazek oli riskitön hankinta, koska ulkomaalaiskiintiö oli jo ennestään täynnä ja siksi vähintään yksi joutuu aina olemaan sivussa kaikkien ollessa kunnossa.
2. Siis Vopat ja Simi pelaavat vielä tänä kautenako?
Minulla ei ole resursseja ryhtyä tekemään erilaisia diagnooseja kuin mitä lääketieteen ammattilaiset ovat tehneet.
3. Ja kun Stathokselle sattuu jotakin niin Laaksoharjuko täyttää mitat?
Milloin ja mistä syystä Stathokselle jotain sattuu? Sinähän et jossittele, vaan käytät ihan suoraan sanaa kun.
Jatkossa olisi todella positiivista, jos kristallipallostasi katsoisit milloin kukakin loukkaantuu ja ilmoittaisit siitä etukäteen toimistoon. Helpottaisi oleellisesti korvaajien löytämisessä, kun voitaisiin jo etukäteen ryhtyä toimenpiteisiin. Mahdollisesti voitaisiin jopa katsoa ensin kristallipallostasi, että loukkaantuuko joku pelaaja ja vasta sen jälkeen päättää hankitaanko kyseinen pelaaja IFK-leiriin vai ei.
Paikataan ensin olemassa olevat aukot ennen kuin ryhdytään spekuloimaan muilla tulevilla aukoilla.