Hankitaanko vielä uusia pelaajia vai "mennäänkö näillä"

  • 205 445
  • 1 626

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kalkun rusakko

Laaksoharju voit lähteä aamujunalla Vaasan! Soita mulle, niin maksan sun junalipun. Puh.numero on 0700-käyks mä täällä usein

Ja jos peluutuksesta esim tänään on päättänyt Sakari Lindfors, niin mukaan samaan reissuun. Ei tarvitse edes lippua ostaa, menee ihan käsipakaasissa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Senior
Ja jos peluutuksesta esim tänään on päättänyt Sakari Lindfors, niin mukaan samaan reissuun. Ei tarvitse edes lippua ostaa, menee ihan käsipakaasissa.

Ja kylkeen lappu: Handle with care, imee kaiken mikä liikkuu!

Gyl gyrsii.
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
VAIN PAKKI PUUTTUU

Tämäkään ei enää pidä paikkaansa, jos huhut Kantorin siirtymisestä ovat totta. Nyt tarvitaankin pakkeja. Kohta saamme kuulla legendaarisia lausuntoja tyyliin "näillä mennään" ja "meitä kiinnostavia pelaajia ei ole saatavilla". Näistä kiitoksia jo etukäteen, sillä TPS on jo siirtynyt johtoon tämän kauden penailussa. Nyt taitaa alkaa kova loppukiri ja voitamme penailun myös tällä kaudella. Samaan aikaan HPK hankkii Slovakian maajoukkuepakin, joka vaikuttaa todella lupaavalta. HPK:lla onkin tarkoitus menestyä tällä kaudella ja meillä on tavoitteena piste/ottelu. Nähtävästi myös tämän tavoitteen ylittäminen on kiellettyä. Annetaan pisteet Saipallekin jo etukäteen, ettei tavoite rupea karkaamaan.

Penailu on elämäntapa ja siitä ei voi olla nauttimatta.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin nyt sitten tarvitaan ainakin yksi taitava sentteri, pari pakkia (kiekollinen ja puolustava) sekä kakkosveskari. Aika helppoa tässä vaiheessa kautta. Varsinkin kun ulkomaalaiskiintiö on edelleen täynnä.
Onkohan muuten Mrazek otettu Kantorin tilalle?
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Juu sanotaanpa tämä mikä aiemminkin: Jos Pentti on niin urpo/rahanahne ettei tajua satsata muutamaan kunnon lisäpalikan hankintaan ja samalla mestaruuden tavoitteluun tällä kaudella ja jos tuo Kantor juttu pitää paikkansa, mun rahoitus loppuu omalta osaltani tähän kauteen, ei tipu enää multa fyffeä ensi kaudeksi, vaikka hommais Forsbergin ja enskauden neloskenttä olis tasoa Caloun-Ruutu-Peltonen, se ja sama mulle, nyt alkaa ton tontun toilailut riittää mulle. Tämä esim. Strbak olis mun mieleest ollu yks palanen siinä kannuntavoittelussa, päinvastoin saa sitten kuulla Kantorin lähtevän. Juu musta tuntuu että Pentti sää et tiä mittään nykylätkästä ja oot vieläkin suurempi kusettaja kuin olen luullut. Juu ei tuu tekeen tiukkaa käydä ne pari matsia irtolipuilla katsomassa mitkä enskaudella tulen katsomaan hommaat minkälaisia hattivatteja tahansa ensikaudeksi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse odottelen alkuviikkoon ja haluan kuulla koottuja teoksia,että mitä ja koska.Onhan tämä kylläkin ifk:n näköistä puuhailua.
 

Gosgari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mäkin alan pikkuhiljaa tuntea myötätuntoa teitä HIfkiläisii kohtaan koska mä tiedän miltä tuntuu menettää ihan vitun hyvä pakki muualle (Koivisto, Haakana). Ja kenen kanssa me silloin tapeltaisiin Stadin herruudesta jos teiltä lähtee hyvät pelaajat pois ja teistä ei olisi mitään vastusta.
Korkeatasoinen peli, tappelu (ainaki 1 per ottelu), pari maalia, fanit yrittävät huutaa toisiaan kumoon, voiton riemua, tappion kyyneleitä ja alas käännettyjä katseita, voiton juhlintaa ja häviävän joukkueen keskiyön "palauttavat" harjoitukset paskan pelin jälkeen.
Mä olen sitä mieltä että niistä aineksista koostuu hyvä paikallis derby. joten tähän mennessä sillä ei ole ollut oikeastaan väliä miten joukkueet ovat sijoittuneet taulukoissa kun molemmat ovat pystyneet haastamaan toisiaan tasapäisesti sijoituksiin katsomatta.
Toivottavasti Hifki ei tee sitä virhettä, että jatkossa sijoituksella sarjataulukolla olisi väliä...
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Alkaa todellakin muistuttamaan viime vuotista. Silloin Pena kierteli (?) Tsekin maan kaikki mahdolliset paikat ja tuliaisina oli tasan tarkkaan ei mitään. Ja muut jengit vahvistuivat mm. Tsekeillä.
Nyt tarvitaan vähintään yksi pakki, mutta mitään ei ole tiedossa ja samalla joku HPK vahvistaa takarivejään jollain mitättömällä maailmanmestarilla Srbakilla.
Ja jos tuo Kantor / Zidlicky juttu vielä toteutuu niin....

Ja IFK tiedottaaa, että kausi oli voitollinen ja neuvotteluja käydään ensikauden mestaruusjoukkueen rakentamista varten. Ensimmäinen soppari on tehty: Kimmo Salminen pestattu 2:ksi vuodeksi ja Kölli on tehnyt vuoden diilin, kanadalainen Wickenheiser on osoittautunut Kirkkonummen Salamoissa olevan "äijä" joten sillekin on tarjottu soppari.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jos tällainen Simicek & Zidlicky + Kantor -poistuma toteutuu, on selvää että kyse ei ole vain pelaajien "myynnistä" vaan suuren luokan vaihtokaupasta. Näin uskon.
 
Viimeksi muokattu:

bull

Jäsen
No nythän on Kantor poissa! Jos ei ketään ole tulossa niin meikäläinen ei enää kyllä joukkueelle rahoja kanna. En ennenkuin Pentti on poissa for good!
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Punalippu
Juu sanotaanpa tämä mikä aiemminkin: Jos Pentti on niin urpo/rahanahne ettei tajua satsata muutamaan kunnon lisäpalikan hankintaan ...

Ei kai se mistään urpoudesta/rahanahneudesta ole kiinni, jos lisäpalikoita ei hankita. Se vaan on yksinkertaisesti Penan duuni pitää huoli, että viivan alle jää enemmän kuin nolla. Toki Penastakin olisi kiva ostella jengiin vaikka ketä, mutta tässä hockey manager-pelissä ei voi aloittaa alusta, jos tuleekin konkurssi.

Ja tämä huomio ihan ottamatta kantaa siihen, että tarvitaanko ketään vai ei. Totta vitussa tarvitaan. Aina.
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Viestin lähetti Snakster
Ei kai se mistään urpoudesta/rahanahneudesta ole kiinni, jos lisäpalikoita ei hankita. Se vaan on yksinkertaisesti Penan duuni pitää huoli, että viivan alle jää enemmän kuin nolla. Toki Penastakin olisi kiva ostella jengiin vaikka ketä, mutta tässä hockey manager-pelissä ei voi aloittaa alusta, jos tuleekin konkurssi.

Ja tämä huomio ihan ottamatta kantaa siihen, että tarvitaanko ketään vai ei. Totta vitussa tarvitaan. Aina.

-Älä ihmeessä, aivan uutta mantraa, kauppakorkeassakaan ei aikoinaan mulle asiasta maininnut kun alaa siellä opiskelin. Mintekähän v*ussa minäkin ole osannut sitten hoitaa vastuullisesti ja suht hyvällä menestyksellä 10*IFK:n liikevaihdon yrityksen taloutta? Ei p*kele on se Pentti jumala, no noin vakavasti usko ihan vapaasti kaikki propaganda mitä syötetään. Minä noinniikus omilla aivoillani ajattelevana ajattelin lopettaa suurimman osan rahoituksesta niin kauan kuin Kattilainen IFK:n ruoria pyöritää, aikaa olen mielessäni antanut herralle tammikuun loppun saakka, silloin teen johtopäätöksen onko IFK enää urheiluseura jolla ykkösprioriteettina on myös ureilullinen menesty (please älä vastaa tähän että se ja taloudellinen menestys kulkevat käsikädessä, en ole pökiö ja talousasioista minulla voi olla jopa enemmän evidenssiä kuin esikuvallasi).
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Snakster
Ei kai se mistään urpoudesta/rahanahneudesta ole kiinni, jos lisäpalikoita ei hankita. Se vaan on yksinkertaisesti Penan duuni pitää huoli, että viivan alle jää enemmän kuin nolla. Toki Penastakin olisi kiva ostella jengiin vaikka ketä, mutta tässä hockey manager-pelissä ei voi aloittaa alusta, jos tuleekin konkurssi.

Hyvin kirjoitettu ja pitää täydellisesti paikkansa, vaikka tämä tosiasia lähes aina hukkuukin. Toinen tosiasia on, että vaikka rahaa olisikin, niin esimerkiksi saatavilla olevat kotimaiset huippupakit ovat kortilla.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Punalippu
-Älä ihmeessä, aivan uutta mantraa, kauppakorkeassakaan ei aikoinaan mulle asiasta maininnut kun alaa siellä opiskelin. Mintekähän v*ussa minäkin ole osannut sitten hoitaa vastuullisesti ja suht hyvällä menestyksellä 10*IFK:n liikevaihdon yrityksen taloutta?

Paha tietysti sanoa, mutta veikkaisin, että esimerkiksi sillä tavalla, että et ole ostanut aina kaikkia mahdollisia saatavissa olevia palikoita mitä rahalla olisi mahdollisesti saanut, vaan olet aina vähän ynnäillyt, että mihin on varaa.

Minusta on sitä paitsi saatanan paljon hienompaa, että meillä pelaa 4-vuotiaana Calle Branderin luistelukoulussa aloittanut Toni Häppölä kuin Timo Pärssinen, joka hänkin on mieleiseni pelaaja. Rahalla saisi varmaan Pärssisiä lisääkin, mutta onneksi meillä ollaan niin urpoja/rahanahneita, että kaikkia ei osteta.

Lisäksi on minulle aivan yhdentekevää, että mihin halliin rahasi kannat vai jäätkö peräti himaan. Minulla on satavarmasti paskempi liksa kuin moisella yritysjehulla, mutta niin vaan vien ensi kaudellakin rahani Pentin kirstuun. Sitä asiaa kun en voi valita, että huomaan aina pelipäivinä jostain syystä norkoilevani Nordenskiöldinkadun liepeillä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos motivaationa on menestyminen(kiekollisena)niin hankintoihin on todellakin tarvetta,toisaalta meneehän tämä jo viimevuosien malliin ja kärvistellään viivantuntumassa ja odotellaan,että muut pelaa ristiin.Joukkue on jo nyt täynnä liian kokemattomia pelaajia,joille ei vielä ole tulossa gloriaa ja mammonaa rapakontakaa.
Jos ja kun otetaan tietoinen riski,olisi syytä ajatella kenen kustannuksella silloin lähdetään hevosenleikkiin.
No meillähän on tapana esittää asioita aivan uudessa valossa.
cool,cool,cool.
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Juu tosta pakkiasiasta, näitäkään tilanteita ei tulisi jos joukkue kasattaisiin ennen kauden alkua tasapainoisesti, liki 2 milj.euron pelaajabudjetilla toimittaessa se ei SM-liigassa ammattitaitoisella ihmiselle ole lienee ylitsepääsemätöntä. Kuitenkin saman häiskän ollessa ruorissa tapellaan taasen sijoista 6-13, kun tolla budjetilla toimittaessa hyvänen aika herrasväki kyllä pitäis keikkua lähes joka vuosi sijoilla 1-3. Ei kai tuo pakkiasia nyt ole akuutisti ilmaantunut?Lupaava on Pentti on sanonut että pakkia kaivataan, toivon todella että sellainen löydetään ja hankitaan, minä olen mielelläni mielipiteitteni kanssa väärässä ja itseasiassa toivon että osoittaudun naurunalaiseksi kommentteini ja Pentti nousee Kekäläistäkin suuremmaksi guruksi, tärkein asia on IFK ja sen menestys&IFK:lle ominaisen pelitavan ja arvojen säilyttäminen. Mutta kuten sanottu hyvät veljet ja siskot, mun mielestä tolla meidän jengillä on ääretön potentiaali ja parilla oikealla lisäpalikalla se on draivin päälle saadessaan ERITTÄIN KOVA sana mestaruudesta miteltäessä. Niinkus sanottu en hae nettiglooria, mutta toi IFK on sen verta rakas asia mulle ja kun olen erittäin impulsiivinen ihminen jolta hanskat tippuvat erittäin herkästi(täällä netissä se kun on helpompaa, siviilissä pitää miettiä ne monta kertaa...), tulee sitten lauottua tunteella. Joten sori Snakster että riemastuin viestistäsi ja vastailin osittain asiattomaan ja veemäiseen tyylin, oot hieno fani, meillä on kaikilla omat mielipiteemme ja luonteemme, mutta niinkuin Lapinlahden Linnut lauloi aikoinaan: Yksi asia meitä yhdistää... ja se on tuo rakkaus HIFKIIN.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Punalippu
Joten sori Snakster että riemastuin viestistäsi ja vastailin osittain asiattomaan ja veemäiseen tyylin, oot hieno fani, meillä on kaikilla omat mielipiteemme ja luonteemme, mutta niinkuin Lapinlahden Linnut lauloi aikoinaan: Yksi asia meitä yhdistää... ja se on tuo rakkaus HIFKIIN.

Snakster kuittaa, no hard feelings. Kaikkihan me tosiaan tässä samassa veneessä ollaan. Ja ymmärsin kyllä pointtisikin ja olen osin jopa samaa mieltä. Mutta tosiaan se, että loputtomasti ei voi kauden mittaan mokia paikkailla hillollakaan. Ensi vuonnakin kun pitää elää. Mutta toivotaan, että jotain tapahtuisi. Jos ei muuta niin ainakin se, että P. Saarinen nousisi potentiaalinsa edellyttämälle tasolle.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Puolustus

Tästä on puhuttu TODELLA paljon ja SYYSTÄ. Ajattelin(lähinnä itselleni selvennykseksi) listata ne puolustajat, joiden katsotaan olevan hyödyllisiä keväällä(uskon pleijareihin koko sydämestäni):

Zidlicky
Kantor(?)
Söderholm
Lehtonen(?)
Saarinen
Kurvinen(?)

Kantor tunnetuista syistä kysymysmerkkinä. Lehtonen kuntoon tullessaan on hyvä peruspakki, joka hoitaa oman maalinedustan. Kurvisen selkä aiheuttaa kysymysmerkin. Saarinen myös palatessaan omalle tasolleen toimii hyvänä peruspakkina. Parantaa pikkuhiljaa. Södestä ja Zetasta ei huolta, huippumiehiä. Tähän listaan voisin vielä lisätä Antti Lambergin, mielestäni hän on esittänyt hyviä otteita(ne harvat kerrat kun olen nähnyt., pidän miestä Nikkeä parempana).

Laskujeni mukaan siinä on parhaimmassa tapauksessa seitsemän puolustajaa. Nikkeä en kaikesta huolimatta laske "hyödylliseksi", vaikka miehen viime aikaisista otteista annankin plussaa.

Sitten se "worst case scenario": Kantor poistuu vahvuudesta, Kurvisen selkä ei enää kestä ja Lehtonen on samaa tasoa kuin syksyllä. Tätä varten pitäisi hankkia muutama puolustaja.

Vaikka näin ei kävisikään, muutama lisäkaveri pitäisi olla loukkaantumisia varten, koska mainisemani lista ei ole kertaakaan pelannut kokonaisuudessaan tällä kaudella. Mielestäni lisäpelaajien ei tarvitsisi edes olla mitään huippupuolustajia, vaan ihan peruspakkeja. Niitä mahdollisesti löytyisi pleijareiden ulkopuolelle jäävistä joukkueista.

Mitä mieltä muut, kuinka monta "kevään kannalta hyödyllistä puolustajaa" nykyisestä rosterista löytyy, ja kuinka monta pitäisi hankkia lisäksi?

PS. Bluesilta voisi kysellä Oksan vuokraamista kakkoseksi, jo seura päättää pitää Myllyksen pleijareita varten.

EDIT: Hienosäätöä
 
Viimeksi muokattu:

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Re: Puolustus

Viestin lähetti Pärde
Tästä on puhuttu TODELLA paljon ja SYYSTÄ. Ajattelin(lähinnä itselleni selvennykseksi) listata ne puolustajat, joiden katsotaan olevan hyödyllisiä keväällä(uskon pleijareihin koko sydämestäni):

Zidlicky
Kantor(?)
Söderholm
Lehtonen(?)
Saarinen
Kurvinen(?)

Kantor tunnetuista syistä kysymysmerkkinä. Lehtonen kuntoon tullessaan on hyvä peruspakki, joka hoitaa oman maalinedustan. Kurvisen selkä aiheuttaa kysymysmerkin. Saarinen myös palatessaan omalle tasolleen toimii hyvänä peruspakkina. Parantaa pikkuhiljaa. Södestä ja Zetasta ei huolta, huippumiehiä. Tähän listaan voisin vielä lisätä Antti Lambergin, mielestäni hän on esittänyt hyviä otteita(ne harvat kerrat kun olen nähnyt., pidän miestä Nikkeä parempana).

Laskujeni mukaan siinä on parhaimmassa tapauksessa seitsemän puolustajaa. Nikkeä en kaikesta huolimatta laske "hyödylliseksi", vaikka miehen viime aikaisista otteista annankin plussaa.

Sitten se "worst case scenario": Kantor poistuu vahvuudesta, Kurvisen selkä ei enää kestä ja Lehtonen on samaa tasoa kuin syksyllä. Tätä varten pitäisi hankkia muutama puolustaja.

Vaikka näin ei kävisikään, muutama lisäkaveri pitäisi olla loukkaantumisia varten, koska mainisemani lista ei ole kertaakaan pelannut kokonaisuudessaan tällä kaudella. Mielestäni lisäpelaajien ei tarvitsisi edes olla mitään huippupuolustajia, vaan ihan peruspakkeja. Niitä mahdollisesti löytyisi pleijareiden ulkopuolelle jäävistä joukkueista.

Mitä mieltä muut, kuinka monta "kevään kannalta hyödyllistä puolustajaa" nykyisestä rosterista löytyy, ja kuinka monta pitäisi hankkia lisäksi?

PS. Bluesilta voisi kysellä Oksan vuokraamista kakkoseksi, jo seura päättää pitää Myllyksen pleijareita varten.

EDIT: Hienosäätöä

- Yks kiekollinen lisää mallia Laamanen tms. ei siis tartte olla mikään huippunimi, sen sijaan ykkös-kakkospakkiparin "puolustavan" puolustujan pitäis olla suht kova ja varma kundi, tuli tossa JYP pelin aikana mieleen että olisikohan itua peluuttaa Saarista ykkösessä Marekin kaverina, no anywy ykskova pakki tarvitaan ehkä kuitenkin. Sitten kun lisätään että hankittaisiin Pelicansista minun inhokkinini Kauppila kakkos-kolmossentteriksi niin alkaisko tykittäämään? Oksa olis jo unelmaa. hitto kun toi Simi palais vähän edes tasolleen olis meinaan hiivatin hyvät ykkös ja kakkosylivoimat:Pärssinen-Ruutu-Kuhta ja Vopat-Simi-Mrazek, niin tuo viimeinen skenaario sillä että saatais jostain kotimainen kakkosveska jota voitaisiin peluuttaa.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Tulihan mieleen vielä...

HIFK:n pelaaja hankinta politiikasta. Miten se vanha sananlasku menee, oppia kaikki kantapään kautta?

En syytä tästä ketään, kunhan ihmettelen - En halua alkaa vääntää asiasta erityisemmin koska ei ole varmaa infoa.

Kauden alussa hankittiin Kobezda suoraan ilman try-outia, myös Anderson-Junkka taidettiin ottaa ilman try-outia, suoraan diiliä käteen. Tosin kuka olisi osannut odottaa héidän floppaavan. Olivatko nämä Pulliaisen miehiä? (suositukset, ilman näkemistä?)
Kuitenkin lopputulos kaikkien tiedossa.

Sitten kauden loppuvaiheilla alettiin hakemaan tosissaan pudotuspeli paikkaa. Tarvittiin pakkia, Lehtonen tuli, mutta eikös vaihtoehtoja ollut kaksi?

Litner(nimen kirjoitus ongelma, joka myöhemmin loisti MM-kisoissa?)

RP Lehtonen, perusvarma isopakki(?). Otettiin RP, oliko Try-out?
Litner(?) ei tainnut kiinnostaa, Try-outia hänellekkin vaan olisi voinut tarjota, ei ollut ulkomaalais paikat täynnä, vai oliko?
harmi näin jälkiviisaana. Kenen toimiston miehiä nämä ovat/olivat?

Sitten Case Nemirovski, tarjottiin Try-outia, ei suostunut, meni ilvekseen ja loppu on legendaa. Tilalle otettiin ilman try-outia myöhemmin sysipaskaksi osottautunut Sandy Moger.
Kenen toimiston miehiä nämä olivat?

Miksi?

"Onse niin väärin" - Tarvittaisiin vain vähän onnea(?) pelaaja hankintoihin
 

Lalli68

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Tulihan mieleen vielä...

Viestin lähetti Socrates
Anderson-Junkka taidettiin ottaa ilman try-outia, suoraan diiliä käteen.
myöhemmin sysipaskaksi osottautunut Sandy Moger.
Kenen toimiston miehiä nämä olivat?

Penan puolusteleminen ei ole koskaan ollut ominta omaani mutta tässä pitää kyllä muistaa se, että sekä Junkalla että Mogerilla oli jo näytöt SM-Liigasta, Junkalla jopa verraten hyvät eikä Mogerillakaan suoranaisesti huonot.

Junkan tapauksessa kai oli kyseessä ennemminkin Simi/Draper/Saarinen/Hedberg/jne. tyyppinen "riskihankinta" jossa etukäteen kaverilla tiedettiin olevan joko floppikausi alla tai esim. terveysongelmia (Simin polvi, saarisen huonot narriajat, Draperin "epävarmuus" jne). Moger pelasi ihan ok alkukauden Ässissä ja olisi samaa rataa jatkaessaan ollut, jollei vahvistus, niin ainakin edes jonkinmoinen täydennys joukkueeseen.

Kuka tietää, miten meni Junkan loppukausi Ruotsissa?
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Tulihan mieleen vielä...

Viestin lähetti Socrates
Sitten Case Nemirovski, tarjottiin Try-outia, ei suostunut, meni ilvekseen ja loppu on legendaa.

Sama herra kävi myös Turussa jo ennen Ilvestä try outilla. Ei saanut sopimusta. Joten en tiedä oliko se nyt niin kohtuuton vaatimus juuri sillä hetkellä ajateltuna, kun oli kuitenkin kyse verrattain kalliista pelaajasta.

Eikä Nemirovsky taatusti olisi myöskään IFK:ssa saanut samanlaista roolia kuin sai Ilveksessä, joten ei ole ollenkaan varmaa, että hän olisi likimainkaan samalla tavalla onnistunut IFK:ssa.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Kauppila

Uusimman veikkaajan mukaan ifk on edelleen kiinnostunut Jari Kauppilasta loppukauden ajaksi.

"Suinpäin emme ota ketään" sanoo Harri Tuohimaa lehdessä.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Re: Kauppila

Viestin lähetti Johannes
Uusimman veikkaajan mukaan ifk on edelleen kiinnostunut Jari Kauppilasta loppukauden ajaksi.

"Suinpäin emme ota ketään" sanoo Harri Tuohimaa lehdessä.

Osaako joku suomentaa ( tai ruotsintaa ) mitähän toi Tuohimaan kommentti tarkoittaa ?
nymmäenkässää ?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Re: Re: Kauppila

Viestin lähetti Brewer
Osaako joku suomentaa ( tai ruotsintaa ) mitähän toi Tuohimaan kommentti tarkoittaa ?
nymmäenkässää ?

Yleensä tämän tapaiset kommentit tarkoittavat: "Hän pelaa meillä jo seuraavassa ottelussa".

hymiö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös