Ei vittu mä repesin tolle yhelle naiselle kun putosi jo ensimmäisellä kysymyksellä vastaten Paavin väärin.
Myös urheilu on paljon otsikoissa. Moni ei kuitenkaan osaa vastata urheilukysymyksiin, koska niihin liittyvät asiat eivät yksinkertaisesti vain kiinnosta. Maailmankartta taas on asia, jonka luulisi olevan edes jotenkin hallussa vaikka maantieto ei kiinnosta pätkääkään. Siinä kysymyksessä ei kuitenkaan kysytty kumpi on suurempi, Namibia vai Mosambik, vaan Intia vai maailman toiseksi suurin valtio, joka on kolme kertaa suurempi kuin se toinen vaihtoehto.
Ens vuonnahan sarja täyttää Suomessa pyöreitä. Mikäli tekijöillä on yhtään pelisilmää niin nyt otettaisiin mallia maailmalta* ja laitettaisiin Lasse vetämään erikoiskautta.Tule apuun, Lasse Lehtinen!
Olikos niin että Ultra Bra lopetti keikkailunsa (taas) joskus vuoden vaihteen tienoilla? Jos näin on niin 60t€ voittosuoritus on kuvattu viime joulukuussa, kun mimmi oli keikalle menossa seuraavana päivänä...
Ilmeisesti budjettia oli reilusti jäljellä, kun nyt annettiin noin helppoja kysymyksiä. Viime jaksossa ennen tonnia kysyttiin jonkun tusinaleffan päänäyttelijää ja nyt hassuttelukysymyksillä mentiin kolmeenkymppiin.
Isä Mitro sitten kruunasi tämän kauden, mahtavaa tietoa!
Juuri näin, itse olisin tiennyt edellisen jakson autokysymykseen vastauksen mutta Wienin uudenvuodenkonsertin perinteistä ei ole mitään hajua. Silti en väitä että autokysymys olisi ollut jotenkin helpompi.Jotkut nyt vaan saa helpompia kysymyksiä kuin toiset. Ei sellaista kahta kysymystä ole olemassakaan, jotka olisivat tasan yhtä helppoja.
Kysymys voi esitysajankohtana vaikuttaa vaikealta, mutta luultavasti kuvaushetkellä leffa on pyörinyt mainoksissa toistuvasti. Yleensähän nykymuotoisissa visailuissa on ihan erikseen "ajankohtaiset aiheet"-osio, mikä on mielestäni ihan perusteltu käytäntö. Kysymys oli sikäli vaikea, että kaikki vastausvaihtoehdot olivat varteenotettavia.Jotkut nyt vaan saa helpompia kysymyksiä kuin toiset. Ei sellaista kahta kysymystä ole olemassakaan, jotka olisivat tasan yhtä helppoja. En mä vielä tuon päätösjakson perusteella mitään salaliittoa lähtisi julistamaan.
Ja täällä valitetaan kun kuhankeittäjä oli helppo ja American Made oli vaikea. Mä sanoin Tom Cruisen nimen ääneen ennen kuin Jaajo alkoi luetella vaihtoehtoja mutta kuhankeittäjän kohdalla en olisi ollut ollenkaan varma, vaikka lintuun päin olinkin kallellani.
Nyt päästiin taas kerran palstan ytimeen .. Koska minä en muista -> ei voi muistaa kukaan.Muuten tuollaista tusinaelokuvaa ei voi olettaa kenenkään muistavan.
Kyllä minä olen ne kaikki katsonut... Se että joku ei tiedä kuka esittää pääosaa American Made elokuvassa, ei tee kysymyksestä vaikeampaa kuin se onko Intia vai Kanada pinta-alaltaan suurempi
Nyt päästiin taas kerran palstan ytimeen .. Koska minä en muista -> ei voi muistaa kukaan.
Ja varmasti löytyy vastaavasti ihminen jonka mielestä Intia on pinta-alaltaan suurempi kuin Kanada ja se on tietoinen Cruisen roolista American Made elokuvassaMinun täytyy sanoa, etten ollut ennen tätä ketjua edes kuullut kyseisestä elokuvasta. Kanadasta ja maailmankartasta taas olen ollut tietoinen jo jonkin aikaa.
Ja varmasti löytyy vastaavasti ihminen jonka mielestä Intia on pinta-alaltaan suurempi kuin Kanada ja se on tietoinen Cruisen roolista American Made elokuvassa
Silti tuollaisella sivistyksellä voi voittaa tässä visassa 60000 euroa.Kanada on niin suuri, etten edes tiedä, miten joku voi luulla Intian olevan suurempi.
Ja olikos se niin että legendaarinen konduktööri-Taavi, joka myös voitti ison summan, ei tiennyt (vuonna 2014), missä pidetään seuraavat kesäolympialaiset. Hän lopetti sitten 60000e kysymyksessä kun tuli se "mahdoton" kysymys Rooman keisareista.Silti tuollaisella sivistyksellä voi voittaa tässä visassa 60000 euroa.
Silti tuollaisella sivistyksellä voi voittaa tässä visassa 60000 euroa.
Kyllä minä olen ne kaikki katsonut... Se että joku ei tiedä kuka esittää pääosaa American Made elokuvassa, ei tee kysymyksestä vaikeampaa kuin se onko Intia vai Kanada pinta-alaltaan suurempi
Nyt päästiin taas kerran palstan ytimeen .. Koska minä en muista -> ei voi muistaa kukaan.
Tässäpä osoitat sivistymättömyyttäsi vallan mainiosti. Suomessa näytetään yleensä maailmankarttaa jossa esim. Australia on vain hieman suurempi kuin Suomi Tuollaisia karttoja vilkaisemalla ei kyllä opi mitään todellisuudesta.jos on edes joskus katsonut maailmankarttaa.
Tässäpä osoitat sivistymättömyyttäsi vallan mainiosti. Suomessa näytetään yleensä maailmankarttaa jossa esim. Australia on vain hieman suurempi kuin Suomi Tuollaisia karttoja vilkaisemalla ei kyllä opi mitään todellisuudesta.
En ole koskaan kuullutkaan elokuvasta nimeltä American Made, miksi ihmeessä olisin.