Tämäkin on osoitus siitä että miten tuotantoyhtiö pyrkii maksimoimaan oman tuottonsa, tai siis sen ettei katsoja pääse varmasti helpolla. Aika vaikea on keksiä viittä "joka alan tietäjää", puhumattakaan jos tuotantoyhtiö karsii kaksi vielä pois. Veikkaan että pyrkivät karsimaan vieläpä ne fiksut. Jos sanot että valitsin tän ku se on mun Tinder-match, ja tän koska se on mun opettaja yliopistossa, niin eiköhän opettaja karsita pois. Jälleen yksi juttu mikä tässä uudessa mallissa ärsyttää, Lehtisen ja Klingan aikana sai ilmeisesti valita kenet tahansa. Kyllä vituttaisi jos tulisi sellainen kysymys vaikkapa urheiluseurasta, jonka fani kavereissasi on, muttet voi sitten soittaa tälle vaikka tiedät että tämä tietäisi varmasti sen vastauksen.Kaverin kaveri oli kilpailijana tuolla viime kaudella. Tuotantoyhtiölle pitää listata 5 kaveria, ja tuotantoyhtiö karsii näistä pois 2 henkeä.
Itse olisin voinut käyttää kilauta kaverille kun oli kysymys minkä bändin laujaka Chris Martin on. Olisin osannut itse pudottaa Slayerin ja Red Hot Chili Peppersin pois, jäljelle jäi Coldplay ja joku toinen. Minulla ei mitään hajua kumpi se on, joten olisin soittanut työkaverilleni jonka tiedän olevan kova Coldplayn fani. Jos tämä tunnistaa Martinin nimen, sanon Coldplayn, ja jos ei, niin sen toisen. Toki tämäkin olisi kussut siihen että en olisi kyllä tätä työkaveria osannut ennen kysymyksiä sanoa tuotantoyhtiölle.