Ja niinhän siinä kävi että Nelonen päätti säästää.Äskeinen nainen kun vei kymppitonnin mennessään niin voidaan vain arvata kuinka vaikeet kysymykset tälle jampalle saadaan.
Aiheellinen täsmennys lopuksi, ettei vaan jää vääriä käsityksiä.Vaikka helppo onkin tämä.
Täähä on helvetin hyvää viihdettä ja huumoria näin lauantai-iltaan.On tää kyllä naurettava ohjelma! Ansaitsisi korkeintaan tuhat katsojaa eikä sitä miljoonayleisöä mikä tällä on.
Oli se siihen nähden aika epäreilu kuitenkin kun miettii esim. millaisia kyssäreitä tuo BMX-mimmi aiemmin sai. Tuomas Veturin väri 15 000 kyssärissä.Ei tuo Chinaski niin vaikea ollut
Ei minulla olisi ollut hajuakaan Tuomas Veturin väristä.Oli se siihen nähden aika epäreilu kuitenkin kun miettii esim. millaisia kyssäreitä tuo BMX-mimmi aiemmin sai. Tuomas Veturin väri 15 000 kyssärissä.
Ei minulla olisi ollut hajuakaan Tuomas Veturin väristä.
En minäkään varmaksi olisi tiennyt, mutta fifty-sixtyn jälkeen olisin ollut varma.Ei minulla olisi ollut hajuakaan Tuomas Veturin väristä.
Ihan sama tuli mieleen. Tunnusta!Nimimerkkiä esiin!
Mutta luultavasti iso osa kansasta sen tietäisi, verrattuna tuohon Bukowski kysymykseen, johon yleisökin keskitti voimansa anopin kiittelyyn.Ei minulla olisi ollut hajuakaan Tuomas Veturin väristä.
No mutta eihän tämä kerro oikeastaan juuri mistään. Ei se, että mistä itse tietää, kerro välttämättä paljoakaan kysymyksen vaikeudesta.En minäkään varmaksi olisi tiennyt, mutta fifty-sixtyn jälkeen olisin ollut varma.
En usko, että iso osa kansasta tietäisi. Olen aika hyvin tietoinen mitä visatyypit tietävät. Tuomas Veturin tietävät paremmin alle 25-vuotiaat ja lapsia saaneet, mutta ei heistäkään enemmistö. Sen sijaan tiedän useita, joille Bukowski-kysymys olisi ollut haukotuttavan helppo.Mutta luultavasti iso osa kansasta sen tietäisi, verrattuna tuohon Bukowski kysymykseen, johon yleisökin keskitti voimansa anopin kiittelyyn.