Haluaisitko Jokerien pelaavan Liigassa vai KHL:ssä?

  • 140 291
  • 901

Jokerit KHL:ssä vai Liigassa, kumpi mieluisampi?


  • Äänestäjiä
    468
  • Poll closed .

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaiken paras olisi, jos tämä KHL-kausi päätettäisiin mestaruuteen ja sitten Liigaan takaisin, koska eihän Liigasta "EI" Jokereille sanota, jos sinne takaisin halutaan.

Nykyjokereille sanottaisiin aivan varmasti "EI" jo juridisiin syihin vedoten, eikä sen enempää nyky-Jokerit kuin kenties uusin voimin perustettava "uusi-Jokerit" saisi mitenkään kasaan liiga-osakkeeseen vaadittavia miljoonia lyhyen tähtäimen aikataululla. Junioriorganisaation ja vanhan maineen vuoksi saattaisi "uusi-Jokerit" saada Suomi-sarjan paikan, nyky-Jokerit tuskin sitäkään (toki eivät kyllä haluaisikaan).
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Okei. avataas sanasta arkkua tästä aiheesta:
Se on fifty-sixty. Puhtaasti urheilullisin perustein valinta olisi KHL. vaikka se nyt alkaakin jo olemaan meemi tällä palstalla, niin se pelin taso ON viihdyttävämpää. Puhumattakaan siitä kuinka KHL-Jokerit on onnistunut houkuttelemaan todella mielenkiintoisia pelaajia Hartwallille, pelaajia jotka tuskin olisivat jokerinuttua päälleen laittaneet jos Liigassa vielä oltais. Omark, O'Neill, N.Jensen, Tolvanen, Larsen ja Gilroy muutaman mainitakseni. Ja ryssän lyöminen jäällä tuo aina hyvän olon. Voitot SKA:sta on lähimpänä sitä iloa mitä IFK ja TPS-pelit toi parina viimevuosikymmenenä.
IFK:sta puheenollen, Koheloonlähtö myös todennäköisesti esti katastrofaalisen yhteenoton fanien kesken. Välit Narri- ja Jullileirien välillä oli aivan saatanan tulehtuneet niin fanien kuin itse organisaatioiden puolella, case Ben Amour tuskin olis jääny pahimmaks ylilyönniks jossei idänreissu olis tullu väliin viilentämään tunteita puolin ja toisin.

Mutta kyllä se nyt vaan on allekirjottaneenki pakko nostaa käsi pystyyn ja todeta ettei kohelon poliittista puolta voi vaan enää purematta niellä. Vaikka Liiga olisi kuinka nurkkakuntainen, tuomarit kuinka paskoja ja pelin taso kuinka surkeaa, ainakaan Liigaa pelaaamalla ei tuettaisi itäblokin ihmisoikeusrikkomuksia ja diktaattoreja.

Kohelo-ajassa on paljon hyvää. Mutta aivan liikaa pahaa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Toivottavasti mahdollisimman moni jättäisi väliin Jokereitten koti pelit. Eli ei enää livenä paikan päälle niin kauan kun KHL:ssä pelataan.
Sitä vaan kysyisin että.. Miten voi mennä kotipeliin kun ei tiedä missä hallissa se pelataan? Sinänsä korni tilanne kun boikotoidaan vaikka ei edes tiedetä missä matsit on.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jokerien KHL-reissu on mennyt justiinsa niin ihmeelliseksi, kuin mitä tavallaan osasi odottaa jo silloin kun se vuosia sitten alkoi. Jälkiviisas on helppo olla, mutta olihan se niin selvää että kun länsieurooppalainen jengi lähtee KHL:ään, niin oligarkkien tai kenen lie pelinappulaksihan sitä joutuu ja tulee kaikenmaailman poliittisia härdellejä. Venäjä on Venäjä, vaikka voissa paistaisi. Toivottavasti nähdään teidät vielä joskus ihan kotimaisessa Liigassa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL
Nykyjokereille sanottaisiin aivan varmasti "EI" jo juridisiin syihin vedoten, eikä sen enempää nyky-Jokerit kuin kenties uusin voimin perustettava "uusi-Jokerit" saisi mitenkään kasaan liiga-osakkeeseen vaadittavia miljoonia lyhyen tähtäimen aikataululla. Junioriorganisaation ja vanhan maineen vuoksi saattaisi "uusi-Jokerit" saada Suomi-sarjan paikan, nyky-Jokerit tuskin sitäkään (toki eivät kyllä haluaisikaan).

Mä luulen, että Liiga-osakkeet yms. ovat vain järjestelykysymyksiä näissä tapauksissa. Jokereilla tulisi olemaan aika iso kunta porukkaa taustalla tuomassa niitä takaisin Liigaan, että rahat olisivat toissijainen asia.
 

Zero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja Jokerit. Ja Jukurit nyt mökin takia.
Ihan alkuperäiseen topicciin, vaikka äänestys on päättynyt aikoja sitten:

Kun KHLään lähdettiin, ja takana oli nämä liigaälyttömyydet Maston vääristä tuomioista jne olin lopulta valmis lähtemään KHLään. Siitäkin huolimatta, että Putinin Krimin valloitusta seurasi, että revin ensimmäisen hankkimani lipun Krimin ja pakotteiden vuoksi enkä mennyt hallille ekaan matsiin. Siinä vaiheessa tuntui, että parasta olisi kun Töölön Vesan lätkäorganisaatio herätettäisiin henkiin ja aloitettaisiin nousu ylöspäin vaikka sitten pohjalta.

Sitten kun huomasin, että ei silmäätekevistä, poliitikoista eikä muista vastaavista kukaan niin lopulta piitannut vaan istuivat hallilla ja patsastelivat lehdissä palasin minäkin hallille. Ja nautin hyvästä lätkästä. Mitä nyt Rotenbergin toiminta korpesi useasti, mutta ainahan jokerifanit ovat kuraa syöneet välillä. Mutta kyllä pelin ulkoiset asiat ovat korvenneet ja lujaa välillä.

Nyt kyllä tämä Minsk-keissi sai kupin lopullisesti nurin, ja pysyn hallilta poissa, kunnes KHL-taival on ohi. Vaikka siitä seuraisi että pelataan surkealla joukkueella Pirkkolan jäähallissa jotain Kuusamon Jääkarhuja vastaan. Ostan sitten kausarin sinne. Sitä ennen en kanna pennin jeniä enää, maksakoot venäläiset mun atominkokoisen osuuden tappioista.

Eli olen Jokerifani, ollut nyt ja aina, mutta juuri nyt minulla ei näytä olevan joukkuetta - mutta kyllä, olisin taas halukas katsomaan SM-Liigaa KHLn sijaan. Ehkä alan seurata A-nuorten sarjaa sitten, siellä on tuttu logo sentään
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdottomasti takaisin Liigaan.

Kyllä Liigasta se jokin pieni puuttunut, kun Jokerit on poissa. Kyllähän Jokerit se vihatuin seura oli Suomessa, jonka menestymättömyydestä moni fani nauttii ympäri Suomen, mutta samalla Jokerit on yksi niistä, jotka tuo pienemmille paikkakunnille tiistai-iltaisiin matseihin niitä extrakatsojia.
Itse myönnän suoraan kaipaavani Jokereita, koska ei ole rakkaita paikallispelejä ja vaikka IFK-faneista varmaan 90% julkisesti on sitä mieltä, että ei ole ikävä Jokereita, niin aivan varmasti näistä se joku 80% olisi salaa iloinen sillä hetkellä, kun seuran paluu Liigaan tapahtuisi.
Teille faneille soisi paljon parempaa. Ehkä vielä joku päivä pääsette Liigaan tai jonnekin Länsi-Euroopan uuteen ja hienoon kiekkosarjaan, toivottavasti IFK:n kanssa rinta rinnan.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä luulen, että Liiga-osakkeet yms. ovat vain järjestelykysymyksiä näissä tapauksissa. Jokereilla tulisi olemaan aika iso kunta porukkaa taustalla tuomassa niitä takaisin Liigaan, että rahat olisivat toissijainen asia.

Ne on Jukurit ja muut kookoot raapineet kasaan tuon vajaa pari miljoonaa, joten en usko, että lähtisivät nyt ilomielin soveltamaan muita käytäntöjä. Eikä se riitä, jos organisaatio on nyhjäisty tyhjästä. Alin mahdollinen budjetti lienee siinä 4-5 miljoonan kieppeillä reilun miljoonan pelaajabudjetilla, eikä varmaan sillä budjetilla operoivasta Jokereista ole Liigassa paljoa iloa ensimmäisen kauden jälkeen. Mutta noidenkin summien raapiminen kasaan on valtava työ nykyisessä urheilusponsoroinnin / -omistamisen ajassa jollekin ryhmittymälle.
 

Baldrick

Jäsen
Pitäiskö tää äänestys tehdä uusiksi nyt vuosien jälkeen? Uskallan väittää, että mielipiteet ovat vain jyrkentyneet entisestään.
 

DripL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toivottavasti Jokereita ei nähdä enää koskaan Liigassa. Sehän tekisi Liigan täysin naurunalaiseksi. Lähdettiin isoista ovista ja takasin tultaisiin varmaan samasta paikasta. Pysykää vaan siellä, JOKErit.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä muakin fanina harmittaisi, mutta miksi Liigan pitäisi kumartaa Jokereiden suuntaan?
Ei tarvitse kenenkään kumartaa Jokerien suuntaan. Tämä kysely on vaihtoehdoista päätellen tehty muillekin kuin Jokerien kannattajille. Miksei tänne voisi tulla kertomaan mielipidettään, jos vastustaa Jokerien paluuta Suomen liigaan?

Aika moni muiden suomalaisten joukkueiden kannattaja toivoo Jokerien paluuta Suomen liigaan ja tämä ilahduttaa monia Jokerien kannattajia. Minä toivon mahdollisimman pikaista Jokerien paluuta johonkin Suomen liigaan, mutta en tiedä, että onko se realistista. Onneksi aina saa toivoa. Kaikki eivät tietenkään tykkää tästä Jokerien sekoilusta eivätkä he halua Jokereita takaisin. Se heille suotakoon.

Onhan tämä Jokerien sekoilu aivan käsittämätöntä, alkaen riitaisasta lähdöstä Liigasta, enkä ihmettele, että se suututtaa. Vielä lienee useampi sekoilu edessä ennen kuin KHL:stä lähteminen voisi onnistua.
 

DripL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei tarvitse kenenkään kumartaa Jokerien suuntaan. Tämä kysely on vaihtoehdoista päätellen tehty muillekin kuin Jokerien kannattajille. Miksei tänne voisi tulla kertomaan mielipidettään, jos vastustaa Jokerien paluuta Suomen liigaan?

Aika moni muiden suomalaisten joukkueiden kannattaja toivoo Jokerien paluuta Suomen liigaan ja tämä ilahduttaa monia Jokerien kannattajia. Minä toivon mahdollisimman pikaista Jokerien paluuta johonkin Suomen liigaan, mutta en tiedä, että onko se realistista. Onneksi aina saa toivoa. Kaikki eivät tietenkään tykkää tästä Jokerien sekoilusta eivätkä he halua Jokereita takaisin. Se heille suotakoon.

Juuri näin. En itse lähtisi pettävää exää myöskään kyselemään takaisin, mutta veikkaan, että kyllä Jokerit orkesteroidaan takaisin. Entinen Jokerit oli ok, mutta ei nykyään.
 

DripL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juuri näin. En itse lähtisi pettävää exää myöskään kyselemään takaisin, mutta veikkaan, että kyllä Jokerit orkesteroidaan takaisin. Entinen Jokerit oli ok, mutta ei nykyään.

Lisään nyt sen vielä, että sympatiat on nimenomaan niiden Jokeri-fanien puolella, jotka eivät tätä halunneet.

Seurahan tässä on se mikä mättää.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika moni muiden suomalaisten joukkueiden kannattaja toivoo Jokerien paluuta Suomen liigaan ja tämä ilahduttaa monia Jokerien kannattajia. Minä toivon mahdollisimman pikaista Jokerien paluuta johonkin Suomen liigaan, mutta en tiedä, että onko se realistista. Onneksi aina saa toivoa. Kaikki eivät tietenkään tykkää tästä Jokerien sekoilusta eivätkä he halua Jokereita takaisin. Se heille suotakoon.

Takaisin vaan, tervetuloa! Prodigal son jne. Pk-seudun paikalliset (saataspa vielä Espoo jotenkin eloon joskus), lisää haastajia Kärpät-Tapparalle jne. Plussaa ehdottomasti se, että voitaisiin näyttää itään miten onnellisia kaikki ovat kun tuhlaripoika palasi kotiin ja sai anteeksiannon (tietyin edellytyksin luonnollisesti). Jokerina (heko) saataisiin vielä monta kohelon nimeen vannovaa mahdollisesti vaihtamaan palstaa?

Realistista? No ei ihan ja varmaan ei Moskova anna helpolla narrien palata. Liian monta kysymystä pelipaikasta rahaan auki. Mutta toivoa saa aina! Unelmat pitää ihmisen järjissään.

ps. Paikalliset jos palaa niin molemmissa leireissä oltaisiin varmasti ymmärretty vihanpidon jne järjettömyys ja palattaisiin siihen aikaa jolloin matsin jälkeen pystyi olemaan samassa skurussa, paiskaamaan kättä ja kestämään häviön vitutuksen. Jonnet ei muista tätä kylläkään.
 

Vepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eikö olisi mahtavaa jos jostain putkahtaisi "uusi" Aimo Mäkinen joka synnyttäisi uuden Jokerit vol.2 joukkueen? Olisiko edes mahdollista? Muutamassa vuodessa olisi mahdollisuus nousta divarista suomisarjan kautta mestikseen asti. Olisi hienoa nähdä Jokerit jälleen suomalaisissa sarjoissa pelaamassa.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hoidetaan nyt ensin toi hyvin liikkeelle lähtenyt vallanvaihto Valko-Venäjällä loppuun ja katsellaan suom. sarjoihin palaamista sen jälkeen.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Juuri näin. En itse lähtisi pettävää exää myöskään kyselemään takaisin, mutta veikkaan, että kyllä Jokerit orkesteroidaan takaisin. Entinen Jokerit oli ok, mutta ei nykyään.
Liiga tuskin kyselee exän perään. Aloite tulisi varmaankin Jokereilta exän suhteen. Haluaisin kyllä Jokerien pelaavan Liigassa. Ei tämä enää niin liikuta. Voisin syttyä taas paremmin Liigassa, mutta katsellaan mitä tuleman pitää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös