Kuusamossa on Pallokarhut, Ylivieskassa Jääkarhut.Vaikka siitä seuraisi että pelataan surkealla joukkueella Pirkkolan jäähallissa jotain Kuusamon Jääkarhuja vastaan.
Kuusamossa on Pallokarhut, Ylivieskassa Jääkarhut.Vaikka siitä seuraisi että pelataan surkealla joukkueella Pirkkolan jäähallissa jotain Kuusamon Jääkarhuja vastaan.
Kuusamossa on Pallokarhut, Ylivieskassa Jääkarhut.
Huono hattu sulla, osta uusi.Noo, kiskoin hatusta nimen joka tapauksessa :D
Mä luulen, että Liiga-osakkeet yms. ovat vain järjestelykysymyksiä näissä tapauksissa. Jokereilla tulisi olemaan aika iso kunta porukkaa taustalla tuomassa niitä takaisin Liigaan, että rahat olisivat toissijainen asia.
Toivottavasti sua ei nähdä tällä palstalla enää koskaan.Toivottavasti Jokereita ei nähdä enää koskaan Liigassa. Sehän tekisi Liigan täysin naurunalaiseksi. Lähdettiin isoista ovista ja takasin tultaisiin varmaan samasta paikasta. Pysykää vaan siellä, JOKErit.
Toivottavasti sua ei nähdä tällä palstalla enää koskaan.
Ei tarvitse kenenkään kumartaa Jokerien suuntaan. Tämä kysely on vaihtoehdoista päätellen tehty muillekin kuin Jokerien kannattajille. Miksei tänne voisi tulla kertomaan mielipidettään, jos vastustaa Jokerien paluuta Suomen liigaan?Kyllä muakin fanina harmittaisi, mutta miksi Liigan pitäisi kumartaa Jokereiden suuntaan?
Ei tarvitse kenenkään kumartaa Jokerien suuntaan. Tämä kysely on vaihtoehdoista päätellen tehty muillekin kuin Jokerien kannattajille. Miksei tänne voisi tulla kertomaan mielipidettään, jos vastustaa Jokerien paluuta Suomen liigaan?
Aika moni muiden suomalaisten joukkueiden kannattaja toivoo Jokerien paluuta Suomen liigaan ja tämä ilahduttaa monia Jokerien kannattajia. Minä toivon mahdollisimman pikaista Jokerien paluuta johonkin Suomen liigaan, mutta en tiedä, että onko se realistista. Onneksi aina saa toivoa. Kaikki eivät tietenkään tykkää tästä Jokerien sekoilusta eivätkä he halua Jokereita takaisin. Se heille suotakoon.
Juuri näin. En itse lähtisi pettävää exää myöskään kyselemään takaisin, mutta veikkaan, että kyllä Jokerit orkesteroidaan takaisin. Entinen Jokerit oli ok, mutta ei nykyään.
Aika moni muiden suomalaisten joukkueiden kannattaja toivoo Jokerien paluuta Suomen liigaan ja tämä ilahduttaa monia Jokerien kannattajia. Minä toivon mahdollisimman pikaista Jokerien paluuta johonkin Suomen liigaan, mutta en tiedä, että onko se realistista. Onneksi aina saa toivoa. Kaikki eivät tietenkään tykkää tästä Jokerien sekoilusta eivätkä he halua Jokereita takaisin. Se heille suotakoon.
Liiga tuskin kyselee exän perään. Aloite tulisi varmaankin Jokereilta exän suhteen. Haluaisin kyllä Jokerien pelaavan Liigassa. Ei tämä enää niin liikuta. Voisin syttyä taas paremmin Liigassa, mutta katsellaan mitä tuleman pitää.Juuri näin. En itse lähtisi pettävää exää myöskään kyselemään takaisin, mutta veikkaan, että kyllä Jokerit orkesteroidaan takaisin. Entinen Jokerit oli ok, mutta ei nykyään.
Eikö olisi mahtavaa jos jostain putkahtaisi "uusi" Aimo Mäkinen joka synnyttäisi uuden Jokerit vol.2 joukkueen? Olisiko edes mahdollista? Muutamassa vuodessa olisi mahdollisuus nousta divarista suomisarjan kautta mestikseen asti. Olisi hienoa nähdä Jokerit jälleen suomalaisissa sarjoissa pelaamassa.
Mä olen täällä huudellut useaan otteeseen sitä, että fanit perustaisivat yhdessä ryhmän ja keräisi yhdessä potin, jolla saisi perustettua "HC Helsingin Jokerit" yrityksen ja sille pääoman. Sitten neuvottelemaan Jokerit Ry'n kanssa logoista yms. ja luomaan uutta edustusjoukkuetta Suomen sarjoihin.
Kuitenkin tämän palstan mukaan Jokereilla on 100k fania jotka haluaa niiden olevan ennemmin Liigassa/Suomessa kuin KHL:ssä.
Kyllä se pyörä siitä lähtisi sitten pyörimään.
Joten 100k on melkoisen yliampuva - itse veikkaan että kai se 10k jokerifania meillä aina on, oli meitä divarissakin aika paljon, ja liigan tarpomisessakin 70/80-luvulla monia tuhansia.
Tähän hankkeeseen lähtisi varmasti mukaan myös muiden joukkueiden kannattajia. Ja EHKÄ liigaltakin löytyisi tukea. Ei Liigalla ole mitään syytä olla Jokerien kannattajille katkera. Jos halutaan olla katkeria, niin ollaan sitä sitten Hjallikselle.Se oli tarkoituksella yliammuttu lukema :)
Mutta faneistahan se oli helppo aloittaa. Jos on 100 aktiivista fania, niin 1000€ per nassu sitoumuksella liikkeelle ja aloittamaan uutta. Näin esimerkiksi.
Tai keräämään vaikka tuhat nimeä, ketkä ovat valmiita kaikki sijoittamaan esim. 1000€ yhteiseen joukkueeseen, jonka omistus lahjoitetaan esimerkiksi Helsingin Jokerit Ry'lle jahka pyörät ovat lähteneet pyörimään ja sopiva omistaja löytynyt vastikkeena loppuelämän kausikortti peleihin.