Mä en tiedä mitä sä olet perheesi kanssa hakemassa peleistä, ilmeisesti sitä pelin tasoa jos olen ymmärtänyt oikein. En tiedä kuinka paljon seurasit Jokereita ennen KHL:ää, mutta melko mielenkiintoisia vastakkainasetteluja on vuosien ajan ollut mm. HIFK:n, TPS:n, Kärppien, JYP:in ja miksei Tapparankin kanssa. Siis sekä kentällä että kentän ulkopuolella.Jos mä olen perheen kanssa pelissä niin jotain vastakkainasetteluako mä olen jonkun KooKoo fanin kanssa hakemassa?
Toivottavasti et. Monille se vastakkainasettelu on muutakin kuin hallilla vastustajan fanien kanssa vääntämistä...Jos mä olen perheen kanssa pelissä niin jotain vastakkainasetteluako mä olen jonkun KooKoo fanin kanssa hakemassa?
Ei, mutta vaikka työpaikalla ifk-fanin kanssa tai vierasreissulla (hyvähenkisesti) porilaisten kanssa. KHL:ssä ei tätä vastakkainasettelua ole, ja se on ainakin itselle todella iso elementti seuran kannattamisessa ja mukanaelämisessä.
Nyt ei välttämättä mielikuva vastaa todellisuutta. Kehoitan vuorostani sinua tutustumaan vaikkapa JYP-HIFK sarjan ketjuun. Saatat yllättyä.Jos Liiga olisi tasoltaan yhtä viihdyttävä kuin 5-10v sitten, ei mulla olis mitään sinne palaamista vastaan. Mutta nykyliigan menoa katsellessa ei voi muutakun todeta KHL:n olevan huomattavasti parempaa kiekkoviihdettä.
Besides, allekirjoittaneen parisuhde mutkistuis huomattavasti jos Liigaan palattais, nyt pystytään sentään pitämään neutraalihkoa asennetta toisen joukkueeseen.
Ja se "vastajoukkueen fanien kanssa vääntäminen" mitä moni täällä kaipaa... lukaskaapa Liigan otteluseurantoja. Se vääntäminen rajoittuu tasan siihen iänikuiseen Junttilande-mukahauskuutteluun ja tuomareista itkemiseen. Jokerien otteluseuranta on huomattavasti luettavampi kun JOKAISESTA jäähystä ei tuu sivullista tuomari-itkua, rajottuvat sentään vain jokerijäähyihin.
Ei. HIFK:n, Kärppien ja Tapparan liikevaihdot eivät olisi tuossa mittakaavassa, jos ne polkisivat tulopuoltaan samalla tavalla kuin Jokerit tekee.Eiköhän noita ilmaislippukampanjoita ja polkuhintalippuja harrasteta ihan molemmissa
Muistithan kertoa moderaattoreille, että mitä palstan sääntöä rikoin. Kuitenkin sinä kyseenalaistat mm. Eteläpäädyn pitkäaikaisen capon kannattajuuden, ihan vain siksi kun hän ei voi sietää KHL:ää:Mikähän sinäkin olet kyseenalaistamaan toisten fanitusta. Luuletko todella että olen tilivelvollinen tuntemattomalle ihmiselle elämäni yhdestä tärkeimmistä asioista. Raportoin viestisi eteenpäin ja jatkossa löydyt ignoresta.
Ainoa harmi on se jos tämä henkilö kehtaa enää jalallakaan astua Jokereiden kotiotteluun oli sitten kyseessä KHL tai Liiga.
Unohdit kuitenkin mainita että 4 Jokerit-Tsska peliin myytiin lähes täysi halli reilussa vuorokaudessa. Luulen että liput ovat olleet myynnissä tuohon Kärpät-Hifk pikkuisen pidempään.
Mitähän pointtia tarkotit? Tuomari-itkua? Seurasin IFK-Jyp-sarjan otteluseurantoja. IFK:n toinen voitto oli jyppiläisten mielestä kotituomarien saavutus, ja viidennen pelin itku Suomelan naamaan saamasta korkeasta jatku vielä kuudennen pelin ketjussa.Nyt ei välttämättä mielikuva vastaa todellisuutta. Kehoitan vuorostani sinua tutustumaan vaikkapa JYP-HIFK sarjan ketjuun. Saatat yllättyä.
Huvittavaa, että ne kaikkein fanaattisimmat KHL-fanit ovat sellaisia, jotka sekä samaan aikaan väittävät fanittaneensa Jokereita useita vuosikymmeniä, mutta ovat kuitenkin rekisteröityneet Jatkoaikaan juuri KHL-aikakauden kynnyksellä tai vasta sen aikana. Tuntuu hieman erikoiselta, että monelle ei ole ollut tarvetta osallistua (vuosikymmeniä kestäneestä fanittamisesta huolimatta) lätkäkeskusteluun aikaisemmin vaan vasta sen jälkeen kun Jokerit osallistuivat Venäjän mestaruusarjaan
Olisi pitäny olla tarkempi, mun paha. Pointti oli lähinnä se, että ainakaan JYP-IFK paria käsittelevä ketju ei ollut mitään stadi vs lande miekkailua. Varsin kunniottavaan sävyyn molempien kannattajat purkivat tuntojaan. Toki otteluseurannat on sitten tunnekuohuineen kenties värikkäämpiä. Tuomareista on tietty aina jossiteltavaa, niinkuin itsekin sanoit ja kai se on ihan ok jos haluat fiilistellä vain oman joukkueen kannattajien näkemyksiä sen tiimoilta. Tietty osa teistä narrikannattajista kyllä niin mulkkua väkeä, että voisi hyvinkin olla eri sävyt teitä vastaan. On teillä tietenkin paljon fiksuakin porukkaa, niin kuin tästäkin ketjusta on varsin helppo huomata.Mitähän pointtia tarkotit? Tuomari-itkua? Seurasin IFK-Jyp-sarjan otteluseurantoja. IFK:n toinen voitto oli jyppiläisten mielestä kotituomarien saavutus, ja viidennen pelin itku Suomelan naamaan saamasta korkeasta jatku vielä kuudennen pelin ketjussa.
Joten. Pointtisi oli?
Ei sillä olekaan, enkä tosin sellaista väitettä suoraan esittänytkään.Kaikella kunnioituksella, mun mielestä on huvittavaa, että jollain jatkoajan keskustelupalstalle liittymisellä olisi mitään yhteyttä siihen, kuinka kauan on joukkuetta kannattanut.
Hyvä huomio. Se kyseinen game 6 tulee edelleen silloin tällöin uniin. Mikään toinen jääkiekko-ottelu ei ole koskaan aiheuttanut samaa, ei edes Torinon finaali.Läpi yön näin painajaisia siitä pelistä.
Tätäkin olen miettinyt myös minä. Kyllä siinä taatusti hetki menisi tunnustellessa. Kenties kaikkein parasta olisi nousu Mestiksen kautta...En tiedä sytyttäisikö SM-liiga enää sitä vanhaa liekkiä, mutta ei se tämän paskemmaksi enää mene. Vitun KHL.
Siis ihmettelen sitä, että vasta KHL on saanut heidät aktivoitumaan.
Täysin sama täällä.Kun haluan laatukiekkoa, katson NHL:ää. Kun haluan elää tunteella pelissä, katson Jokereita muita suomalaisia joukkueita vastaan. KHL ei sovi tähän yhtälöön..
Mun broidi ja faija ovat HIFK faneja henkeen ja vereen ja kuittailua vuonna 2011 sai kuulla enemmän kuin riittävästi. Silloin vitutti. Onneksi sai sitten myöhemmin maksella kalavelkoja takaisin. Ja toivottavasti niitä kalavelkoja tulisi puolin ja toisin joskus lisää.Aikanaan (2011) kun Kimmo Kuhta iski jatkoajalla maalin Jokereita vastaan pudotuspeleissä, loppuilta meni täydellisessä, murheellisessa sumussa. Läpi yön näin painajaisia siitä pelistä. Nyt kun Jokerit tippui vähän aikaa sitten, ainoa reaktio oli "hyvä, Eeli pääsee aikaisemmin NHL:ään."
Täällä on toi äänestys hässäkkäAikalisä! Miten tämä naru eroaa esim. "tunteiden vuoristorata " ketjusta? :-)
Täällä on toi äänestys hässäkkä
Tämäkin pöhkö mantra sopii debunkata.No, hyvää viihdettähän tämä on. Jos tätä vääntöä ei käytäisi niin sehän tarkoittaisi ettei Jokerit kiinnosta.
Tällä hetkellä tosiaan näyttää siltä, vaikka en tosin tänään ole siellä em. toisessa ketjussa edes vieraillut. Tämä ketju on kyllä mielestäni jopa parempi näyttämö tälle Liiga vs KHL väännölle. Jatkossa se toinen ketju voi sitten palvella laajempaa keskustelua niistä tunteista joita Jokerit meissä herättää.Joo, toki mutta tämä tarinointi tässä ei eroa siitä ketjusta mitenkään.
No, hyvää viihdettähän tämä on. Jos tätä vääntöä ei käytäisi niin sehän tarkoittaisi ettei Jokerit kiinnosta.