En kehtaisi julkisesti sua nolata, koska selvästi taidat olla hieman sekaisin kirjoitusasun perusteella, mutta vitustako sinulla on mitään hajua, miten paljon minä teen sunnuntaitunteja vuodessa sekä millä palkalla?
Aloitetaan helpolla laskulla. Pystyt siihen, jos oikein tsemppaat! Paljon minun palkka tippuu vai peräti nouseeko se, jos sunnuntailisät pysyykin ennallaan, mutta muut leikkaukset pysyy?
Seuraava on haastavampi:
Laskepa uusiksi vaikka 34 sunnuntaipäivällä sekä lisää siihen lauantaita n. 17 kappaletta, missä alkaa klo.18 juoksemaan sunnuntailisät. Sitten laske vielä siihen arkipyhien poistot eli niiltä päiviltä kaikki sunnuntaitunnit pois sekä arvaa tuntimäärä päivässä paljon minä teen yleensä. Helpotan vähän: Se ei ole kahdeksan. Toisaalta ei tämä ole sinulle haaste eikä mitään, koska pakostahan sinä tiedät paljon leikkaukset prosentteina on pois minun kukkarosta kuin minä itse tai mun liitto tai järjestö. Ja näin. Vai miten se meni?
Paljon muuten minulla oli viime vuonna ylityötunteja? En muista itse, mutta sinä varmaan tiedät sen ja nokkelana voit laskee senkin vaikutuksen.
Voi hyvä päivää. Jatkoaika se jaksaa aina yllättää. Nyt jääkiekkoa ja katsomaan SaiPan marssia mestaruuteen!