Hallimusiikit

  • 118 230
  • 460

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Vielä kerran...

Viestin lähetti #10 forever
Menin ihan sekasin nyt. Eli voisiko joku kertoa tämänhetkisen sisälletulobiisin esittäjän sekä nimen? ps: Nykyinen on mielestäni aivan loistava!

Kyseessähän on Johny Cashin tunnetuksi tekemä Spike Jonesin biisi (Ghost) Riders In the Sky, josta kuullaa vähemmän tunnettu Steve Hunterin versio.
 

trigger

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC member #24
Re: Re: Vielä kerran...

Viestin lähetti Snakster
Kyseessähän on Johny Cashin tunnetuksi tekemä Spike Jonesin biisi (Ghost) Riders In the Sky, josta kuullaa vähemmän tunnettu Steve Hunterin versio.

Ja lisätäänpä alkuun vielä näin playoffsien kunniaksi pätkä Ac/Dcn Blood hungry mania..
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Re: Re: Re: Vielä kerran...

Viestin lähetti trigger
Ja lisätäänpä alkuun vielä näin playoffsien kunniaksi pätkä Ac/Dcn Blood hungry mania..

Ehe. Lisätään ennen sitä vielä pätkä samaisen orkesterin Love Hungry Mania niin ollaan jo aika lähellä oikeaa vastausta. Huomattavasti lussumpi biisin nimi kuin tuo ehdottamasi mutta valitettavasti se oikea nimi.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Valaiskaapa nyt vielä vähän. Nyt mulla on toi love hungry man. Mutta mikä on se kappale mikä tulee sen jälkeen kun porukka alkaa taputtaa.. eihän se voi olla ghost riders in the sky.
 

Kadlec

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK,
Oulunkylän Gnistan
Viestin lähetti #10 forever
Valaiskaapa nyt vielä vähän. Nyt mulla on toi love hungry man. Mutta mikä on se kappale mikä tulee sen jälkeen kun porukka alkaa taputtaa.. eihän se voi olla ghost riders in the sky

Kyllä se taitaa olla. Olen itsekin kummastellut kun kaikki versiot tästä Ghost riders of sky'sta ovat nämä vanhat länkkäriversiot, mutta Steve Hunterin versio tästä on se mikä soi nordiksella.
Mutta kun se ei vaan löydy mistään!! Vosiko joku kertoa mistä sen saisi?

Muuten onko kenelläkään tietoa mistä saisi sen version ifkin maalibiisistä missä kuuluu sireeni ja Richardin ääni? Kun mul on vaan J-Geils band- Flamethrower ja ois upeeta saada se mixi...
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Viestin lähetti Kadlec
Kyllä se taitaa olla. Olen itsekin kummastellut kun kaikki versiot tästä Ghost riders of sky'sta ovat nämä vanhat länkkäriversiot, mutta Steve Hunterin versio tästä on se mikä soi nordiksella.
Mutta kun se ei vaan löydy mistään!! Vosiko joku kertoa mistä sen saisi?

Muuten onko kenelläkään tietoa mistä saisi sen version ifkin maalibiisistä missä kuuluu sireeni ja Richardin ääni? Kun mul on vaan J-Geils band- Flamethrower ja ois upeeta saada se mixi...

Mulla on nimenomaan tää versio jossa on sireeni sekä richardin ääni.. Kyllä olis joo mukava saada toi Steve Hunterin versio tosta ghost riders in the skysta. En kyll ymmärrä miten siitä biisistä on saatu väännettyä juuri tuo versio mikä on ifk:n sisälletulobiisi.
 

trigger

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC member #24
Re: Re: Re: Re: Vielä kerran...

Viestin lähetti Jakke Huuliparta
Ehe. Lisätään ennen sitä vielä pätkä samaisen orkesterin Love Hungry Mania niin ollaan jo aika lähellä oikeaa vastausta. Huomattavasti lussumpi biisin nimi kuin tuo ehdottamasi mutta valitettavasti se oikea nimi.

No hemmetti..
Toi lähimuisti ei näytä enää oikein toimivan.Mutta sama styge.
Kiitti Jakke.
 

Gabriel

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis, Philadelphia. HIFK.
Joku kyseli ketjussa nhl-joukkueiden maalibiiseistä...

Siis kovimmassa käytössä ovat lienee seuraavat (näitä ainakin itse kuulen monesti käytettävän):
- The hey song (Jock Jams)
- (Ei mitään käsitystä mikä virallinen nimi on, itse löysin Boston Bruinsin sivuilta mp3) - sen mukaan nimi on Goal! ooaao. Artisti on vielä suurempi mysteeri.
- Kolmannen yleisin kappaleen tietoja en muista pätkääkään - täytyy tarkistaa ja kirjoitella sitten uudelleen.

Monesti pelikatkoilla soitetaan lähes kaikkia Jock Jamsin biisejä, mm. 2 unlimited. Muutenkin jos nhl:ssä soitettavaa musiikkia etsii niin esimerkiksi espn (jenkkien pääurheilukanava) lisähakusanaa kannattaa käyttää tai sitten jo mainittua jock jams.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Gabriel
Joku kyseli ketjussa nhl-joukkueiden maalibiiseistä...

Siis kovimmassa käytössä ovat lienee seuraavat (näitä ainakin itse kuulen monesti käytettävän):
- The hey song (Jock Jams)
- (Ei mitään käsitystä mikä virallinen nimi on, itse löysin Boston Bruinsin sivuilta mp3) - sen mukaan nimi on Goal! ooaao. Artisti on vielä suurempi mysteeri.
- Kolmannen yleisin kappaleen tietoja en muista pätkääkään - täytyy tarkistaa ja kirjoitella sitten uudelleen.

Monesti pelikatkoilla soitetaan lähes kaikkia Jock Jamsin biisejä, mm. 2 unlimited. Muutenkin jos nhl:ssä soitettavaa musiikkia etsii niin esimerkiksi espn (jenkkien pääurheilukanava) lisähakusanaa kannattaa käyttää tai sitten jo mainittua jock jams.

Itse tiedän ainakin seuraavat maalibiisit:
- G. Glitter: Rock'n Roll Part 2
- Kernkraft 4000 (tai 400): Zombie Nation
- Blur: Song 2
- lisäksi Rangersillä on oma Goal songinsa (kertosäe: wooo-oo-ooo-Let's go Rangers- wooo-oo-oo-ooo)ja Montrealilla myös.
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Viestin lähetti Kadlec
Muuten onko kenelläkään tietoa mistä saisi sen version ifkin maalibiisistä missä kuuluu sireeni ja Richardin ääni? Kun mul on vaan J-Geils band- Flamethrower ja ois upeeta saada se mixi...
Joskus vastaukset on lähempänä kuin luuleekaan. Tämä sireeni -versio löytyy jopa tästä samaisesta ketjusta: sivulla 3 heti toinen (midnightflyerin) viesti. Samassa paketissä tulee Let's play hockeyn Canada versio.
 

tappo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,Carolina Hurricanes,Buffalo Sabres,Boston
Tietääkö joku mikä on sen laulun nimi jossa se pikku kersa laulaa siinä alussa ja sen jälkeen alkaa sellainen rock-biisi?
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti #10 forever
Steve Hunter- Ghost Riders In The Sky. Olisiko kellään tuota biisiä?

Voi olla kyllä aika harvalla tuo ralli. Se kun ei ole käsittääkseni ollut edes millään kaverin albumilla, vaan on ilmestynyt ainoastaan sinkkuna.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Snakster
Voi olla kyllä aika harvalla tuo ralli. Se kun ei ole käsittääkseni ollut edes millään kaverin albumilla, vaan on ilmestynyt ainoastaan sinkkuna.
On julkaistu, albumilla The Deacon (1989) #6 Ghost Riders.
Kyseinen levy taitaa kuitenkin nykyään olla jonkin sortin harvinaisuus, CD:nä varsinkin, ainakin kun täältä katsoo.
Tässä Amazonin sivu, jossa pari arvostelua levystä.
Kyseistä artistia ei kuitenkaan kannata sekoittaa toiseen kuuluisaan saman nimiseen artistiin, joka on kunnostautunut lähinnä jazzmusiikin puolella.
 

Caine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Leijonat
Steve Hunter

Jos joku jostain joskus saa sen FUCKING Steve Hunterin "Ghost riders in the sky" -biisin niin laittakaa pliiis joku linkki mistä sen voi kopioida. Koska ei sitä biisiä yksinkertaisesti ole olemassa!
..TANA. PRKL! TTU! HALUU SEN Voin vaikka maksaa siitä jos se on siitä kiinni!
 

Vesku

Jäsen
Viestin lähetti Caine
Mikä läppä toi nyt oli!
Aika hiljast on sen biisin kaa..

No mä jeesaan vielä... Biisi on ilmaispalveluserverillä, ja lataaminen vaatii kikkailua.

1. Klikkaa linkkiä, ja avautuu Download Request -sivu

2. Paina Caps Lockin ja Ctrlin välissä oleva "nuoli ylöspäin" -nappi pohjaan ja klikkaa "Click Here" -linkkiä hiiren vasemmalla napilla. Painat siis kahta nappia yhtä aikaa.

3. Sitten avautuu tuttu latausikkuna, joten valitse "Tallenna"
 

Caine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Leijonat
Steve Hunter

Kiitti vinkeistä mut ei se vieläläkään toimi.
ku avaan sen "To begin your download, Click Here" (vasemman)shiftin ja hiiren kaa samaan aikaan niin ilmestyy pelkästään uus sivu siitä samasta sivusta..?
 

Mauno Ahonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Steve Hunter

Viestin lähetti Caine
Kiitti vinkeistä mut ei se vieläläkään toimi.
ku avaan sen "To begin your download, Click Here" (vasemman)shiftin ja hiiren kaa samaan aikaan niin ilmestyy pelkästään uus sivu siitä samasta sivusta..?

Sama juttu täällä. Kun ei toimi, niin ei toimi.
 

Jorelahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulla on koneella biisi joka on Steve Hunter-GHOST RIDERS...
IFK:n sisälletulobiisi...
Ensin mulla oli Kazaa ja yritin toivottomasti hankkia sitä biisiä koneelle ja kun vaihdoin Kazaa Liteen niin johan toimi..
IFK-Maalibiisin saa vaan kun yksinkertaisesti kirjoittaa Kazaan hakuun HIFK...
Pitäisi ilmestyä maalibiisi , että AU AU AU MAMA MAMA MA!
Voin kyllä laittaa sen Steve Hunterin biisinkin nettiin ja ilmoittaa osoitteen jos joku haluaa
 

Jorelahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko kellään koneella sitä biisiä joka soi aina välillä erätauoilla...Se kertosäe meni jotenkin -''She´s so Hot'' ja sitten joitain pätkii ''sixteen seven pläplä''
 

Jorelahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun imuroitte joitain Biisejä ja laitatte hakusanaksi Ghost Riders In The Sky niin tulee vaan jotain Johnny Cashia...Steve Hunterin biisi on rokkiversio siitä ja siinä ei lauleta...Ja se on tietääkseni pelkkä Ghost Riders.....
 

Mauno Ahonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jorelahti
Voin kyllä laittaa sen Steve Hunterin biisinkin nettiin ja ilmoittaa osoitteen jos joku haluaa

Juu, laitahan nettiin, ja laita osoite tänne, niin saadahan kuunnella sitä sitten itse kukin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös