Sledge Hammer!
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Musiikin soittamisen ei kuitenkaan pidä olla itseisarvo vaan tehtävä tyylillä. Joskus pelkkä hiljaisuuskin on ok.
Viestin lähetti Roman the man
Mun mielestä varsinkin Jeren tulon myötä heavyä tulisi lisätä. Se musiikkityyli ei kyllä pure vanhempaan katsojakuntaan ja saattaa huonontaa heidän viihtyvyyttään. Mutta itse Heavy-miehenä Iron Maiden mm. olis erittäin hyvää hallimusiikkia. Ja Metallica tarjontaa vois lisätä... nää on vaan mun mielipiteitä...
Viestin lähetti Carey Wilson
Mä kyllä haluaisin kuulla Ozzyn biisin 'flying high again', jossa muistaakseni lauletaan '...if you could see what my eyes see, you'd see that black and white is red...'
Viestin lähetti Sledge Hammer!
Soittakaa PARANOID!
Viestin lähetti Brewer
Mitä heavy musaa toi Iron Maiden muka on ?! Se on kyllä tasamaan taavien poppia ja vielä aika tylsää sellaista.
Metallica menettelee . ........
Ok, yks ehdotus: Iggy Pop, Search N' Destroy
Viestin lähetti Conda
Yks mitä kaipaan, on vastustajien "nöyryyttäminen" ja omien fiilistely.
Viestin lähetti tant gredulin
En tiedä onko tarkoituksena tehdä minusta Paranoid, mutta mitä ihmettä on tapahtunut jäähybiisillemme? Hetken jo kuvittelin, että kuulin sen iki-ihanan 'Bad to the Bone'n vain Jeren jäähyillessä. Voisiko someone less paranoid kommentoida?
Viestin lähetti tant gredulin
En tiedä onko tarkoituksena tehdä minusta Paranoid, mutta mitä ihmettä on tapahtunut jäähybiisillemme? Hetken jo kuvittelin, että kuulin sen iki-ihanan 'Bad to the Bone'n vain Jeren jäähyillessä. Voisiko someone less paranoid kommentoida?
Viestin lähetti fiftyeight
Eikös tämä uusi jäähybiisi ollut tv-sarja C.S.I.:n tunnari, vaiko vaikkuko vain vaikuttaa? Sinänsä varmaan ideana ihan hauska, crime scene investigation, mutta eiköhän palata entiseen.
Ihanaa, upeaa. Näin korkealentoista "comma fucking" -kommenttia ei JA:n sivuilta ole aikaisemmin löytynyt. Samaa mieltä kieliopillisesti, ehdottomasti. Mutta linjaa jatkaaksemme: hommataan gregoriaaninen mieskuoro veisaamaan paitsi Isä meidät, myös Ave Mariat ja Hoosiannat alkuperäiskielellä joka matsiin, niin lyriikka säilyy autenttisena ja ilman tulkinnan riskejä perusmatseista finaaleihin.Viestin lähetti Simon
Carlos, tarkoitat varmaankin Maidenin biisiä Hallowed be thy name..??
nimim. 'pilkkua nussiva ei ole koskaan puutteessa'