Hallimusiikit

  • 118 176
  • 460

Jorelahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En pysty laittaa sitä nettiin mut voin lähettää teille sen Messengerii jos teil on..
 
Viestin lähetti Jorelahti
En pysty laittaa sitä nettiin mut voin lähettää teille sen Messengerii jos teil on..

Pystyx lähettään sen biisin ja sit ne kaikki sun edelliset nimimerkit?
Ku mä luulen et mä tiedän ne nimimerkit ja niiden edellisten nimimerkkien tuotanto on ollu hiuka hyvää!
 

Jorelahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sisälletulobiisi

No niin, nyt mä lähetin sen Cainelle sinne sen sähköpostiin...Nyt mulle voi lähettää yksityis viestejä ja hoidetaan Maunon kanssa se Messenger-homma.....
 

Jorelahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Sisälletulobiisi

Jos joku muukin haluaa sen Biisin niin hankkikaa Messenger jos teillä ei ole, nimittäin Sähköpostitse en lähetä enää yhtään SISÄLLETULOBIISIÄ....
 

Jorelahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko kenelläkään mitään hajua siitä biisistä joka soi aina toisella erätauolla, jossa laulaa mies ja kertosäe menee jotenkin ''She's so hot'' ja sitten välillä tulee jotain ''Sixtyseven plää plää..Se soi erätauolla ja siinä laulaa siis miesbändi
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Viestin lähetti Jorelahti
Onko kenelläkään mitään hajua siitä biisistä joka soi aina toisella erätauolla, jossa laulaa mies ja kertosäe menee jotenkin ''She's so hot'' ja sitten välillä tulee jotain ''Sixtyseven plää plää..Se soi erätauolla ja siinä laulaa siis miesbändi

Bändiä en tiedä, mutta biisin nimi taitaa olla "Nancy Sinatra"
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Viestin lähetti kaizu
Bändiä en tiedä, mutta biisin nimi taitaa olla "Nancy Sinatra"

... ja orkesteri on The Bottle Rockets.
 

Jorelahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin en löydä tuota biisiä nyt mistään..Eikä bändiäkään löydy..
Jos teillä on Messenger niin voisitteko lähetää kenties sitä kautta sen biisin minulle, niin saisitte vastalahjaksi jotain HIFK:n peleissä soitettavia biisejä..Minulla on tietääkseni kaikki biisit..mm. se sisälletulobiisi on kysytty..
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jorelahti
Jotenkin en löydä tuota biisiä nyt mistään..Eikä bändiäkään löydy..
Jos teillä on Messenger niin voisitteko lähetää kenties sitä kautta sen biisin minulle, niin saisitte vastalahjaksi jotain HIFK:n peleissä soitettavia biisejä..Minulla on tietääkseni kaikki biisit..mm. se sisälletulobiisi on kysytty..
Täältä löytyy
 

Jorelahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos! Nyt kokoelma on valmis! Tuo biisi puuttui vain.
Kiitos! Nyt pääsee kesällä kadulle taas hymysuin pelaamaan sählyä kun on vielä vähän IFK-meininkiäkin mukana.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU,MIFK
Ei kellään satu olemaan www.skegge.org tuolla soivaa biisiä. Luin tuolta, toisesta ketjusta, että sen nimi olisi Easy up ja Nick Welshin biisi olisi, mutta en ainakaan mistään ole kyseistä kappaletta löytänyt. Kellään minua parempaa tietoa asiasta. Olisi ihan jees tietää...
 

Jorelahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ne ketkä haluaa HIFK:n peleissä soitettavia biisejä, niin jos messenger on, niin voin sitten siirrellä niitä biisejä mitä teillä ei ole ja mitä haluatte. HIFK:n sisälletulobiisi on kysytty ja minulla on se Steve Hunterin aito Ghost Riders ja myöskin maalilaulu ja lähes kaikki pelikatkobiisit. Kaikki rock -ja hardrock biisit löytyy...
Jos haluat nordis-kokoelman valmiiksi niin suosittelen, koska tämä todellakin säästää aikaa. Lähettäkään yksityisviestillä Messenger-osoitteenne, niin voimme aloittaa ne biisi-siirrot
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tekijänoikeudet

Viestin lähetti Jorelahti
Ne ketkä haluaa HIFK:n peleissä soitettavia biisejä, niin jos messenger on, niin voin sitten siirrellä niitä biisejä mitä teillä ei ole ja mitä haluatte. HIFK:n sisälletulobiisi on kysytty ja minulla on se Steve Hunterin aito Ghost Riders ja myöskin maalilaulu ja lähes kaikki pelikatkobiisit. Kaikki rock -ja hardrock biisit löytyy...
Jos haluat nordis-kokoelman valmiiksi niin suosittelen, koska tämä todellakin säästää aikaa. Lähettäkään yksityisviestillä Messenger-osoitteenne, niin voimme aloittaa ne biisi-siirrot

Käväisepä Jorelahti näillä sivustoilla. Ei sinänsä, että olisit suuri kriminaali, mutta mode-sedät ja -tädit eivät välttämättä pidä musiikin laittoman levityksen mainonnasta JA:n sivustoilla.
 

Jorelahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
EN mä täällä mitään laittomasti levittele..Oon tehny monet onnelliseksi kun olen antanut mm. Sisälletulobiisin..
Tää on hyvää musiikkia ja tuo kesälläkin hyvän tunnelman kotiin..
Annetaan muidenkin nauttia siitä.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jorelahti
EN mä täällä mitään laittomasti levittele..Oon tehny monet onnelliseksi kun olen antanut mm. Sisälletulobiisin..
Tää on hyvää musiikkia ja tuo kesälläkin hyvän tunnelman kotiin..
Annetaan muidenkin nauttia siitä.

Aikaisemmista viesteistäsi päätellen saa kuvan, että jaat tekijänoikeuksin suojattua materiaalia. Tällaisen matskun levittäminen on laitonta siitä huolimatta vaikka tekisit monet onnelliseksi. Nykyään ajatus tekijänoikeuksista on hämärtynyt eritoten internetin kehityksen myötä ja ihmisillä ei välttämättä ole edes tietoa mitä tekijänoikeudet ovat - siksi edellisen viestini linkki.

Tarkoitukseni ei ole asettua moderaattoreiden kenkiin, vaan antaa sinulle vihje mahdollisesta JA:n ylläpitäjien suhtautumisesta toimintaasi. JA on kohtuullisen tehokkaasti moderoitu sivusto ja se tarkoittaa varmasti myös tiukkaa linjaa koskien tekijänoikeudellisia epäkohtia.
 

Jorelahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Periaatteessa mä saisin lähettää esim. Messengerin kautta biisejä kenelle haluan. Jos joku on kiinnostunut saamaan esim. sisälletulobiisin niin kyllähän mä voin auttaa sitä saamaan sen. EI tarvitse kun siirtää se messengeril ja se on sallittua. Ehkä ihan turhaan kirjoitin tuon viestin kun se kuulostaakin vähän hämärältä. No, kiitos varoituksesta ja kyllä säkin sen biisin saat jos haluat.

-Nyt sopis tähän kevennyseks että ''Relax man''
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tää saattaa olla vähän aiheen vierestä, mutta kysyn kuitenkin.
Tietääkö kukaan mikä on sen biisin nimi joka tuli EHL-otteluissa nelosella, kun ne näytti maalikimaraa??
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Bismarck
Nykyään ajatus tekijänoikeuksista on hämärtynyt eritoten internetin kehityksen myötä ja ihmisillä ei välttämättä ole edes tietoa mitä tekijänoikeudet ovat.
Tämä menee nyt hiukan off-topiciksi, mutta käsittääkseni tekijänoikeuksin suojatun materiaalin jakaminen (asettaminen muiden saataville) on Suomen lakien mukaan rikos, mutta vastaavanlaisen materiaalin lataamisesta netistä laki ei mainitse mitään (eli ei siis ole rikos). Näin ainakin oli jossakin vaiheessa, en tiedä, onko laki sittemmin muuttunut. Käytännössä siis yleensä P2P-ohjelmien käyttäjät rikkovat lakia, koska ohjelmien toiminta perustuu jakamiseen. Touhuun tuo tietysti oman mausteensa se, ettei läheskään kaikki netissä liikuteltava data ole tekijänoikeuksin suojattua.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Lawless
Tämä menee nyt hiukan off-topiciksi, mutta käsittääkseni tekijänoikeuksin suojatun materiaalin jakaminen (asettaminen muiden saataville) on Suomen lakien mukaan rikos, mutta vastaavanlaisen materiaalin lataamisesta netistä laki ei mainitse mitään (eli ei siis ole rikos). Näin ainakin oli jossakin vaiheessa, en tiedä, onko laki sittemmin muuttunut. Käytännössä siis yleensä P2P-ohjelmien käyttäjät rikkovat lakia, koska ohjelmien toiminta perustuu jakamiseen. Touhuun tuo tietysti oman mausteensa se, ettei läheskään kaikki netissä liikuteltava data ole tekijänoikeuksin suojattua.

Lainaus Teoston sivuilta: "Tekijänoikeuslaki antaa teoksen tekijälle yksinomaisen oikeuden päättää teoksensa teoskappaleiden valmistamisesta ja saattamisesta yleisön saataviin (tekijänoikeuslaki 404/61). Teos saatetaan yleisön saataviin esim. esittämällä se julkisesti....Teoskappaleiden valmistamista on esimerkiksi musiikin tallentaminen äänilevylle, ääni- tai kuvanauhalle, tietokoneen kovalevylle tai muulle tallennusalustalle Tallennusluvan saat Teosto/NCB:ltä."

Tekijänoikeuksien kunnioittaminen on nykyään nimenomaan moraalikysymys. Eihän virkavalta ikinä tule pystymään laajaan valvontaan tällä saralla (nimenomaan puhuttaessa verkon kautta välitettävästä matskusta), joten paras keino lisätä tietoa on valistaa kuluttajia kyseisestä aiheesta. Sorry off-topic, modeilijat...
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitoksia Bismarckille asian selvityksestä.

Itse asiaan:
Viestin lähetti Virginialainen
Ei kellään satu olemaan www.skegge.org tuolla soivaa biisiä. Luin tuolta, toisesta ketjusta, että sen nimi olisi Easy up ja Nick Welshin biisi olisi, mutta en ainakaan mistään ole kyseistä kappaletta löytänyt. Kellään minua parempaa tietoa asiasta. Olisi ihan jees tietää...
Tuosta kappaleesta ei minullakaan ole mitään tietoa. Sain kuitenkin selville, että Nick Welsh on ollut The Selecter ja Bad Manners -yhtyeiden basisti ja ilmeisesti myös lauluntekijä/tuottaja, lieneeköhän kyseessä sama heppu?
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Matsimusasta

IFK:n matseissa soitetaan ihan hyvää musaa, mutta mua on jo pitkän aikaa harmittanut se, että soitetut biisit eivät milläänlailla korreloi itse ottelutapahtumien kanssa.

Tämä on sellainen asia, jossa voitais hyvin apinoida NHL:ää. Muutama esimerkki "DJ:n" todella hyvin hereillä olemisesta on Canalia katsoessa jäänyt mieleen:

Tuomari lähtee tarkistamaan vierasjoukkueen maalia videolta, niin Detroitissa (muistaakseni) soitettiin "Roxanne" (josta siis kohta "You don´t have to put on a red light" sopi kuin nyrkki silmään)

Kotijoukkue päästää muutaman iisin maalin ja pelaa muutenkin laiskasti. Vierasjoukkueen maalin jälkeen ämyreistä tulee Twisted Sistersin " We are not going to take it"

Canuks on viime vuoden playoffeissa häviöllä seitsemättä peliä parilla maalilla ottelun lopussa, joukkue ottaa aikalisän ja soimaan alkaa Rocky-leffan tunnusmusa....yleisö herää vielä kerran kannustamaan.

Pikkujuttuhan tollanen on, mutta kuitenkin kiva yksityiskohta. Vähän niinkuin niputtaa enemmän koko tapahtumaa samaan pakettiin. IFK:n peleissä soi vaan pelistä toiseen suunnilleen samat biisit, ihan sama mitä jäällä tapahtuu. (pl. jäähymusa ja maali"laulu")

Tiedä sitten, onko tossa kyse jostain teosto-maksuista, jonka vuoksi vuodesta toiseen renkutetaan samoja, sinällään ihan hyviä, biisejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös