Viestin lähetti Jorelahti
En pysty laittaa sitä nettiin mut voin lähettää teille sen Messengerii jos teil on..
En pysty laittaa sitä nettiin mut voin lähettää teille sen Messengerii jos teil on..
Onko kenelläkään mitään hajua siitä biisistä joka soi aina toisella erätauolla, jossa laulaa mies ja kertosäe menee jotenkin ''She's so hot'' ja sitten välillä tulee jotain ''Sixtyseven plää plää..Se soi erätauolla ja siinä laulaa siis miesbändi
Viestin lähetti kaizu
Bändiä en tiedä, mutta biisin nimi taitaa olla "Nancy Sinatra"
Täältä löytyyViestin lähetti Jorelahti
Jotenkin en löydä tuota biisiä nyt mistään..Eikä bändiäkään löydy..
Jos teillä on Messenger niin voisitteko lähetää kenties sitä kautta sen biisin minulle, niin saisitte vastalahjaksi jotain HIFK:n peleissä soitettavia biisejä..Minulla on tietääkseni kaikki biisit..mm. se sisälletulobiisi on kysytty..
Ne ketkä haluaa HIFK:n peleissä soitettavia biisejä, niin jos messenger on, niin voin sitten siirrellä niitä biisejä mitä teillä ei ole ja mitä haluatte. HIFK:n sisälletulobiisi on kysytty ja minulla on se Steve Hunterin aito Ghost Riders ja myöskin maalilaulu ja lähes kaikki pelikatkobiisit. Kaikki rock -ja hardrock biisit löytyy...
Jos haluat nordis-kokoelman valmiiksi niin suosittelen, koska tämä todellakin säästää aikaa. Lähettäkään yksityisviestillä Messenger-osoitteenne, niin voimme aloittaa ne biisi-siirrot
EN mä täällä mitään laittomasti levittele..Oon tehny monet onnelliseksi kun olen antanut mm. Sisälletulobiisin..
Tää on hyvää musiikkia ja tuo kesälläkin hyvän tunnelman kotiin..
Annetaan muidenkin nauttia siitä.
Tämä menee nyt hiukan off-topiciksi, mutta käsittääkseni tekijänoikeuksin suojatun materiaalin jakaminen (asettaminen muiden saataville) on Suomen lakien mukaan rikos, mutta vastaavanlaisen materiaalin lataamisesta netistä laki ei mainitse mitään (eli ei siis ole rikos). Näin ainakin oli jossakin vaiheessa, en tiedä, onko laki sittemmin muuttunut. Käytännössä siis yleensä P2P-ohjelmien käyttäjät rikkovat lakia, koska ohjelmien toiminta perustuu jakamiseen. Touhuun tuo tietysti oman mausteensa se, ettei läheskään kaikki netissä liikuteltava data ole tekijänoikeuksin suojattua.Viestin lähetti Bismarck
Nykyään ajatus tekijänoikeuksista on hämärtynyt eritoten internetin kehityksen myötä ja ihmisillä ei välttämättä ole edes tietoa mitä tekijänoikeudet ovat.
Viestin lähetti Lawless
Tämä menee nyt hiukan off-topiciksi, mutta käsittääkseni tekijänoikeuksin suojatun materiaalin jakaminen (asettaminen muiden saataville) on Suomen lakien mukaan rikos, mutta vastaavanlaisen materiaalin lataamisesta netistä laki ei mainitse mitään (eli ei siis ole rikos). Näin ainakin oli jossakin vaiheessa, en tiedä, onko laki sittemmin muuttunut. Käytännössä siis yleensä P2P-ohjelmien käyttäjät rikkovat lakia, koska ohjelmien toiminta perustuu jakamiseen. Touhuun tuo tietysti oman mausteensa se, ettei läheskään kaikki netissä liikuteltava data ole tekijänoikeuksin suojattua.
Tuosta kappaleesta ei minullakaan ole mitään tietoa. Sain kuitenkin selville, että Nick Welsh on ollut The Selecter ja Bad Manners -yhtyeiden basisti ja ilmeisesti myös lauluntekijä/tuottaja, lieneeköhän kyseessä sama heppu?Viestin lähetti Virginialainen
Ei kellään satu olemaan www.skegge.org tuolla soivaa biisiä. Luin tuolta, toisesta ketjusta, että sen nimi olisi Easy up ja Nick Welshin biisi olisi, mutta en ainakaan mistään ole kyseistä kappaletta löytänyt. Kellään minua parempaa tietoa asiasta. Olisi ihan jees tietää...