Hallimusiikit

  • 118 230
  • 460

werty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko HIFK:n peleissä musiikkiakin=). Mielestäni ifk:n peleissä tulee aivan liikaa mainoksia. Viime tiistain ässät pelissä kun olin niin yhtään biisiä ei soitettu siinä ennen lämmittelyä. Ja siellä pyöri koko aika ne samat mainokset jotka osasi jo kolmen minuutin jälkeen ulkoa. Sillon kun siellä soitetaan musiikkia niin se on ihan hyvää, mutta mainoksia vähemmän, kiitos.
 

Mari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
toisaalta toihan on vaa hyvä juttu;HIFK:lt ainaki löytyy sponssaajii paljo...teillä taitaa olla vähän eri juttu...;D
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti werty
Onko HIFK:n peleissä musiikkiakin=). Mielestäni ifk:n peleissä tulee aivan liikaa mainoksia. Viime tiistain ässät pelissä kun olin niin yhtään biisiä ei soitettu siinä ennen lämmittelyä. Ja siellä pyöri koko aika ne samat mainokset jotka osasi jo kolmen minuutin jälkeen ulkoa. Sillon kun siellä soitetaan musiikkia niin se on ihan hyvää, mutta mainoksia vähemmän, kiitos.

Niin just. Mainoksia vähemmän ja lippujen hinnat halvemmiksi. Pena repiköön hillot omasta fickastaan. Sekä tietysti tsirkuilta vaatteet pois.
 

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bad to the bone jäähybiisi sopii hyvin! Lisäksi maalibiisi on myös Liigan ehkä paras... Vaikka näin IFK-fanina kehunkin! Onko kenelläkään mitään tietoa siitä HIFK-levystä? Kun muutama vuosi sitten siihen ei saatu oikeuksia.... ROCK:N ROLL!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt tulee lunta tupaan, sen tiedän. Minä kun lähden musiikkia kommentoimaan, siitä ei hyvää seuraa. Tiedän musiikista suunnilleen yhtä paljon, kuin hirvi aerodynamiikasta.

Mielestäni jos jotakin oikein hyvää Hifk:n musiikkitarjonnasta hakee, se on ilman muuta biisi, joka soi toisen ja kolmannen erätauon jälkeen pelaajien tullessa jäälle tai pelaajien jäälletuloa odotellessa. Biisin nimestä minulla ei ole hajuakaan, kyse on kuitenkin siitä samasta biisistä, joka on soinut Hifk:n peleissä jo noin 230 vuotta.

En kyllä tajua mikä ko. biisistä tekee niin hyvän. Biisihän on itsessään sellaista lempeää musiikkia, jonka voisi hyvin kuvitella soivan jossakin rauhallisella illallisella. Voisin jopa sieluni silmin nähdä kaksi ihmistä rauhassa ruokailemassa ja kyseisen biisin alkaessa soimaan ryhtyy ukko välittömästi hakemaan katseellaan kaukaloa. Siinä voisi emäntä tai ystävätär olla ihmeissään.

(Ukon ja emännän paikkoja voi toki vaihdella. Miksei tänä ihmeellisenä aikana voisi olla niinkin, että biisin alkaessa soimaan, emännän katse hakee kaukaloa ja isäntä on ihmeissään. Hulluja aikoja elämme.)
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti bozik
Nyt tulee lunta tupaan, sen tiedän. Minä kun lähden musiikkia kommentoimaan, siitä ei hyvää seuraa. Tiedän musiikista suunnilleen yhtä paljon, kuin hirvi aerodynamiikasta.

Mielestäni jos jotakin oikein hyvää Hifk:n musiikkitarjonnasta hakee, se on ilman muuta biisi, joka soi toisen ja kolmannen erätauon jälkeen pelaajien tullessa jäälle tai pelaajien jäälletuloa odotellessa. Biisin nimestä minulla ei ole hajuakaan, kyse on kuitenkin siitä samasta biisistä, joka on soinut Hifk:n peleissä jo noin 230 vuotta.

Enpä taida minäkään musiikki-"tietämykselläni" lähteä keulimaan, mutta tämä kappale taitaa olla "Terry Ball - Let's Play Hockey". Vaikea sanoa mikä on tämän kappaleen taika, mutta se todellakin sopii ja kuuluu erätauoille. Ehkä se toimii hyvänä kontrastina muuten rokahtavammalle meiningille. Minun mielestäni kylläkin riittäisi että se soisi vain 2. ja 3. erän välissä.

Taisi muuten olla viime vuonna kun se oli ensimmäisistä matseista jätetty kokonaan pois, mutta palautettiin pikaisesti vihaisen palauteryöpyn saavuttua toimistolle. Eli todennäköisesti tämä soi siellä seuraavatkin noin 230 vuotta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pientä uusiutumista taas eilen: Deep Purplea, Hurriganesia, Saxonia, Van Halenia. Tiskijukka on vanhan koulukunnan miehiä!
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Puhumattakaan Dion 'Holy Diver'ista! Sitä olisi pitänyt eilen kajauttaa Mäkkärin kompuroidessa ja aina Honzan maatessa turvallaan. ;-P
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bozik

Mielestäni jos jotakin oikein hyvää Hifk:n musiikkitarjonnasta hakee, se on ilman muuta biisi, joka soi toisen ja kolmannen erätauon jälkeen pelaajien tullessa jäälle tai pelaajien jäälletuloa odotellessa. Biisin nimestä minulla ei ole hajuakaan, kyse on kuitenkin siitä samasta biisistä, joka on soinut Hifk:n peleissä jo noin 230 vuotta.

Kyseessähän on tietysti Let´s play Hockey. Alkuperäinen Canada Cupin tunnari. Oli muuten 70 luvulla maalilaulunakin HIFK:lla.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti starcat
...Oli muuten 70 luvulla maalilaulunakin HIFK:lla.

HEP! Miten niin "70-luvulla"? Tässähän tuntee itsensä fossiiliksi, kun kaikki musiikkimaailmassa ennen Gimmeliä, pikku-geetä, PMMPiä jms. nykynuorison omituisuuksia on tapahtunut joskus "70-luvulla".
"Niin, muistatkos ukki sitä ACDC-nimistä orkesteria, joka kuulemma soitti iskelmiä lavatansseissa joskus sotien jälkeen?"

En minä nyt sentään _niin_ vanha ole, että tuollaiset kolme vuosikymmentä olisi mennyt niin nopeasti. Väitän siis että Let's play hockey oli maalilauluna kaudelle 93-94-asti, jolloin markkinointia lähdettiin porukalla muutenkin uudistamaan.
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Kyseessähän on tietysti Let´s play Hockey. Alkuperäinen Canada Cupin tunnari.

Tosiaan. Tuon matseissakin kuultavan version esittäjänä on (jo aiemminkin mainittu) Terry Ball.

Kappaleestahan on olemassa myös IFK-versio (jossa Kanadan sijasta lausutaan IFK) ja sen esittäjänä on Roland Wilson. Varmaankin se on tehty jo vuonna yksi ja kaksi ennen nakkisotia, kun sitä ei ole missään kuullut vuosikausiin. Tosin.. sain kuunneltavakseni tämän version taannoin ja todettava on, että Terry Ballin esitys kuulostaa huomattavasti paremmalta.

Hieman off-topic, mutta kappaleeseen liittyen: mikä perhana siinä on, että tästä biisistä tehty soittoääni kännykkään, eri palveluntarjoajista riippumatta, kuulostaa ihan muulta kuin sen olisi tarkoitus olla. Luulisi, että DNAn HIFK-sivuilta löytyisi kunnollista, mutta paskan marjat. Ei taida Matikaistakaan pahemmin kiinnostaa, mitä tuubaa yhteistyökumppani tarjoaa. Niin ja sitten vielä... nyt kun minulla on polyfoniset soittoäänet omaava puhelin, niin mitään IFK-aiheista soittoääntä ei ole saatavilla. :-(
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Viestin lähetti #12
Väitän siis että Let's play hockey oli maalilauluna kaudelle 93-94-asti, jolloin markkinointia lähdettiin porukalla muutenkin uudistamaan.

Itselläni on aukko sivistyksessä ja kysyisinkin teiltä jotka muistatte jotakin.Eli mikä sitten oli maalilauluna 94-97?
Muistaakseni Flamethrower + muu sälä tuli maalilauluksi kaudella 97-98.Meneekö pahasti skutsiin?
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti #77
Itselläni on aukko sivistyksessä ja kysyisinkin teiltä jotka muistatte jotakin.Eli mikä sitten oli maalilauluna 94-97?
Muistaakseni Flamethrower + muu sälä tuli maalilauluksi kaudella 97-98.Meneekö pahasti skutsiin?

Jossain vaiheessahan maalilauluna oli Hurriganesien GO HIFK GO.... ( Oli muuten aika järkky... tää on oma mielipide ) Mulla on siitä tehty vinyyli sinkkukin vielä...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Viestin lähetti starcat
Jossain vaiheessahan maalilauluna oli Hurriganesien GO HIFK GO.... ( Oli muuten aika järkky... tää on oma mielipide ) Mulla on siitä tehty vinyyli sinkkukin vielä...

Siis onko tää nyt se GO IFK mikä on Hockey fever-levylläkin?
Kohtia biisistä:"Hifk on kotosin stadista ,GO IFK ,muiden kandee vapista GO IFK".Tiedät varmasti biisin.
Jos on niin kyllähän on karmea maalibiisi ollut.
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Viestin lähetti starcat
Jossain vaiheessahan maalilauluna oli Hurriganesien GO HIFK GO....

Se mikään Hurriganesin kappale ole. Jake Voutilainen on sen biisin esittäjä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku maalilaulu ganeseilla oli kuitenkin 80-luvun lopussa kun paitoihin ilmeistyi Koffin logo. En nyt muista perkeleelläkään miten se meni mutta oliskos kertsissä heitetty että hoooiiiäfkoo-oo Koff koff (ykkönen) ja sitten heitettiin myös silkalla remuenglannilla että "lisun läsyn lisun luu koffin yks eikä mikään muu"

Sijoittui siis samoihin aikoihin kun Hurriganes teki surullisen kuuluisan rahastus comebackin.
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jossain vaiheessa, mielestäni jo aiemmin kuin '94, IFK:n maalilaulu oli joku Koffiin liittyvä na-na-na-na-na-na...IFK ja KOFF, Stadin ykköset. Aiemmalta ajalta muistan Let's play hockeyn ja mestaruusvuonna tuli tämä nykyinen maa-maa-maa. Toimii, pidetään ihmeessä jatkossakin.
 

Vesku

Jäsen
Viestin lähetti #77
Itselläni on aukko sivistyksessä ja kysyisinkin teiltä jotka muistatte jotakin.Eli mikä sitten oli maalilauluna 94-97?
Muistaakseni Flamethrower + muu sälä tuli maalilauluksi kaudella 97-98.Meneekö pahasti skutsiin?

Mulla on nauhalla kevään 1996 HIFK-Ässät -tv-ottelun parhaat palat, ja siinä HIFK:n maalilauluna soi Let's Play Hockey. Kaudella 1996-97 HIFK:n maalilauluna oli jotakin pedon murinaa ja mahdollisesti jotakin muuta jatkona.

1997-98 tuli todellakin käyttöön nykyinen maalibiisi.
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
lievä offtopic:
Mistä h*lvetistä fanimatkoille on hommattu se Hermanni Seppälä -biisi?! Onko mahdollista löytää mistään netistä? On nimittäin ihan mielettömän hulvaton.

Yritetään nyt kuitenkin osua hiukan asiaankin, koska viimeksi olin bongaavinani Dan Baird - I love you Period, merkkisen rallin hallilla. Osaako joku vahvistaa? Hyvä biisi anyway.. Ei ainakaan noista IFK -playlistoista löytynyt.

Ja vielä olen äärettömän epätoivoisesti yrittänyt jäljittää sitä biisiä joka alkaa hiukan venyvällä "Heey"-huudolla, ja jatkuu "there's a..." Näin ainakin olen aina kuulevinani, ja aina ehditään soittaa tuohon "Hey" -huutoon asti. On muuten kaupanpäälle ihan vakkari kamaa; Soitetaan lähes joka matsissa. Help mii pliiis! Epätoivoiset etsinnät alkavat saavuttaa epätoivoisia piirteitä.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pihvi
lievä offtopic:
Mistä h*lvetistä fanimatkoille on hommattu se Hermanni Seppälä -biisi?! Onko mahdollista löytää mistään netistä? On nimittäin ihan mielettömän hulvaton.

Itseasiassa soittettiin myös The Hallissa ekassa PO-pelissä Ilvestä vastaan erätauolla. Koita ottaa yhteyttä Mikke Stenbergiin, voi ehkä auttaa.
 

Vesku

Jäsen
Viestin lähetti Pihvi
Ja vielä olen äärettömän epätoivoisesti yrittänyt jäljittää sitä biisiä joka alkaa hiukan venyvällä "Heey"-huudolla, ja jatkuu "there's a..." Näin ainakin olen aina kuulevinani, ja aina ehditään soittaa tuohon "Hey" -huutoon asti.

HIFK-playlistin palautteen kautta sain sellaista tietoa, että biisin esittäjä olisi bändi nimeltä Hardcore. Biisin nimestä ei ole tietoa. Biisin alussahan nainen laulaa tuon hey-osuuden, jonka jälkeen mies alkaa laulaa itse biisin sanoja.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
nhl -maalibiisi

Moi!

Olen myös yrittänyt metsästää lähes jokaisella NHL-joukkueella olevaan maalibiisiä. Jossa ei laule mitään mutta varsin tarttuva melodia ko. biisissä on.
TIetääkö joku mistä puhun?
kuvaus on varsin heikko ;)
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Vielä kerran...

Menin ihan sekasin nyt. Eli voisiko joku kertoa tämänhetkisen sisälletulobiisin esittäjän sekä nimen? ps: Nykyinen on mielestäni aivan loistava!
 

Peetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Re: nhl -maalibiisi

Viestin lähetti Slash
Moi!

Olen myös yrittänyt metsästää lähes jokaisella NHL-joukkueella olevaan maalibiisiä. Jossa ei laule mitään mutta varsin tarttuva melodia ko. biisissä on.
TIetääkö joku mistä puhun?
kuvaus on varsin heikko ;)

Monissa urheilutapahtumissa jenkeissä käytetään (mm. maalibiisinä) Gary Glitterin Rock and Roll Part 2:sta. Kokeile sitä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös