On se oikeasti jännä nähdä, että edes Liigatasolla meidän toimistolla ei osata hoitaa ottelutapahtumaa edes kiitettävästi.
Itse en ole välimatkojen takia hallille vielä tällä kaudella päässyt, mutta näin kuulopuheiden perusteella seuraavat ranskalaisetviivat voitaisiin ainakin sisällyttää otteluun pelikatkoille ja erätauolle:
- Hallin katosta tiputettavat ilmapallot tms. vastaavat, joissa sisällä ilmaislippuja tai vaikka sponssien tarjoamia lahjakortteja.
- Matsiin palkattaisiin "yleisöjuontaja", joka viihdyttäisi välillä pelikatkoilla yleisöä ja esittäisi tuttuja kysymyksiä.
- Samainen yleisöheppu voisi myös jakaa ennalta arvotulle paikalle ilmaisliput tulevaan matsiin.
- Onko kesken pelin tehtävät pelaaja/valmentajahaastattelut kiellettyjä Liigassa? Jos ei, niin yleisömara voisi käydä kerran erään kysymässä vaikka Ruohomaalta että kuka katsomon blondeista tänään tarttuu matkaan? Tai sitten ihan vaan peliin liittyviä asioita.
- Perinteiset halipusinusi-kamerat mediakuutiolle ja muuta kameroilla leikkimistä joilla saadaan mukava "kontakti" yleisöön.
- Musiikki pelikatkoilla ja erätauoilla muutettava ehdottomasti "jääkiekkomusiikiksi". Jos ylivoima on alkamassa kotijoukkueella niin ei ainakaan minun tunnetta nosta se, että Antti Tuisku laulaa taustalla. Jos mieleni tekee kuulla NRJ top-10 listaa, niin en minä halua sitä mennä kuuntelemaan lätkämatsiin vaan saatana lähimpään yökerhoon.