axe kirjoitti:Jumalauta, koko Better vuosi nyt nettiin. Se aiempi 2:06 pitkä pätkä enteili kivaa popkappaletta vaikka radioon. Vaan kolme seuraavaa minuuttia onkin sitten melkoinen sekamelska Bucketheadiä ja niinku ihan metallimusiikkia ja ties mitä. Huhhuh, eka kuuntelukerta oli suorastaan järkytys. Annetaas muutama kuuntelukerta lisää.
Jokeriarska kirjoitti:Tarkoitus olisi kesällä lähteä jollekin festarille Eurooppaan missä Guns N' Roses esiintyy. Vaihtoehtoja tosiaan on, huhuissa jo varmistuneiden lisäksi ainakin Nürburgringin Rock Am Ring.
iiron_troikka kirjoitti:Nyky-Gunnareissa kitaroissa on kaksi Marilyn Mansonin taustabändistä ulkonäöltään revittyä kaveria, joista toisella on Kentucy Fried Chickenin pönttö päässään.
iiron_troikka kirjoitti:Ylläolevat asia yhdistettynä on ison flopin aineksia ilmassa..
teroz kirjoitti:Ja nyt on vahvistettu myös yksi keikka Dublinissa (lämppärinä Mötley Crue) ja Itävallassa.
baddinki kirjoitti:"Uusi" Guns N' Roses on varmaan ainakin demojen perusteella lähimpänä sitä musiikkia mitä Axl on halunnut tehdä. Appetite on helvetin hyvä rocklevy, yksi parhaista, mutta Use Your Illusionit taitavat kumminkin olla lähempänä sitä musiikkia mitä Axl haluaa tehdä. Niillä levyillä näkyi jo kahtiajakautunut bändi. Oli niitä "kunnon" rock'n'roll- biisejä mitä Matt, Slash ja Duff halusivat tehdä, mutta oli myös niitä rockoopperoita mitä Axl halusi tehdä enemmän kuin "perus" rokkibiisejä. Sekin oli yksi syy bändin hajoamiseen. Ja nyt kun Axl on rauhassa saanut tehdä sellaista musiikkia mitä itse haluaa tehdä, on vaikea kuvitella, että sieltä tulisi floppia. Axl on kumminkin aina ollut minun mielestäni Guns'n Rosesin sielu, niin puheet siitä ettei "uusi" bändi ole GNR ovat turhia. Innolla odotan kyllä uutta levyä enkä usko, että petyn, koska jo se että levy ilmestyy riittää minulle.
Co. kirjoitti:Mutta UYI:n biiseistä hän sanoi jossakin haastattelussa, että oli loppujen lopuksi täysin tyytyväinen vain Breakdownin loppuspiikkiin.
Ykköseltä löytyy kuitenkin monia biisejä jotka olivat livenä tärkeitä/loistavia. Esim. Double Talkin' Jive, Perfect Crime, Bad Obsession ja Dust n' Bones nousevat vasta livenä siihen todelliseen arvoonsa joka niille kuuluu. Monet näistä biiseistähän muuten kirjoitettiin jo ennen Appetiten julkaisua.Blackie kirjoitti:Itse en ole koskaan pitänyt UYI:n ykkösosaa kuin korkeintaan keskinkertaisena levynä. Siinä on muutama hittibiisi, jolla ne myi sitä levyä huikeita määriä. Kakkososa oli sitten jo hyvä, mutta sekin levy vaatii vähän enemmän kuuntelua, jotta siihen pääsee sisälle. Se on ainoastaan hyvä juttu, sen tyyppiset levyt nimittäin kestää enemmän kuuntelua.
teroz kirjoitti:Cather In The Rye on toki klassikko kirjana, mutta nyt kyseessä on kuitenkin John Lennonin murha. Biisi ja sen sanat on omistettu Lennonille. Murhaaja Chapmanillahan oli tämä ko. kirja mukanaan murhailtana.
Meikäläinen on taas pitänyt aina himpunverran enemmän Illusion 1, kuin 2;sta. Kakkoselta kyllä nousee ehkä paremmat yksittäiset biisit ; Civil War, You Could Be Mine, Estranged. Kokonaisuutena kuitenkin ykkönen toimii vähän paremmin. Vähän enemmän tuota "Haistakaa v...u" meininkiä. Sekä loistavana vastapainona "Novemberin" kaltainen mestariteos. Ehkä myös se vaikuttaa, että "nak, nak, nakinoon" humppaa, tai jotain My Worldia ei pysty enää kuuntelemaan ollenkaan. Uudelta levyltä ei oikein osaa odottaa mitään. Pääasia, että tulee - vai tuleeko ?Blackie kirjoitti:Itse en ole koskaan pitänyt UYI:n ykkösosaa kuin korkeintaan keskinkertaisena levynä. Siinä on muutama hittibiisi, jolla ne myi sitä levyä huikeita määriä. Kakkososa oli sitten jo hyvä, mutta sekin levy vaatii vähän enemmän kuuntelua, jotta siihen pääsee sisälle. Se on ainoastaan hyvä juttu, sen tyyppiset levyt nimittäin kestää enemmän kuuntelua.
Mulle on ihan sama minkä näköisiä nämä Gunnareiden uudet jäsenet on, sillä en mieti sitä kuunnellessani niitä biisejä. Musiikin laatu on kai se pääasia, eikä esim. se, kuinka rumat meikit bändin jäsenillä on.
Co. kirjoitti:Ykköseltä löytyy kuitenkin monia biisejä jotka olivat livenä tärkeitä/loistavia. Esim. Double Talkin' Jive, Perfect Crime, Bad Obsession ja Dust n' Bones nousevat vasta livenä siihen todelliseen arvoonsa joka niille kuuluu. Monet näistä biiseistähän muuten kirjoitettiin jo ennen Appetiten julkaisua.