...
On kyllä hämmentävää, millaisia vitun aaseja tuolla valtuustossakin pönöttää. Täysin todellisuudesta vieraantuneita idiootteja noin 32 kappaletta. Miten helvetissä? Vai tietääkö ne nyt ihan oikeasti jotain sellaista mitä muut eivät? Ja jos tietää, miksei sitä ole tuotu julki mitenkään? En mä käsitä miten joku fiksu ihminen voi kannattaa hanketta, jossa on pelkkiä kysymysmerkkejä ja harmaata aluetta? Ei mitenkään kykene ymmärtämään.
..
Keskustelussa kävi kyllä selväksi, että monet kannattajista tajusivat varsin hyvin mistä on kyse, mutta halusivat museon. Olisi ollut rehellistä sanoa, että kyllä minä tiedän, että paskaahan tuo on, mutta nyt tekivät itsestään typerän. Yksi aika vanha naisihminen siellä kovasti puolusteli tuota ja siitä kyllä paistoi läpi taas se, että ei ymmärtänyt pätkääkään mistä on kyse ja oli niin pihalla, että jännää kuinka joku voi tuota äänestää.
Itse olen muutaman kerran vaaleissa äänestänyt Jaana Pelkosta, mutta tämä alleviivasi sen, että en äänestä koko puoluetta enää.
Edit: Selasin valtuuston kuvia ja tämä täysin pihalla ollut oli Maija Anttila demareista.
Edit2: Innostuin lukemaan rouvan blogia.
Mistä työtä ja elinvoimaa? Huikeaa oikein kirjoitusta. Meinasin laskea kirjoitusvirheet, mutta romahdin ennen ensimmäisen kappaleen loppua.