GTA Vice City

  • 17 418
  • 170

Prosessori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti TaoTao
Lancen vapauttanut, kannattaa suunnata majan sisältä katsottuna etuvasemmalle, siellä odottaa Trashmaster avaimet
virtalukossa. Roskakuskina onkin sitten helppoa rynniä sairaalaan Haitilaisten tönimisestä huolimatta.


Niin, taikka sitten kävellä kaikessa rauhassa Lancen kanssa rantaa pitkin sairaalaan. Eipä näy ahdistelijoita.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti TaoTao
...ja kun on
Lancen vapauttanut, kannattaa suunnata majan sisältä katsottuna etuvasemmalle, siellä odottaa Trashmaster avaimet
virtalukossa. Roskakuskina onkin sitten helppoa rynniä sairaalaan Haitilaisten tönimisestä huolimatta.

Jees, tuo roska-auto on aika ehdoton tuossa, jos meinaa autoa ylipäätään käyttää. Itse ajelin suoraan moottoripyörällä sinne halliin, jossa Lance on. Ensin tosin ammuin portilla olevan auton räjähdyskuntoon.

edit: Ihan hirveästi en ole kerinnyt pelaamaan, mutta positiivinen asia on se, että Vice City on huomattavasti edeltäjäänsä vaikeampi.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Vaikeimmailta tuntuu tuo ostoskeskuksen ikkunoiden rikkominen, aikaa on uskomattoman vähän - en ole vielä onnistunut viiden yrityksen jälkeen.

Taidan olla erikoistapaus, kun oli tuossa Sir Yes Sir tehtävässä liian kärsimätön, mutta Lancen onnistuin pelastamaan toisella yritksellä. Ajoin jeepilla täysiä portilla ollutta autoa päin ja ajelin edes takasin äijien yli, kunnes jeeppi syttyi tuleen. Sitten hain portilla olleen auton jolla ajoin suoraan talliin sisään ja lahtasin vartijat ympäriltä. Sitten tallin vieressä olleeseen sentineliin sisään ja niitä pirun kapeita pikkukujia pakoon - sen verran ylivoimaista ajotaitoa esittelin, että ei bandiitit kauaa pysyny perässä. :-)

-ipa rules
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Minulla tuo Lancen pelastus meni ekalla. Ammuin ensin ne "portinvartijat" kaukaa snipulla ja sitten jyräsin autolla sinne "hallille" asti, tapoin äijät, Lance kyytiin ja menoks. Kieltämättä onneakin oli mukana.
Sir Yes Siriä tuli jankattua monen monta kertaa mutta sitten se tankkiäijä vaan lähti ulos ja otin sen.
 

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti ipa rules
Vaikeimmailta tuntuu tuo ostoskeskuksen ikkunoiden rikkominen, aikaa on uskomattoman vähän - en ole vielä onnistunut viiden yrityksen jälkeen.

Homma on muuten kohtalaisen vaikea. Monesti itsellä on homma jäänyt siihen kun on jostakin liikkeestä jäänyt joku pieni sivuikkuna hajottamatta. Parhaiten homma sujuu jos omaa singon tai kranaatteja. Muuten lasien hajoitus on aika työlästä touhua.

Tuon tehtävän jälkeen muuten pelissä avautuukin mahdollisuus ostaa yrityksiä kuten taksifirma, Cherry Poppers jäätelöfirma, Malibu Club yökerho yms.
 

Tarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, St. Louis Blues
Viestin lähetti Derby Country
Minulla tuo Lancen pelastus meni ekalla. Ammuin ensin ne "portinvartijat" kaukaa snipulla ja sitten jyräsin autolla sinne "hallille" asti, tapoin äijät, Lance kyytiin ja menoks. Kieltämättä onneakin oli mukana.


Juuri näin se on helpointa tehdä. Taisinkin tuolla edellisillä sivuilla sanoa tämän saman vähän monimutkaisemmin selitettynä.

Mutta kertokaapas, mikä on paras taktiikka siinä Mitch Bakerin toisessa tehtävässä, jossa täytyy saada se mittari täyteen tappamalla ihmisiä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Näin mä sen tehtävän pelasin Dan O'Connell

Eli ajat autolla vähän matkaa sinne pitkälle useampi kaistaselle suoralle (toisella puolella on joki ja toisella puolella mm se Cherry Poppers Ice Cream sydeemi) ja jätät autosi poikittain tiellä ja otat raskaan aseen käyttöösi (mieluiten M60) ja odotat hetken että autosi taakse alkaa kertyä jonoa ja sitten annat aseen laulaa ja ammut kaikkea liikkuvaa (lopuksi suurimmaksi osaksi poliiseja). Ja ihan vinkkinä niin siinä ampuessa kannattaa pysyä seinien lähellä ettei poliisien SWAT tai FBI jyrää sua. Ja jos elossa pysymisen puolesta tulee ongelmia niin muistaakseni siinä heti sen prätkä kuppilan takana/vieressä oli yksi sydän eli siihen lähettyville sille suoralle kannattaa jäädä.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Viestin lähetti Dan O'Connell
Mutta kertokaapas, mikä on paras taktiikka siinä Mitch Bakerin toisessa tehtävässä, jossa täytyy saada se mittari täyteen tappamalla ihmisiä.

Ensin ampuu ihmisiä niin kauan, että se poliisivispilä pörrää paikalle. Valitsee jonkun tehokkaan aseen, rynkky on hyvä (sinko olisi ollut varmaan kova sana, itse en testannut sitä tässä). Tähtäin sitten vaan keskelle kopteria ja sarrrja, sarrrja! Kaaosmittari täyttyy nopeasti, tehtävä läpi (ja poliiseja ei muistaakseni enää sen jälkeen kiinnosta jahtaaminen)..
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
On kyllä uskomattoman hyvä peli. Ehkä mielestäni yksi parhaista peleistä mitä on tullut pelattua. Pikkuveli pelaili muutaman kerran läpi, itse keskityin pelatessani enimmäkseen terrorisointiin. Tosin keräsin myös kaikki hidden pakit.
Kaikki pakit kerättyä saa Jenkkien Apache vispilän, jolla pelailin vigilante tehtäviä aina tasolle 74 asti. Rahaa kertyi tuosta päättömästä rikollisten "pidättämisestä" vaivaiset 7 miljoonaa.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viestin lähetti Dan O'Connell
Mutta kertokaapas, mikä on paras taktiikka siinä Mitch Bakerin toisessa tehtävässä, jossa täytyy saada se mittari täyteen tappamalla ihmisiä.

(spoiler)
Hommaat m60 tai m16(eri nimellä pelissä mutta se jenkkien rynkky) räjäytät ensimmäisen vastaan tulevan auton ja jäät tulittamaan sitä.
(/spoiler)
 

Tarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, St. Louis Blues
Viestin lähetti TaoTao

Kaikki pakit kerättyä saa Jenkkien Apache vispilän


Apachen saa myös, kun on suorittanut kaikki tehtävät. Pitää vain hakea poliisin puku ja mennä Fort Baxterin lentotukikohtaan ja sieltä jostakin sen pitäisi löytyä, en nyt juuri muista mistä.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Saakos sen Apachen "säilöttyä" vai katoaako se "jos sen jättää johonkin", kuin pieru saharaan kuten autojen kanssa käy?

-ipa rules
 

Tarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, St. Louis Blues
Minä en ainakaan ole onnistunut Apachea säilömään mihinkään, mutta siellä lentotukikohdassa pitäisi aina olla uusi Apache.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
saa niitä Apacheja säilöttyä jos vain omaa aivan uskomattoman mahtavat lentäjän taidot (eli ei oikeastaan vaadi mitään).
Ensin laskeutuu jonkun autotallin eteen ja sitten vain alkaa hiljalleen hivuttamaan sitä sinne sisään.

TOki se löytyy aina myös sieltä tukikohdasta/hekoalustalta "Cortezin huvijahdin sataman luota".

Tuo hekoalusta vaatii tosin 100 löydettyä HP:ta.
 

Rocco

Jäsen
Cop Land

Täytyypä sanoa että on todella vaikea tehtävä... kertaakaan en ole päässyt autolla Pay ´n Spray:n asti. Ongelma tullee vastaan siinä, että siellä ei maalata poliisiautoja ja koska koko saaren pohjoispää on eristetty niin tavallista autoa on vaikea löytää ja vielä vaikeampaa on päästä elossa pois poliisiautosta ja tavalliseen autoon. Olen koittanut ajaa tavallisen auton talon talliin, joka on siellä Pay ´n Sprayn vieressä ja vaihtaa autoon siellä mutta joka kerta nuo FBI:n molopäät tukkivat tien ja aina heitän veivini.

Täytynee vain jatkaa.

Onko muuten kukaan löytänyt netistä karttaa jossa selviäisi kaikki Hidden Packageiden sijainnit? Olen löytänyt vasta parikymmentä...
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Re: Cop Land

Viestin lähetti Rocco
Täytyypä sanoa että on todella vaikea tehtävä... kertaakaan en ole päässyt autolla Pay ´n Spray:n asti. Ongelma tullee vastaan siinä, että siellä ei maalata poliisiautoja ja koska koko saaren pohjoispää on eristetty niin tavallista autoa on vaikea löytää ja vielä vaikeampaa on päästä elossa pois poliisiautosta ja tavalliseen autoon. Olen koittanut ajaa tavallisen auton talon talliin, joka on siellä Pay ´n Sprayn vieressä ja vaihtaa autoon siellä mutta joka kerta nuo FBI:n molopäät tukkivat tien ja aina heitän veivini.

Täytynee vain jatkaa.

Onko muuten kukaan löytänyt netistä karttaa jossa selviäisi kaikki Hidden Packageiden sijainnit? Olen löytänyt vasta parikymmentä...

Hae se FBI Washington auto sieltä yhden pizzerian vierestä nurkan takaa, sen voi maalata, ja kun lähdet sieltä ostoskeskuksesta siinä on tähti joka alentaa sitä leveliä.

VICE CITY FAQ
 

Rocco

Jäsen
No niin, meni läpi paljon helpommin kun kävi hakemassa sen yhden tähden siitä heti ostarin edestä. Kun sen kävi nappamassa niin loppukeikka olikin lasten leikkiä. Viiden tähden tasolla ne FBI:n autot jyrää kyllä saman tien allensa, neljän tähden tasolla vain poliisit koittaa ajaa takaa.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Ja kaikista helpoin tapa läpäistä Cop Land on käynnistää tehtävä, viedä helikopteri ostoskeskuksen sisäänkäynnin vieressä olevaan levennykseen ja jatkaa tehtävää normaalisti. Hekon pitäisi pysyä paikallaan jos tehtävä on aloitettu ja kun ostoskeskus menee paskaksi, on lentoreissu kotikartanolle pelkkää lastenleikkiä.
 

Tarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, St. Louis Blues
Pitääkin kokeilla tuota helikopteritaktiikkaa, mutta ehtiikö se kopteri nousta ilmaan ennen kuin poliisit tulevat heittämään ulos sieltä?
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Itse menin Cop Landin näin: Normaalisti otin kytät perään ja eksytin ne sinne autotalliin. Sitten räjäytyksen jälkeen otin auton ja jätin Lancen sinne ostoskeskukselle, ajoin "maalaamoon" jossa saa kytät pois perästä. Sitten vaan rauhassa köröttelin takas ostoskeskukselle, Lance kyytiin ja se on siinä.
 

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti Derby Country
Itse menin Cop Landin näin: Normaalisti otin kytät perään ja eksytin ne sinne autotalliin. Sitten räjäytyksen jälkeen otin auton ja jätin Lancen sinne ostoskeskukselle, ajoin "maalaamoon" jossa saa kytät pois perästä. Sitten vaan rauhassa köröttelin takas ostoskeskukselle, Lance kyytiin ja se on siinä.

Jos tämä viesti oli sarkasmia niin onnistuit.

Noinhan sen pitäisi mennä mutta kun ne poliisit laittaa hanakasti vastaan.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Ei, viesti ei ollut sarkasmia. Pointti oli että homma helpottuu huomattavasti kun ei jää venaamaan sitä Lancea "keikan" jälkeen.
 

Rocco

Jäsen
OK, se vain kuulosti siltä kuin "Mä vaan otin auton ja ajoin tehtävän läpi. Ettekö te muka pääse?" *hymiö*

Tuo Lancen jättö paikan päälle tulikin tuolla aiemmin jo ilmi ja taitaakin olla oikeastaan ainoa keino miten tuosta pääsee läpi.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti Rocco
OK, se vain kuulosti siltä kuin "Mä vaan otin auton ja ajoin tehtävän läpi. Ettekö te muka pääse?" *hymiö*

Tuo Lancen jättö paikan päälle tulikin tuolla aiemmin jo ilmi ja taitaakin olla oikeastaan ainoa keino miten tuosta pääsee läpi.

Nope, ainakin minä pääsin tuon tehtävän läpi ihan nappaamalla Lancen kyytiin ostarilta. Jouduimme jopa vaihtamaan autoa pakomatkalla kyttien paukuteltua neljä rengasta paskaksi.

Peli on loistava mutta joitakin lapsuksia ja idioottimaisuuksia löytyy, jotka pistää vihaksi.

Ensimmäinen on "omien" tekoäly. Kerran, kun yritin pankkikeikkatehtävää, yksi tovereistani kuoli juostuaan pankin ulkopuolella auton alle tietä ylittäessään. "Mission failed".

Seuraavalla kerralla omat ampuivat minua selkään pihalla. Kiitos.

Tankkien varastaminen on muuten hauskaa viihdettä. Eli aiheuta tuhoa kuuden tähden arvoisesti, varasta armeijalta tankki, aja se piiloon, ota pakoauto ja aja maalaamoon. Kehittävää ja palkitsevaa, tankilla on kiva rellestää Vice Cityn keskustassa.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Cop Land

Itse pääsin sen läpi niin, että jätin poliisiauton ostoskeskuksen oven eteen (siihen "sivukadulle", missä on yksi tähti alapuolella). Takaisin autolle, keräsin sen tähden ja lähdin ajamaan kohti huvilaa, aina välillä jarruttaen, jolloin takana tulevat poliisiautot menee heittämällä ohi ja törmää johonkin. Siitä sitten rauhallisesti ohi ja kaasu pohjaan. Kannattaa opetella suorin reitti sieltä ostoskeskuksesta sinne huvilalle/automaalaamoon. Jos menee takarenkaat puhki, ei kannata lannistua, ajaminen on erittäin hankalaa, mutta se onnistuu (sillä tavalla minä pääsin sen läpi). Monta kertaa sitä sai kyllä yrittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös