GTA Vice City

  • 17 414
  • 170

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Viestin lähetti theref
Tuo ostoskeskuksen ikkunoiden rikkominen on ja ei ole helppo. Aika meinaa loppua kesken, mutta kyllä siitä oikealla taktiikalla . /B]


Ei ollut helppo.. Itse selvisin siitä kylläkin juosten, kuhan menee oikeasta ostoskeskuksen ovesta sisään ja alkaa rikkoo ikkunoita oikeassa järjestyksestä.

Erään kaupan edestä löytyy vaihtovaatteet, jolloin idioottipoliisit lopettaa jahtaamisen.

Tehtävä loppuu mielestäni, kun saa viimeisen ikkunan rikki.

Voodootehtävä: Salkkujen kerääminen onnistui parhaiten nopealla moottoripyörällä ja kulkemalla pieniä sivukuvia pitkin, jonne FBI ei pääse autoilla. Moottoripyörä parkkiin salkun viereen ja pois pyörän selästä, niin että salkku tulee mukaan heti, kun hyppäät pois pyörän selästä.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Viestin lähetti VH87
Tämä rampage joka on satamassa siinä isossa paatissa. Pitää räjäyttää 15 ajoneuvoa, millä vitulla...??? Joku päässyt läpi kenties?

Singolla räiskin menemään, mutta kovin helppohan se tehtävä ei ole. Itellä taisi olla kartanolla kerättyjen hidden packagejen ansiosta loputon määrä sinkoja käytettävissä, sen kun kävin hakemassa ja ajoin satamaan. Koin parhaaksi kerätä pari-kolme autoa ryppääseen laivan rappusten juureen, josta ne sai kerralla jysäytettyä kun kannelta pois lähti. Sen jälkeen kun on seuraavia autoja tiellä räjäyttänyt täytyy liikkua vaikka liikennettä vastapäivään, jotta uusia ilmaantuu. Siinä laivasta katsottuna tien toisella puolella on normaalisti rekka ja pakettiauto parkissa, en tiedä lasketaanko niitä mukaan.

Tuo ostoskeskustehtävä ei aiheuttanut ongelmia, juosten ehtii kyllä, ja aseena konekivääri, mutta sekin täytyy olla sieltä tehokkaammasta päästä.

Mistäs paikkaa se voodoo-tehtävä tarkalleen saadaan, kun ei muistu mieleen. Varmaankin käytin perinteisesti Cheetahia siinä tehtävässä. Yksi keino on noissa tietty hakea tähtimerkki tai käydä maalaamossa jos aika riittää, sillä voi välttää kytät.
 

chamberlin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jees, kiitos vinkeistä!!
Homma etenee taas ja pelaaminen maistuu. Tosin tuntuu, että vähän joka tehtävässä joutuu menettämään hermonsa, ennenkuin pääsee läpi..
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Suokaa anteeksi kärsimättömyyteni, etten jaksa selata ketjua läpi, mutta kysyn seuraavaa asiaa:

Onko mitään hyödyllisiä vinkkejä näihin palo-auto/ambulanssitehtäviin? Tuntuu helvetin vaikealta
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti VH87
Onko mitään hyödyllisiä vinkkejä näihin palo-auto/ambulanssitehtäviin? Tuntuu helvetin vaikealta

Ambulanssitehtävät kannattaa tehdä Ocean Beachillä ja nimenomaan siellä rantahiekalla ajelemalla. Siellä rannalla on suhteellisen helppo kerätä auto täyteen ja ajaa sitten vauhdilla takaisin sairaalalle.

Paloautotehtäviin en keksi mitään erityistä vinkkiä, sillä en muista että ne olisi olleet mitenkään erityisen vaikeita suorittaa.
 

peikko#13

Jäsen
Miten GTA3:ssa pystyy pääsemään läpi sen laivan räjäytys tehtävän, missä pitää ampua sillä sniperilla. Tehtävästä hankalan tekee surkea tähtäyssysteemi, koska laivalla oleviin äijiin on hankala osua kun tähtäin harppaa aina liikaa. Jos joku tietää miten kyseisen tehtävän pääsee läpi niin ottaisin tiedon avosylin vastaan, sillä koko pelin eteneminen on jämähtänyt siihen. Tämä nyt ei liittynyt Vice Cityyn,mutta kyllä tämä edes sivuaa aihetta.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Peikkko#13: Tarkoitatko tehtävää, jossa satamassa pitää sen toisen kaverin etenemistä laivalla suojata? Mene rappusia pitkin sen laivan vieressä olevan varaston katolle, hae sellainen paikka josta voit osua kaikkiin vihollisiin, ja anna palaa. Niin, se ampumajärjestys kannattaa miettiä tarkasti.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Viestin lähetti Designer
Peikkko#13: Tarkoitatko tehtävää, jossa satamassa pitää sen toisen kaverin etenemistä laivalla suojata? Mene rappusia pitkin sen laivan vieressä olevan varaston katolle, hae sellainen paikka josta voit osua kaikkiin vihollisiin, ja anna palaa. Niin, se ampumajärjestys kannattaa miettiä tarkasti.

Kannattaa ottaa se adrenaliini-pilleri siitä varaston edestä (kadulta katsottuna), niin ampuminen helpottuu huomattavasti kun kaikki tapahtuu kuin hidastetussa leffassa. Varaston katolta on hyvä ampua, niinkuin Designer kertoi. Sinne pääsee varaston oikealta sivustalla olevista rappusista.

Coolinpi tapa on heti tehtävän alkaessa ajaa auto siihen laivan kulkusillan eteen niin ettei se 8-ball pääse laivaan sisään. Sitten vaan lahtaa kaikki laivassa olevat vaikka UZI:lla, hyppää takasin autoon ja päästää 8-Ball hommiin.

Pääsipäs kerrankin pätemään GTA:ssa :).

San Andreasta odotellessa...olis jo lokakuu !
 

chamberlin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lisää ongelmia

Tehtäviä pelatessa olen huomannut parhaimmaksi vinkiksi hinkata ja hinkata niitä yhä uudelleen läpi, kyllä ne joskus onnistuvat.. Ongelmaksi asia muuttuu, kun ei hiffaa mitä tehtävässä oikein pitää tehdä. Esimerkkinä tästä The Job -tehtävä, jossa pitäisi ryöstää pankki. En pysty ymmärtämään mitä siinä pitäisi tehdä, kun omat 'apurini' kupsahtavat aina joko erikoisjoukkojen laskeutuessa sisään pankkiin tai viimeistään silloin kun olen onnistunut pääsemään pankista ulos. Onko jotain fiksua käännettä olemassa, vai pitääkö kyttiä vain yrittää lahdata niinkauan kuin niitä tulee ja toivoa, että omat jannut pysyvät hengissä?

Jos siihen taksiin onnistuu kaiken ammuskelun jälkeen pääsemään sisään, niin pitääkö sillä päästä johonkin tiettyyn paikkaan? Pitääkö käydä maalaamossa tms.? Jatkuuko tehtävä vielä tämän epätoivoisen taksiajelun jälkeen?

Helvatan vaikeata kyllä, kun tosiaan janarit ei selviä hengissä (itsestäni puhumattakaan) edes kunnolla ulos pankistakaan..

HELP!!!
 

jerry

Jäsen
Re: Lisää ongelmia

Viestin lähetti chamberlin
Esimerkkinä tästä The Job -tehtävä, jossa pitäisi ryöstää pankki. En pysty ymmärtämään mitä siinä pitäisi tehdä, kun omat 'apurini' kupsahtavat aina joko erikoisjoukkojen laskeutuessa sisään pankkiin tai viimeistään silloin kun olen onnistunut pääsemään pankista ulos. Onko jotain fiksua käännettä olemassa, vai pitääkö kyttiä vain yrittää lahdata niinkauan kuin niitä tulee ja toivoa, että omat jannut pysyvät hengissä?

Jos siihen taksiin onnistuu kaiken ammuskelun jälkeen pääsemään sisään, niin pitääkö sillä päästä johonkin tiettyyn paikkaan? Pitääkö käydä maalaamossa tms.? Jatkuuko tehtävä vielä tämän epätoivoisen taksiajelun jälkeen?

HELP!!!

Kyllä niissä kaikissa tehtävissä tulee sinne kartalle se merkki jos jonnekin pitää mennä.

Tuosta The Job-tehtävästä sen verran, että juuri noinhan se menee kuten arveletkin. Eli lahtaat ne erikoisjoukot jotka tulee sinne pankkiin sisään. Tapettuasi ne, menet siihen nopeaan autoon esim. Cheetahiin jonka jätit (jätithän? :D) siihen ovelta katsottuna vasemmalle nurkalle pankkirakennusta (Et siis mene siihen taksiin). Siitä ajat maalaamoon ja jos ne rahat pitää viedä jonnekin niin sitten viet ne (En muista enää). En ole varma pitääkö joku noista kavereista olla vielä hengissä/mukana sen ryöstön jälkeen. Itselläni oli joku jamppa vielä messissä.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Re: Re: Lisää ongelmia

Viestin lähetti jerry
Kyllä niissä kaikissa tehtävissä tulee sinne kartalle se merkki jos jonnekin pitää mennä.

Tuosta The Job-tehtävästä sen verran, että juuri noinhan se menee kuten arveletkin. Eli lahtaat ne erikoisjoukot jotka tulee sinne pankkiin sisään. Tapettuasi ne, menet siihen nopeaan autoon esim. Cheetahiin jonka jätit (jätithän? :D) siihen ovelta katsottuna vasemmalle nurkalle pankkirakennusta (Et siis mene siihen taksiin). Siitä ajat maalaamoon ja jos ne rahat pitää viedä jonnekin niin sitten viet ne (En muista enää). En ole varma pitääkö joku noista kavereista olla vielä hengissä/mukana sen ryöstön jälkeen. Itselläni oli joku jamppa vielä messissä.

Itse kun pelin läpi pelasin, jäi yksi kumppani eloon. Muutaman kerran meinasi mennä hermot, kun omat kumppanit on niin saatanan tyhmiä. Paras tapaus oli, kun taksista poistuttua marssimme kohti pankkia .. no yksi jannuista jäi auton alle ja se siitä :D.

Ylipäätään monesti näkee kommentteja, joista voi olettaa pelaajien olevan turhan kärsimättömiä tai muuten vain ei jakseta etsiä tapaa suorittaa joku tehtävä. Jollei toisella kerralla tehtävä mene läpi, ollaan sitä mieltä että peli on joko liian vaikea tai sitten siinä tehtävässä on bugi.
 

chamberlin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Lisää ongelmia

Viestin lähetti Murmeli
Ylipäätään monesti näkee kommentteja, joista voi olettaa pelaajien olevan turhan kärsimättömiä tai muuten vain ei jakseta etsiä tapaa suorittaa joku tehtävä. Jollei toisella kerralla tehtävä mene läpi, ollaan sitä mieltä että peli on joko liian vaikea tai sitten siinä tehtävässä on bugi.

Ensinnäkin kiitoksia taas vinkeistä, mutta yllä olevaan kommentoisin ainakin omasta puolestani, että noinhan minä juuri sanoin. Paras vinkki tehtävään kuin tehtävään on vain hinkata sitä niin kauan kunnes läpi menee, mutta the job -tehtävässä en kunnolla ehtinyt edes tajuta mitä siinä oikeastaan piti tehdä kun olin jo hengetön.. Tämän takia oli pakko kysäistä neuvoa, kun tuli tunne, että teen jotain väärin kun niin helposti henki lähtee. Nyttemmin sekin tehtävä sitten onnistui, kiitos vinkkien!

Jatkoajan tyhmimmän Vice City -pelaajan tittelistä myös kovasti taistellessani joudun taas kysymään neuvoa sellaiseen, että mistähän mahtaa löytyä strippi-klubi ja sunshine autos -autokauppa (edes noin suunnilleen), kun pitäisi saada juonta eteenpäin ja jokikisen kadunkulman koluaminen paikkoja etsiessä alkaa tympiä.. Ei ole juuri nuo paikat sattuneet silmiin, vaikka muuten alkaa kaupunki olla tuttu..;)
 

jerry

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Lisää ongelmia

Viestin lähetti chamberlin
Jatkoajan tyhmimmän Vice City -pelaajan tittelistä myös kovasti taistellessani joudun taas kysymään neuvoa sellaiseen, että mistähän mahtaa löytyä strippi-klubi ja sunshine autos -autokauppa (edes noin suunnilleen), kun pitäisi saada juonta eteenpäin ja jokikisen kadunkulman koluaminen paikkoja etsiessä alkaa tympiä.. Ei ole juuri nuo paikat sattuneet silmiin, vaikka muuten alkaa kaupunki olla tuttu..;)

Strippi-klubi, siis Pole position, löytyy ykkössaarelta etelästä. Mene katselemaan sen ensimmäisen tallennuspaikan, siis hotellin takaa.

Autokauppa löytyy kakkossaarelta. Helpoimmin pääset sinne kun ajat eteläisintä siltaa länteen ja jatkat matkaa suoraan vaikka silta loppuukin. Siinä tulee sellainen hyppy jonka jälkeen edessäsi on Sunshine autos.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Re: Re: Re: Re: Lisää ongelmia

Viestin lähetti chamberlin
Ensinnäkin kiitoksia taas vinkeistä, mutta yllä olevaan kommentoisin ainakin omasta puolestani, että noinhan minä juuri sanoin. Paras vinkki tehtävään kuin tehtävään on vain hinkata sitä niin kauan kunnes läpi menee, mutta the job -tehtävässä en kunnolla ehtinyt edes tajuta mitä siinä oikeastaan piti tehdä kun olin jo hengetön.. Tämän takia oli pakko kysäistä neuvoa, kun tuli tunne, että teen jotain väärin kun niin helposti henki lähtee. Nyttemmin sekin tehtävä sitten onnistui, kiitos vinkkien!

En halunnutkaan kohdistaa tuota kommenttiani suoraan vain sinulle, tarkoituksenani oli puhua yleisesti.

Toisaalta, jokainen pelaa juuri niin kuin itse parhaakseen katsoo ja miten itse parhaiten viihtyy. Ei tämä niin vakavaa ole :).

Tuohon jälkimmäiseen kysymykseesi.. GTA peleihin kannattaa lähteä sillä asenteella, että käyttää ensimmäiset pelitunnit kaupunkiin tutustumiseen. Juonen pelaaminen on tämän jälkeen huomattavasti miellyttävämpää.

Muuten, mikäli olisit ostanut pelin, olisit saanut sen mukana kaupungin kartan.. ;)
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Hauska yksityiskohta suorittaessani jokin aika sitten uudestaan tuota pankkiryöstötehtävää oli, että sain äijäni eli Tommyn asettumaan kassaholvin oven eteen niin, että toinen tyyppi sanoi vuorosanansa "Damn! It's a Flange9000! This could take hours to crack, or five minutes if you could find the manager" tuijottaen samanaikaisesti kyyryssä suoraan Tommyn haaroihin.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Re: Re: Lisää ongelmia

Viestin lähetti jerry
Tapettuasi ne, menet siihen nopeaan autoon esim. Cheetahiin jonka jätit (jätithän? :D) siihen ovelta katsottuna vasemmalle nurkalle pankkirakennusta (Et siis mene siihen taksiin).

Sillä täsmennyksellä, että PC-versiossa jantterit eivät hievahdakaan sieltä palmun takaa, ennen kuin pihalla olevat SWAT-jannut on tapettu. Onneksi se onnistuu minigunilla helpostikin :)
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Paloautotehtävistä vielä: Montako niitä on, ja mitä siitä seuraa? Tein 14 asti, mutta mitään kummaa ei näyttänyt tapahtuvan...
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Viestin lähetti VH87
Paloautotehtävistä vielä: Montako niitä on, ja mitä siitä seuraa? Tein 14 asti, mutta mitään kummaa ei näyttänyt tapahtuvan...

Kyllähän niistä rahaa pitäisi tulla ihan helvetisti, muuta en tiedä. Ainakin alussa niillä saa vähän turhankin helposti kerättyä rahaa aseisiin ym.
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ajattelin tässä viikko sitten jatkaa Vice Cityn pelaamista. Viime kerrasta on aikaa monen monta kuukautta, enkä muista kyllä yhtään, että mihin olen jäänyt jne. Latauksissa lukee, että viimeksi olen suorittanut "Trojan Voodoo"-tehtävän, tai sitä ainakin olen ilmeisesti viimeksi yrittänyt.

Nyt ei kukaan ole antanut minulle mitään tehtävää. En siis tiedä yhtään mitä pitäisi tehdä. Olenkin vaan pyörinyt kaduilla ympyrää. Olen siis jumissa. Osaako joku neuvoa mitä pitäisi tehdä, jotta saisin lisää tehtävää ja kenties pomon soittamaan minulle?
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Viestin lähetti hörkkö
Ajattelin tässä viikko sitten jatkaa Vice Cityn pelaamista. Viime kerrasta on aikaa monen monta kuukautta, enkä muista kyllä yhtään, että mihin olen jäänyt jne. Latauksissa lukee, että viimeksi olen suorittanut "Trojan Voodoo"-tehtävän, tai sitä ainakin olen ilmeisesti viimeksi yrittänyt.

Nyt ei kukaan ole antanut minulle mitään tehtävää. En siis tiedä yhtään mitä pitäisi tehdä. Olenkin vaan pyörinyt kaduilla ympyrää. Olen siis jumissa. Osaako joku neuvoa mitä pitäisi tehdä, jotta saisin lisää tehtävää ja kenties pomon soittamaan minulle?

Osta San Andreas ja pelaa sitä :)

Ei vaan, onhan Vicekin ihan mahtava peli...tehtäviä saat lisää ainakin siten, että ostat niitä myynnissä olevia paikkoja. Paperipaino, taksifirma, strippiclubi, filmistudio. Mitä niitä nyt oli ?

Mites oma linnasi, siinä kakkossaarella (se, jonka valtasit siltä Diazilta ?) eikö sieltäkään tule tehtäviä ?
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti kaizu
Mites oma linnasi, siinä kakkossaarella (se, jonka valtasit siltä Diazilta ?) eikö sieltäkään tule tehtäviä ?

Tommys Mansion? Sieltä ei kyllä löydy mitään tehtäviä. Nuo filmistudiot ja muut ovat kyllä unohtuneet tyystin, niitä voisin kokeilla. Kiitos vinkistä.

San Andreasin kyllä ostan heti, kun tuo Vice City on pelattu läpi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös