GTA Vice City

  • 17 418
  • 170

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Nyt on uuden koneen myötä päässyt pelaamaan Vice Cityä! Pei on mukavaa sähläystä ja aika kuluu todella npeasti. 2 tuntia on lyhyt aika :)
Olen päässyt siihen rc kopteri juttuun ja siinä menee hermot. Kummasti se vaan pistää yrittämään uudestaan, vaikka homma menee välillä ihan käteen. Taidan olla koukussa....
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
On tuo rc-kopteri kyllä pelin ärsyttävin kohta. Itselläkin meni hermot siihen ja teki mieli ottaa pari berserkkiä sen jälkeen. Toivottavasti GTA sarja saa pian jatkoa, sen verran maukasta ovat olleet. Ja mieluiten vielä sellainen tuplana tai kolminkertaisena tuon kokoinen kaupunki uuteen peliin ja tehtäviä huomattavasti lisää. Pankkiryöstön tyylisiä ja muitakin kunnolla suunniteltuja ryöstöjä olisi kiva tehdä enemmänkin. Samoin ehkä palkkmurhaajana olisi kivaa olla enemmän.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Viestin lähetti eagle
Toivottavasti GTA sarja saa pian jatkoa, sen verran maukasta ovat olleet.

Ihan heti jatkoa ei näillä näkymin ilmesty, vaan sitä saa odottaa tämän vuoden lopulle. Nettikauppa Amazonin mukaan peli julkaistaan Euroopassa 5.11.2004. Ja se tulee PS 2:lle.

Samasta lähteestä löysin toisenkin uutisen, jonka mukaan tulee toinenkin GTA, Grand Theft Auto - Next Episode. Sen julkaisu päivä on 31.12.2004. Myös tämä tulee PS 2 versiona.

Itse suhtaudun kuitenkin näihin päivämääriin suurella varauksella. Ei olisi ensimmäinen kerta, kun ne heittää.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Yksi kysymys:
Nämä rc:t jotka tehdään Sea Sparrowilla, ja niiden pitäisi sijaita mm. Washington Beachissa sen pinkin talon katolla, mutta en löydä niistä yhtäkään. Pitääkö tässä olla joku tietty tehtävä suoritettuna yms?
 

Tarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, St. Louis Blues
Viestin lähetti VH87
Yksi kysymys:
Nämä rc:t jotka tehdään Sea Sparrowilla, ja niiden pitäisi sijaita mm. Washington Beachissa sen pinkin talon katolla, mutta en löydä niistä yhtäkään. Pitääkö tässä olla joku tietty tehtävä suoritettuna yms?

Ei muistaakseni tarvitse olla, mutta siitä on niin kauan aikaa kun olen viimeksi pelannut, että voin muistaa väärinkin. Ota helikopteri ja koita etsiä sen kanssa. Niin minä nuo löysin.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Menihän se rc kopteri juttu läpi kun jaksoi yrittää. Onnistuneella kerralla aikaa jäi 52 sekunttia. Ärsyttävä tehtävä!
Peli on uskomattoman laaja kun kaikki saaret aukesivat. Jos joka nurkan tutkii ja tekee kaikki tehtävät niin vuoden kestää pelata...
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Jaa'a! Mulla on ko. peli ollut nyt vissiin vuoden ja olen sitä aina pelannut silloin tällöin pikku putkina. Nyt sitten otin itseäni niskasta kiinni 4:n kuukauden pelaamattomuuden jälkeen ja selvitin tehtäviä. Viimeisimpinä oli pankkiryöstö ja sitten tämän asediilerin, joka oli mukana pankkikeikalla pelastaminen haavoittumisen jälkeen sairaalaan. Nyt vaan en ole löytänyt uusia tehtäviä. Sain jonkun puhelun kohta kaverin, tää kaatiksella asuva asuntovaunussa asuva asediileri, pelastamisen jälkeen, mutta se meni vähän sivu korvien ja sähläsin siinä muutakin niin, että viimeisen puhelujen tekstejä ei enää briefsissä näkynyt. Eli mitäs nyt? Pelasinko pelin läpi? Luulisi, että lopussa ainakin saisi jonkinlaista gloriaa. Auttakaa, pelkkä äijien lahtaaminen, panssareiden varastelu ja rahan kerääminen liiketoimista ei kiehdo enää tässä vaiheessa tarpeeksi.

OK! Ois pitänyt lukea koko ketju läpi kerralla. Mulla jäänyt strippibaarin 500:n tsiigailu tekemättä ja "jäätelönmyynnilläkin" on liian vähän tullut kerättyä hynää.
 
Viimeksi muokattu:

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Viestin lähetti Black Adder
Jaa'a! Mulla on ko. peli ollut nyt vissiin vuoden ja olen sitä aina pelannut silloin tällöin pikku putkina. Nyt sitten otin itseäni niskasta kiinni 4:n kuukauden pelaamattomuuden jälkeen ja selvitin tehtäviä. Viimeisimpinä oli pankkiryöstö ja sitten tämän asediilerin, joka oli mukana pankkikeikalla pelastaminen haavoittumisen jälkeen sairaalaan. Nyt vaan en ole löytänyt uusia tehtäviä. Sain jonkun puhelun kohta kaverin, tää kaatiksella asuva asuntovaunussa asuva asediileri, pelastamisen jälkeen, mutta se meni vähän sivu korvien ja sähläsin siinä muutakin niin, että viimeisen puhelujen tekstejä ei enää briefsissä näkynyt. Eli mitäs nyt? Pelasinko pelin läpi? Luulisi, että lopussa ainakin saisi jonkinlaista gloriaa. Auttakaa, pelkkä äijien lahtaaminen, panssareiden varastelu ja rahan kerääminen liiketoimista ei kiehdo enää tässä vaiheessa tarpeeksi.

Et ole peliä ainakaan läpi vielä päässyt, kokeileppas mennä "linnaasi" katsomaan meininkiä, siellä kassakaappihuoneessa(ylhäällä) muistaakseni on tehtävän tynkää tuossa vaiheessa. Myös eri etnisten ryhmien tehtäviä voi olla selvittämättä?
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Etnisten ryhmien tehtävät on suoritettu ja Kartanossakaan ei ole enää mitään tehtävää. Kyllä se taitaa nyt olla näistä "pikkujutuista" kiinni.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Siinähän tulee jotain lopputekstejä sen jälkeen kun on viimeisessä kartanon tehtävässä lahdannut ensin Lancen ja jonkun toisen äijän, en nyt muista oliko se Diaz vai Cortez vai joku muu, mutta kuitenkin. Tosin noi lopputekstit liittyy vain siihen tehtävään ja voivat tulla vaikka peli ei olisi läheskään 100% suoritettu. Itsellänikin se jäi johonkin 70:n tienoille kun en jaksanut suorittaa stuntteja, rampageja tai mitä ikinä siihen sataan prosenttiin tarvitaan.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Minusta kun tuntuu, että lahtasin Lancen jo aika päiviä sitten... Hankala muistaa puolen vuoden takaisia pelisessioita :) Voihan olla ja onkin niin, että kun pelin juoni ei kulje yksioikoisesti vaan siihen vaikuttavat pelaajan omat tekemiset, niin eri pelitavoilla "lopputekstit" tulevat eri tehtävien jälkeen.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Viestin lähetti Black Adder
Voihan olla ja onkin niin, että kun pelin juoni ei kulje yksioikoisesti vaan siihen vaikuttavat pelaajan omat tekemiset, niin eri pelitavoilla "lopputekstit" tulevat eri tehtävien jälkeen.

Mun käsityksen mukaan ne lopputekstit tulee vain sen tietyn lahtaamistehtävän jälkeen, ainakin ne tuli kahdella eri tallennuksella (pelannut kahteen kertaan siihen 70 prosenttiin asti läpi) siinä kohdassa, vaikka oli eri tehtäviä vielä suorittamatta kummallakin kerralla. Onhan muuten kaikki mahdolliset paikat ostettuna ja niiden tehtävät suoritettuna?
 

Rocco

Jäsen
No Escape?

Olen jämähtänyt totaalisesti tuohon tehtävään, missä pitää saada joku kaveri pois poliisiasemalta. Pääsen aina sisään, lahtaan ovella kolme porsasta, käytävällä pari, yläkerrassa ainakin 10, alakerrassa muutaman, sitten vapautan kaverin putkasta ja menen pihalle, mutta joka kerta tämä pelastettava kaveri tapetaan ulko-ovelle. Miten tuosta pääsee läpi niin ettei tuo linnakundi kuole?

Alkaa pikkuhiljaa jo nyppimään...
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: No Escape?

Viestin lähetti Rocco
Olen jämähtänyt totaalisesti tuohon tehtävään, missä pitää saada joku kaveri pois poliisiasemalta. Pääsen aina sisään, lahtaan ovella kolme porsasta, käytävällä pari, yläkerrassa ainakin 10, alakerrassa muutaman, sitten vapautan kaverin putkasta ja menen pihalle, mutta joka kerta tämä pelastettava kaveri tapetaan ulko-ovelle. Miten tuosta pääsee läpi niin ettei tuo linnakundi kuole?

Alkaa pikkuhiljaa jo nyppimään...
Kai käytät sitä poliisiasua, jonka saa pukuhuoneesta? Sillähän pääsee hakemaan yläkerrasta sen kortin ihan vapaasti. Kaveri ulos putkasta, muutama kaveri päiviltä menomatkalla ja pakoautoon.

Edit/Lisäys: Asemalle ei saa mennä ase kourassa, ettei poliisisedät hermostu.
 
Viimeksi muokattu:

Rocco

Jäsen
No en tietenkään!!! Eihän sitä muuten saa tappaa kymmeniä poliiseja... (kiitti vinkistä)
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Lopputeksteistä

RV16:
"Mun käsityksen mukaan ne lopputekstit tulee vain sen tietyn lahtaamistehtävän jälkeen, ainakin ne tuli kahdella eri tallennuksella (pelannut kahteen kertaan siihen 70 prosenttiin asti läpi) siinä kohdassa, vaikka oli eri tehtäviä vielä suorittamatta kummallakin kerralla. Onhan muuten kaikki mahdolliset paikat ostettuna ja niiden tehtävät suoritettuna?"

Niin, itse pari kertaa läpi pelanneena voin sanoa, että lopputekstit tulevat aina Keep Your Friends close... -tehtävän jälkeen. Se että mitä kaikkea tähän tehtävään pääseminen vaatii, en ole varma. Mutta ainakin suurin osa Asseteista pitää olla suoritettuna. Sanoisin, että Pole Position, Boatyard ja Cherry Poppers eivät vaikuta..? 100%:ssa läpipelaamisessa onkin sitten haastetta, toki itsekin neuvoja tarvitsin, mutta "tsiittejä" en käyttänyt.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti VH87
Yksi kysymys:
Nämä rc:t jotka tehdään Sea Sparrowilla, ja niiden pitäisi sijaita mm. Washington Beachissa sen pinkin talon katolla, mutta en löydä niistä yhtäkään. Pitääkö tässä olla joku tietty tehtävä suoritettuna yms?

Tätä olen kysynyt ainakin kolme kertaa, mutta vieläkään en ole löytänyt yhtään kopteria!
Voisiko Ted Raikas pelin 100 % läpi pelanneena pistää neuvoa vaikka privana?
 
Viestin lähetti VH87
Tätä olen kysynyt ainakin kolme kertaa, mutta vieläkään en ole löytänyt yhtään kopteria!
Voisiko Ted Raikas pelin 100 % läpi pelanneena pistää neuvoa vaikka privana?

Itse sain muistaakseni nämä sparrowit ilmestymään vasta sen filmistudioiden tehtävän jälkeen, siis sen, missä napataan kuvia siitä politikosta naisten hepeneisiin pukeutuneena.
Varma en tästä ole, kun en hetkeen ole pelannut.
Kaksi Sparrowia olen löytänyt, toinen on siinä ocean wiev hotellin lähellä katolla, jonne pääsee muistaakseni vain hyppäämällä esim. motskarin kanssa.
Toinen taas on sen moottoripyöräkerhon kapakan lähellä, siellä toimistorakennuksen katolla, missä hypittään, niinikään filmistudion tehtävässä motskarilla.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
RC:t

"Viestin lähetti VH87
Yksi kysymys:
Nämä rc:t jotka tehdään Sea Sparrowilla, ja niiden pitäisi sijaita mm. Washington Beachissa sen pinkin talon katolla, mutta en löydä niistä yhtäkään. Pitääkö tässä olla joku tietty tehtävä suoritettuna yms?"

Oliko nyt kyseessä PS2 vaiko PC?
PC:ssä on 4 Chopper Checkpoint -tehtävää ja yksi RC-kopterilentely.
PS2:sta en tiä.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Lakaisija
Itse sain muistaakseni nämä sparrowit ilmestymään vasta sen filmistudioiden tehtävän jälkeen, siis sen, missä napataan kuvia siitä politikosta naisten hepeneisiin pukeutuneena.

Kiitoksia, tuo voi hyvinkin olla ratkaiseva tekijä!
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Sparrow

Viestin lähetti Lakaisija
"Itse sain muistaakseni nämä sparrowit ilmestymään vasta sen filmistudioiden tehtävän jälkeen, siis sen, missä napataan kuvia siitä politikosta naisten hepeneisiin pukeutuneena."

Niin, tässä tehtävässähän suorastaan tarjotaan Sparrow'ta tehtävän suoritukseen, joten on vain luonnollista, että tehtävän jälkeen myös Sparrow-kisat olisivat tarjolla. Tosin Downtownin kopteri ilmestyy vasta G-Spotlight -tehtävän jälkeen...
 

chamberlin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Rocco
Homma on muuten kohtalaisen vaikea. Monesti itsellä on homma jäänyt siihen kun on jostakin liikkeestä jäänyt joku pieni sivuikkuna hajottamatta. Parhaiten homma sujuu jos omaa singon tai kranaatteja. Muuten lasien hajoitus on aika työlästä touhua.

Nostetaas ketju ylös, kun on ongelma tuon tehtävän kanssa.. Eli tässä ostoskeskustehtävässä on älyttömän vaikea rikkoa niitä ikkunoita. Onko kellään vinkkiä esim. rikkomisvälineestä, sinkoa tms. en ole löytänyt. Joku puhui myös moottoripyörän kanssa hajoittamisesta. Eli käykö homma niin, että prätkän kanssa ajelee lasien ohi ja räiskii aseella lasit paskaks vaiko miten??

Myös siihen voodoo-tehtävään kaipaisi vinkkejä. Eli kun pitää hakea niitä salkkuja ympäriinsä ja kohtuu nopeaan saa ison kokoluokan äijiä kannoillensa (FBI ja kumpp.) ja henki lähtee ennenkuin huomaakaan..
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä rampage joka on satamassa siinä isossa paatissa. Pitää räjäyttää 15 ajoneuvoa, millä vitulla...??? Joku päässyt läpi kenties?
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
"Nostetaas ketju ylös, kun on ongelma tuon tehtävän kanssa.. Eli tässä ostoskeskustehtävässä on älyttömän vaikea rikkoa niitä ikkunoita. Onko kellään vinkkiä esim. rikkomisvälineestä, sinkoa tms. en ole löytänyt. Joku puhui myös moottoripyörän kanssa hajoittamisesta. Eli käykö homma niin, että prätkän kanssa ajelee lasien ohi ja räiskii aseella lasit paskaks vaiko miten?? "

Itse käytin muistaakseni jotain konetuliasetta. Prätkän selästä käy myös ns. Drive-by -meiningillä. Tehtävähän on muistaakseni läpi kunhan ikkunat on rikottu. Eli ei tarvitse palata kartanoon.

"Myös siihen voodoo-tehtävään kaipaisi vinkkejä. Eli kun pitää hakea niitä salkkuja ympäriinsä ja kohtuu nopeaan saa ison kokoluokan äijiä kannoillensa (FBI ja kumpp.) ja henki lähtee ennenkuin huomaakaan.."

Nämä on niitä tehtäviä, joihin auttaa mm. Paramedic-, Vigilante- ja Pizza Boy -tehtävien läpäisy, siis ennen pelaamista. Nuo salkut kerää helposti, jos on 300 pistettä energiaa ja voi juosta väsymättä. Toki kannattaa käyttää lähistöllä olevat tähdet hyödyksi.


"Tämä rampage joka on satamassa siinä isossa paatissa. Pitää räjäyttää 15 ajoneuvoa, millä vitulla...??? Joku päässyt läpi kenties?"

Tämä oli itsellenikin vaikein, ja viimeisin jonka läpäisin. Joko Helikopterilla/tankilla tai sitten ihan sillä singolla, mutta kannattaa ajaa jollain autolla hiukan sinne pohjoisempaan päin, enempi liikennettä.

Toivottavasti oli jotain apua.
 

theref

Jäsen
Viestin lähetti avs
"Nostetaas ketju ylös, kun on ongelma tuon tehtävän kanssa.. Eli tässä ostoskeskustehtävässä on älyttömän vaikea rikkoa niitä ikkunoita. Onko kellään vinkkiä esim. rikkomisvälineestä, sinkoa tms. en ole löytänyt. Joku puhui myös moottoripyörän kanssa hajoittamisesta. Eli käykö homma niin, että prätkän kanssa ajelee lasien ohi ja räiskii aseella lasit paskaks vaiko miten?? "

Itse käytin muistaakseni jotain konetuliasetta. Prätkän selästä käy myös ns. Drive-by -meiningillä. Tehtävähän on muistaakseni läpi kunhan ikkunat on rikottu. Eli ei tarvitse palata kartanoon.


Tuo ostoskeskuksen ikkunoiden rikkominen on ja ei ole helppo. Aika meinaa loppua kesken, mutta kyllä siitä oikealla taktiikalla selviää. Pääasia on muistaa ampua kaikki pienimmätkin ikkunat rikki yhdestä kaupasta yhdellä kertaa.

Moottoripyörä alle ja ostoskeskukseen sisään. Drive-byllä vaan ikkunoita rikki konetuliaseella sen kuin ehtii.

Jos pyörä hidastaa matkaa, niin ei kun pyörän päältä pois ja juosten.

Poliisit/vartijat ampuvat, mutta eivät osu kauhean tehokkaasti, joten helthin pitäisi riittää kyllä.

Yläkerrasta pääsee alakertaan nopeimmin hyppäämällä alas reunukselta. Ei vaikuta paljoakaan healthiin.

Ja tehtävä päättyy muuten käsittääkseni vasta sitten, kun ehdit aikarajan puitteissa ostoskeskuksen ovelle ja ulos siitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös