GTA Vice City

  • 17 414
  • 170

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Siinä veneen pöllimistehtäväs,aja autolla sinne hangaariin ja käännä auto toistepäin ja aja autolla noitte vartijoiden yli :P Ja tossa tehtäväs ei oo mitää kiirettä,ite kävin välissä hakeen heltit täysiin ja ostin uudet suojaliivit :D
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
GTA Vice City löytyy

Eli minäkin omistan tuon kyseisen pelin. Aluksi, kun pelin sain, niin pelasin sitä aikas paljon. Parin viikon jälkeen peli jäi hyllylle pölyttymään, kun Pro Evolution 2:sen sain :)
Nyt tämän ketjun inspiroimana aloin taas pelaamaan GTA:ta, ja peli imaisi minut sisäänsä. Olen tällä hetkellä "cop land" tehtävässä, joka on melko vaikea.
Kuitenkin pidän GTA 3:sta hieman parempana kuin Vice Cityä, jotenkin se tunnelma on kolmososassa parempi ja silleen...
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Re: GTA Vice City löytyy

Viestin lähetti hörkkö
Olen tällä hetkellä "cop land" tehtävässä, joka on melko vaikea.
Pieni vinkki: Kun olet räjäyttänyt sen kahvilan niin ota auto ja jätä Lance sinne ostoskeskukselle. Mene maalaamaan auto ja kun kytät eivät ole enää perässä niin senkun haet Lancen ja kuskaat sen määränpäähän (en muista minne) ja mission passed.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
He´s on fire...!

Jepjep, tuli sitten eilen tahkottua pari-kolme tuntia yöllä ja ny sitten duunissa silmät ristissä. Pari tehtävää tuli suoritettua, tosin ei vielä eilen sitä "Spanked up madmen" tehtävää, josta eilen tällä palstalla kyselin. Mut kyl mä viel klaaraan tän pelin läpi !

Sellanen pisti silmään, kun en ole mitkenkään paljoa näitä seikkailupelejä pelannut, niin joku mainitsi tässä ketjussa, että GTA 3 on parempi kuin GTA 3 Vice city...eli ilmeisesti (päättelykykyä !) nämä ovat kaksi eri peliä !! ??! Kertokaas mulle, että millainen toi GTA 3 sitten on verrattuna tähän Vice cityyn ? Grafikaltaan, laajuudeltaan yms.

Tänään jää perjantain baari-ilta väliin, ehtii sinne huomennakin...tänään kutsuu Liberty, ensin toki käydään Ilmalassa todistamassa punaisten voitto :)
 

Rocco

Jäsen
Re: He´s on fire...!

Kertokaas mulle, että millainen toi GTA 3 sitten on verrattuna tähän Vice cityyn ? Grafikaltaan, laajuudeltaan yms.

GTAIII on synkempi. Enemmän alamaailman tyylinen. Mafiosoja ja useita eri jengejä. Peli tapahtuu kolmella saarella.

ViceCity on enemmän humoristinen, mustaa huumoria siis. Juuri samantyylinen kuin Miami Vice. Eri kansalaisuuksia vihoittelemassa. Peli kahdella suurella saarella ja parilla pienellä. ViceCityssä on enemmän pieniä kujia, hökkelöslummeja yms joissa seikkailu vie paljon aikaa.

Graafisesti eroja ei paljoakaan ole. Tai siis jollei laske mukaan kaikkia rumia pastellivärejä joita ViceCityssä on. Hieman tarkemmat yksityiskohdat on ViceCityssä. Pelinä ViceCity on hieman haastavampi ja monipuolisempi. Jos on elänyt läpi 80-luvun niin ViceCity antaa paljon mukavia takaumia tuosta ajanjaksosta.
 

The Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä ainoa `oikea` on Liberty City. Jotenkin fiilis tuntuu paljon paremmalta kuin uutukaisessa.

Uuuh mieleen tulee kevät 2002 ja hermoja raastavat pelisessiot. Mä meinasin saada pari sydäri ton pelin takia :D

Helvetin hyvä tekele ! Suosittelen :D
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Bossi ja näyttelijä

Kiitti jätkät.

Meikä hoitelee eka ton Vice Cityn ja sit siirryn GTA 3:sen pariin!

Mites muuten, kun se mun kaveri siinä Vice Cityssä on ollu selibaatissa ihan koko pelin ajan, niin oon kuullu villejä huhuja, että niitä ilosia tyttöjä, jotka kaupungilla hengailee, sais bongattua jotenkin kyytiin ? Natsaako ?
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Re: Bossi ja näyttelijä

Viestin lähetti kaizu
Kiitti jätkät.

Meikä hoitelee eka ton Vice Cityn ja sit siirryn GTA 3:sen pariin!

Mites muuten, kun se mun kaveri siinä Vice Cityssä on ollu selibaatissa ihan koko pelin ajan, niin oon kuullu villejä huhuja, että niitä ilosia tyttöjä, jotka kaupungilla hengailee, sais bongattua jotenkin kyytiin ? Natsaako ?

kaizu:

Kyllä niitä kyytin saa;ajat vain "neitojen" viereen,niin he hyppäävät ineen.Tämän jälkeen ajat jonnekin syrjään,niin "auto rupeaa heilumaan".

Muista kondomit. :o)
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Veli punainen

Viestin lähetti reds1897
kaizu:

Kyllä niitä kyytin saa;ajat vain "neitojen" viereen,niin he hyppäävät ineen.Tämän jälkeen ajat jonnekin syrjään,niin "auto rupeaa heilumaan".

Muista kondomit. :o)

Kaverihan on selvästi keskittyny pelissä oleelliseen, tehtäväkysmysten kanssa on hiljasta, mutta tällaseen tulee vastaus ku apteekin hyllyltä :)

Taidat olla myös oikea kaveri vastaamaan, että voikos pelissä ottaa myös huikkaa ? Mikä oiskaan rentouttavampaa, kuin juottaa pojalle kunnon jurrit ja sit kaupungille kruisailemaan :)
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Re: Veli punainen

Viestin lähetti kaizu

Taidat olla myös oikea kaveri vastaamaan, että voikos pelissä ottaa myös huikkaa ? Mikä oiskaan rentouttavampaa, kuin juottaa pojalle kunnon jurrit ja sit kaupungille kruisailemaan :)

kaizu:

No eihän sieltä mitään viinaa saa.Liimatkin ovat kortilla.Pillereitä kyllä löytyy,joilla voipi pistää "sankarimme" nupin sekaisin.Mulla alkoi muuten nyt talviloma,joten menen pistämään oman kuuppani välittömästi muutaman promillen kondikseen...kippis!!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Kiitokset ja lisää....

Viestin lähetti kaizu
Joo, tää ketju on tuonu mulle hyvin kipinää pelata peliä taas tosissaan lisää...tänään Flashback päälle ja kumi palamaan,
I´m hot tonight :) !!

Noita flasbackin biisejä kannattaa muuten polttaa CD:lle. Saa asiaan perehtyneitä matkustajia hieman säväytettyä, kun pistää kiekon pyorimään ja kaasuttaa hieman rivakammin ulos parkkikselta ;)

http://www.petsovernight.com/
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Hauska yksityiskohta: Leaf Linksin golfclubin läntisimmässä kohdassa meressä on äijä heitetty mafiatyylisesti betonikengät jalassa mereen, se on sellaisen kivikon juurella. Toivottavasti joku ymmärsi ;)
 
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Eilen pääsin vihdoinkin sen tehtävän läpi jossa piti pelastaa Lance kaatopaikalta =) Kiitti kaikille neuvoista!
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Kysymykset jatkuu

Jep jep, hyvin oon edenny tässä muutamassa päivässä, ehkä joku 5-7 tehtävää.

Kysyisin nyt, että onko pelissä mahdollista jätää aseita jemmaan ja jos on niin miten ? Ottaa piehän, kun saa ensin kerättyä kauhean ase-arsenaalin, niin sitten tulee noutaja ja kaikki mutkat on muisto vain.

Voiko pelissä oikeesti vetää niitä pillereitä, kuten toi REDS tossa aiemmin höpötti ? Vai oliko miehellä jo promillet tapissa, kun tollasia kertoili ? Eli mistä sitä SPÄNKKIÄ saa !!! ??
 

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Re: Re: Kiitokset ja lisää....

Viestin lähetti sopuli
Noita flasbackin biisejä kannattaa muuten polttaa CD:lle. Saa asiaan perehtyneitä matkustajia hieman säväytettyä, kun pistää kiekon pyorimään ja kaasuttaa hieman rivakammin ulos parkkikselta ;)

http://www.petsovernight.com/

Tiedän mitä tarkoitat, itsekin oon tässä vedelly Vice cityn pelilevyltä suoraan parhaat radioasemat ja polttanu cd:lle. DJ Fernandon tunteentäyteiset spiikit Emotionilla tuppaa herättämään huomiota kaduntallaajissa :)

"I was bitten by a snake and then this nice lady came and sucked out the poison. But my wife didn't buy that story..."

kaizu:
aseita ei voi jemmata mihinkään, mutta kun kerää piilopaketteja, kymmenen paketin välein saa piilopaikkaan uuden aseen. Ja pilleriä saa ainakin apteekeista.
 

Tarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, St. Louis Blues
Re: Kysymykset jatkuu

Viestin lähetti kaizu


Kysyisin nyt, että onko pelissä mahdollista jätää aseita jemmaan ja jos on niin miten ? Ottaa piehän, kun saa ensin kerättyä kauhean ase-arsenaalin, niin sitten tulee noutaja ja kaikki mutkat on muisto vain.




Kannattaa tallentaa peli aina onnistuneen tehtävän jälkeen. Jos tulee mission failed tai kuolema niin sitten vaan load game ja kaikki on taas kunnossa :)
 

Tarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, St. Louis Blues
Re: Re: Re: Kiitokset ja lisää....

Viestin lähetti Jake78
itsekin oon tässä vedelly Vice cityn pelilevyltä suoraan parhaat radioasemat ja polttanu cd:lle.



Miten se onnistuu? Täytyykö pleikkari liittää tietokoneeseen? USB:llä?
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Hei me ei lennetä

No niin, taas tarttis apua...eli miten tussa sen Dodon saa ilmaan ? Ennätys taitaa olla huikeat 4 sekunttia, johon taidan melkein pystyä itse ilman lentokonettakin...

Toinen ongelma on yks tehtävä, "Uzi Money". Keitä siinä pitää lahdata ja miten ? Meikä on paukuttanu sillä konepistoolilla niitä jengiläisiä, joilla on sellanen violetti rotsi päällä mut eipä auta. Eli miten, missä, keitä ja miten, auttaakaa mua !

Sen verran haluisin vielä sanoa tähän loppuun, että IFK tiputtaa Jokerit !
 

Rocco

Jäsen
Re: Kysymykset jatkuu

Viestin lähetti kaizu
Kysyisin nyt, että onko pelissä mahdollista jätää aseita jemmaan ja jos on niin miten ? Ottaa piehän, kun saa ensin kerättyä kauhean ase-arsenaalin, niin sitten tulee noutaja ja kaikki mutkat on muisto vain.

Ainakin golf-kentälle ja lentoaseman terminaaliin kun menee niin kaikki aseet jäävät metallinpaljastimien kohdalle. Eli golfkentälle ei virallista tietä käyttäen ole aseiden kanssa asiaa. Ilmeisesti aseet pysyvät siinä tallessa jos poistut niin, ettet kerää aseita mukaasi. Sama tietysti lentoasemalla.

Kannattaa kokeilla tätä niksiä. Toimivuutta ei takaa, tämä on vain ajatus.
 

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Re: Re: Re: Re: Kiitokset ja lisää....

Viestin lähetti Dan O'Connell
Miten se onnistuu? Täytyykö pleikkari liittää tietokoneeseen? USB:llä?

Ei tarvi ku tietokoneeseen dvd-aseman, jotta pelilevyä pystyy lukemaan. Netistä löytyy eräs ohjelma, jolla saa VC:n äänitiedostoja muutettua wav-muotoon. En vaan just tähän hätään muista ohjelman nimeä.

Edit: softan nimihän on MFAudio.
 
Viimeksi muokattu:

Tarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, St. Louis Blues
Re: Hei me ei lennetä

Viestin lähetti kaizu


Toinen ongelma on yks tehtävä, "Uzi Money". Keitä siinä pitää lahdata ja miten ? Meikä on paukuttanu sillä konepistoolilla niitä jengiläisiä, joilla on sellanen violetti rotsi päällä mut eipä auta. Eli miten, missä, keitä ja miten, auttaakaa mua !



Niitä violettitakkisia kavereita täytyy ampua autosta, varo kuitenkin että lähellä ei ole jengiautoja, sillä ne lähtevät perääsi ja kiilaavat sinut veteen tai romuksi.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Oommä käsi !

Viestin lähetti Dan O'Connell
Niitä violettitakkisia kavereita täytyy ampua autosta, varo kuitenkin että lähellä ei ole jengiautoja, sillä ne lähtevät perääsi ja kiilaavat sinut veteen tai romuksi.

Kertokaa ny töhölle, että miten sieltä autosta voi ylipäätään ampua ? Ampumisnappihan toimii auton ratissa kaasuna...!!?!?
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Autolla voi ampua kun ottaa sivunkuvan(R2/L2) ja painaa tulitusnäppäintä :) Aseena Uzi/Mac
 

Rocco

Jäsen
Re: Oommä käsi !

Viestin lähetti kaizu
Kertokaa ny töhölle, että miten sieltä autosta voi ylipäätään ampua ? Ampumisnappihan toimii auton ratissa kaasuna...!!?!?

Moottoripyörällä ajaessa voi ampua suoraan eteenpäin. Ei muuta kuin nappi pohjaan ja pikku ohjausta. Monissa tilanteissa ihan käypä ominaisuus. Moottoripyörä on ketterämpi ja sillä pääsee paremmin väistelemään, koska näet minne ajat ja ammut kokoajan. Toisaalta jos törmäät niin jengiläiset antavat käkättimeen eikä pyörän kyytiin meinaa päästä takaisin enää millään.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Arvaappa Rocco, mikä on seuraava kysymys :)

Oikein. Eli siis saako Vice Cityssä vielä moottoripyöränki alle ? Mistäs moisen löytää ?

T: Nimimerkki "Jatkoajan paskin GTA3 Vice cityn pelaaja"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös