Pieni vinkki: Kun olet räjäyttänyt sen kahvilan niin ota auto ja jätä Lance sinne ostoskeskukselle. Mene maalaamaan auto ja kun kytät eivät ole enää perässä niin senkun haet Lancen ja kuskaat sen määränpäähän (en muista minne) ja mission passed.Viestin lähetti hörkkö
Olen tällä hetkellä "cop land" tehtävässä, joka on melko vaikea.
Kertokaas mulle, että millainen toi GTA 3 sitten on verrattuna tähän Vice cityyn ? Grafikaltaan, laajuudeltaan yms.
Viestin lähetti kaizu
Kiitti jätkät.
Meikä hoitelee eka ton Vice Cityn ja sit siirryn GTA 3:sen pariin!
Mites muuten, kun se mun kaveri siinä Vice Cityssä on ollu selibaatissa ihan koko pelin ajan, niin oon kuullu villejä huhuja, että niitä ilosia tyttöjä, jotka kaupungilla hengailee, sais bongattua jotenkin kyytiin ? Natsaako ?
Viestin lähetti reds1897
kaizu:
Kyllä niitä kyytin saa;ajat vain "neitojen" viereen,niin he hyppäävät ineen.Tämän jälkeen ajat jonnekin syrjään,niin "auto rupeaa heilumaan".
Muista kondomit. :o)
Viestin lähetti kaizu
Taidat olla myös oikea kaveri vastaamaan, että voikos pelissä ottaa myös huikkaa ? Mikä oiskaan rentouttavampaa, kuin juottaa pojalle kunnon jurrit ja sit kaupungille kruisailemaan :)
Viestin lähetti kaizu
Joo, tää ketju on tuonu mulle hyvin kipinää pelata peliä taas tosissaan lisää...tänään Flashback päälle ja kumi palamaan,
I´m hot tonight :) !!
Viestin lähetti sopuli
Noita flasbackin biisejä kannattaa muuten polttaa CD:lle. Saa asiaan perehtyneitä matkustajia hieman säväytettyä, kun pistää kiekon pyorimään ja kaasuttaa hieman rivakammin ulos parkkikselta ;)
http://www.petsovernight.com/
Viestin lähetti kaizu
Kysyisin nyt, että onko pelissä mahdollista jätää aseita jemmaan ja jos on niin miten ? Ottaa piehän, kun saa ensin kerättyä kauhean ase-arsenaalin, niin sitten tulee noutaja ja kaikki mutkat on muisto vain.
Viestin lähetti Jake78
itsekin oon tässä vedelly Vice cityn pelilevyltä suoraan parhaat radioasemat ja polttanu cd:lle.
Viestin lähetti kaizu
Kysyisin nyt, että onko pelissä mahdollista jätää aseita jemmaan ja jos on niin miten ? Ottaa piehän, kun saa ensin kerättyä kauhean ase-arsenaalin, niin sitten tulee noutaja ja kaikki mutkat on muisto vain.
Viestin lähetti Dan O'Connell
Miten se onnistuu? Täytyykö pleikkari liittää tietokoneeseen? USB:llä?
Viestin lähetti kaizu
Toinen ongelma on yks tehtävä, "Uzi Money". Keitä siinä pitää lahdata ja miten ? Meikä on paukuttanu sillä konepistoolilla niitä jengiläisiä, joilla on sellanen violetti rotsi päällä mut eipä auta. Eli miten, missä, keitä ja miten, auttaakaa mua !
Viestin lähetti Dan O'Connell
Niitä violettitakkisia kavereita täytyy ampua autosta, varo kuitenkin että lähellä ei ole jengiautoja, sillä ne lähtevät perääsi ja kiilaavat sinut veteen tai romuksi.
Viestin lähetti kaizu
Kertokaa ny töhölle, että miten sieltä autosta voi ylipäätään ampua ? Ampumisnappihan toimii auton ratissa kaasuna...!!?!?