Ei ole merkattuna mitään tapaamista puhelimeen. On kyllä mystistä soppaa :-)Tarkista vielä puhelimestasi onko sinne merkattu tapaaminen.
Ei ole merkattuna mitään tapaamista puhelimeen. On kyllä mystistä soppaa :-)Tarkista vielä puhelimestasi onko sinne merkattu tapaaminen.
Mitä jos tapat itsesi, tuleeko puhelimeen se, että tehtävän voi aloittaa alusta? Tai hmm... ei taida auttaa jos tehtävä ei tavallaan ole kesken tuossa vaiheessa. Se lakitoimisto sijaitsee muistaakseni Manhattanin (mikä onkaan nimeltään pelissä) etelä-kärjessä. Ei sielläkään näy mitään merkkiä kartalla?Kiitos neuvoista mutta ei ota toimiakseen. Pitää aloittaa peli alusta parin päivän päästä. Eka vitutusta vähän laskea. Mä oon nyt pari päivää (Real time) vain ajellut ja odotellut tehtävän alkua. Mutta ei niin ei.
Ei ole merkattuna mitään tapaamista puhelimeen. On kyllä mystistä soppaa :-)
Pitää varmaan tehdä sama homma. Ei tarvitsis ihan alusta aloittaa. Tosiaan vaikka kuolee tai jotain niin sekään ei auta. Joten taidan ladata aikaisemman saven ja pelailla peliä eteenpäin ja kokeilla lähtisikö tehtävä seuraavalla kerralla pelittämään.Sama ongelma oli. Siinä, kun pari päivää yritin odotella soittoa tai sähköpostia tai jotain niin lopulta luovutin ja aloitin uudestaan aijemmasta savesta. Vähän aikaa jouduin tekemään tehtäviä uusiksi, mutta nyt ainakin tuli soitto laki firmasta ja vihdoin pääsin tehtävään käsiksi. En tiedä onko tuo ainoa ratkaisu, mutta ainakin yksi sellainen.
Käyppäs vielä varmuuden vuoksi siellä lakifirman sivulla jos sen hakemuksen voi laittaa uudestaan. Jos vaikka olisi käynyt niin, että itse hakemus on jäänyt lähettämättä kun selain on suljettu siinä "preview"-vaiheessa tms.EDIT: Kävin myös siellä lakitoimiston oven takana koputtelemassa mutta ei sekään toiminut :-) Ja kartalla ei tosiaan ole siitä mitään merkintää.
Tämäkin tehty ja tällä hetkellä siellä lukee että heillä ei ole tällä hetkellä vapaita paikkoja ja en pysty lähettämään mailia/hakemusta. Ihmeellistä.Käyppäs vielä varmuuden vuoksi siellä lakifirman sivulla jos sen hakemuksen voi laittaa uudestaan. Jos vaikka olisi käynyt niin, että itse hakemus on jäänyt lähettämättä kun selain on suljettu siinä "preview"-vaiheessa tms.
Lakimies-tehtävä meni ilman mitään bugeja, ihan kiva tehtävä sinänsä.
Vähän spoilausta:
Itse ammuin tämän goldbergin haulikolla niin että lensi ikkunasta ulos. Portaat alakertaan, pari poliisia kylmäksi ja kyttäautolla karkuun. Ja Francis oli iloinen vaikka suolasin hänen alaisiaan. Hah.
Ei olis ensimmäinen eikä varmasti viimeinen kerta :-)käyttäjävirhe;)
Itse en ole kytkenyt mitään alkuasetuksista pois, mutta muistakaa että kun liipasinta ei paina kokonaan pohjaan tähtäys on vapaana. Se autaa paljon, koska autoaim kohdistaa monen vihollisen kohtauksissa vähän minne sattuu...Suosittelen auto aimin pois päältä ottamista, helpotti ainakin itseä huomattavasti kun vain tottui.
Pikkaisen pitää kyllä antaa kritiikkiä lisää, kun hehkutettu niin paljon. Tykkäsin kyllä koko juonesta tosi paljon, mutta kyllä tuo että pitää tehtävät aina ihan alusta saakka, jos kuolet/munaat, on täysin "haista v-ttu" menoa ja tämän lisäksi turhaa pelin pitkittämistä...
Sama kyllä täältä. Just tahkoon viimeistä tehtävää ties kuin monetta kertaa kun kämmin ihan loppumetreillä siinä. V-käyrä on tooosi korkealla kun sitä samaa tehtävää tahkoaa uudestaan ja uudestaan alusta lähtien. Kun vielä kaikki autot tulee scriptattuina samassa paikassa joka kerta, joka jätkä samassa kohtaa, niin ei voi kysyä kuin et miksi näin?
Pelinä hemmetin loistava, mutta kun arvostelee sitä yhtenä osana GTA-sarjaa, on tämä osa pienoinen pettymys. Tehtävät ovat aivan liian samaa junnaamista. Tehtävissä ei kovin montaa kertaa tullut sellaista "ooh, hieno idea" -fiilistä. Nää on nähty jo monta kertaa aiemmin.
Jotenkin hauska seikka tässä pelissä on se kun vihellät taksia. Usein käy niin, että pysähtyessään taksi ajaa ronskisti tien sivuun rytäten valotolppia, ihmisiä tai roskiksia. Ohkohan tämä pelin tekijöiden vinoilua kaikille nykin intialaisille pirssikuskeille vai jotain muuta? Naurattaa aina kun näin tapahtuu.
Vieläkin hauskempaa se on Nikon ollessa humalassa. Taaaaxiiiicaab...
Vieläkin hauskempaa se on Nikon ollessa humalassa. Taaaaxiiiicaab...
Mulla on ihan sama homma, pankkikeikka edessä ja ketään vanhoja frendejä en kerkee/jaksa käydä moikkaamassa.
Joku enemmän pelannut voisi kertoa mitä hyötyä/haittaa on siitä jos ei/käy Brucien tai Jacobin kanssa pelaamassa poolia? Kaikki heidän missionit on suoritettu, jos kylmästi antaa punasta luuria niin onko muuta vaikutusta että he eivät tykkää enää yhtä paljoa?