GTA IV hype on noussut liian korkealle. Peli ei ole mielestäni edes San Andreaksen veroinen.
...
Kaiken tämän haukkumisen jälkeen on todettava, että peli on silti hyvä, mutta ei niin hyvä.
Samaa mieltä vähän tuon hypen kanssa, mutta minkäs sielle voi kun lähtökohdat ovat tällaiset.
Muuten arvostelusi kuulostaa siltä että San Andreas oli elämäsi peli josta ei vaan pysty enää parantamaan.
Tähtäyssysteemi on kyllä kömpelö, mutta luinkin että sillä pyrittiin Gears of War -tyyliseen suojista ampumisiin, eikä niinkään päättömään räiskintään. Se on taas sitten makuasia sopiiko moinen pelin luonteeseen kovin hyvin. Itse vähän jo päässyt sisälle asiaan, mutta välillä ampuminen ja tähtäys on aika tönkköä kuitenkin...varsinkin jos on enemmän vihollisia.
Ajaminen on kaukana Forzasta vielä... Myöskin prätkien äänet ovat mielestäni ihan normaalinkuuloisia. Mitä nyt kyykkypyörä ei tunnu ottavan pitoa äänestä päätelleen juuri ollenkaan...
Tuota liiallista tummuutta en itse ainakaan mene allekirjoittamaan. Omalla televisiolla ei mitään ongelmia ole ja näkee yölläkin aivan hyvin tai sisätiloissa.
Onhan tuota nyt alkupelin jälkeen vähän arvioitava.
Jotenkin peli ei ole vakuuttanut sinä "vapaana New Yorkina" miksi sitä monesti mainostettiin. Jotain pientä voi tehdä ohessa, mutta pääasiassa kaikki tapahtuu juonessa edeten. Eikä niitä erilaisia liikkeitäkään kovin montaa ole.
Itse kun en ole SA:ta pelannut kuin ihan testimielessä, tämä uppoaa kuitenkin hyvin. Sitten Gears of Warin jälkeen (alkupuoliskon, jonka jälkeen peli alkoi toistaa itseään) ei ole tullut "vielä vähän" -efektiä.
Tosin ymmärrän jos ei SA/VC-faniin upppoa ihan kympillä.
ps.Moottoriteiden liittymäramppeja tekijätiimi ei vaan osaa näköjään tehdä. Nytkin ne ovat kuin kirveellä veistettyjä hyppyreitä.