Sitten huomenna pelin kanssa divariin ja ehkä hakemaan UEFA 2008 kuleksimasta kun ei tuota FIFA NollaKasiakaan löydy hyllystä.
Mistä ihmeestä löytää ammuksia AK-47-aseeseen? Asekaupoissa on kyllä kyseistä asetta myynnissä, mutta rahat loppuvat, kun joka kerta ammusten vähentyessä on koko ase ostettava uudestaan.
Ei mun ainakaan tarvitse koko asetta ostaa, jos on vaikka 100 kutia vielä jäljellä ko. aseseen (päätee toki muihinkin). Menet siihen aseen kohdalle asekaupassa ja tämän jälkeen siihen tulee "buy ammos" tms. vastaava teksti. Muistaakseni maksaa hikiset 30 dollaria lippaallinen kuteja. Toki jos kaikki kudit aseesta loppuu, se pitää ostaa uudestaan.
Kyllä muuten onnistuu. Statue of Happiness'in sisälle vaan ei mennä sitä normaalia reittiä, eli kävellen, vaan siihen vaaditaan tiputtautumista helikopterista. Sisältä löytyy myös hauska(?) pieni yllätys.Itsehän odottelin pääsyä vapauden patsaan huipulle yms, mutta eipä ihan taida onnistua kuitenkaan.
Nostetaan tämäkin ketju henkiin. Itse olen nyt siinä tilanteessa, että pitää valita tappaako playboyn vai sen toisen hyypiön. Miten tekemäni päätös vaikuttaa pelin juoneen ?
Ensimmäisellä kerralla tietenkin tapoin Playboyn, kuten varmasti moni muukin. Toisella kerralla tein sitten toisin ja hieman ikävä maku jäi koko hommasta.. Kokeilkaa itse.
Niin tämä minua vaan jäi lähinnä kiinnostamaan, että miten jäi ikävä maku ?
Niin tämä minua vaan jäi lähinnä kiinnostamaan, että miten jäi ikävä maku ?
Onkos muille muuten tullut puhelua Uknown Callerilta ja soittaja onkin jo aiemmin kuollut Kate?
Omasta mielestäni ne eivät nyt niin hirveästi vaikeudu. Toki poikkeuksiakin löytyy, muutama tehtävä on hieman haastavampia, mutta ne eivät tosiaankaan ole ylitsepääsemättömiä. Ekaa kertaa pelatessani peliä yhteen tehtävään meni maksimissaan kolme yritystä, toisella läpipeluukerralla kaikkiin meni se yksi.Kysyisin peliä enemmän pelanneilta, tai sen läpäisseiltä, että millä tavalla nuo tehtävät vaikeutuvat pelin loppua kohti edetessä? GTA 3 aikoinaan pysyi suht helppona viimeiseen tehtävään asti, kun taas Vice Cityn tehtävät olivat loppupäässä ensinnäkin erittäin monimutkaisia, onnea vaativia ja rasittavan aikaavieviä (etenkin silloin, kun tehtävä lähes onnistuttuaan epäonnistui ja joutui kaiken aloittamaan alusta - raivostuttavaa).