Golfin harrastajat

  • 493 047
  • 2 958

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Mahtaisko pk-seudulta löytyä jotain muuta aktiivista järjestelijää, ottaen huomion 58:n tilanteen?

Lupasin Seniori-mööttessä olla viiskasin apuna jos apua tarvii, joten jos sulle nyt kävi "ohraiset" niin meikä järkkää => VGC mainostaa kaikenlaisia "yritystapahtumia", joten sinne on kohtuu helppo tuollainen pykätä. Eiköhän me joku 2-4 täyttä lähtöä aikaan saada ja kukin maksaa omat kulunsa...

Mutta ootellaan nyt mitä maestron olkapää sanoo ja kattellaan lisää keväämmällä?
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Lupasin Seniori-mööttessä olla viiskasin apuna jos apua tarvii, joten jos sulle nyt kävi "ohraiset" niin meikä järkkää => VGC mainostaa kaikenlaisia "yritystapahtumia", joten sinne on kohtuu helppo tuollainen pykätä. Eiköhän me joku 2-4 täyttä lähtöä aikaan saada ja kukin maksaa omat kulunsa...

Mutta ootellaan nyt mitä maestron olkapää sanoo ja kattellaan lisää keväämmällä?

Iliman muuta apu kelpaa ja voin tosiaan ajella golf-autolla ja huudella hävyttömyyksiä, jos en itse pysty pelaamaan!

Minulle sopii hyvin että JA-golf pidetään muualla kuin Luukissa, esim. Vihti käy mainiosti. Aiemmin on ollut 1-4 neljän ryhmää.

Aikataulusta sen verran, että aikoinaan pähkäilin sen elokuun loppuun, jotta porukat ei enää olisi mummolassa ja toisaalta ennen kuin lätkä alkaa. Jotta porukkaa saisi enemmän paikalle, sen voisi ajoittaa jonkun Stadin seudulla olevan tapahtuman yhteyteen, esim. messut tai vaikka potkupallon EM-karsintaottelun pe 7.9.2012 Suomi - Ranska jälkeiselle lauantaille.

Muuten olen sitä mieltä, että järjestäjä päättää hänelle sopivan ajankohdan ja muut tulevat jos pääsevät.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Golf Messut tuli käytyä kävelemässä läpi tänään ja vähän olivat pettymys... Golf Coat esitteli simulaatoria, Golf Balancella oli kunnon myymälä, mailavalmistajat kohtuullisesti esillä jne. Ja tietty edustettuina oli iso kasa eri kenttiä sekä matkanjärjestäjiä.

Itselle ei tarttunut mukaan muuta kuin Titun lippis ja kauhee hinku päästä kentälle (ja muutama purkki savukalaa siitä erä-puolelta ;-)
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Sama täällä eli Golf Messuilla tuli vierailtua ja aika vähän jäi sieltä käteen. Pari näytöstä seurasin, siinä suurin anti. Tammikuussa alkoi oma harjoitteluni tulevaan kauteen ja simulaattoriakin on takana jo tällä hetkellä varmaan 50 tuntia, maaliskuussa tulee vielä jokunen vierailu siellä lisää ja huhtikuussa annetaan kropan hiukan levätä ennen oikean kauden alkua. Mikäli simulaattoria pitää minään mittarina, niin ainakin siellä on tapahtunut kehitystä edelliseen talveen verrattuna, mutta keväthän sen sitten näyttää, mikä on totuus.

Uudet raudat (Callaway RAZR X) tuli hankittua vanhojen sijaan ja toive tietysti on, että nämä auttavat lyöntiäni ja antavat tarkkuutta osumiin (vanhat olivat osin eri merkkiä jne.). Puttia olen harjoitellut myös aika runsaasti ja netistä hankittujen tietojen kautta lähinnä korjannut tekniikkaani. Myös eräs tunnettu suomalainen pelaaja antoi yhteisen simulaattoripelin jälkeen pari pientä neuvoa, joita olen yrittänyt saada selkäytimeeni, tällä olen vain yrittänyt korjata lyöntiasentoani. Täällä on puhuttu tavoitteista ja itsekin olen niitä asettanut, maltillisempia kyllä ehkä, tasoituksen laskeminen alle 14 tasolle nykyisestä 18 tasosta. Kesää tässä jokainen meistä varmaan odottaa, halu päästä ulos ja kentälle on kova.
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Täällä on puhuttu tavoitteista ja itsekin olen niitä asettanut, maltillisempia kyllä ehkä, tasoituksen laskeminen alle 14 tasolle nykyisestä 18 tasosta. Kesää tässä jokainen meistä varmaan odottaa, halu päästä ulos ja kentälle on kova.

Täytyy myöntää, että ei se mun tavoita 18.9->9.9 ole missään nimessä realistinen. Kanarian kierrokset ja pron opetukset vaan tuntuivat niin hyviltä, että leijuminen alkoi välittömästi.

Harjoituspuolella on tavoitteena tänä(kin) kesänä jakaa aika rangen&lähipelialueen ja pelikierrosten kanssa 1:1. Se varmastikin olisi nopein tapa pelin parantumiseen. Täytyy vaan pysyä kovana ja kosiskeluista huolimatta vetää tiukkaa treeniä lätkimiskierrosten sijaan.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Täytyy myöntää, että ei se mun tavoita 18.9->9.9 ole missään nimessä realistinen. Kanarian kierrokset ja pron opetukset vaan tuntuivat niin hyviltä, että leijuminen alkoi välittömästi.

On todella kova tavoite, mutta jos peli kulkee, niin kaikki on mahdollista. Itselläni alkaa nyt kolmas kausi golfin merkeissä, joten kehitystä varmaan tapahtuu vielä, mutta silti en pysty tuon tasoisiin harppauksiin. Toisaalta ikää on jo aika runsaasti ja kroppa asettaa omat esteensä (ainakin hyvä tekosyy) pelin kehittämiselle. Luin jostain artikkelin, valitettavasti en muista kyllä mistä, jossa kerrottiin siitä, miten järkeä käyttämällä voi parantaa omaa peliään. Joku esimerkki oli seuraavan kaltainen, par4, pituutta noin 300m. Vaihtoehto on avata draiverilla, jolloin epäonnistuneen avauksen riski kasvaa ja klubipelaaja joutuu kuitenkin lyömään toisen lyöntinsä noin 100 metristä ehkä keskimäärin. Toinen vaihtoehto on lyödä kaksi lyöntiä raudalla (itselläni 6 tai 7), jolloin periaatteessa on lipulla, mutta avauksen karkaamisen riski pienenee.

Itse en ole tätä peliä osannut pelata, aina avaus niin kauas kuin mahdollista on ollut taktiikkani, mutta tuo voisi ehkä olla kokeilemisen arvoista. Varsinkin omien draivien ollessa ajoin jopa hiukan kadoksissa, toisaalta raudat kohtuullisen varmassa kunnossa. Näppäimistön takana on helppoa miettiä järkitekoja golfin suhteen, arvaus on, että keväällä nämä ajatukset ovat jo hävinneet täysin päästäni. Tämä järkipelaaminen toimii muuten erinomaisesti simulaattorissa pelatessa.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
- - -
Tammikuussa alkoi oma harjoitteluni tulevaan kauteen ja simulaattoriakin on takana jo tällä hetkellä varmaan 50 tuntia, maaliskuussa tulee vielä jokunen vierailu siellä lisää ja huhtikuussa annetaan kropan hiukan levätä ennen oikean kauden alkua.
- - -

Golf-simulaattorista minulla on vain huonoja kokemuksia. Vuosia sitten, tasoitukseni oli alle 18 ja hinku parantaa sitä kova, joten kavereiden kanssa kävimme läpi talven kerran viikossa hakkaamassa palloa simulaattorissa. (btw. meidän jälkeen oli Tapsa Suomisen vakiovuoro).

Minulla peli meni aivan sekaisin. Grippi vääntyi aivan mutkalle, jopa niin että minulle tuli peukalon juureen jännetuppitulehdus väärän gripin takia. Meitä kun oli kolme-neljä hakkaamassa, niin kisaksihan se aina meni. Ja kun oppi simulaattorin niksit tuloksen tekemiseen, niin tottakai sitä käytettiin hyväksi. Siksi lyönneistä tuli täysin epäaitoja, sellaisilla lyönneillä ei livenä olisi kiertänyt kenttää alle 120 lyönnin.

En pelaa enää simulaattoreissa.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Golfmessut tuli myös katsottua läpi ja lauantaina kaverin kanssa oltiin liikkeellä. Kansaa oli aika paljon, joten osittaisessa tungoksessa sitä joutui olemaan ja kulkemaan. Mutta hyvä niin, että laji kiinnostaa ihmisiä, se kait se pääasia kuitenkin on.

Vähän tekstiilejä, laatikollinen Titleistin palloja sekä hieman yllättäen etäisyysmittari jäivat kotiin tuomisiksi. Olin toki jo ennen messuja ajatellut, että tänä vuonna voisi mittarin ostaa, jos sopiva kohdalle sattuu. Mutta tuolla oli niin kalliita vempeleitä golfliikkeillä myynnissä, että jätin ne sinne. Käytiin kuitenkin erä-puolella ja sieltähän sellainen osui eteen. Hetken sitä pähkäilin ja hypistelin käsissäni, mutta lopuksi kaivoin rahat tiskiin.

En tiedä, vaikuttaako tuo mittari tuloksen tekoon vähääkään, mutta onpahan nyt sitten tuokin kapistus hankittuna. Ei pääse enää syyttämään siitäkään, ettei mukamas tiennyt metsän/vesiesteen tai jonkun muun esteen olevan noin lähellä.

Vieraskentillä tuo tietysti auttaa eniten, kun ei ole kokemusta paikoista. Mutta kotikentällä tietää aika tarkkaan, minkä puun juurelta pitää lyödä milläkin mailalla. Tosin pitää se kotikentälläkin koestaa, koska nyt ostettuna on. Turha sen on bagissa antaa homehtua.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
- - -
Vähän tekstiilejä, laatikollinen Titleistin palloja sekä hieman yllättäen etäisyysmittari jäivat kotiin tuomisiksi.
- - -

Joskus harkitsin myös tuollaisen hankkimista. Onneksi kuitenkin yksi hyvä pelikaverini on ollut aikoinaan tykistössä ja sen peruja osaa antaa koordinaatit 5m tarkkuudella kentälläkin. Sinänsä hämmentävää, kun kysyn häneltä paljonko on matkaa lipulle (jalka sadettajan kannella jossa lukee 188m), hän vastaa että nooh, semmoiset 185 meetriä.

Btw. Saako semmoista etäisyysmittaria kilpailussa käyttää?
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Btw. Saako semmoista etäisyysmittaria kilpailussa käyttää?

Riippuu ihan kentästä, koska käyttö kuuluu paikallisääntöjen piiriin. Tosin viimeisen kahden vuoden aikana Suomessa on menty paljon siihen suuntaan, että mittarin käyttö on sallittua.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuli myös lauantaina käytyä messuilla. Väkeä oli aika rutosti. Mitään ei tarttunut ostoskoriin, mutta kotiin vietäväksi jäi kylmiltään verkkoon pallon lyömisestä arastellut selkä. Positiivista että ei akuutti kipu ei kestänyt kuin vuorokauden ja maanantaina töihin. Tosin epäilen että autossa jäkittäminen oli pääasiallinen aiheuttaja.

Kevät-aurinko lämmittää kivasti ja tulevalle kaudelle uudelle kotikentälle on hommattu oikein osake ja täysi pelioikeus. Alkais jo.

Tavoitteet on aseteltu maltillisesti. Hcp saisi olla syksyllä lähempänä viittätoista kuin kahtakymmentä. Töistä on suunniteltu loppukesäksi kolmen viikon lomautusta ja kesälomarahojakin on kehoteltu vaihtamaan vapaaksi, joten.. Ei pitäisi ainakaan sieltä suunnalta löytyä tekosyitä pelin takkuamiseen ;)
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
- - -
Töistä on suunniteltu loppukesäksi kolmen viikon lomautusta ja kesälomarahojakin on kehoteltu vaihtamaan vapaaksi, joten.. Ei pitäisi ainakaan sieltä suunnalta löytyä tekosyitä pelin takkuamiseen ;)

Kiva ja hyvä, että golf-kesää on suunniteltu.

Mutta. Vaikka yrittäjä itse olen, en hyväksy petkutusta. Vinkki: älä vaihda kesälomarahoja vapaaksi.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Mulla on edelleen uusi bägi hankkimatta, Salama15 patistelusta huolimatta, eli olen arponut kanto-ja kärrybägin välillä, enkä oikeastaan vieläkään tiedä kumman valitsisin. Tosiasiassa käytän kärryä 95% mutta toisaalta meneehän se kantobägikin siinä kärryssä. Lisäksi olen lähdössä omilla kamoilla pelaamaan ulkomaille, joten sekin tulisi kai uutta bägiä hankittaessa ottaa huomioon? Mitä muuta? Ehdotuksia?
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Kova on kyllä hinku täälläkin kentille! Koko talven aikana en ole tehnyt mitään golfin eteen, eli varmaan ainakin muutaman kerran saa kentän kiertää jotta pääsee vähän rytmiin mukaan. Tosin ristiriitaista että viime kaudella paras kierros tuloksellisesti oli vuoden kolmas kierros eli kun oli vielä ihan jäässä...

Tällä hetkellä händäri 17,2 ja ensi kauden tavoite saada laskettua se johonkin n. 15 pintaan, katsotaan miten onnistuu. Kentällä kun on töissä ja ilmaiseksi saa pelata niin tulee varmaan se n. 2-4 kertaa viikossa kierrettyä kenttä läpi, joten eiköhän kesästä tule ainakin kiireinen golffin suhteen!
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Mulla on edelleen uusi bägi hankkimatta, Salama15 patistelusta huolimatta...

Oot sää hidas...

Mutta joo, nykyisissä kantobägeissä on joissain malleissa tämä taittuvien jalkojen "liipasin" sellainen, ettei se häiritse kärryssä oloa, joten sellainen vois olla paras? Mene nyt sinne Tonin juttusille vaan ;-)
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Tosiasiassa käytän kärryä 95% mutta toisaalta meneehän se kantobägikin siinä kärryssä. Lisäksi olen lähdössä omilla kamoilla pelaamaan ulkomaille, joten sekin tulisi kai uutta bägiä hankittaessa ottaa huomioon? Mitä muuta? Ehdotuksia?
Osta kunnon bägi, eikä mitään kantobägiä. Kerran se kirpaisee, kun sen joutuu maksamaan, mutta sittenpä se puoli on kunnossa vuosiksi.

- materiaaliltaan sellainen että kestää sadetta ja kulutusta, nahka on hyvä materiaali
- paljon taskuja ja säilytystilaa
- cooler pocket
- dry pocket
- joka mailalle oma lokeronsa pohjaan asti
- sateenvarjolle oma "telineensä"
 

Zago

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viime kesänä tuli tutustuttua lajiin hieman käymällä pelaamassa muutama kierros Löfkullan par3-kentällä ja hieman treenailemassa lähipeliä sekä tietysti useampi kerta rangella. Greencard jäi silti viime vuonna hankkimatta. Kesän alussa taitaa kuitenkin olla kurssin käyminen edessä, koska avautui loistava tilaisuus lähteä suorittamaan kurssi Viroon. Koko setti maksaa 165€, johon kuuluu gc-kurssi, vuoden jäsenyys kentälle, joka kelpaa myös Suomessa, yhden yön majoitus hotellissa, matkat sekä oikeus pelata kentällä kaksi viikkoa kurssin jälkeen ilmaiseksi. Kuulostaa vähintäänkin hyvältä ja olen ymmärtänyt, että Suomessa pelkkä kurssi maksaa tuon verran. Matka suuntautuu Suuresta Golfiin. Onko palstalaisilla kokemuksia ko. kentästä?

Mailat toki pitäisi vielä hankkia, ja näin opiskelijana ei viitsisi rahaa tuhlata. Olisiko kellään suositella millaisia varusteita kannattaa hankkia, kun eihän kuitenkaan mitään surkeitakaan välineitä kannata ostaa.
 

Fordél

Jäsen
Mailat toki pitäisi vielä hankkia, ja näin opiskelijana ei viitsisi rahaa tuhlata. Olisiko kellään suositella millaisia varusteita kannattaa hankkia, kun eihän kuitenkaan mitään surkeitakaan välineitä kannata ostaa.

Käytetyt. Ei muuta kuin vaikka golfpiste.com:n pörssistä tähyilemään hyvää settiä tai sitten vain raudat ja siihen päälle muutama keskeinen maila. Tosin jos ostaa vain raudat ja muita mailoja siihen yksitellen niin kokemuksesta voin sanoa, että koko setin hinta tulee nousemaan lopulta melkoseksi ja halvemmalla pääsee kun ostaa kerralla jonkun ihan hyvän perussetin aloittelijalle.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
- - -
Matka suuntautuu Suuresta Golfiin. Onko palstalaisilla kokemuksia ko. kentästä?
Mailat toki pitäisi vielä hankkia, ja näin opiskelijana ei viitsisi rahaa tuhlata.
- - -

Suuresta Golfin kentällä pelasin muutama vuosi sitten. Silloin se oli juuri avattu ja kunto sen mukainen. Nyt varmaan jo ihan ok. Muistaakseni muuten ihan ok.

Mailoista swen verran, että aikoinaan ostin aluksi edullisen perussetin. Lopulta pelasin niillä kymmenisen vuotta. Kaveri osti joku vuosi sitten käytetyt mailat ja pelaa niillä edelleen. Vaihtoehtoja on.
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Mailat toki pitäisi vielä hankkia, ja näin opiskelijana ei viitsisi rahaa tuhlata. Olisiko kellään suositella millaisia varusteita kannattaa hankkia, kun eihän kuitenkaan mitään surkeitakaan välineitä kannata ostaa.

Tossa jo ehdittiinkin vihjaamaan käytettyihin mailoihin ja mä myös suosittelen sitä. Ja linkki tuohon em. pörssiin on :
Välineet - Golfpörssi - Golfpiste.com

Esim. helsinkiläiselle löytyy helposti vaikka
Bägi + Mailat - Tommy Armour BLACK SCOT - Miesten - Oikeakätinen - Regular - Teräsvarsi

Lahjaksi saatu aloittajan setti (käyttämätön) . Di HL, väyläpuu 18" , hybridi 25", raudat 6 - sw, putteri ja kantobägi. Hinta vain 175 €.

Yhteystiedot saat ettiä ite, ku mainostaa ei saa.

Ja kun olet juuri aloittelemassa, sun ei missään nimessä kannata ostaa parasta tai edes hyvää settiä, vaan ostat sopivat. Sitten ku status vaihtuu opiskelijasta veronmaksajaan ja taidotkin ovat nousseet, niin rupeat katsomaan parempia mailoja.
 

Siili

Jäsen
Golf-bägi olisi täällä haussa ja mieli tekisi vedenpitävää kantobägiä. Toistaiseksi ainoat, mitkä olen netin syövereistä löytänyt ovat sun mountainin ja titleistin mallit ja niissä on niin hölmöt jakajat mailoille etten semmosia halua. Mielummin vaikka sitten mielusilla jakajilla kastuva bägi. Olisiko kellään antaa neuvoja moisen hankintaan?

Messuille piti itsekin lähteä katselemaan uutuuksia, mutta kaverin sairastuminen vesitti sen suunnitelman. Jutuista päätellen en ilmeisesti paljoa menettänyt. Draiveria joutaa vielä lähteä katselemaan ennen kauden alkua, kun alkanut poltella ensimmäisen ihan fitatun draiverin osto. Ei ainakaan voisi sen jälkeen valittaa mailasta huonojen avausten jälkeen...

Muuten polte alkaa olla jo aika kova päästä kentälle tai edes johonkin lyömään muutama pallo. Talviharjoittelu ollut sitä perinteistä pga tourin katsomista. Tai no harjoittelu yleensäkin, alkanut mietityttämään pitäisikö sitä aloittaa ihan oikeasti harjoittelemaan eikä vain keväällä käydä muutamia kertoja rangella ennen kenttien avaamista. Toistaiseksi (kolme täyttä kesää takana) pelkkä pelaaminen riittänyt ainakin händärin tippumiseen (9,1), mutta kai se raja joskus vastaan tulee.

Zagolle sen verran, että ainakaan itse en kannata noita halpoja alottelijan settejä vaan mielummin jotkut käytetyt vähän laadukkaammat mailat. Ei tule rajat ihan heti vastaan ja tuntuma on paljon parempi. Köyhällä (opiskelijalla) ei ole varaa ostaa halpaa.
 

Zago

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Zagolle sen verran, että ainakaan itse en kannata noita halpoja alottelijan settejä vaan mielummin jotkut käytetyt vähän laadukkaammat mailat. Ei tule rajat ihan heti vastaan ja tuntuma on paljon parempi. Köyhällä (opiskelijalla) ei ole varaa ostaa halpaa.

Tuntuu vähän jakavan mielipiteitä tämä mailakysymys. Kai se on päädyttävä jonkinlaiseen kompromissiin. Viime kesänä tuli kuitenkin jo jonkun verran pelailtua, joten ei tässä ihan nollasta aloiteta. Kesään on viel pari kolme kuukautta niin onhan tässä aikaa huuto.nettiä ja golfpisteen myyntipalstaa tutkailla, joten ei pidä kiirehtiä. Tosin mailojen hinnat tuskin ainakaan halpenee, kun kausi lähestyy. Nyt lähti jo joitain maileja menemään, mutta saa nähdä tuleeko vielä mitään isompia hankintoja tehtyä.

Suuresta Golfin kentällä on viikko meidän vkl:n jälkeen jonkinlaiset Viron amatöörimestaruuskilpailut, joten kenttä on varmaan tikissä jo tuolloin viikkoa ennen. Innolla tässä matkaa kyllä jo odotellaan ja golf-kuume alkaa taas nousemaan.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Oot sää hidas...

Osta kunnon bägi, eikä mitään kantobägiä. Kerran se kirpaisee, kun sen joutuu maksamaan, mutta sittenpä se puoli on kunnossa vuosiksi.

- materiaaliltaan sellainen että kestää sadetta ja kulutusta, nahka on hyvä materiaali
No nyt on uusi bägi hankittu, nahkainen cart bag. Mukaan tarttui myös matkasuoja bägille, sekä 52 asteinen gap wedge. Eipä jää ensikään kausi varusteista kiinni :D
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viime syksyisen golf-kärpäsen puraisun jälkeen on tullut tutustuttua hieman välinetarjontaan, mutta ei tuosta kauheasti tajua ilman sen kummempaa kokemusta. Onko noista aloittelijoillekin sopivista seteistä mihinkään, jos nyt käyttää hyväksi kaikkialla koettua tekniikkaa ettei osta ihan sitä halvinta. Johonkin 300-400 euron tienoille näyttäisi tuo tarjousten yläraja asettuvan, saako sillä minkäänlaista laatua? Huomaanko edes?
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
No nyt on uusi bägi hankittu, nahkainen cart bag. Mukaan tarttui myös matkasuoja bägille, sekä 52 asteinen gap wedge. Eipä jää ensikään kausi varusteista kiinni :D

Onneksi olkoon, vihdoinkin! Ja tuo 52-asteinen on ihan bueno työkalu lähipeliin, ei liian vaikea, mutta selkeästi sopivampi kuin se pelkkä PW...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös