Itse aloin taas käydä simulaattorissa joulukuun lopulla ja siellä peli kulkee ainakin hyvin. Simulaattorikisassa vahvasti mukana ja 2-3 kertaa viikossa on aikomus käydä lopputalvi, joka toivottavasti antaa pohjaa tulevalle kesälle.
Simulaattorista on itselläkin kokemusta, joskin muutaman vuoden takaa. Se niissä vehkeissä kannattaa muistaa, että ei anna koneen sekoittaa lyöntiä. On nimittäin niin, että niissä huomaa helposti esim. pallon lentävän pidemmälle kunhan lyö aika matalan lyönnin. Sitten kun menee ulos kokeilemaan, niin homma ei toimi ollenkaan niin kuin on talvella omaksunut. Eli kannattaa pyrkiä lyömään mahdollisimman oikein ja pallo sitten menee sen minkä menee.
Noista vuokramailoista olen sitä mieltä, että jos lähtee ulkomaille pelaamaan niin omat mailat mukaan. Toki jos nyt yhden kierroksen vetää jossain toisella puolen palloa, niin se on sitten aika sama vaikka vetelisi menemään vuokrakepeilläkin.
Mutta jo kaksi kierrosta on mielestäni riittävä määrä ottamaan omat tutut kepit mukaan. Tietysti jos on mahdollista saada se oma merkki matkalta käyttöön, niin sitten on eri juttu. Aika harvassa vaan ovat ne paikat, jossa pystyy näin toimimaan. Sähköpostia tai soittoa vaan klubeille, johon on menossa, niin sieltähän ne vuokrasetit selviävät.
Meikäläisen talviharjoittelu on ollut päällä marraskuun alusta alkaen. Kun tuli ostettua ne uudet raudat, niin piti aloittaa mahdollisimman aikaisin. Jos sitten olisi kepit paremmin tuttuja, kun ulos menee ensimmäisen kerran.
Kauas lämpimään tekisi mieli lähteä pelaamaan pariksi viikoksi, mutta olen ollut niin saamaton enkä tehnyt mitään asian hyväksi. Vituttaa oikein kun ei saa itsestään sen vertaa irti.
Jos joku on menossa jonnekin kauas ja seura kelpaa, niin yksityisviesti tulemaan tännepäin.