Patajokeri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Kalafornia Porissa auki. Kolme väylää, mutta kuitenkin. Lintupuisto (9r) auennee kokonaisuudessaan lähiaikoina.
Kalafornia Porissa auki. Kolme väylää, mutta kuitenkin.
Asiahan ei minulle kuulu, mutta mikäs järki tässä on?
Ymmärrän, että halutaan pelata. Mutta luulisi kenttämestarin odottavan sen verran, että saa edes 9 reikää auki, jolloin sitten päästetään pelaajat irti.
Asiahan ei minulle kuulu, mutta mikäs järki tässä on?
Ymmärrän, että halutaan pelata. Mutta luulisi kenttämestarin odottavan sen verran, että saa edes 9 reikää auki, jolloin sitten päästetään pelaajat irti.
Sitä en tiedä mitkä motiivit Kalaforniassa on mutta luulisin että ainakin ruuhka-Suomen kentilla päällimmäinen motivaatio on taloudellinen. Mitä pidempään porukkaa kentällä ja sen palveluiden lähellä pyörii, niin sitä enemmän rahaa kilisee kassaan.
Ymmärsin lehväslogosta, että vertailet olosuhteita Pomppusiin, missä kentän sijoittelun johdosta kolmen reiän avaaminen olisikin mahdotonta.
No, Joki-kentän 12, 13 ja 14 muodostavat mukavan kolmion, joten miksipäs ei avata jos vaan väylät ovat ok. Parempi tuokin kun ei mitään.
Tosin talvigreenit näkyvät olevan edelleen käytössä, joten se hieman "lannistaa" kiertämistä.
Ei tuo avonainen stanssi ole mikään paha juttu. Itse käytän myöskin aika avonaista, jotta pääsen alakropalla nopeammin pois alta, kun lyönti takaa lähtee liikkeelle. Muuten menee pelkillä käsillä lyömiseksi, ja siitähän ei hyvää seuraa.Jotenkin oli tosi vaikeaa tähdätä. Puolet lyönneistä meni piikkisuoraan vasemmalle ja atrkastelun jälkeen huomasin että juuri sinne jalatkin osoitti.
No, kyll tästä vielä kausi tulee.
Jotenkin oli tosi vaikeaa tähdätä. Puolet lyönneistä meni piikkisuoraan vasemmalle ja atrkastelun jälkeen huomasin että juuri sinne jalatkin osoitti. No, kyll tästä vielä kausi tulee.
Nelja asiaa mitka golfissa pitaisi aina olla kunnossa on 1) grippi, 2) pallon paikka, 3) linjaus ja 4) stanssi. Muuten golfista ei tule oikeen mitaan...
Älä vittuile mulle ;)Nykyajan golfareita (alottelijat, pari vuotta harrastaneet ja sitä kokeneemmat hifistelijät) kun kuuntelee tai lukee nettikirjoituksia, tärkeimpinä asioina golfissa näyttäisi olevan oikea varren kiertojäykkyys, kick-point, astekulma, liekulma, layoutkulma, loftit, luftit, pallon seosprosentti ja kick-off sekä etäisyyskiikareiden tarkkuus ja polaroid-pitoisuus. Ihan sama osaako pelata, kunhan nuo on kunnossa ja niillä saa spekuloida.
Mie en oo lyhyen golfaajaurani aikana päätynyt kuin yhteen totuuteen ja se on: toistot. Tekniikasta kun saa jonkinlaisen näkemyksen esim. kursseilta niin sitten ei auta kuin saada toistoja alle, jotta asiat alkavat tulla selkäytimestä ilman suuria heittoja lyönnistä toiseen.
Mie en oo lyhyen golfaajaurani aikana päätynyt kuin yhteen totuuteen ja se on: toistot. Tekniikasta kun saa jonkinlaisen näkemyksen esim. kursseilta niin sitten ei auta kuin saada toistoja alle, jotta asiat alkavat tulla selkäytimestä ilman suuria heittoja lyönnistä toiseen. Toki mailat ym. on tärkeitä ja helpottavat lyöntien löytymistä, mutta mitään oikotietä onneen ei valitettavasti tunnu olevan. Tarvitaan hitosti kärsivällistä treeniä ja toistoja niin sieltä se peli alkaa pikku hiljaa löytymään. Itse olen vasta toistoissakin alkumetreillä.
Mulla on tuollaiset Cadywellin kärryt ja voin suositella lämpimästi. Menee melkein käsimatkavaroihin ja on kevyt kentällä. En voisi kuvitella enää siirtyväni perässä vedettävään malliin. Club car voisi olla seuraava vaihe jos vaihtaa pitäis ;) edit. Erityisesti pidän "pöytämäisestä” etuosasta, jossa kaltevuuden säätö, kannellinen lokero pikkusälälle ja scorecardpidike ja kynäteline näppärästi esillä. Pulloteline on kehno.Tarkoitus olisi ostaa laadukkaat työnnettävät kolmipyöräiset kärryt.
Clicgear 3.0 - uusimmat Clicgearit ovat yksi vaihtoehto.
Cadywell C3 - tässä toinen vaihtoehto. Muutama kaveri kehunut Cadywellin kärryjä. Outoa ettei ko. merkistä löydä mitään tietoa netistä.
Kärryt saisivat olla helposti kokoon- ja kasaanlaitettavat. Jonkun verran saisi olla myös säilytystilaa - esim. kännykälle. Löytyykö kokemuksia tai suosituksia ?
Tarkoitus olisi ostaa laadukkaat työnnettävät kolmipyöräiset kärryt.
Clicgear 3.0 - uusimmat Clicgearit ovat yksi vaihtoehto.
Cadywell C3 - tässä toinen vaihtoehto. Muutama kaveri kehunut Cadywellin kärryjä. Outoa ettei ko. merkistä löydä mitään tietoa netistä.
Kärryt saisivat olla helposti kokoon- ja kasaanlaitettavat. Jonkun verran saisi olla myös säilytystilaa - esim. kännykälle. Löytyykö kokemuksia tai suosituksia ?
En epäile sanojasi.Jytylle sanoisin, etta kannattaa pitaa tosiaan tuo linjaus kunnossa ja jos haluat paasta paremmin etujalan paalle, niin kaanna sita etujalan jalkateraa mieluummin auki, niin paaset sinne todella helposti.
Mutta kun tässä pääsee ulos lyömään ja pystyn käyttämään Pron palveluja hyödykseni, niin voin kyllä tätä neuvoa jalkaterän kääntämisestä avonaisemmaksi kokeilla. Sittenpähän sen näkee, pääsenkö sinne vasemman eli etujalkani päälle, kuten sinne tosiaan kuuluu päästä.
En epäile sanojasi.
Muutamia artikkeleja asiasta lukenut ja tv:n välityksellä huomannut että avonaista stanssia kyllä käytetään.
Etelässä tai lounaassa. Siellä ne suotuisimmat olosuhteet kuitenkin ovat vuodesta toiseen.Missäpäin yleensä aukeaa kentät ensimmäisenä?