Itsellä normi Venu ollut käytössä pari kesää ja noin 80 kierrosta olen sen kanssa kiertänyt.Kellään kokemuksia Garminin Venu 2 urheilukellosta golfkentällä? Akkua pitäisi riittää 8 tuntia GPS-tilassa, mutta kuinka toimiva itse golf toiminto kellossa on?
- Kaikki mitat (griini, bunkkerit, vesiesteet yms) sekä tuulen nopeuden ja suunnan näyttää helposti.
- Kenttiä on helppo ladata ja tuloksia merkata.
- Luo automaattisesti appiin kartan mistä voi myöhemmin katsoa minne ja kuinka pitkälle lyönnit meni. Lähinnä suurimman hyödyn olen löytänyt kentillä missä pelaan usein kun löytyy enemmän dataa siitä mille puolelle missaa tyypillisesti avaukset tai griinit.
- Myös jonkinlainen peruskuva griinin muodosta löytyy.
Puutteina sitten pelkkiin golfkelloihin on, että kunnon väyläkarttoja ei kellon ruutuun saa näkyviin.
Kaiken kaikkiaan ainakin itseni kaltaiselle noin 50 kierrosta vuodessa pelaavalle aktiiviharrastajalle riittää täydellisesti ja moni ominaisuus jää käyttämättä. Akku riittää edelleen parin vuodenkin jälkeen kierrokseen kunhan on yli 50% jäljellä lähtiessä, vaikka kello on kädessä ympärivuoden lätkäpeleistä salitreeneihin.