Sonny Burnett
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Oon pelannut reilut 10 vuotta ja samojen ongelmien kanssa tässä painitaan. Muutenkin tuo lainaamani osuus on kuin omalta näppikseltä. Par3 väylien keskiarvo tältä 3,3 lyöntiä ja putti ka 36,4/kierros. Eli oon ihan tyytyväinen lähipeliin. Varsinkin par4 väylillä olen eniten pulassa pituuksien kanssa. Draivihan mulla on aika huono, rautalyöntien (7-pw) pituuksissa en juuri häviä singelimiehille. Oikeastaan hyrräkin menee liki saman kuin tuo draivi kun peli kulkee.Peli sujuu paikoitellen ihan hyvin, voi tulla useampi par putkeen ja koko kierroksenkin aikana niitä 5-6. Etenkin par3:t pelaan aika varmasti, mutta pidemmillä väylillä ei riitä lyöntien pituus. Näin kylmällä säällä driveri-avaukset kantaa sellaiset 170-180m ja väyläpuulla about 150m. Lähipeliin olen pääsääntöisesti ihan tyytyväinen ja putit toimii. Kuitenkin puuttuu se tasaisuus eli kesken pelin tulee niitä repsahduksia, tupla tai tripla-bogeja.
Samalla prolla oon käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti ja aina se sanoo ettei hän muuttaisi swingissäni kuin yhden asian. Eli mailan yläasennon, ennen downswingiä. Ärsyttävää sinänsä kun se taaksevienti itsessään on kuulemma ihan hyvä mutta sitten kun pysähdys tapahtuu niin maila menee liikaa vinoon ranteilla. Ongelma on yleensä pahin alkukaudesta joka kyllä näkyy tuloskehityksessä. Talvitreeniä pitäisi tehdä jotta olisi valmiimpi tositoimiin. Olishan se kiva pelata säännöllisesti alle ysikympin rundeja. Tämä toki edelleen tavoitteena mutta pitäis ottaa vähän stydimpi asenne tähän hommaan eikä vaan lähteä kavereiden kanssa höntsimään. Se on myös myönnettävä että niinkuin Don Tami sanoo että mental game ei ole mun vahvuus. Muutamat tutut ja toistuvat paikat ja väylät aiheuttaa jonkin näköisiä lautaskammon tapaisia lapsuksia jotka näkyy usein lopputuloksessa. Yksikin tuttu tii-boksi nielee palloa outtiin vaikka putterilla avaisi.
Viimeksi muokattu: