Golfin harrastajat

  • 492 668
  • 2 957

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No näinhän ne konkurssipesät toimii (lahjakortit ym) aina, tai siis se on niiden (lain määräämä?) tehtäväkin. Ajattelin mennä tsekkaamaan. Harmi kun ei oikein tarvitse mitään sälää.
Käsittääkseni ihan normimenettelyä konkurssipesältä ettei aiemmin ostetut lahjakortit kelpaa enää. Sen tehtävä vaan realisoida yhtiön omaisuus.
Saas nähdä minkälainen kuhina myymälöissä. Kyllähän golfarit ostaa kaiken, kun halvalla saa, jos saa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olin paikalla klo 11.10 koska ajattelin että perkele mihinkään jonotukseen en kyllä lähde kun ei nyt kuitenkaan mistään ämpäristä ole kysymys. Porukkaa oli liikkeellä, mutta ei nyt mitenkään ryysikseksi. Turussa siis. Kaikki -40% ovh, ja jotain -60%. Kuten yksi myyjä sanoi "Eli dormyn hinnat". No oli siellä varmaan mailoja ihan hyvään hintaa eli kyllä porukka löytöjä teki, varmaan varsinkin jos on kytännyt jotain mailoja niin ne sai ihan sopivaan hintaan. Mutta esim pallot ei oikein tahtonut liikkua. Jäin odottelemaan että alennukset paranee.

Golf Sky -lippiksen olisi saanut kyllä halvalla.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin paikalla klo 11.10 koska ajattelin että perkele mihinkään jonotukseen en kyllä lähde kun ei nyt kuitenkaan mistään ämpäristä ole kysymys. Porukkaa oli liikkeellä, mutta ei nyt mitenkään ryysikseksi. Turussa siis. Kaikki -40% ovh, ja jotain -60%. Kuten yksi myyjä sanoi "Eli dormyn hinnat". No oli siellä varmaan mailoja ihan hyvään hintaa eli kyllä porukka löytöjä teki, varmaan varsinkin jos on kytännyt jotain mailoja niin ne sai ihan sopivaan hintaan. Mutta esim pallot ei oikein tahtonut liikkua. Jäin odottelemaan että alennukset paranee.

Golf Sky -lippiksen olisi saanut kyllä halvalla.
Mites hanskat oli hinnoiteltu? Niitä kun voi ostaa vaikka vähän enemmänkin kerralla.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mites hanskat oli hinnoiteltu? Niitä kun voi ostaa vaikka vähän enemmänkin kerralla.
-40% oli nekin, olisko Weathersofin lähtöhinta ollut 16€, eli sen saman 10€/kpl mitä 2-packissa "normaalistikin".
Oli ehkä houkuttelevamman hintaisiakin hanskoja, mutta ei mitään ryöstöjä.
 

F#21

Jäsen
Mä kävin Vantaalla hetki sitten, muttei omaan makuun löytynyt mitään. Vielä kun on vasuri, niin valikoimat ovat aina huonommat. Muutamalla näytti olevan Graphite Designin varsia mukanaan ja sellainen hybridin varsi olisi kelvannut itsellekin, muttei näyttänyt enää löytyvän.

Tilasin sitten käytettynä Golfbidderistä Pingin i210 raudat.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä kävin Vantaalla hetki sitten, muttei omaan makuun löytynyt mitään. Vielä kun on vasuri, niin valikoimat ovat aina huonommat. Muutamalla näytti olevan Graphite Designin varsia mukanaan ja sellainen hybridin varsi olisi kelvannut itsellekin, muttei näyttänyt enää löytyvän.
Olihan Vantaan myymälässä porukkaa liikkeellä. Kassajono kesti 10-15min.
Ei ne tarjoukset kovin ihmeellisiä olleet, poislukien vaatteet 60% ja kengät 50%, joissa olikin hyllyt isolta osin tyhjinä, lähinnä pieniä kokoja enää jäljellä. Mailat ja esim. hanskat vaan 40% jota prosenttia olen siellä ennenkin alemyynneissä nähnyt.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olihan Vantaan myymälässä porukkaa liikkeellä. Kassajono kesti 10-15min.
Ei ne tarjoukset kovin ihmeellisiä olleet, poislukien vaatteet 60% ja kengät 50%, joissa olikin hyllyt isolta osin tyhjinä, lähinnä pieniä kokoja enää jäljellä. Mailat ja esim. hanskat vaan 40% jota prosenttia olen siellä ennenkin alemyynneissä nähnyt.

Oliko mailoja vielä paljon? Uutta rautasettiä olen harkinnut jo pitkään ja nyt voisi olla siihen sopiva sauma. Onko siellä joku lyöntistudio vielä käytössä?
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Harmi, kun ei oikein tarvitse mitään. Paitsi ehkä rauta nelonen vähän kiinnostaisi, mutta se olisi tilauskamaa joka tapauksessa. Jäädään odottelemaan, tuleeko markkinoille uutta toimijaa.
 

F#21

Jäsen
Oliko mailoja vielä paljon? Uutta rautasettiä olen harkinnut jo pitkään ja nyt voisi olla siihen sopiva sauma. Onko siellä joku lyöntistudio vielä käytössä?
Jonkun verran siellä niitä oli. Ei tosin mitää järisyttäviä alennuksia vaan aika samaan hintaan mitä Golfsky on pitkään niitä myynyt.

Ja lyöntipaikat ovat, en tiedä oliko Trackmanit edelleen käytössä.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oliko mailoja vielä paljon? Uutta rautasettiä olen harkinnut jo pitkään ja nyt voisi olla siihen sopiva sauma. Onko siellä joku lyöntistudio vielä käytössä?
Oli ja ei ollut. Vuoden 2022 mailat oli 60% alennuksella ja ne telineet olivat tyhjät. Uudemmat mailat 40% alennuksella ja niitä silmämääräisesti näytti olevan vielä reippaasti jäljellä, mutta sen tarkemmin en niitä katellut.
Lyöntiääniä myös kuulin, mutta sen tarkemmin en osaa siitäkään sanoa.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Tuli eilen käytyä Golf Skyn Raision liikkeen konkurssimyynnissä. Tyhjää oli jo paljon ja taisi olla viimeinen päivä, kun liikkeen ovet olivat auki. Vähän kenkiä, vaatteita, hanskoja ja päähineitä, siinä se tarjonta pääosin oli ennen puolta päivää.

Löysin vielä kuin sattumalta itselle sopivat housut. Hanskapari tarttui myös kyytiin, kun kerran ovat ihan kulutustavaraa, niin helppo ostos varsinkin kun halvalla sai.

Turku ja Turunseutu tässä nyt menettää ison myymälän. Noh, Sportservice saa meistä golffareista sitten enemmän asiakkaita. Toisen epäonni on toisen onni. Näinhän se aina menee.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tartuin Black Week tarjoukseen. ClickGear 4.0 kärryt (vähän ruman värisenä) 204€.

Vanhat kärryt vetelee viimeisiään niin tarpeeseen tulevat. Ei noita Clickgeareja varmaan kovin paljon halvemmalla uutena saa?
 

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tartuin Black Week tarjoukseen. ClickGear 4.0 kärryt (vähän ruman värisenä) 204€.

Vanhat kärryt vetelee viimeisiään niin tarpeeseen tulevat. Ei noita Clickgeareja varmaan kovin paljon halvemmalla uutena saa?
Hyvä diili on. Ostin samat 2020 keväällä hintaan 250€, ja se oli silloin todella edullinen hinta. Ei tuosta oikeastaan kärry parane, omat on 150+ kierroksen jälkeen kuin uudet.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Ja samaan konkurssiin tietysti vielä pallojen heikennysepisodi. Eihän se nyt meikäläisen mitoilla mitään hirveätä ole, mutta jokainen metri olisi kyllä tarpeen. Varsinkin kun ikää tulee lisää. Antaisivat edes seniorien pelata vanhoilla palloilla.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja samaan konkurssiin tietysti vielä pallojen heikennysepisodi. Eihän se nyt meikäläisen mitoilla mitään hirveätä ole, mutta jokainen metri olisi kyllä tarpeen. Varsinkin kun ikää tulee lisää. Antaisivat edes seniorien pelata vanhoilla palloilla.
Se on vasta 2030 ja minun luvalla voit pelata millä pallolla haluat.
 

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
Onko kokemuksia Teneriffalla golffaamisesta?

Tuossa tammi-helmikuun vaihtessa olisi tarkoitus lähteä Teneriffalle ja tuli mieleen, että samallahan voisi käydä golffaamassa.

Tuolla näyttää pitkälti olevan HCP raja miehille 28 (mitä nyt itse pikaisesti huomasin) niin onko tietoa tai kokemuksia, että kuinka tiukkoja ovat tuosta? Oma tasoitus kun ei aivan tuhon yllä (33). Adejella näytti olevan kyllä Los Lagos (9R) jonne tasoitus riittää, mutta tiiaikojen haku ei sinne tuntunut toimivan vaan pukkasi vain Championship kenttää.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko kokemuksia Teneriffalla golffaamisesta?

Tuossa tammi-helmikuun vaihtessa olisi tarkoitus lähteä Teneriffalle ja tuli mieleen, että samallahan voisi käydä golffaamassa.

Tuolla näyttää pitkälti olevan HCP raja miehille 28 (mitä nyt itse pikaisesti huomasin) niin onko tietoa tai kokemuksia, että kuinka tiukkoja ovat tuosta? Oma tasoitus kun ei aivan tuhon yllä (33). Adejella näytti olevan kyllä Los Lagos (9R) jonne tasoitus riittää, mutta tiiaikojen haku ei sinne tuntunut toimivan vaan pukkasi vain Championship kenttää.
Se on kenttäkohtaista, mutta oma kokemus on että harvemmin on ongelmaa etenkin, jos pelaa sesongin ulkopuolella. Omassa porukassa aina ollaan päästy pelaamaan, vaikka joukossa yksi korkeammalla händärillä. Sitten tilanne voisi olla eri, jos kaikilla ylittyy.
Jollain suositummilla kentillä valvovat pelin sujumista ettei mikään ryhmä hidasta muiden peliä, joten siinä kannattaa olla tarkkana.
 
Onko kokemuksia Teneriffalla golffaamisesta?

Tuossa tammi-helmikuun vaihtessa olisi tarkoitus lähteä Teneriffalle ja tuli mieleen, että samallahan voisi käydä golffaamassa.

Tuolla näyttää pitkälti olevan HCP raja miehille 28 (mitä nyt itse pikaisesti huomasin) niin onko tietoa tai kokemuksia, että kuinka tiukkoja ovat tuosta? Oma tasoitus kun ei aivan tuhon yllä (33). Adejella näytti olevan kyllä Los Lagos (9R) jonne tasoitus riittää, mutta tiiaikojen haku ei sinne tuntunut toimivan vaan pukkasi vain Championship kenttää.
Las Americasissa tuli viime vuonna pelattua ja oikein kiva kenttä sekä loistavat puitteet muutenkin. Toki hieman hintava green fee 125€, mutta oli sen arvoista.

Laitettiin ajoissa meiliä klubille että varaa tiiajan ja vaikka oman puolison tasoitus oli 51 niin ei ollut ongelmaa.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Kävinpäs ekaa kertaa kokeilemassa speedgolfin tyylistä, kun hölkkäsin Mijas Golfin Los Lagosin etuysin kahteen kertaan. 8,3km juoksua, 1h 8min meni, tulos 73 (+1) vikan väylän bogilla. Penaalibägissä draiveri, rauta2, 5, 8, PW, 54 ja putteri. Hauskaa oli!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Siellä on Välimäki tällä hetkellä Meksikossa voiton syrjässä kiinni. Hyvin on neljännen päivän startannut kun kärjessä Knapp haparoi. Välimäellä nyt kolme paria ja äsken birkku.

Edit: siellä olikin seuranta toisessa paikkaa käynnissä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös